Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia Wtorek, 24 Września 2013 19:13 CyfrowyPolsat S.A. napisał(a)

Szanowny Panie

 

Prosimy ponownie o podanie danych umożliwiających identyfikację jako Klienta Cyfrowego Polsatu. Niezbędne dane to:

-Imię i nazwisko

-numer PESEL

- numer karty

Witam,

dla mnie jest wszystko jedno. Aby było tanio i w miarę krótko. Jeśli byłaby zadowalająca oferta, to umowa może być ze standardowym okresem. Jednak o wszystkim zadecyduje Wasza oferta finansowa.

Przy okazji proszę o aktywowanie tej karty do bezpłatnych kanałów.

Ponadto słyszałem coś o promocji z KOD-em DRH6

Mailem niczego nie załatwisz. Tylko telefon. U mnie nie mogli się dodzwonić na komórkę to po adresie znaleźli stacjonarny :D

Czy nie lepiej zamiast DRH6 poprosić o TKA52? No chyba że nie ma. Różnica w cenie niecałe 30 zł a mamy rok więcej oglądania MiniHD.

A to czemu? Jeśli tą drogą nie załatwię, to łaski bez. Nie będę się prosił. Dziwne obyczaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle sformuowałem poprzednie pytanie, chodziło mi raczej o:

 

Zawarłem w sierpniu umowę na 15 miesięcy w punkcie sprzedaży(mini hd), czy w tym samym punkcie sprzedaży zaoferują mi darmowy hd pod koniec umowy ?

 

Pytam, ponieważ podczas trwania mojej poprzedniej umowy która była na 29-miesięcy nie udało mi się przejść na darmowy ponieważ pani na infolinii skwitowała mnie: "ten pakiet panu nie przysługuje", dlatego na infolinii już bym nie załatwiał w przyszłości :evil:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cyfrowy Polsat SA odpowiedział tak:

Szanowny Panie

 

Proponujemy Umowę na okres 15 miesięcy na udostępnionym dekoderze HD. Umowa dotyczy świadczenia usług dostępu do podstawowego Pakietu Rodzinnego HD, przy czym w całym okresie jej obowiązywania Klient ma możliwość dokonywania dowolnej zmiany zakresu usług poprzez zamianę według własnych potrzeb do Pakietu Mini HD lub Pakietu Rodzinnego HD.

 

1 miesiąc bez opłat.

Cena maksymalana 24,90 zł, minimalna 14,90 zł.

Aktywacja 48 zł, opłata za udostępnienie 1 zł jednorazowo.

Postanowiłem przygotować i przesłać do rozpatrzenia swoją ofertę. Zobaczymy, co wtedy.

Albo rybka albo "akwarium"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dali Ci ofertę do kitu.

 

Ja dostałem taką ofertę: Takie same warunki umowy co twoja,z tym że dekoder HD3000 na własność i to tylko za 1zł(razem z aktywacją). Po 15 miesiącach pakiet Darmowy HD na zawsze.

 

Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tobie dają dekoder na udostępnienie i to za aktywację 48zł i 1zł za udostępnienie.

 

Ja na fakturze którą razem z umową przywiózł mi kurier miałem napisane tak: Sprzedaż dekodera 0,50zł, Aktywacja dekodera 0,50zł. Czyli razem tylko 1zł i dekoder na własność.

 

PS. Negocjuj kolego dalej. Może zaproponują Tobie lepsze warunki. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto treść maila, jaką wysłałem w odpowiedzi do Cyfrowego Polsatu:

Witam ponownie,

 

dziękuję za odpowiedź. Niestety Państwa oferta dla mnie jest nie do przyjęcia.

Zatem zaproponuję Państwu do rozpatrzenia swoją propozycję i jeśli tylko zostanie zakceptowana, to mogę zawrzeć umowę na świadczenie n/w usługi:

 

okres podstawowy trwania umowy 15 miesięcy na dekoderze HD3000 na własność razem z aktywacją za 1 zł,

w tym 10 dodatkowych kanałów, które są udostępniane do Pakietu Mini HD wg strony Cyfrowego Polsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... eGroupId=1

3 miesiące bez opłat,

po okresie podstawowym umowy 14 kanałów z pakietu Darmowego HD za darmo i na zawsze,

cena maksymalna 14,90 zł przez cały pozostały okres dwunastomiesięczny umowy.

