Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (cennik opcji Canal+, HBO itp.)


Krzychooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak się mi za kilka m-cy kończy umowa to jak jest z tymi promocjami które zobowiązują mnie do płacenia za daną opcję więcej miesięcy niż jest do końca umowy?

Wydaje mi się że rozwiązać umowę nie byłoby problemu, ale jak przedłużę umowę to będę musiał pozostać przy danej opcji przez brakujące miesiące. Czy mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest promocja tylko standardowa oferta. Po za tym zapis, ze z akcji mozna skorzystac tylko raz jest martwy - rabaty mozna z reki wprowadzic - omijajac modul ofert :)

A jak się ma takie włącznie i wyłączanie hbo do nowego regulaminy gdzie jest informacja o opcji premium iż cena jest uzależniona od dnia miesiąca w którym opcja jest uruchamiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj dzwonił konsultant i zaproponował mi opcję HBO za 16zł przez 9 miesięcy. Dodatkowo dostanę zniżkę na wynajem dekodera PVR z 15zł na 10zł i pakiet Cinemax przez 2 miesiące za darmo.

 

Czy ktoś może potwierdzić, że to nie była żadna ściema i naprawdę są takie promocje w Cyfrze? Bo coś słabo ufam tym konsultantom z zewnętrznych firm :/

Jeżeli to prawda to pakiet HBO mi wychodzi za 11zł , więc cena jest extra :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji, aby podawali netto. Bo niby skąd i dlaczego ?

 

Dla tego by mieć większą sprzedaż a przez to prowizję! 19,9 -23%=~16zł!

 

Ostatni raz to piszę!

 

A mnie zdziwiło że Canal+ HD kosztuje mnie 16zł a konsultant mówił że to będzie 26 zł.

 

Masz to na fakturze? Jeśli tak to zdarza się błąd czasem w systemie! Widziałem HBO które podłączałem za STARE 14,95 a wyskakiwało 4,95 a rekordem było 1,25 zł... Skąd do tej pory nie wiem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena netto..

 

No ale jeżeli konsultant wmawia mi przez 5 minut , że wzrośnie mi rachunek o jedyne 11zł i jeżeli będzie inaczej to mogę składać reklamacje i powoływać się na tą rozmowę to czemu mam mu nie uwierzyć? :? Kompletnie tego nie rozumie :? Czyli nie ma szans na tą cenę ? Jak mu wspomniałem , że inny konsultant dzwonił z promocją za 19,90zł to on mi mówi , że taka promocja była , ale teraz jest nowa już "świąteczna" :? Już sam nie wiem jaką decyzję podjąć , bo nie chce mi się bawić w reklamację :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem to w innym wątku już.

 

Mi proponowali HBO za 19:90 zł przy jednoczesnym rabacie na CANAL PLUS 19:90. Pytałem się konsultantki czy to nie pomyłka, bo nie chce mi się w to wierzyć, to z takim przekonaniem mówiła ,, DLACZEGO SIĘ PAN ZASTANAWIA"

 

Była reklamacja i wygrałem.

 

Moja rada. Nie zawierać żadnej umowy z firmami zewnętrznymi. Kręcą i okłamują tylko ludzi. Z własnego doświadczenia niestety wiem, że jak zadzwoni do mnie konsultant i zacznie pytać, czy lubię film i............. to nie pozwolę mu dokończyć mówić i zapytam się czy dzwoni z głównego Call center, czy z firmy zewnętrznej.

 

CO TANIE TO DROGIE ====== NIE DLA FIRM ZEWNĘTRZNYCH! :)

 

 

BTW. Jeszcze jedno. Zgodzisz się na warunki np. HBO i zgodzisz się na aneks telefoniczny, a okaże się że zostałeś okłamany (TAK JAK JA) to nic ci nie da że zadzwonisz na główne CALL CENTER żeby wyłączyli ci usługę, bo niby zostałeś oszukany, tylko musisz zgłosić reklamację tak jak ja i dopiero JEŻELI MASZ RACJĘ TO CI WYŁĄCZĄ.

DLA ANEKSÓW TELEFONICZNYCH NIE MA ZERWANIA UMOWY DO 10 DNI!! To jest dalej ta sama umowa tylko z nowym aneksem do którego nie ma żadnego odwołania.

Tak to tylko w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jeżeli konsultant wmawia mi przez 5 minut , że wzrośnie mi rachunek o jedyne 11zł i jeżeli będzie inaczej to mogę składać reklamacje i powoływać się na tą rozmowę to czemu mam mu nie uwierzyć? :? Kompletnie tego nie rozumie :? Czyli nie ma szans na tą cenę ? Jak mu wspomniałem , że inny konsultant dzwonił z promocją za 19,90zł to on mi mówi , że taka promocja była , ale teraz jest nowa już "świąteczna" :? Już sam nie wiem jaką decyzję podjąć , bo nie chce mi się bawić w reklamację :|
Taiszo upgreadami opcji premium zajmują się zewnętrzne call centre, więc tam panuje wolna amerykanka. Liczy się tylko to, żeby podłączyć..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jeżeli konsultant wmawia mi przez 5 minut , że wzrośnie mi rachunek o jedyne 11zł i jeżeli będzie inaczej to mogę składać reklamacje i powoływać się na tą rozmowę to czemu mam mu nie uwierzyć? :? Kompletnie tego nie rozumie :? Czyli nie ma szans na tą cenę ? Jak mu wspomniałem , że inny konsultant dzwonił z promocją za 19,90zł to on mi mówi , że taka promocja była , ale teraz jest nowa już "świąteczna" :? Już sam nie wiem jaką decyzję podjąć , bo nie chce mi się bawić w reklamację :|
Taiszo upgreadami opcji premium zajmują się zewnętrzne call centre, więc tam panuje wolna amerykanka. Liczy się tylko to, żeby podłączyć..

na głownym CC sa czasem akcje wychodzace. Ale raczej na pakiety a nie opcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...