Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obawiam się, że coś usłyszałeś, ale nie wszystko zrozumiałeś. Dosłownie takiej oferty nie ma w Cyfrowym Polsacie, ale podejrzewam, że to jakieś karkołomne porównanie jest, które potem powoduje poczucie oszukania u klienta.
Wszystko dobrze zrozumiał.

 

 

Razio1: przy opłacie abonamentu telewizyjnego za 12 miesięcy z góry, otrzymasz bezpłatne, 30-dniowe nadanie pakietu Familijnego HD.

 

W przypadku planów Familijnych HD +x, powinien zostać nadany któryś z pakietów dodatkowych (Sport/Extra HD).

 

 

Jeśli mimo wszystko ktoś z Was ma wątpliwości co do wiarygodności w/w informacji, polecam telefon na infolinię ogólną CP. Każdy konsultant informuje o tym pod koniec rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Multiofercie lub przy umowie na telefon lub internet dla klienta, który wcześniej nie był abonentem Cyfrowego Polsatu konieczny jest drugi dokument oprócz dowodu osobistego: zaświadczenie o zatrudnieniu, legitymacja emeryta lub rencisty, karta kredytowa (nie debetowa), rachunek nie starszy niż trzy miesiące (opłacony) od innego operatora telekomunikacyjnego lub umowa z innym operatorem telekomunikacyjnym.

 

Klient, który jest abonentem Cyfrowego Polsatu przynajmniej pół roku i uregulował w terminie abonament na minimum 250zł nie musi przedstawiać dodatkowego dokumentu w celu zawarcia umowy w Multiofercie lub usługę telefoniczną lub internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!

Od dnia 7 października 2011 r. Pełnomocnik Handlowy (PH) podczas zawierania Umowy na usługę Płatnej Telewizji Cyfrowej powinien obowiązkowo już od pierwszej umowy pobrać i skserować dwa dokumenty tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, karta stałego pobytu, paszport, prawo jazdy, legitymacja studencka, książeczka wojskowa, legitymacja ubezpieczeniowa, legitymacja służbowa, legitymacja szkolna, karta bankowa).

Jeśli Klient nie posiada drugiego dokumentu ze zdjęciem należy pobrać w zamian takiego dokumentu kartę płatniczą (kredytową/bankomatową). Kserokopię karty wykonujemy według zasad kserowania dokumentu karty kredytowej.

 

W regulaminie jest cały czas zapis o uzależnieniu zawarcia umowy od przedstawionych dokumentów. Nic innego nie pozostaje jak dołączanie do umów kserokopii dokumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. A CP właśnie zasługuje na miano niepewnego odbiorcy a ściśle mówiąc na miano ignorującego klienta. Uwierzcie wiem co piszę bo przez kilka miesięcy mnie zwodzili że ode mnie nic nie dostali chociaż wysłałem poleconym i za potwierdzeniem odbioru. Miałem wszystko czarno na białym że ktoś z CP odebrał pismo a oni mimo to dalej brnęli w zaparte. Dopiero jak do akcji wkroczył rzecznik praw konsumenta to ich olśniło i wszystkie moje pisma dotyczące reklamacji cudem się znalazły, a sprawa została załatwiona po tygodniu. Tak wiec z moich doświadczeń wynika że w relacjach klient -CP ten pierwszy według CP ma tylko obowiązki i żadnych praw. To jest prawda o CP - smutna prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum czytałem, że jest możliwość zwrotu CAM Polsatu i rozwiązania umowy po 10 dniach od jej podpisania, gdyby okazało się, że źle współpracuje z odbiornikiem. Nie jest to związane z zawarciem umowy na odległość, tylko ze zwrotem modułu w przypadku problemów z odbiorem i rozwiązaniu umowy. Informacja jest sprzed kilku lat. Czy to nadal obowiązuje? W regulaminie świadczenia usług nic o tym nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic takiego, kiedyś można było do 10 dni zrezygnować z umowy zawartej w APS i nie tyczyło się to tylko modułów, ale każdego sprzętu. Od jakiś 2 lat już tego nie ma, w przypadku braku technicznych możliwości instalacji lub braku współpracy tunera z modułem tylko tryb reklamacyjny wchodzi w grę, a taka reklamacja przeważnie zostaje uznana, ale nie zawsze musi sie tak stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Proszę mi wyjaśnić jak to jest. Otóż umowe miałem do 2 września 2011r. Zaspałem trochę z wypowiedzeniem (zapomniałem że to jest 3 miesiące a nie miesiąc) i wypowiedzenie moje wpłyneło do CP 14 lipca. Kiedy w takim razie zostanie rozwiązana moja umowa. Na infolini ciężko coś się dowiedzieć. Raz konsultant mówi że do 2 września 2012 r. a raż że do 2 listopada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...