 

Oczekując na odpowiedź, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

 

Proponujemy Umowę na okres 18 miesięcy na własnościowym dekoderze HD. Umowa dotyczy świadczenia usług dostępu do podstawowego Pakietu Rodzinnego HD, przy czym w całym okresie jej obowiązywania Klient ma możliwość dokonywania dowolnej zmiany zakresu usług poprzez zamianę według własnych potrzeb do Pakietu Mini HD lub Pakietu Rodzinnego HD.

3 miesiące bez opłat.

Cena maksymalana 24,90 zł, minimalna 14,90 zł.

Cena dekodera wraz z aktywacją 1 zł.

 

Antena - opcja 28 zł.

Postanowiłem zaczekać na promocję grudniową. Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle sformuowałem poprzednie pytanie, chodziło mi raczej o:

 

Zawarłem w sierpniu umowę na 15 miesięcy w punkcie sprzedaży(mini hd), czy w tym samym punkcie sprzedaży zaoferują mi darmowy hd pod koniec umowy ?

 

Pytam, ponieważ podczas trwania mojej poprzedniej umowy która była na 29-miesięcy nie udało mi się przejść na darmowy ponieważ pani na infolinii skwitowała mnie: "ten pakiet panu nie przysługuje", dlatego na infolinii już bym nie załatwiał w przyszłości :evil:

 

pozdrawiam

 

Jeżeli twój dekoder jest własnościowy to rozwiazujesz umowę na 3mc przed jej końcem i wtedy dopiero możesz ten pakiet uruchomic. Pakiet darmowy HD można aktywować tylko na infolinii. W żadnym APS tego nie zalatwisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wysłałem zapytanie w sprawie Darmowego i zaproponowali mi na początek Mini HD na 6 miesięcy za 9,90, a potem możliwość przejścia na Darmowy. Wszystko było by OK, gdyby nie fakt, że prześlą uprawnienia na starego Echostara DSB 717 :/ Oferta jest ciekawa dzięki kanałom HD, które na tym tunerze nie zaświecą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź Polsatu:

Informujemy, że istnieje możliwość zawarcia umowy wraz z modułem w standardzie CI+ na okres 18 miesięcy wraz z Pakietem Rodzinnym HD z możliwością jego zmiany na Pakiet Mini HD. Po rozwiązaniu umowy za pomocą modułu będzie dostęp do pakietu Darmowy HD. Opłata za moduł CI+ wynosi 1 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy choćby skoczyć na stronę wcześniej to wiedziałbyś, że "w wątku jestem obecny". Twój cytat od Polsatu nic nowego nie wnosi. Wszak odpisali Ci dokładnie to, co podają na stronie ze swoją ofertą. Nic nowego i nic odkrywczego. Moduł CI+ można na 18 miesięcy ? Można. Wraz z Rodzinnym HD ? Dokładnie. Uściślając: pierwsze 3 miesiące Rodzinnego HD jest za free. Można przejść na Mini HD ? Można. Po 3 miesiących albo przejść na Mini HD albo płacić więcej za Rodzinny HD. Po zakończeniu umowy będzie Darmowy HD ? Będzie. Moduł jest za 1zł na własność ? Dokładnie.

 

Nic innego niż piszą na stronie. Więc co się mam więcej dowiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się umowa na pakiet o kodzie promocji DRH6, chciałem zamienić na TKA52 czyli umowa na 18 miesięcy na Mini HD za 4,90 zł. Dziś dostałem taką odpowiedź z CP:

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że przy obecnie obowiązującej Umowie skorzystanie

z przedstawionej przez Pana oferty nie jest możliwe."

 

Z tego co wiem część osób z DRH6 może przechodzić na TKA52 a część nie, z czego to wynika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...