czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 W Rodzinnym HD jest tylko PS i PSE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Mam pakiet rodzinny HD do końca stycznia 2021 r. Czy jest sens np. wysyłać wypowiedzenie w przypadku, kiedy chcę tak czy tak mieć najniższy/najtańszy pakiet i nie chcę nic droższego? Warto przedłużać czy jeżeli nic nie zrobię to będzie ta sama cena i brak zobowiązania terminowego? Obecnie w ofercie widzę inne nazwy pakietów, ale chyba zawartość taka sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 @Paweleile teraz płacisz, a w lutym ile? Zerknij do umowy. Sam podejmiesz decyzję, umowa może przejść na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, czerstwy napisał: Edytowane 8 Grudnia 2020 przez PawelTSW Do usunięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszZG Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 W listopadzie podpisałem aneks umowy na kolejne 24 miesiące, łączna suma opłat za abonament miesięcznie to 110 zł (w tym mulitroom). Zwiększyłem sobie pakiet o Eleven Sport (poprzednio płaciłem 95). Podczas podpisywania umowy sprzedawca zapewnił mnie, że dostaję okres promocyjny w ramach którego otrzymuję m.in. Pełną Ofertę TV w kwocie 0 zł miesięcznie przez 3 okresy rozliczeniowe, co wg niego miało znaczyć, że przez trzy pierwsze miesiące nie ponoszę żadnych opłat, a zwłaszcza tych abonamentowych (110zł). |Skuszony tą propozycją, że zaoszczędzę 330 zł podpisałem aneks. Nawet gdy o tym rozmawialiśmy podczas zawierania umowy wspominałem, że fajnie, bo zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na zbliżające się święta. Niestety okazuje się, że zostałem wmanewrowany w kanał. Sprzedający pewnie się już do tego nie przyzna, a w ICOK twierdzą, że opłata abonamentowa jest obowiązkowa, a Pełna Oferta TV nie obejmuje pakietów za które płacę. Czy ktoś miał podobny zapis w Okresie Promocyjnym: cyt. "Pełna Oferta TV (automatyczna dezaktywacja po okresie promocyjnym) w kwocie 0 zł miesięcznie przez 3 Okresy Rozliczeniowe" i czy też musiał płacić w tym okresie za abonament? Osoba z ICOK niestety nie chce mi wskazać w umowie stwierdzenia, że Pełna Oferta TV to nie pełna a jedynie ta, której nie dotyczy umowa podstawowo bez promocji. Nie uznają mojej reklamacji. Chyba zostałem na lodzie. Ps. Od kilkunastu lat jestem związany z CP i to będzie już mój ostatni. Czuję się oszukany. A ponieważ czuję się spuszczony w kanał, to pewnie następnym razem będzie to już CANAL, Canal PLUS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Jeśli umowę uzgadniałeś przez telefon to domagaj się jej odsłuchania- jeśli tam padły takie deklaracje to nie ma zmiłuj- to co obiecane to ci się należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1985 Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Witam czy mogę moduł ci wymienić na dekoder satelitarny jak umowa trwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 (edytowane) Wątpliwe ale to pytanie do BOK. A czemu ma służyć zmiana z deszczu pod rynnę? W większości przypadków to zmiana na gorsze. Edytowane 13 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 W dniu 8.12.2020 o 20:19, stan69 napisał: @Paweleile teraz płacisz, a w lutym ile? Zerknij do umowy. Sam podejmiesz decyzję, umowa może przejść na czas nieokreślony. Aktualnie 20 zł miesięcznie, pakiet Rodzinny HD, pakiet Cinemax HD i On The Go. W umowie jest mowa o przejściu na czas nieokreślony, ale nic więcej o opłatach np. większych tam nie widzę. Zauważyłem jednak, że w obecnych pakietach (S, M) nie ma kanału Kino Polska, jest dostępny dopiero w pakiecie L. W momencie gdy ja 2 lata temu podpisywałem umowę ten kanał był jako "promocyjny", nie mam go w pakiecie na umowie jednak on cały czas działa. Także chyba najlepiej byłoby albo nic nie ruszać albo przedłużyć (jak się da) na takich samych warunkach? Tak to Kino Polska miałbym dopiero od 60 zł abonamentu a nie jak dotychczas 20 zł.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 @PaweleDobrze myślisz, jeśli cena nie wzrasta to niech sobie umowa przechodzi na czas nieokreślony. Umieszczenie tego kanału w pakiecie L to wielkie nieporozumienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 4 godziny temu, stan69 napisał: @PaweleDobrze myślisz, jeśli cena nie wzrasta to niech sobie umowa przechodzi na czas nieokreślony. Umieszczenie tego kanału w pakiecie L to wielkie nieporozumienie. Dostałem odpowiedź, że opłata będzie 10 zł większa. I wtedy aby na pewno Kino Polska zostanie (wszystko tak jak mam teraz)? Lepiej te 30 niż 60 zł płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Czy jest możliwość zawarcia nowej umowy na czas nieokreślony z modułem CI, aby po paru miesiącach wypowiedzieć umowę i mieć prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) Jeśli chcesz podpisać umowę to tylko na nowy moduł na wynajem od operatora ale nie na czas nieokreślony tylko na określony. Obecne nowe umowy z tego co wiem to są na 2 lata. Wybierasz przykładowo najniższy