Be89 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Mailem niczego nie załatwisz. Tylko telefon. U mnie nie mogli się dodzwonić na komórkę to po adresie znaleźli stacjonarny Czy nie lepiej zamiast DRH6 poprosić o TKA52? No chyba że nie ma. Różnica w cenie niecałe 30 zł a mamy rok więcej oglądania MiniHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Dnia Wtorek, 24 Września 2013 19:13 CyfrowyPolsat S.A. napisał(a) Szanowny Panie Prosimy ponownie o podanie danych umożliwiających identyfikację jako Klienta Cyfrowego Polsatu. Niezbędne dane to: -Imię i nazwisko -numer PESEL - numer karty Witam,dla mnie jest wszystko jedno. Aby było tanio i w miarę krótko. Jeśli byłaby zadowalająca oferta, to umowa może być ze standardowym okresem. Jednak o wszystkim zadecyduje Wasza oferta finansowa. Przy okazji proszę o aktywowanie tej karty do bezpłatnych kanałów. Ponadto słyszałem coś o promocji z KOD-em DRH6 Mailem niczego nie załatwisz. Tylko telefon. U mnie nie mogli się dodzwonić na komórkę to po adresie znaleźli stacjonarny Czy nie lepiej zamiast DRH6 poprosić o TKA52? No chyba że nie ma. Różnica w cenie niecałe 30 zł a mamy rok więcej oglądania MiniHD. A to czemu? Jeśli tą drogą nie załatwię, to łaski bez. Nie będę się prosił. Dziwne obyczaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 źle sformuowałem poprzednie pytanie, chodziło mi raczej o: Zawarłem w sierpniu umowę na 15 miesięcy w punkcie sprzedaży(mini hd), czy w tym samym punkcie sprzedaży zaoferują mi darmowy hd pod koniec umowy ? Pytam, ponieważ podczas trwania mojej poprzedniej umowy która była na 29-miesięcy nie udało mi się przejść na darmowy ponieważ pani na infolinii skwitowała mnie: "ten pakiet panu nie przysługuje", dlatego na infolinii już bym nie załatwiał w przyszłości pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cyfrowy Polsat SA odpowiedział tak: Szanowny Panie Proponujemy Umowę na okres 15 miesięcy na udostępnionym dekoderze HD. Umowa dotyczy świadczenia usług dostępu do podstawowego Pakietu Rodzinnego HD, przy czym w całym okresie jej obowiązywania Klient ma możliwość dokonywania dowolnej zmiany zakresu usług poprzez zamianę według własnych potrzeb do Pakietu Mini HD lub Pakietu Rodzinnego HD. 1 miesiąc bez opłat. Cena maksymalana 24,90 zł, minimalna 14,90 zł. Aktywacja 48 zł, opłata za udostępnienie 1 zł jednorazowo. Postanowiłem przygotować i przesłać do rozpatrzenia swoją ofertę. Zobaczymy, co wtedy. Albo rybka albo "akwarium" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Dali Ci ofertę do kitu. Ja dostałem taką ofertę: Takie same warunki umowy co twoja,z tym że dekoder HD3000 na własność i to tylko za 1zł(razem z aktywacją). Po 15 miesiącach pakiet Darmowy HD na zawsze. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tobie dają dekoder na udostępnienie i to za aktywację 48zł i 1zł za udostępnienie. Ja na fakturze którą razem z umową przywiózł mi kurier miałem napisane tak: Sprzedaż dekodera 0,50zł, Aktywacja dekodera 0,50zł. Czyli razem tylko 1zł i dekoder na własność. PS. Negocjuj kolego dalej. Może zaproponują Tobie lepsze warunki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Oto treść maila, jaką wysłałem w odpowiedzi do Cyfrowego Polsatu: Witam ponownie, dziękuję za odpowiedź. Niestety Państwa oferta dla mnie jest nie do przyjęcia. Zatem zaproponuję Państwu do rozpatrzenia swoją propozycję i jeśli tylko zostanie zakceptowana, to mogę zawrzeć umowę na świadczenie n/w usługi: okres podstawowy trwania umowy 15 miesięcy na dekoderze HD3000 na własność razem z aktywacją za 1 zł, w tym 10 dodatkowych kanałów, które są udostępniane do Pakietu Mini HD wg strony Cyfrowego Polsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... eGroupId=1 3 miesiące bez opłat, po okresie podstawowym umowy 14 kanałów z pakietu Darmowego HD za darmo i na zawsze, cena maksymalna 14,90 zł przez cały pozostały okres dwunastomiesięczny umowy. Oczekując na odpowiedź, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Szanowny Panie Proponujemy Umowę na okres 18 miesięcy na własnościowym dekoderze HD. Umowa dotyczy świadczenia usług dostępu do podstawowego Pakietu Rodzinnego HD, przy czym w całym okresie jej obowiązywania Klient ma możliwość dokonywania dowolnej zmiany zakresu usług poprzez zamianę według własnych potrzeb do Pakietu Mini HD lub Pakietu Rodzinnego HD. 3 miesiące bez opłat. Cena maksymalana 24,90 zł, minimalna 14,90 zł. Cena dekodera wraz z aktywacją 1 zł. Antena - opcja 28 zł. Postanowiłem zaczekać na promocję grudniową. Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 źle sformuowałem poprzednie pytanie, chodziło mi raczej o: Zawarłem w sierpniu umowę na 15 miesięcy w punkcie sprzedaży(mini hd), czy w tym samym punkcie sprzedaży zaoferują mi darmowy hd pod koniec umowy ? Pytam, ponieważ podczas trwania mojej poprzedniej umowy która była na 29-miesięcy nie udało mi się przejść na darmowy ponieważ pani na infolinii skwitowała mnie: "ten pakiet panu nie przysługuje", dlatego na infolinii już bym nie załatwiał w przyszłości pozdrawiam Jeżeli twój dekoder jest własnościowy to rozwiazujesz umowę na 3mc przed jej końcem i wtedy dopiero możesz ten pakiet uruchomic. Pakiet darmowy HD można aktywować tylko na infolinii. W żadnym APS tego nie zalatwisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Wczoraj wysłałem zapytanie w sprawie Darmowego i zaproponowali mi na początek Mini HD na 6 miesięcy za 9,90, a potem możliwość przejścia na Darmowy. Wszystko było by OK, gdyby nie fakt, że prześlą uprawnienia na starego Echostara DSB 717 Oferta jest ciekawa dzięki kanałom HD, które na tym tunerze nie zaświecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Zapytaj wobec tego, jak to wyglądałoby z nowym dekoderem HD na własność za 1PLN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Odpisałem. Pewnie zaproponują to samo, co każdemu innemu klientowi, czyli standardową stawkę, albo w ogóle nie będzie odzewu. Wczoraj po 40 minutach już dzwoniła konsultantka, a dzisiaj cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Spokojnie! Zadzwonią - do mnie to piszą - jak to się mówi ten "typ" tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Odpowiedź Polsatu: Informujemy, że istnieje możliwość zawarcia umowy wraz z modułem w standardzie CI+ na okres 18 miesięcy wraz z Pakietem Rodzinnym HD z możliwością jego zmiany na Pakiet Mini HD. Po rozwiązaniu umowy za pomocą modułu będzie dostęp do pakietu Darmowy HD. Opłata za moduł CI+ wynosi 1 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 akoss22: to samo co podajesz jest na stronie CP od tygodni. Dokładnie tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... eGroupId=1 Więc co takiego odkrywczego jest w Twojej informacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Czytaj uważnie wątek to się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Wystarczy choćby skoczyć na stronę wcześniej to wiedziałbyś, że "w wątku jestem obecny". Twój cytat od Polsatu nic nowego nie wnosi. Wszak odpisali Ci dokładnie to, co podają na stronie ze swoją ofertą. Nic nowego i nic odkrywczego. Moduł CI+ można na 18 miesięcy ? Można. Wraz z Rodzinnym HD ? Dokładnie. Uściślając: pierwsze 3 miesiące Rodzinnego HD jest za free. Można przejść na Mini HD ? Można. Po 3 miesiących albo przejść na Mini HD albo płacić więcej za Rodzinny HD. Po zakończeniu umowy będzie Darmowy HD ? Będzie. Moduł jest za 1zł na własność ? Dokładnie. Nic innego niż piszą na stronie. Więc co się mam więcej dowiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Odpisałem z uprzejmości do kolegi @bogdan425. Zanim oficjalnie odpisali z CP wcześniej napisałem jaka będzie ich odpowiedź. Jestem kolejną osobą, która czeka na ciekawszą ofertę. Jeśli będziesz coś wiedział daj znać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarnowiak Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Witam. Mam pytanie, czy jeśli mam dekoder echostar dsb-717, w którym umowa skończyła się kilka lat temu, to też włączą mi Darmowy HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Kilka postów wcześniej masz wszystko napisane. Umowa na 6 miesięcy za 9,90 za Mini HD, potem możesz przejść na Darmowy. Pamiętaj, że kanały HD nie będą działały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarnowiak Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 OK, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Kończy mi się umowa na pakiet o kodzie promocji DRH6, chciałem zamienić na TKA52 czyli umowa na 18 miesięcy na Mini HD za 4,90 zł. Dziś dostałem taką odpowiedź z CP: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że przy obecnie obowiązującej Umowie skorzystanie z przedstawionej przez Pana oferty nie jest możliwe." Z tego co wiem część osób z DRH6 może przechodzić na TKA52 a część nie, z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Musisz dzwonić do działu utrzymania. Ci ze zwykłej obsługi mało wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Umowa kończy mi się 5 grudnia 2013 r. nie wiem czy muszę ja wypowiedzieć i podpisać nową na TKA52 czy przejdzie ona automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ja dzwoniłem do nich bodajże 2 miesiące przez końcem i załatwiłem wszystko przez telefon 22 127 128. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Nie ma już Działu Utrzymania Klienta? Nie działa ten numer co podałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.