moryl Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zmiana warunków umowy. Na co bym raczej nie liczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Którą to zmianą jest na przykład wycofanie kanału. Tak jak najbardziej usunięcie kanału może powodować rozwiązanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiSW Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zamówiłem telewizje przez internet 01.01, potwierdziłem telefonicznie 02.01. W związku z tym mam pytanie: czy okres rozliczeniowy zaczyna się każdego pierwszego miesiąca, drugiego miesiąca czy w zależności od daty podpisania przy kurierze? Wysłanie smsa o wysyłce to standard? Czy po prostu mam przez 2 tygodnie oczekiwać niespodziewanej wizyty kuriera? Do tej pory nic nie dostałem, trochę długo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie jest od dnia zawarcia umowy, czyli jeżeli umowę podpiszesz np. 14 stycznia to potem termin płatności abonamentu będziesz miał do 14-go każdego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniuadam Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam. Proszę o pomoc bardziej znających się na "problemach z CP". Ale od początku: -wysłane wypowiedzenie z powodu likwidacji kanału love, -18 grudnia przyjąłem ofertę z DUK 12/3 familijny max z wymianą dekoder na HD, miałem wcześniej familijny sd , -23 grudnia podpisałem umowę i wymieniłem dekoder przy kurierze, -4 stycznia (mój dotychczasowy okres rozliczeniowy) na telewizorze pojawia się komunikat, że zalegam z opłatami 37.90 za styczeń, -7 stycznia składam telefonicznie reklamację, że od 23 grudnia mam nową umowę, a konsultantka mi mówi, że nie otrzymali jeszcze od kuriera podpisanej umowy więc obowiązuje mnie jeszcze stara umowa bo wypowiedzenie zostało anulowane w momencie zgody na nową umową, -8 stycznia pojawia się komunikat na tv, że CP w związku z zaległością rozpoczął proces windykacji. Moje pytanie: Jeżeli w umowie zapisane jest :"Umowa obowiązuje od dnia-daty podpisania przez abonenta" czy CP może zmienić tę datę na inną z powodu opóźnień kuriera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Cykl rozliczeniowy nie ulega zmianie tak jak i numer konta. Konsultant powinien odnaleźć w systemie zamówienie, przyjąć reklamację i wstrzymać proces windykacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsukk Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jest to mój pierwszy post więc witam wszystkich! Miałem umowę na Mini HD do końca 11.2014. Pod koniec grudnia przedłużyłem, tzn. zmieniłem warunki umowy: podwyższyłem pakiet na Familijny Max HD z wymianą dekodera SD na dekoder HD6000 z opłatą 49 zł za aktywację. Wysłałem rezygnacje i co teraz? Powracam do starej umowy, która trwa jeszcze 11 miesięcy czy zostaje niestety bez tv? I co z dekoderami? Wyślą mi stary a ja mam ten nowy oddać? Bardzo proszę kogoś kumatego o wyjaśnienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 W nowych umowach już jest zapis o powrocie do starej umowy ale już na nowym dekoderze (przy umowach zawieranych na odległość). Nie podałeś informacji precyzyjnych, więc ciężko zgadywać. - Czy umowę zawarłeś przez telefon, czy w APS? - Kiedy dokładnie zawarta była umowa (pod koniec grudnia jest mało precyzyjne) - Jaka była podstawa rezygnacji? - Kiedy dokładnie wysłana była rezygnacja (dzień, miesiąc, rok) PS. Konkretnie ten temat był już poruszany na tym forum nawet całkiem niedawno. Wyszukiwarka forumowa działa. Miłej lektury: viewtopic.php?f=34&t=12149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Stara umowa już nie trwa, teraz masz umowę na Familijny HD MAX nie wiadomo do kiedy, ale Ty to pewnie wiesz. Jeśli zrezygnujesz musisz a) zapłacić kare umowną, pewnie maks. parę stówek oddać dekoder do punktu APS lub odesłać do CP Zostajesz bez TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 3 strony wstecz: "W przypadku Abonenta, który na podstawie uprzednio zawartych Umów znajduje się w posiadaniu Dekodera Podstawowego, skorzystanie z prawa odstąpienia spowoduje, iż strony będzie wiązała Umowa w dotychczasowym brzmieniu, tj. niezmienionymi postanowieniami niniejszej