Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach C+)-czy można wypowiedzieć umowę?


t_gal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

marenss poddał propozycję utworzenia nowego wątku dotyczącego wycofania Hallmarku i zastąpienia go 13th Street....

 

Moim zdaniem zgodnie z regulaminem będzie możliwość wypowiedzenia umowy, ale poczekamy do oficjalnego komunikatu i zobaczymy jak Cyfra+ będzie reagować na wypowiedzenia, a w tym wątku będzie się można wymienić doświadczeniami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może ja dorzucę swoje 3 grosze :)

 

A w sumie to może Colin McLeod, dyrektor zarządzający UNI (Universal Networks International ) m.in. na Europę Centralną i Wschodnią. W wywiadzie dla Wirtualnnemedia.pl powiedział on:

Jako że rozrywka zawsze była podstawą naszego biznesu, nowy kanał także będzie przepełniony programami nie pokazywanymi dotąd w Polsce. Będą to m.in.: seriale „Nowe gliny”, „Braterstwo” czy premierowe odcinki serii „Prawo i porządek: Zbrodniczy zamiar” – podkreśla Colin McLeod.

 

W sumie to chyba on wie najlepiej czy to nowy kanał czy zmiana nazwy??

No chyba że się mylę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie tylko zastanawiam nad jednym ilu tu jest takich co jak tylko kanal tv jakis znika lub Bog wie co sie z nim dzieje odrazu leca wydzwaniaja i zrywaja umowe to dla mnie sa "krowy ktore duza rycza malo mleka daja" :brawo: bez obrazy oczywiscie wypisuja taaaaakie poematy-posty zeby tylko :censored: licznik nabic a niech sie pierw swych rodzicow dzieci zapytaja czy oni tego chca....

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie tylko zastanawiam nad jednym ilu tu jest takich co jak tylko kanal tv jakis znika lub Bog wie co sie z nim dzieje odrazu leca wydzwaniaja i zrywaja umowe to dla mnie sa "krowy ktore duza rycza malo mleka daja" :brawo: bez obrazy oczywiscie wypisuja taaaaakie poematy-posty zeby tylko :censored: licznik nabic a niech sie pierw swych rodzicow dzieci zapytaja czy oni tego chca....

pozdrawiam

Bo to Polska właśnie :] Polacy zawsze potrafili, potrafią i zapewne dalej będą potrafić tylko ciągle narzekać, kombinować i pić :] Większość abonentów C+ szczyci się, że mają najlepsze filmy, sport, dokumenty itd., ale najpierw operator musi dać im na nie 50% zniżki, bo jak nie to wara, nie podpisujemy umowy, a potem z tego samego powodu nie przedłużamy. C+ powinna wziąć pod uwagę takich "abonentów", co to podpisują umowę na pewnych warunkach, a potem pod jakimś pretekstem ją rozwiązują, a za miesiąc znów sobie podpisują jakby nigdy nic :]

 

1. Nie będzie można zerwać, bo to tylko zmiana nazwy + kilka nowych seriali w miejsce tych, które tematycznie nie pasowałyby do tematyki kanału i tyle :]

2. Zmiana nie jest z winy C+, tylko ze strony Uniwersalu i de facto stary kanał tego nadawcy zostanie zastąpiony - tylko z nazwy - innym kanałem tego samego nadawcy :] Rebranding, to nie zamiana np. Eurosportu (sportowy) na np. Nickelodeon (bajkowy/dziecięcy - jak zwał tak zwał :]) - dwa różne kanały, dwóch różnych nadawców :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł 7. PROGRAMY

§ 1. Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może

wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład poszczególnych Pakietów wymienionych

w Załącznikach do Umowy. Wyżej wymienione zmiany – wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących

poza kontrolą Operatora CYFRY+, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem

o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania

nadawania Programu z przyczyn obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego

organu władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu – uprawniają Abonenta do

rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie

3 miesięcy kalendarzowych od daty

wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to

dotarło do Operatora CYFRY+, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy

w trybie art. 15 § 8 Regulaminu.

 

Ale widzę, że żadna ze stron nie ustąpi więc trzeba się będzie przekonać we wrześniu wysyłając wypowiedzenie.

Wtedy się wszystkiego dowiemy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby tylko :censored: licznik nabic a niech sie pierw swych rodzicow dzieci zapytaja czy oni tego chca....

 

Tak specjalnie nabijam sobie posty.

Nigdy nie piszę nic konstruktywnego.

 

Polak potrafi, w szczególności studenci, którzy na nadmiar kasy nie narzekają.

Więc porównanie do dzieciaków tu nie pasuje.

 

Będzie się dało to wypowiem umowę, nie będzie się dało to nie i tyle w temacie.

Przypominam, że Polsat, Cyfra, N to nie jest firma charytatywna i zależy im tylko na zyskach.

 

"krowy ktore duza rycza malo mleka daja"

 

Akurat mleka platformą daje sporo, bo średnia od 2lat to 50-70zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie tylko zastanawiam nad jednym ilu tu jest takich co jak tylko kanal tv jakis znika lub Bog wie co sie z nim dzieje odrazu leca wydzwaniaja i zrywaja umowe to dla mnie sa "krowy ktore duza rycza malo mleka daja" :brawo: bez obrazy oczywiscie wypisuja taaaaakie poematy-posty zeby tylko :censored: licznik nabic a niech sie pierw swych rodzicow dzieci zapytaja czy oni tego chca....

pozdrawiam

 

Skoro Operator narusza i zmienia warunki umowy w czasie jej trwania to wg Ciebie jest ok? Abonenci mają siedzieć cicho i płacić?