pakiet S za 20zł i po dwóch latach możesz przejść na prepaid. Inną opcją było odkupienie od kogoś modułu który już jest w prepaid z tzw. cesją. Czy nadal jest to możliwe tego nie wiem. Sam posiadam taki moduł w opcji prepaid co prawda w starszej wersji bo CI a nie CI+ ale nadal aktywny. Edytowane 17 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 13 godzin temu, Pawele napisał: Dostałem odpowiedź, że opłata będzie 10 zł większa. I wtedy aby na pewno Kino Polska zostanie (wszystko tak jak mam teraz)? Lepiej te 30 niż 60 zł płacić. Gwarancji nie ma bo promocyjnie dodany, jak zabiorą to z umowy na czas nieokreślony rezygnujesz po miesiącu. @Kami3n147dodam, z umową np z pakietem S to w ICOK masz dowolne pakiety na wł/wył i pierwszy miesiąc darmo, to jest jakaś alternatywa do pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Jestem właśnie w ostatnim miesiącu umowy choć przez tę pandemię zastanawiam się czy po prostu nie wycofać wypowiedzenia i zrobić to ponownie w lato - czy do tego czasu wejdą te nowe formy wypowiedzenia umów zwykłym emailem czy znów będę musiał się fatygować listem poleconym? Przedłużać raczej nie chcę bo inaczej bym to zrobił 6 miesięcy temu. Rozumiem, że nadal nie ma możliwości po 12/3 przejścia na 15/3 tylko od razu chcą 24/6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zwykłym emailem to juz od dawna się wypowiada umowy.Tak jak i od kilku miesięcy nie ma żadnego 12/3,15/3 czy nawet 24/6.Czasami warto poczytać odpowiedni wątek zamiast zadawać takie pytania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Salut! Pożegnałem się z cyfrą i chcę kupić jakiś pakiet Polsatu,taki zwykły,z podstawowymi kanałami Polsatu,TVN i najważniejsze,żeby były te 3 podstawowe kanały sportowe:Polsat Sport,Polsat Sport Extra i Polsat Sport News,jaki wybrać Pakiet? Druga sprawa to oczywiście dekoder,interesuje mnie zwykły bez żadnych dysków,tylko żeby można było sobie samemu w prosty sposób ustawiać kolejność kanałów i usuwać te wszystkie niepotrzebne,dziadowskie kanały,czy Polsat ma takie dekodery?Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Witaj! pakiet posiadający kanały TVN i Polsat oraz wymienione przez ciebie Polsat Sport, posiada pakiet M za 30zl. Pakiet ten nie posiada tylko kanałów Polsat Sport Premium. Dekodery evobox Cyfrowego Polsatu oferują: - evobox PVR, dysk twardy 500GB, nowoceszny interfejs - evobox HD, odtwarzanie materiałów już wyemitowanych oraz cofanie w czasie przegapionych programów (dla wybranych audycji, wymagany internet), nowoczesny interfejs - evobox LiTE, odtwarzanie materiałów już wyemitowanych oraz cofanie w czasie przegapionych programów (dla wybranych audycji, wymagany internet) Dodatkowo jeżeli masz już usługę w Plusie lub Cyfrowym Polsacie (inna niż telewizja), wybrany pakiet kosztował Cię będzie 20zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 (edytowane) @lordaz67 wszystkie kanały sportowe Polsatu z wyjątkiem premium są w pakiecie S za 20zł, a z tvnow są tvn i tvn7. Szczegóły są na stronie operatora. Jeżeli chcesz dowolnie zmieniać/usuwać kanały to własny tuner i moduł od operatora jest najlepszym rozwiązaniem. Edytowane 25 Stycznia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Czy w tym Evobox HD można samemu ustawiać sobie kolejność kanałów? Ja mam swój własny dekoder DiGYBOXX HD C+,czy ten moduł Polsatu by pasował do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Na wszystkich dekoderach CP w ofercie sat można układać sobie listę według swojej kolejności. Jak kto woli. Nie wiem jak jest w ofercie streamingowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 23 minuty temu, lordaz67 napisał: Czy w tym Evobox HD można samemu ustawiać sobie kolejność kanałów? Ja mam swój własny dekoder DiGYBOXX HD C+,czy ten moduł Polsatu by pasował do niego? Tak ten dekoder ma slot CI/CI+ i moduł cam CP działa w nim poprawnie (przetestowane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 2 godziny temu, lordaz67 napisał: Salut! Pożegnałem się z cyfrą i chcę kupić jakiś pakiet Polsatu,taki zwykły,z podstawowymi kanałami Polsatu,TVN i najważniejsze,żeby były te 3 podstawowe kanały sportowe:Polsat Sport,Polsat Sport Extra i Polsat Sport News,jaki wybrać Pakiet? Druga sprawa to oczywiście dekoder,interesuje mnie zwykły bez żadnych dysków,tylko żeby można było sobie samemu w prosty sposób ustawiać kolejność kanałów i usuwać te wszystkie niepotrzebne,dziadowskie kanały,czy Polsat ma takie dekodery?Z góry dziękuję za pomoc. Dzień dobry Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, proszę o wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 13 godzin temu, lordaz67 napisał: Czy w tym Evobox HD można samemu ustawiać sobie kolejność kanałów? Lepiej poczytaj w wątku z tym modelem jakie ludzie mają problemy z tym dekoderem, bo później będziesz żałował tak beznadziejnej decyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Dziękuję za info,ten moduł mnie zainteresował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.