Umowy Abonenckiej, z uwzględnieniem oświadczeń Abonenta złożonych przed zawarciem Umowy, aczkolwiek Usługi będą świadczone na Dekoderze Podstawowym udostępnionym Abonentowi na mocy tej umowy". Kluczowe jest tylko kiedy podpisał umowę i w jakiej formie ta umowa była zawarta oraz podstawa wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsukk Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 W nowych umowach już jest zapis o powrocie do starej umowy ale już na nowym dekoderze (przy umowach zawieranych na odległość). Nie podałeś informacji precyzyjnych, więc ciężko zgadywać. - Czy umowę zawarłeś przez telefon, czy w APS? - Kiedy dokładnie zawarta była umowa (pod koniec grudnia jest mało precyzyjne) - Jaka była podstawa rezygnacji? - Kiedy dokładnie wysłana była rezygnacja (dzień, miesiąc, rok) PS. Konkretnie ten temat był już poruszany na tym forum nawet całkiem niedawno. Wyszukiwarka forumowa działa. Miłej lektury: viewtopic.php?f=34&t=12149 Umowa, tzn. ustalenie warunków, została zawarta telefonicznie 27 grudnia, ale została podpisana 3 stycznia przy kurierze i ja mu oddałem stary dekoder, a on mi zostawił nowy i dopiero na tym nowym dekoderze miałem więcej programów, na starym cały czas były te same programy. Rezygnacja została wysłana wczoraj 9 stycznia, więc w ciągu 10 dni od podpisania przy kurierze. A jako podstawa napisałem tylko, że na podstawie umowy, w której jest zapis o możliwości rezygnacji w 10 dni od jej podpisania na odległość. Sprawdziłem teraz i mam w umowę dokładnie taki zapis jak umieściłeś w cytacie. I co w takim wypadku, bo widzę dwie różne odpowiedzi, ale to pewnie dlatego że nie podałem dokładniejszego info Z góry dzięki za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 W tej sytuacji będzie jak Ci napisałem. Kontynuujesz starą umowę na nowym dekoderze. Nie pamiętam dokładnie punktu umowy (bodaj 14 pkt umowy), ale zerknij w swoją umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Cześć czytałem, że niektóre sprawy były tu już wałkowane ale chciałem się upewnić jeśli to nie problem. Wysłałem wypowiedzenie i mam w planach negocjowanie umowy z DUK [bez wymiany sprzętu]. Stąd kilka pytań technicznych. 1. Rozumiem, że godząc się na natychmiastowe włączenie kanałów tracę prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni. Czy w takiej sytuacji mogę zgodzić się telefonicznie na zaproponowane warunki ale pod warunkiem, że usługa zostanie aktywowana od następnego okresu rozliczeniowego. W sensie czy w takiej sytuacji [w tym drugim przypadku] wysyłany jest automatycznie kurier czy może taka umowa zostać zawarta przez telefon a pocztą/mailem przychodzi tylko potwierdzenie zmiany umowy. 2. Jeśli wysyłany jest kurier, to w przypadku nieobecności abonenta w domu: a) czy kurier może zostawić umowę, któremuś z domowników by potem samemu ją podpisać i wysłać do CP czy mogę upoważnić kogoś - żonę/pełnoletniego syna - do podpisania umowy przez kuriera w moim imieniu Chodzi o to, że nie chciałbym tracić prawa do wypowiedzenia umowy a z drugiej strony różnie z moją obecnością w domu i nie chciałbym przez to stracić ew. wynegocjowanych korzystnych warunków. Zastanawiam się więc jak to najlepiej rozegrać. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 AD.1 Możesz zgodzić się telefonicznie na zaproponowane warunki ale pod warunkiem, że usługa zostanie aktywowana od następnego okresu rozliczeniowego; umowa może zostać zawarta przez telefon a pocztą przychodzi tylko potwierdzenie zmiany umowy ; AD.2 Możesz ustalić z infolinią kiedy i w jakich godzinach kurier ma przywieść umowę do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 @kolos22 Piękne dzięki za szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiSW Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 1. Rozumiem, że godząc się na natychmiastowe włączenie kanałów tracę prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni. Czy w takiej sytuacji mogę zgodzić się telefonicznie na zaproponowane warunki ale pod warunkiem, że usługa zostanie aktywowana od następnego okresu rozliczeniowego. W sensie czy w takiej sytuacji [w tym drugim przypadku] wysyłany jest automatycznie kurier czy może taka umowa zostać zawarta przez telefon a pocztą/mailem przychodzi tylko potwierdzenie zmiany umowy. 