Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pozostawienie na kanale 21 w godzinach 7-13 nie dało za wiele i nadal nic do paczki AXN nie świeci (nic poza kanałem FTA). Dalej też jest różnie i kanały promocyjne świecą a te z najniższego pakietu nie. Chyba to za krótki czas oczekiwania.

Po telefonie na icok, przełączeniu na kanał 1 czyli polsat po 2 min od zakończenia rozmowy co powinno działać działa.

Wcześniej łapało się z kanałów z tylko jednego tp a teraz czytam, że 1158 lub 12284. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się da tylko pytanie jak to u nich w systemie zostanie zinterpretowane. Wolne środki w portmonetce ? 
Generalnie problem jest taki że przedłużyłem umowę i zmigrowali mnie na nową pakietyzację gdzie nie można przechodzić na wyższy pakiet , tylko i wyłącznie można dobierać opcje dodatkowe 🙁 Wcześniej miałem pakiet Rodzinny i mogłem przechodzić na Familijny z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.

Edytowane przez jackpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jackpol napisał:

Witam, 

Jak opłacę abonament z góry na całą długość umowy ( 24 miesiące ) , to otrzymam 2 miesiące gratis wyższego pakietu , czy miesiąc najwyższego pakietu ? 

Za opłacenie abonamentu za 12 mies. z góry dostaniesz pakiet wyższy na miesiąc. Na 24 mies. to chyba nikt nie opłaca, po 18 mies. umowę można wypowiedzieć i wziąć następną z miesiącami ulgowymi na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest forma opłat w Polsat Box Go ?  Interesuje mnie tylko przelew bankowy. Wszelkie podpinanie kart bankomatowych do konta odpada. Czy z taką formą zapłaty mogę założyć konto na Polsat Box ?  Opłacam w ten sposób Player ( za rok z góry) więc sądzę że z Polsatem też się dogadam. Może nie?...

Edytowane przez zerojedynkaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacę abonament 50pln/mam promocję/m-c,ale wyjezdżam i opłaciłem za 3m-e przelewem -151pln.Wydaje mi się że jak opłacisz za rok z góry to będzie +1,oczywiscie mam konto ICOK i opłaty wnoszę przez te konto.Założenie konta jest proste.😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż, po długim namyśle czy Polsat czy Canal+, właśnie internetowo podpisałem swoją pierwszą umowę na telewizję satelitarną z Polsatem. Box został dostarczony, podłączony i skonfigurowany wczoraj, a do dzisiaj nie załączyły się programy z informacją ‘’ tego programu nie ma w twoim abonamencie’’. Skontaktowałem sie z Biurem Obsługi Klienta i zostałem poinformowany, że w momencie zawierania umowy nie zaznaczyłem zgody na natychmiastowe świadczenie usług (nie wiedząc poprostu co to oznacza). Pan z Obsługi Klienta poinformował, że w takiej sytacji nie da się nic zrobić. Po moich wyjaśnieniach, że sformuowanie o braku zgody na natychmiastowe świaczenie usługi nie jest jasno sprecyzowane przy zawieraniu umowy nic nie pomogło, więcej, powiedziano mi że takiej zgody nie mogę teraz wyrazić telefonicznie do zawartej już umowy.

Co więcej, Pan poinformował mnie, że świadczenie usługi nastąpi dopiero po upływie 14 dni ale termin rozpoczęcia okresu płatności rozpoczął się z dniem dostarczenia boxu co oznacza, że ja jako klient wystawiony jestem na 14sto dniowy okres płatności bez świadczonej usługi (!). 

 

Czy ktoś tutaj miał podobne doświadczenie? Napiszę maila do Polsatu, ale obawiam się że jeśli to nic nie pomoże to Polsat nie zdąży z rozpoczęciem swojej usługi dla swojego nowego klienta…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej krzysiek25.

Fajnie, tylko czekając tracisz dwa tygodnie darmowego miesiąca i możliwość oglądania pełnego pakietu bo twój okres rozliczeniowy, mimo że daromwy, rozpoczął się z dniem dostarczenia boxa pomimo że rzeczywiste świadczenie usługi nastąpi dopiero po upływie 14 dni…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanie. Załóżmy że telefonicznie przedłużam umowę  z wymianą dekodera na 4k.Do 14 dni decyduję że nowa oferta mi nie odpowiada.Czy po rezygnacji wracam do starej oferty i co z dekoderem jeśli został wmieniony.

Edytowane przez zibi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, szybki update. Wysłana dwa dni temu prośba o zmianę do zawartej umowy została rozpatrzona pozytywnie i świadczenie usługi rozpoczęło się wczoraj. Pozdrawiam wszystkich 

Edytowane przez Ewok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.02.2022 o 09:26, Specjalista Polsat Box napisał:

Punkt Polsat Box powinien zamówić ten sam dekoder, a w przypadku braku, to dekoder tej samej generacji. Proponuję udać się do salonu i poinformować o powinności zamówienia urządzenia.

