Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.08.2023 o 11:07, Kiler napisał(a):

Tylko umowy zawarte na odległość.

 

Właśnie chciałem zamówić PB bezpośrednio z ich strony internetowej lecz zostałem zasypany 10+ zgodami na różnego rodzaju rzeczy zanim mogę potwierdzić zakup.

 

O co chodzi z następującym i jaki to ma wpływ na podpisanie 24m umowy z nimi zdalnie:

 

Cytat

Żądanie natychmiastowego świadczenia usług
Żądam rozpoczęcia wykonywania usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy). W przypadku odstąpienia po zgłoszeniu żądania, istnieje obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

 

Jak się tego nie zaznaczy to co się stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez zaznaczenia tej zgody czeka się 14 dni na aktywację sygnału? Jeśli zaznaczę opcję "Żądanie natychmiastowego świadczenia usług..." to wtedy sygnał jest od razu, ale jeśli zrezygnuję z umowy przed upływem 14 dni to policzą mi tylko za te dni, podczas których korzystałem z usług?

 

Druga sprawa to zawarcie umowy zdalnie - czy na 100% osoba zamawiająca musi czekać na kuriera by podpisać umowę? Bo podczas zamówienia widzę następujące opcje:

 

Forma zawarcia umowy

  • Dokumentowa (Umowa wysyłana na e-mail)
  • Pisemna (Wymagane do podpisania dokumenty dostarczy wraz z przesyłką kurier)

Zaznaczając pierwszą opcję nie trzeba już podpisywać umowy przy kurierze i każdy z domowników może wyjść odebrać paczkę?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem zamówienie dziś przez internet, ale jedyne co otrzymałem to mail ze szczegółami zamówienia i koniec. Po wielu godzinach żadne umowy na maila nie przyszły, żadne linki do potwierdzenia umowy, itd.

 

Jak tak dalej pójdzie to chyba jednak do punktu się jutro wybiorę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem info przez SMS oraz email i kliknąłem na link w mailu, po czym wyświetlił się komunikat: Dziękujemy za zaakceptowanie umowy

 

To było w poniedziałek. Kiedy można się spodziewać dostarczenie dekodera, którego spodziewałem się akurat dzisiaj? Jeśli do piątku nie dojdzie to na 100% będzie anulacja i nikt nie przyjmie niczego od kuriera.

 

Jak wygląda wypowiedzenie nowej usługi w takiej sytuacji, kiedy firma nawet nie zdążyła dostarczyć sprzęt?

Edytowane przez aster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...