Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Nie miałem tych kanałów bo nie chciałem, umowa była na 24 miesiące, zastanawiam się czy przejść do inea tv bo mam od nich światłowód tylko że drogo mają bo podstawy pakiet 40 i 25 za MR to mnie nie urządza za bardzo.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 14.11 zmiana oferty. 15/1 29/3 zarówno że sprzętem jak i bez sprzętu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Wewnętrzne dlatego  nie mogę dołączyć informacji niestety. Z drugiej strony po co miałbym zamieszczać info nie prawdziwe.zamieszczam to po to by ktoś kto może wziąć 15 jeszcze mógł skorzystać. Bo skończą się czasy 15 12 15 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe jak rynek na to zareaguje ? I czy to są te podwyżki od jesieni ,czy cena też wzrośnie  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A umowa 24/3 w promocyjnej cenie  5-20-30 zł ,pozostaje bez zmian ,czy również to obejmie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, krisdm2016 napisał:

Dziś przedłużona umowa, familijny HD dwa multiromy 35 zł 24/3 gratis

Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
 

 

Za dwa dekodery w opcji mulitiroom na pakiet Familijny HD płacisz 35 zł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest pewnie oferta utrzymaniowa na przedłużenie umowy. Normalnie z "ulicy" to pewnie zaproponują standardową ofertę na MR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr są w normalnej cenie. Na pakiet jest zniżka-20 dla stałych klientów z wypowiedzeniem umowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej ;)

Pozostało mi 3 miesiące do końca umowy 24 miesięcznej. Aktualnie posiadam pakiet Smart DOM z telewizją z pakietem MAX bez kanałów rozrywka. Mam pytanie, co mogę ugrać przy przedłużaniu aktualnej umowy? Dekoder mam ten najnowszy a chciał bym zostać przy aktualnym pakiecie ale na lepszych warunkach :)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sebea91 napisz w temacie  smartDOM - pytania ....jakie masz usługi, która jest uprawniająca, jakie rabaty, bo tak to nikt Ci nie podpowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć wam, teściom kończy się umowa na TV w lutym, chcę potem wziąć na siebie 2 multiroomy tylko kiedy złożyć wypowiedzenie ich umowy? W styczniu tj 30 dni kalendarzowych od dnia podanego jako koniec umowy w icok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz złożyć nawet jutro, ważne żeby zaznaczyć, że wypowiadasz umowę z końcem okresu oznaczonego Umowy. Im szybciej złożysz, tym szybciej przedłużysz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałeś, że chcesz dwa multiroomy to zrozumiałem że w trakcie przedłużania. Rozumiem więc, że bierzesz na siebie nową umowę.

 

Tak jak pisałem wypowiedzieć możesz nawet jutro, zaznaczyć trzeba, że z końcem okresu oznaczonego Umowy i będzie to skuteczne wypowiedzenie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj został mi wyłączony dostęp do kanałów, icok i CP go. Bez żadnej zapowiedzi, a abonament jak zawsze opłaciłem z góry. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że zamknęli moją cała umowę, bo wysłałem wypowiedzenie tylko na multiroom, a tak się nie da. Mój błąd. Nie doczytałem, ale myślałem, że jak każda firma, tak CP ma elastyczne podejście. Tylko, że skoro wypowiedzenie było błędne, nie powinno być wiążące, a już na pewno bez mojej zgody nie powinni mi wyłączać wszystkiego. Skoro nie dostałem wypowiedzenia, ani żadnej informacji zwrotnej, rozumiem, że CP nie dotrzymał warunków umowy ze mną. Złożyłem reklamację i mam czekać. Odpowiedź najwcześniej w poniedziałek,  ale może nawet i 14 dni , a weekend bez tv, a tylko w weekendy wieczorami ją oglądam. Obsługa Klienta - poziom ZERO. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrReBR może łatwiej było odebrać telefon od DUK wtedy byś ustalił czego dotyczy Twoje wypowiedzenie i obyło by się bez zbędnych reklamacji. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Obecnie posiadam pakiet Familijny HD z HBO, umowa do grudnia 2020. Czy jest możliwość dokupienia w trakcie jej trwania wyższego pakietu bez aneksowania umowy? Dziękuje za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...