Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu podpisałam aneks do umowy na 24 m-ce ,  Pakiet L  z dodatkami typu HBO GO itp i dekodery -Evobox 4K jako główny i  Evobox Lite - do multiroom.  Chce jednak wymienić głowny dekoder , bo nie odpowiada mi nagrywanie w chmurze- nie można nagrywac wszystkiego co sie chce , a o tym juz mnie na infolini nie poinformowali. Czy dam rade zrobić wymiane w ramach tej nowej umowy czy musze odstąpić od tej umowy ( mam na to 14 dni) i  podpisywać wszystko od nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu na Evobox 4K z usługą nPVR nie można nagrywać wszystkich programów ze wszystkich kanałów, tak jak  to miałam dotychczas z dekoderem który miał wbudowany dysk.  Polsat pozwala na nagrywanie tylko niektórych programów - tu jest lista  https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/lista_kanalow_dostepnych_w_usludze_nPVR.pdf. To czego tam nie ma nie da rady nagrac :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyrkiem to są dojechane licencje , wymogi i inne bzdety - śmieszne jest że na wbudowany dysk można nagrać doszczętnie wszystko nawet na 4kanałach naraz . Dlatego na próbę dysk wjeXXXX do kieszeni PB4K i czekam aż magia techników z Dżambalaji pozwoli na ten dysk nagrywać @Specjalista Polsat Box 

Dobrze że alternatywnie mam C+4K 🍀💁‍♂️

Edytowane przez patryszq
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, filipe napisał:

Poprostu na Evobox 4K z usługą nPVR nie można nagrywać wszystkich programów ze wszystkich kanałów, tak jak  to miałam dotychczas z dekoderem który miał wbudowany dysk.  Polsat pozwala na nagrywanie tylko niektórych programów - tu jest lista  https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/lista_kanalow_dostepnych_w_usludze_nPVR.pdf. To czego tam nie ma nie da rady nagrac :( 

 Juz nic nie zrobisz. Do pakietu L dedykowane to evo hd lite 4k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, filipe napisał:

Jakie zapłacenie kary?  Za co?  Umowa była zawarta na odległość i przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny  i bez ponoszenia  jakichkolwiek kosztów. 

 

Przejrzyj sobie dokładnie umowę/aneks itd. Kluczowe jest to czy wyraziłeś zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usługi przez PB. Te 14 dni generalnie dotyczy zakupionych na odległość produktów (oczywiście nie wszystkich), w przypadku usług nie zawsze jest to takie oczywiste (a wręcz często nie przysługuje takie prawo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, filipe napisał:

Jakie zapłacenie kary?  Za co?  Umowa była zawarta na odległość i przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny  i bez ponoszenia  jakichkolwiek kosztów. 

Dokładnie,wyciąg z aneksu:

Cytat

§ 8 Odstąpienie od Umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
1.W przypadku gdy Umowa lub Aneks zostały zawarte na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Abonent będący Konsumentem, może w terminie 14 dni odstąpić od niej
bez podawania przyczyny. Szczegółowe warunki korzystania z prawa odstąpienia oraz jego skutków i wzoru odstąpienia określone są w Pouczeniu o odstąpieniu od Umowy,
które stanowi załącznik integralny z Umową w przypadku gdy została zawarta na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
2.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Aneksu, Aneks uznaje się za niezawarty, a Strony będzie wiązała Umowa bez zmian dokonanych Aneksem, dla której
numer id kontraktu wskazano w PWŚU. W przypadku gdy Abonent korzystał ze Sprzętu udostępnionego, a przy zawarciu Aneksu udostępniono Abonentowi nowy Sprzęt,
Usługi będą świadczone na nowym Sprzęcie udostępnionym Abonentowi przy zawarciu Aneksu i Abonent zwolniony jest z obowiązku zwrotu nowego Sprzętu w związku z
odstąpieniem od Aneksu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówisz odstępujesz od obecnej " ugranej" umowy . Sygnał mogą zakodować w dniu otrzymania odstąpienia - nie ma na to reguły .

Odnosisz lub odsyłasz cały sprzęt do PB .

Istnieje szansa że w magicznym systemie PB możesz być zablokowany , by brać od razu nową umowę - tego systemu nikt nie ogarnia ... wątpie by zezwolili na powrót do poprzedniego dekodera . Dla nich w systemie może to być " psikus' 2022 😂💁‍♂️🍀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę I rozmawiałem z duk , powiedzieli me muszę zdać dekodery i przyślą mi nowe. Ale je nie chcę tych nowych, nie mogę ich podpiąć do netu a moje stare mają HDD, evobox i jakiś tam jeszcze z dyskiem w multirum. 

Naprawdę nie da się zachować tych z dyskiem, albo dostać nowy z dyskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrekdk na pewno się da zachować stare dekodery szczególnie, że u mnie wraz z nowym aneksem został dekoder evobox pvr i 2 evoboxy lite z multiroomu, które mam już kilka lat. Sam konsultant z duk-u powiedział mi, żeby na razie ich nie wymieniać bo z tymi nowymi dekoderami 4k jest różnie a te, które mam w chwili obecnej są OK.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...