CzarnyKruko Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Masz rację oddaj go na reklamację! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi011 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam! Posiadam multiroom w nc+ z turboboxem 500gb oraz sagemcomem dsi83. Czy w tym dekoderze jest któryś klawisz odpowiedzialny za bezpośrednie wejście w EPG (chodzi mi o taki wygląd jak w turboboxie) czy za każdym razem trzeba wchodzić w menu i program TV? A druga sprawa to po wejściu w którąś z kategorii (sport i motoryzacja, Canal+ itp.) naciśnięcie powrót lub cofnij za każdym razem wraca do menu a nie do wyboru kategorii i trzeba z powrotem wchodzi w program tv itd.... Czy są to wady tego dekodera i jego oprogramowania czy jest na to jakiś tajemniczy sposób o którym ja niewiem bo nie ukrywam że to całe klikanie przy zabójczej prędkości tego dekodera jest troszke denerwujące .... Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź!! Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
texan Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Ogólnie wariują te deki, u mnie od dwóch dni za każdym włączeniem wyskakuje "pierwsze uruchamianie" i muszę od nowa wszystko ustawiać U mnie to samo. Mam dwa i na obu się to dzieje. Tyle, że co kilka dni takie reset występuje. Przed chwilą dzwoniłem do działu technicznego i powiedziano mi, że to raczej niemożliwe Polecili mi, żeby aktywować "szybki start" i sprawdzić, czy problem ustąpi.. Średnie rozwiązanie, ale sprawdzę. Do tego poinformowano, że mogę napisać mailem zgłoszenie i opisać problem. Ogólnie wg nich problemu nie ma, bo nikt im nie zgłaszał i konsultant był strasznie zdziwiony, że tak jest. Tak więc piszcie maile, może jak trochę osób to zgłosi, to coś poprawią w następnej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 jest nowe oprogramowanie ciekawe co wnosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Może zamęt. ..jak ostatnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi011 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Na oba modele jest ta aktualizacja? Sama się instaluje czy trzeba to jakoś zrobić ? Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Na moim nie było aktualizacji, posiadam DSI83. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 mi sama weszła na dsi 87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Ostatnio na dekoderach DSI83 jak i DSI87 podczas błędów wywalanych przez dekoder najlepszą opcją jest przywrócenie dekodera do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakk Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Znajomy ma problem z DSI83. Wczoraj oglądał tv, wyłączył dekoder, dziś włącza ponownie i brak możliwości jego uruchomienia. Pojawia się boot a później odlicza, od 00p do... póki co doszło do 35p i leci dalej. Pilot nie reaguje. Co to? Aktualizacja jakaś? Wyjmowana była wtyczka na kilka minut i to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 To jest aktualizacja oprogramowania, której nie wolno przerywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Wszystko jest ok. Dekoder musi to zrobić. Jeśli przerwiemy to może dojść do us uszkodzenia sprzetu. Edytowane 25 Listopada 2015 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzkulik Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Ja już mam dość tego sprzętu, cały czas się zawiesza, wyłącza, restartuje. Człowiek w punkcie ma przykaz "naprawy" a nie wymiany na wolny od wad. Naprawa to aktualizacja softu i nowe uprawnienia. Piszę wypowiedzenie, nawet jakbym miał zapłacić karę. Edytowane 26 Listopada 2015 przez gzkulik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja już mam dość tego sprzętu, cały czas się zawiesza, wyłącza, restartuje. Człowiek w punkcie ma przykaz "naprawy" a nie wymiany na wolny od wad. Naprawa to aktualizacja softu i nowe uprawnienia. Piszę wypowiedzenie, nawet jakbym miał zapłacić karę. reklamuj go w aps i wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzkulik Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 reklamuj go w aps i wymień Po 3 tygodniach dostałem odpowiedź. Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 26 listopada 2015 roku. Uprzejmie informuję, iż zgodnie ze Szczegółowymi Warunkami korzystania ze Sprzętu ? typ Box+ z dnia 22.12.2014 r., weryfikacja poprawności funkcjonowania dekodera (jego wymiana), odbywa się w sytuacji podejrzenia usterki sprzętu i po jej potwierdzeniu się u Autoryzowanego Przedstawiciela serwisowego nc+. Z zapisów na kontrakcie wynika, iż terminal poddany diagnostyce okazał się sprawny. W związku z powyższym, z przykrością stwierdzam, iż brak jest podstaw do uznania reklamacji. W przypadku utrudnień w działaniu terminalu, zalecam odłączenie sprzętu od zasilania, odpięcie od anteny a następnie uruchomienie dekodera bez przewodu antenowego i wykonanie przywrócenia ustawień fabrycznych. Jeżeli reset nie będzie możliwy, proszę o udanie się z dekoderem do punktunc+, gdzie zostanie przeprowadzony. Informuję także, iż przed odłączeniem dekodera od zasilania, zaleca się jego wcześniejsze przełączenie w tryb standby. W razie pytań zapraszam do kontaktu przez formularz dostępny na stronie www.ncplus.pl. Wszelkie informacje uzyska Pan także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. Z poważaniem, Platforma nc+ Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed Sądem Powszechnym lub też dochodzić swoich roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed Sądem Polubownym. Dekoder wciąż nie działa prawidłowo, co kilka dni muszę go restartować, zawiesza się nawet przy przełączaniu kanałów. Ponownie złożyłem reklamację telefonicznie. Muszę nadmienić, że działał prawidłowo do czasu tej felernej aktualizacji, która na dwa dni wywaliła go zupełnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Idż do punktu nc plus. Ja miałem tak samo. Poszedłem do nc plus, włączyli dekoder do swojej sieci, po chwili gdy zacząłem zmieniać kanały, dekoder zawiesił się i wymienili mi od ręki. Nie ma na co czekać i się wkurzać. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez piracik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus60 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Mnie od ręki wymienili DSI87 na 83 (akurat tylko te były z Sagemcom-ów). Zmianę wprowadzili do systemu. Nikt mnie o nic nie pytał, nie protestował, nie gadał o procedurach reklamacyjnych. Operacja trwała 8 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
texan Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 jaki nr ma najnowsza wersja oprogramowania? ja mam 1.4.24_AAC/6.1 2015.1106, wersja aktualizacji: 0.0.0.29. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jeżeli jest problem z dekoderem DSI83 a ostatnio dużo takich zanotowaliśmy to należy od razu zgłaszać się do APS'u w celu wymiany dekodera na nowy. Operacja jest bezpłatna w ramach gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus60 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Na nowy DSI83, czy na nowy dekoder innego typu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Na ten sam lub DSI87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 hej, zapewne to pytanie gdzies juz tu padlo, ale przeszukałem parę stron i nic nie znalazłem, więc jeśli będziecie tak mili i odpowiecie to będę bardzo wdzięczny rodzice mają sagema i raz na jakiś czas dekoder sam przechodzi z 1080 na 576p i tak już zostaje. Poradzcie proszę co mogę zrobić z tym fantem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus60 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ano własnie. Dobrze, że przypomniałeś. W moim też występuje ten problem z samoistną zmianą rozdzielczości. Ciekawe gdzie i w czym tkwi przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1068 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Czy wy też macie problem z nagrywaniem w nocy?W moim dsi87 tryb automatycznego wyłączania mam nie aktywny,a mimo to dekoder wyłącza się o godzinie trzeciej. Od razu mówię,że żadne resety nie pomagają.Co wy na to?Jest jakiś sposób,czy to wina ostatniej aktualizacji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zazwyczaj wydajemy nowy DSI87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.