2. Jeśli wysyłany jest kurier, to w przypadku nieobecności abonenta w domu Jeśli telefonicznie zgodzisz na zaproponowane warunki, ale podkreślisz że mają być świadczone od nowego okresu rozliczeniowego, zachowujesz prawo do ewentualnego wypowiedzenia. Wtedy po ok 2 tygodniach potwierdzenie przychodzi POCZTĄ, nie kurierem, więc 2 punkt jest niepotrzebny, bo nie ma znaczenia kto będzie w domu, bo wtedy nic nie podpisujesz. I od otrzymania pocztą tych warunków masz wtedy 10 dni na rezygnacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasiaaaaa Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam, mam mały problem z umową zawartą z cyfrowym polsatem. A chodzi o to, że miałam podpisaną umowę z nimi na czas określony( okres podstawowy) 18 miesięcy. Umowa kończyła mi się w lutym i powinnam miesiąc przed wypowiedzieć umowę ale niestety przegapiłam ten termin i zrobiłam to na początku marca. Kontaktowała się ze mną pani z biura obsługi z super ekstra ofertą specjalnie dla mnie ale podziękowałam i zadałam jej pytanie czy wiąże się moje wypowiedzenie z jakimiś konsekwencjami. Odpowiedziała że jedyną konsekwencją jest to że będę musiała przez 3 miesiące płacić rachunki. Pomyślałam ok. Płaciłam wszystko w terminie przez 3 miesiące, następnie oddałam dekoder i w lipcu otrzymałam wezwanie do zapłaty kary za zerwanie umowy.... A na dzień dzisiejszy wydzwania do mnie jakaś firma windykacyjna. Czy ktoś się może orientuje czy tak może być bo regulamin przejrzałam i szczerze o rozwiązaniu umowy mało co się dowiedziałam... a jak sie dowiedziałam to dotyczy to okresu podstawowego a nie juz po. Czy takie postępowanie jest zgodne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Każdą umowę nawet po terminie należało wypowiedzieć. Umowa podstawowa jeden miesiąc wypowiedzenia i jeśli przegapiłaś – to umowa przeszła na czas nieokreślony z trzymiesięcznym wypowiedzeniem. Wypowiedziałaś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Umowę w CP wypowiada się 3 miesiące przed końcem umowy a nie miesiąc.A umowa nie wypowiedziana na czas się zrolowała na kolejne 12 miesięcy.Którą zerwałaś i zapłacisz karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 To coś nowego. Nie wiedziałem, że jest aż tak drastycznie. Rolowanie aż na dwanaście miesięcy? To rolowanie w bambuko abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tak jest w umowie. Orange też roluje ale na 6 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasiaaaaa Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 tak wysłalam im wypowiedzenie umowy pare dni po zakonczeniu sie okresu na ktory zostala podpisana. Ok to był mój błąd że nie zrobilam tego w terminie ale moim zdaniem nie oznacza to że zerwałam umowę. W piśmie od firmy windykacyjnej powołują sie na regulaminie usług swiadoczonych przez cyfrowy polsat na §16 ust.3 ale tam jest mowa o tym terminie podstawowym a nie o pozniejszym i tak naprawde nie wiem co z tym fantem zrobic:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ile jest tej kary? Jeżeli umowa była już w okresie zrolowanym to kara powinna być mała.Bo wtedy już są małe zniżki przyznane abonentowi.Kiedy była podpisana ta umowa? Bo od kilku lat wszystkie umowy na tv mają ten zapis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasiaaaaa Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 umowa była podpisana w 2011 roku. Kasa jest mała ale denerwuje mnie fakt że osoby z biura obsługi klienta zapewniają mnie że nie ma to większych konsekwencji (jedynie to ze płace 3 miesiące) jeśli wyśle im wypowiedzenie umowy po okresie podstawowym a teraz wydzwania do mnie jakaś firma "krzak" i straszy mnie procesem i wpisaniem do biku i jeszcze gdzieś tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Radzę przeczytać dokładnie umowę.Tam jest o tym zapis a karę trzeba niestety zapłacić.Na temat konsultantów na infolinii i ich wiedzy nie będę się wypowiadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.