Jump to content

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


Recommended Posts

20 minut temu, kozaa napisał:

Mają 30dni na odpowiedź. Ale nie spodziewaj się cudów. Zapewne otrzymasz standardową kopiujwklejke: 'system potwierdził, wysłał uprawnienia, nie zdążyłeś, spadaj na drzewo'

 

BTW. Kupując VOD przerzucają koszt prowizji operatora przetwarzającego płatnośc na klienta? No mistrzowska zagrywka 🤣

 

Robiąc przelew bezpośrednio ze ICOK przez bluemedia płaci się 25zł za film i 0,75gr prowizji dla bluemedia za przelew pieniędzy dla cyfrowego polsatu :) 

Edited by gigawolf
literówka
Link to post
Share on other sites

@gigawolf a po co płaciłeś od razu ? Było aktywować film w opłacie abonamentowej. Po drugie w tak krótkim terminie, powinieneś kontaktować się przez infolinię a nie przez ICOK gdzie na odpowiedź można czekać ponad dzień. Dzwoń do działu reklamacji,

Link to post
Share on other sites

Sprawa rozwiązana. Pomogło spamowanie na facebooku. Została dana mi nadwyżka 25zł, które mogłem albo obniżyć abonament, albo wybrać z portmonetki film. wybrałem film i natychmiast po zamówieniu mam do niego dostęp:) Warto walczyć o swoje jeśli rzeczywiście ma się rację :) 

 

Pozdrawiam forum.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Witam , mam do końca umowy 8 miesięcy (tak widnieje w ICOK ).

Chcę już dziś wypowiedzieć umowę o takiej treści - "Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną , a Cyfrowym Polsatem S.A.  z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy."

Czy tak wystarczy ?

Mogę to wysłać przez ICOK ?

Link to post
Share on other sites

Ale już nie chcę przedłużać umowy.

Chcę teraz to zrobić , bo później może będę miał większe problemy życiowe , niż umowa z TV.

Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie możesz wysłać. W kontakcie z  DUK poinformujesz że kończysz umowę i to wszystko. Tylko umowa musi dojść do końca, inaczej będziesz płacił karę.

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.03.2020 o 16:01, stan69 napisał:

Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są.

Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu.

 

Jak mam rozumieć, że 12/3 i 24/6 nadal są? Można więc uzyskać 3 miesiące darmowe przy roku umowy? Czy teraz już tylko miesiąc dają? 

 

Wypowiedzenie konieczne, aby to otrzymać? 

 

Chodzi mi o podstawowy pakiet za 20 zł 

Link to post
Share on other sites

Można uzyskać, musisz tylko wysłać wypowiedzenie umowy i przed jej końcem negocjować z konsultantem.

Co to za pakiet za 20 zł ?

Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, wuzel napisał:

Można uzyskać, musisz tylko wysłać wypowiedzenie umowy i przed jej końcem negocjować z konsultantem.

Co to za pakiet za 20 zł ?

Czyli dostanę 3 miesiące gratis przy przedłużeniu umowy na 12 miesięcy? 

Link to post
Share on other sites

Cześć. Posiadam od 2 stycznia bieżącego roku umowy w plusie i cyfrowym Polsacie. W plusie 4 numery tel. Za łączną kwotę 75zł i telewizję w cyfrowym polsacie za 80zł. Pierwsze trzy miesiące za darmo w cp i ostatnio przyszedł mi rachunek na owe 80zł. Pakiety dodatkowe wyłączyłem. Koleś w salonie zapewniał mnie, że na telewizję dostanę rabat 10zł. Tymczasem tego nie ma. Dzwoniłem na infolinię, chłop mówi, że to w plusie mam niby rabat. Jak to jest?

Link to post
Share on other sites

Wygląda to tak-telefony masz jako produkt rabatowany.Sprawdz w umowie który produkt jest UPRAWNIAJĄCY,a który  RABATOWANY i wszystko bedzie jasne.

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.03.2020 o 16:01, stan69 napisał:

Od 14 listopada ub.r. umowy są 15/1 i 29/3 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. Pozostałe - 12/3 i 24/6 były i nadal są.

Te pakiety co masz to za 70 zł w umowie 24/6 i dodatkowo OTG w cenie. Oczywiście po wypowiedzeniu.

Jestem właśnie po rozmowie z konsultantem, który stwierdził, że nie ma żadnych umów na okres 12 miesięcy.

Czy znajdę gdzieś informację o tym czy takie umowy są jeszcze w CP?

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam w tej chwili  Pakiet Familijny Max HD plus pakiet eleven za 100zł w umowie 12/3 czy po wypowiedzeniu mogę liczyć na to samo czyli również 12/3?

Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się nad pakietem Rodzinny HD ze względu na esport.Moje pytanie dotyczy dekodera.Który wybrać?Jaki dekoder to "dekoder HD"?

Jak liczone są darmowe miesiące-od daty podpisanie czy miesiące kalendarzowe.Chodzi mi oto czy zamawiać już dziś czy poczekać do początku maja?

Link to post
Share on other sites

Wszystkie dekodery oferowane w Cyfrowym Polsacie są w standardzie HD (High Definition). Zależy jaki potrzebujesz. Dla każdej umowy jest wyznaczony okres rozliczeniowy, niezależnie od dnia miesiąca. Np. umowa wchodzi w życie 27 kwietnia to pierwszy okres rozliczeniowy trwa do 26 maja itp. Darmowe miesiące też są tak samo liczone.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Akurat mam HD5500s i sobie chwalę, jeszcze nie zawiódł. Miałem też HD6000, trochę był awaryjny. Jakościowo lepszy HD5500s, ponieważ jest podobno na lepszych podzespołach.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...