Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, kozaa napisał:

Mają 30dni na odpowiedź. Ale nie spodziewaj się cudów. Zapewne otrzymasz standardową kopiujwklejke: 'system potwierdził, wysłał uprawnienia, nie zdążyłeś, spadaj na drzewo'

 

BTW. Kupując VOD przerzucają koszt prowizji operatora przetwarzającego płatnośc na klienta? No mistrzowska zagrywka ?

 

Robiąc przelew bezpośrednio ze ICOK przez bluemedia płaci się 25zł za film i 0,75gr prowizji dla bluemedia za przelew pieniędzy dla cyfrowego polsatu :) 

Edytowane przez gigawolf
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana. Pomogło spamowanie na facebooku. Została dana mi nadwyżka 25zł, które mogłem albo obniżyć abonament, albo wybrać z portmonetki film. wybrałem film i natychmiast po zamówieniu mam do niego dostęp:) Warto walczyć o swoje jeśli rzeczywiście ma się rację :) 

 

Pozdrawiam forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam do końca umowy 8 miesięcy (tak widnieje w ICOK ).

Chcę już dziś wypowiedzieć umowę o takiej treści - "Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną , a Cyfrowym Polsatem S.A.  z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy."

Czy tak wystarczy ?

Mogę to wysłać przez ICOK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2020 o 16:01, stan69 napisał:

Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są.

Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu.

 

Jak mam rozumieć, że 12/3 i 24/6 nadal są? Można więc uzyskać 3 miesiące darmowe przy roku umowy? Czy teraz już tylko miesiąc dają? 

 

Wypowiedzenie konieczne, aby to otrzymać? 

 

Chodzi mi o podstawowy pakiet za 20 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Posiadam od 2 stycznia bieżącego roku umowy w plusie i cyfrowym Polsacie. W plusie 4 numery tel. Za łączną kwotę 75zł i telewizję w cyfrowym polsacie za 80zł. Pierwsze trzy miesiące za darmo w cp i ostatnio przyszedł mi rachunek na owe 80zł. Pakiety dodatkowe wyłączyłem. Koleś w salonie zapewniał mnie, że na telewizję dostanę rabat 10zł. Tymczasem tego nie ma. Dzwoniłem na infolinię, chłop mówi, że to w plusie mam niby rabat. Jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2020 o 16:01, stan69 napisał:

Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są.

Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu.

Jestem właśnie po rozmowie z konsultantem, który stwierdził, że nie ma żadnych umów na okres 12 miesięcy.

Czy znajdę gdzieś informację o tym czy takie umowy są jeszcze w CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dekodery oferowane w Cyfrowym Polsacie są w standardzie HD (High Definition). Zależy jaki potrzebujesz. Dla każdej umowy jest wyznaczony okres rozliczeniowy, niezależnie od dnia miesiąca. Np. umowa wchodzi w życie 27 kwietnia to pierwszy okres rozliczeniowy trwa do 26 maja itp. Darmowe miesiące też są tak samo liczone.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...