Skocz do zawartości

BOX+ (Sagemcom DSI83/DSI87)


frantic85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam multiroom w nc+ z turboboxem 500gb oraz sagemcomem dsi83.

Czy w tym dekoderze jest któryś klawisz odpowiedzialny za bezpośrednie wejście w EPG (chodzi mi o taki wygląd jak w turboboxie) czy za każdym razem trzeba wchodzić w menu i program TV?

A druga sprawa to po wejściu w którąś z kategorii (sport i motoryzacja, Canal+ itp.) naciśnięcie powrót lub cofnij za każdym razem wraca do menu a nie do wyboru kategorii i trzeba z powrotem wchodzi w program tv itd....

Czy są to wady tego dekodera i jego oprogramowania czy jest na to jakiś tajemniczy sposób o którym ja niewiem bo nie ukrywam że to całe klikanie przy zabójczej prędkości tego dekodera jest troszke denerwujące :-)....

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź!!

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wariują te deki, u mnie od dwóch dni za każdym włączeniem wyskakuje "pierwsze uruchamianie" i muszę od nowa wszystko ustawiać :(

 

U mnie to samo. Mam dwa i na obu się to dzieje. Tyle, że co kilka dni takie reset występuje. Przed chwilą dzwoniłem do działu technicznego i powiedziano mi, że to raczej niemożliwe :)

Polecili mi, żeby aktywować "szybki start" i sprawdzić, czy problem ustąpi.. Średnie rozwiązanie, ale sprawdzę.

Do tego poinformowano, że mogę napisać mailem zgłoszenie i opisać problem. Ogólnie wg nich problemu nie ma, bo nikt im nie zgłaszał i konsultant był strasznie zdziwiony, że tak jest.

Tak więc piszcie maile, może jak trochę osób to zgłosi, to coś poprawią w następnej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma problem z DSI83. Wczoraj oglądał tv, wyłączył dekoder, dziś włącza ponownie i brak możliwości jego uruchomienia. Pojawia się boot a później odlicza, od 00p do... póki co doszło do 35p i leci dalej. Pilot nie reaguje.

Co to? Aktualizacja jakaś?

 

Wyjmowana była wtyczka na kilka minut i to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam dość tego sprzętu, cały czas się zawiesza, wyłącza, restartuje.

 

 

Człowiek w punkcie ma przykaz "naprawy" a nie wymiany na wolny od wad. Naprawa to aktualizacja softu i nowe uprawnienia.

 

Piszę wypowiedzenie, nawet jakbym miał zapłacić karę.

Edytowane przez gzkulik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam dość tego sprzętu, cały czas się zawiesza, wyłącza, restartuje.

 

 

Człowiek w punkcie ma przykaz "naprawy" a nie wymiany na wolny od wad. Naprawa to aktualizacja softu i nowe uprawnienia.

 

Piszę wypowiedzenie, nawet jakbym miał zapłacić karę.

reklamuj go w aps i wymień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

reklamuj go w aps i wymień

 

Po 3 tygodniach dostałem odpowiedź.

 

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za zgłoszenie z 26 listopada 2015 roku.

 

Uprzejmie informuję, iż zgodnie ze Szczegółowymi Warunkami korzystania ze Sprzętu ? typ Box+ z dnia 22.12.2014 r., weryfikacja poprawności funkcjonowania dekodera (jego wymiana), odbywa się w sytuacji podejrzenia usterki sprzętu i po jej potwierdzeniu się u Autoryzowanego Przedstawiciela serwisowego nc+.

 

Z zapisów na kontrakcie wynika, iż terminal poddany diagnostyce okazał się sprawny.

 

W związku z powyższym, z przykrością stwierdzam, iż brak jest podstaw do uznania reklamacji.

 

W przypadku utrudnień w działaniu terminalu, zalecam odłączenie sprzętu od zasilania, odpięcie od anteny a następnie uruchomienie dekodera bez przewodu antenowego i wykonanie przywrócenia ustawień fabrycznych. Jeżeli reset nie będzie możliwy, proszę o udanie się z dekoderem do punktunc+, gdzie zostanie przeprowadzony. Informuję także, iż przed odłączeniem dekodera od zasilania, zaleca się jego wcześniejsze przełączenie w tryb standby.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu przez formularz dostępny na stronie www.ncplus.pl.

Wszelkie informacje uzyska Pan także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

 

Z poważaniem,

 

Platforma nc+

 

Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed Sądem Powszechnym lub też dochodzić swoich roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed Sądem Polubownym.

 

 

Dekoder wciąż nie działa prawidłowo, co kilka dni muszę go restartować, zawiesza się nawet przy przełączaniu kanałów.

 

Ponownie złożyłem reklamację telefonicznie.

 

Muszę nadmienić, że działał prawidłowo do czasu tej felernej aktualizacji, która na dwa dni wywaliła go zupełnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

hej, zapewne to pytanie gdzies juz tu padlo, ale przeszukałem parę stron i nic nie znalazłem, więc jeśli będziecie tak mili i odpowiecie to będę bardzo wdzięczny :)

 

rodzice mają sagema i raz na jakiś czas dekoder sam przechodzi z 1080 na 576p i tak już zostaje. Poradzcie proszę co mogę zrobić z tym fantem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też macie problem z nagrywaniem w nocy?W moim dsi87 tryb automatycznego wyłączania mam nie aktywny,a mimo to dekoder wyłącza się o godzinie trzeciej.

Od razu mówię,że żadne resety nie pomagają.Co wy na to?Jest jakiś sposób,czy to wina ostatniej aktualizacji???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...