czytnik Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Może będą , może nie . Skoro nie ma ich w gwarantowanych to stawiam że je wyłączą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 (edytowane) Skoro tak stawiasz to nie podpisuj umowy i po problemie. Edytowane 28 Stycznia 2022 przez czerstwy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 I co to zmieni ??? life time tez wylaczyli a byl gwarantowany. Jak mają wylączyc to i tak wyłaczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Kilka dni temu podpisałam aneks do umowy na 24 m-ce , Pakiet L z dodatkami typu HBO GO itp i dekodery -Evobox 4K jako główny i Evobox Lite - do multiroom. Chce jednak wymienić głowny dekoder , bo nie odpowiada mi nagrywanie w chmurze- nie można nagrywac wszystkiego co sie chce , a o tym juz mnie na infolini nie poinformowali. Czy dam rade zrobić wymiane w ramach tej nowej umowy czy musze odstąpić od tej umowy ( mam na to 14 dni) i podpisywać wszystko od nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birus84 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Filipe jak to nie można nagrywać wszystkiego co się chce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 @filipe Napisz jakiego kanału nie można nagrać a to sprawdzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Poprostu na Evobox 4K z usługą nPVR nie można nagrywać wszystkich programów ze wszystkich kanałów, tak jak to miałam dotychczas z dekoderem który miał wbudowany dysk. Polsat pozwala na nagrywanie tylko niektórych programów - tu jest lista https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/lista_kanalow_dostepnych_w_usludze_nPVR.pdf. To czego tam nie ma nie da rady nagrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgmnt Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Niezłym cyrkiem jest to, że nagrywania na własnych kanałach Polsat nie daje... ;). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 (edytowane) Cyrkiem to są dojechane licencje , wymogi i inne bzdety - śmieszne jest że na wbudowany dysk można nagrać doszczętnie wszystko nawet na 4kanałach naraz . Dlatego na próbę dysk wjeXXXX do kieszeni PB4K i czekam aż magia techników z Dżambalaji pozwoli na ten dysk nagrywać @Specjalista Polsat Box Dobrze że alternatywnie mam C+4K Edytowane 30 Stycznia 2022 przez patryszq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Godzinę temu, filipe napisał: Poprostu na Evobox 4K z usługą nPVR nie można nagrywać wszystkich programów ze wszystkich kanałów, tak jak to miałam dotychczas z dekoderem który miał wbudowany dysk. Polsat pozwala na nagrywanie tylko niektórych programów - tu jest lista https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/lista_kanalow_dostepnych_w_usludze_nPVR.pdf. To czego tam nie ma nie da rady nagrac Juz nic nie zrobisz. Do pakietu L dedykowane to evo hd lite 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Czyli co? Pozostaje mi tylko odstąpienie od umowy, podziękowanie im i przejście do konkurencji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Jeszcze zapłacenie kary umownej za przedwczesne zerwanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Jakie zapłacenie kary? Za co? Umowa była zawarta na odległość i przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Swojego czasu było tak że jak wyrażałes zgode na natychmiastowe świadczenie usługi to zabierałes sobie taka możliwość. ale nie wiem jak to obecnie wygląda w PB bo faktycznie widze że masz nowy aneks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 5 minut temu, filipe napisał: Jakie zapłacenie kary? Za co? Umowa była zawarta na odległość i przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Przejrzyj sobie dokładnie umowę/aneks itd. Kluczowe jest to czy wyraziłeś zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usługi przez PB. Te 14 dni generalnie dotyczy zakupionych na odległość produktów (oczywiście nie wszystkich), w przypadku usług nie zawsze jest to takie oczywiste (a wręcz często nie przysługuje takie prawo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birus84 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Czerstwy ja wyraziłem zgodę do aneksu. Po 10 minutach uruchomili mi wszystkie nowe kanały z których jednak nie byłem do końca zadowolony. 5 dni później wysłałem przez ICOK odstąpienie od aneksu i zero problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 21 godzin temu, filipe napisał: Jakie zapłacenie kary? Za co? Umowa była zawarta na odległość i przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Dokładnie,wyciąg z aneksu: Cytat § 8 Odstąpienie od Umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa 1.W przypadku gdy Umowa lub Aneks zostały zawarte na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Abonent będący Konsumentem, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Szczegółowe warunki korzystania z prawa odstąpienia oraz jego skutków i wzoru odstąpienia określone są w Pouczeniu o odstąpieniu od Umowy, które stanowi załącznik integralny z Umową w przypadku gdy została zawarta na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. 2.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Aneksu, Aneks uznaje się za niezawarty, a Strony będzie wiązała Umowa bez zmian dokonanych Aneksem, dla której numer id kontraktu wskazano w PWŚU. W przypadku gdy Abonent korzystał ze Sprzętu udostępnionego, a przy zawarciu Aneksu udostępniono Abonentowi nowy Sprzęt, Usługi będą świadczone na nowym Sprzęcie udostępnionym Abonentowi przy zawarciu Aneksu i Abonent zwolniony jest z obowiązku zwrotu nowego Sprzętu w związku z odstąpieniem od Aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Dokładnie tak mam napisane w umowie. Czyli, nie mam szans na wymiane dekodera w ramach aneksu? muszę odstąpić od umowy i na nowo próbowac coś ugrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekdk Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Jak jest z tymi dekoderami i podłączeniem do internetu? Ktoś wie czy one działają za granicą, Ktoś próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Tak jak mówisz odstępujesz od obecnej " ugranej" umowy . Sygnał mogą zakodować w dniu otrzymania odstąpienia - nie ma na to reguły . Odnosisz lub odsyłasz cały sprzęt do PB . Istnieje szansa że w magicznym systemie PB możesz być zablokowany , by brać od razu nową umowę - tego systemu nikt nie ogarnia ... wątpie by zezwolili na powrót do poprzedniego dekodera . Dla nich w systemie może to być " psikus' 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 To może zrobić taki myk odstępuję od umowy, oddaję sprzęt ,a mąż albo córka zawierają nową umowę jako nowy klient Wtedy powinno się udać. Tylko ciekawe co maja do zaoferowania nowym klientom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2022 Nowemu zaoferują to samo co jest stronie polsatboxu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekdk Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Wypowiedziałem umowę I rozmawiałem z duk , powiedzieli me muszę zdać dekodery i przyślą mi nowe. Ale je nie chcę tych nowych, nie mogę ich podpiąć do netu a moje stare mają HDD, evobox i jakiś tam jeszcze z dyskiem w multirum. Naprawdę nie da się zachować tych z dyskiem, albo dostać nowy z dyskiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekkk1988 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 @piotrekdk na pewno się da zachować stare dekodery szczególnie, że u mnie wraz z nowym aneksem został dekoder evobox pvr i 2 evoboxy lite z multiroomu, które mam już kilka lat. Sam konsultant z duk-u powiedział mi, żeby na razie ich nie wymieniać bo z tymi nowymi dekoderami 4k jest różnie a te, które mam w chwili obecnej są OK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Jeśli jesteś zainteresowany nową ofertę, zapraszam do wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.