Rok temu, czerwiec 2021  mialem ten sam problem, byla wydaje mi sie fajna umowa ( juz na czas nieokreslony) : 

Opłata za dekoder - czynsz

okres rabatowy 5  00 zl

 

Pakiet Film HD

5,00 zł

 

Pakiet Familijny Max HD

39,99 zł

 

Pakiet Cinemax HD

10,00 zł

 

Pakiet Sport HD

5,00 zł

 

Katalog treści online

0,00 zł. Za calosc 64.99 zl placone, dekoder byl bialy evo z dyskiem. Pan w punkcie sprzedazy powiedzial ze nie mozr wymienic na nowy...i skonczylo sie na podpisaniu nowej na 24 mies. Podpisalem M z eleven hbo hd i rozrywka Za wszystko place 75. Dostalem 6 miesiecy pelna oferte bez oplat. Mozna odkrecic jak minal rok czasu?chce miec familijny Max HD i dodatki jak powyzej.

 

9 godzin temu, PawelTSW napisał:

 

 

W dniu 1.02.2022 o 17:32, konrad7200 napisał:

Mam aktywną umowę na czas nieokreślony. Dekoder HD 7000 przestał działać. Wczoraj na infolinii polecono mi wymienić w punkcie Polsatu na nowy. Udałem się do punktu i się dowiedziałem że tych dekoderów już nigdzie nie ma. Dzwonię dzisiaj ponownie na infolinię i uprzejmy Pan powiedział że faktycznie te dekodery są wycofane i nie wie co mam zrobić . Może mi zaproponować nową umowę na dwa lata z nowym dekoderem. Innej opcji nie ma . Jakiś absurd. Mam aktywną umowę na czas nie określony i nie zamierzam zmieniać na nową. W obecnym miejscu będę mieszkał parę miesięcy i nie wezmę nowej umowy. 

Moim zdaniem operator powinien mi zapewnić sprawny dekoder skoro mam aktywną usługę .Co mam z tym fantem zrobić ?

Udalo sie z wymiana sprzetu...czy moze (jednak) nowa umowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Chciałbym mieć możliwie najtaniej Polsat Sport, a żona dostęp do seriali Polsatu (poprzez Internet, aby móc oglądnąć w dogodnym dla siebie czasie czyli aplikację PolsatBox Go). W zasadzie do tej pory wykupowałem dostęp poprzez PolsatBox Go, ale to mało opłacalna rzecz.
Tak czytam i pytanie czy dobrze myślę:
-wezmę pakiet S tv sat z dekoderem 4K lite za 20zł, w nim mam Polsaty Sport.
-kanały dostępne w tym pakiecie będę miał też poprzez PolsatBox Go i tam będzie można oglądać seriale Polsatowe
Proszę o info czy to istotnie tak będzie, jak tak czytam, to niektórzy mają pakiety satelitarne, a za treści online i tak krzyczą jakieś pieniądze.
Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tak, w pakiecie S jest dostępny Polsat Sport HD. Lista kanałów znajduje się tutaj: https://www.polsatbox.pl/polsatboxgo/ W przypadku zainteresowania ofertą, zapraszam w wiadomości prywatnej. 

W dniu 21.05.2022 o 21:05, Pablo76 napisał:

Rok temu, czerwiec 2021  mialem ten sam problem, byla wydaje mi sie fajna umowa ( juz na czas nieokreslony) : 

Opłata za dekoder - czynsz

okres rabatowy 5  00 zl

 

Pakiet Film HD

5,00 zł

 

Pakiet Familijny Max HD

39,99 zł

 

Pakiet Cinemax HD

10,00 zł

 

Pakiet Sport HD

5,00 zł

 

Katalog treści online

0,00 zł. Za calosc 64.99 zl placone, dekoder byl bialy evo z dyskiem. Pan w punkcie sprzedazy powiedzial ze nie mozr wymienic na nowy...i skonczylo sie na podpisaniu nowej na 24 mies. Podpisalem M z eleven hbo hd i rozrywka Za wszystko place 75. Dostalem 6 miesiecy pelna oferte bez oplat. Mozna odkrecic jak minal rok czasu?chce miec familijny Max HD i dodatki jak powyzej.

 

 

Udalo sie z wymiana sprzetu...czy moze (jednak) nowa umowa?

Chodzi o powrót do poprzednich warunków kontraktu? Proszę o doprecyzowanie, co masz dokładnie na myśli. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Specjalista Polsat Box napisał:

 

Chodzi o powrót do poprzednich warunków kontraktu? Proszę o doprecyzowanie, co masz dokładnie na myśli. 
 

Tak, dokladnie - chcialbym powrocic do mojej konfiguracji sprzed roku:

oplata - czynsz za dekoder evobox

 5  00 zl

 

Pakiet Film HD

5,00 zł

 

Pakiet Familijny Max HD

39,99 zł

 

Pakiet Cinemax HD

10,00 zł

 

Pakiet Sport HD

5,00 zł

 

Katalog treści online

0,00 zł. Za calosc placilem 64.99 zl - i tyle moglbym/chcialbym  placic dalej, jak mniej to jeszcze lepiej. Obecnie mam M +eleven+rorywka+hbo i place 75 zl. Rok moge wytrzymac z takim ukladem;  czy moge np. za 4 miesiace albo juz teraz napisac wymowienie i czekac na oferte utrzymaniowa?co najlepiej zrobic by wrocic do konfiguracji sprzed roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...