Dla mnie jest to ewidentne naruszenie umowy i regulaminu i możliwość rozwiązania umowy jak najbardziej przysługuje. A to, że Cyfra ze wszystkich sił stara się prowadzić czarny PR i wszystkim wmawia, że nie można to jest przecież normalne. Widziałeś kiedyś grabie, które grabią od siebie? Bo ja nie.

Identyczna sytuacja była w CP, gdy wycofany został TV1000 a wprowadzony Filmbox. Polsat tłumaczył się identycznie jak Cyfra i nic to nie pomogło. Można było rozwiązać umowę.

 

BTW: Ja nie mam zamiaru rezygnować z umowy, bo wynegocjowałem sobie dobrą ofertę, ale jest wielu ludzi, którzy mogą na tym skorzystać i i mają prawo wiedzieć, że taka możliwość istnieje.

Acha i jeszcze jedno zanim kogoś nazwiesz dzieciakiem i zaczniesz sugerować, kto i jak płaci to może pochwal się sam ile miesięcznie wydajesz na tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy na skutek zaistniałych zmian oferty programowej wyłączenia stacji Hallmark na rzecz 13th Street możliwe jest wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowynm?

 

 

Powołując się na regulamin waszej platformy:

 

ART 7 PARAGRAF 1 REGULAMINY UMOWY O ABONAMENT

Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może

wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład poszczególnych Pakietów wymienionych

w Załącznikach do Umowy. Wyżej wymienione zmiany ? wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących

poza kontrolą Operatora CYFRY+, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem

o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania

nadawania Programu z przyczyn obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego

organu władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu

? uprawniają Abonenta do

rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie

3 miesięcy kalendarzowych od daty

wprowadzenia takich zmian/zmiany

ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to

dotarło do Operatora CYFRY+, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy

w trybie art. 15 § 8 Regulaminu.

 

ART 15 PAR 8

Zmiany Regulaminu/Umowy wydane w czasie trwania Umowy będą wiązały Abonenta, jeżeli ich treść

zostanie mu doręczona, a Abonent nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi.

W wypadku wypowiedzenia Umowy w powyższym trybie Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem

obowiązywania Regulaminu w brzmieniu przed dokonanymi zmianami. Niezależnie od doręczenia Regulaminu

Abonentowi, Regulamin oraz wszelkie zmiany do Regulaminu dostępne będą w siedzibie Operatora CYFRY+

oraz u Autoryzowanych Dystrybutorów.

 

Pragnę zaznaczyć natomiast Hallmark jest oddzielnym kanałem niż 13th Street, są to kanały, który działają oddzielnie i nie są

tożsame (zapraszam na stronę Universal http://www.nbcuni.com/Global_Networks/), kanał znika z Polski, ale nadal nadawać będzie w innych krajach! Tak więc nie jest to zmiana nazwy, a zastąpienie jednego kanału innym i zgodnie z przytoczonym wyżej paragrafem regulaminu można wypowiedzieć umowę o abonament bez kary umownej.

 

Odpowiedź emailowa :

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że od 13 września 2010 roku, kanał Hallmark Channel zmienia nazwę na 13th street. Zmiana nazwy kanału nie stanowi podstawy do wcześniejszego rozwiązania Umowy. Nieznacznej zmianie ulegnie również ramówka, która zostaje odświeżona, przy jednoczesnym zachowaniu najbardziej popularnych pozycji.

 

Na antenie 13th Street pozostanie większość seriali nadawanych pod logo Hallmark Channel. Nowa odświeżona ramówka, przygotowana z uwagi na wdrożenie nowej nazwy kanału, została dostosowana tak, aby widzowie Hallmark Channel nie stracili swoich ulubionych kanałów. Hallmark Channel znika we wszystkich krajach. Zamienia się w Polsce na 13th Street, a w innych krajach w Divę Universal lub Universal Channel.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z czym Wy macie problemy? Jeden kanał ulega transformacji i co najmniej kilkunastu forumowiczów chce rozwiązywać umowy z Cyfrą+ i już szukacie obejścia, jakichś wtyk w UOKiK-u. Dla mnie to jest śmieszne i to nie jak pracownika C+ (bo wiem, że głosy zawiści się zaraz pojawią), tylko osobiście. Ktoś powyżej napisał, że dla niego to jest "ewidentne naruszenie umowy". Poczytajcie, jak N poinformowała o podwyżce i jak CP postępuje ze starymi abonentami z obniżką ceny Mini Max dla nowych abonentów. Jesteście po prostu [beep]i i tyle. :) I ktoś tu dobrze napisał o naturze Polaka - uprzykrzyć komuś, postawić na swoim i dowieść, że ma się rację.

Po co podpisywaliście umowy z Cyfrą? Żeby z powodu takiej błahostki zrywać umowy? Ja bym na Waszym miejscu już jutro pobiegł z rana na pocztę z poleconym z rezygnacją. Kto wie? Może od poniedziałku będzie miesięczny strajk Poczty?

Pozdrawiam realistów i cierpliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł 7. PROGRAMY

§ 1. ...zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce...uprawniają Abonenta do

rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 3 miesięcy kalendarzowych od daty

wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to

dotarło do Operatora CYFRY+...

Moim zdaniem można rozwiązać umowę, bo jest to ewidentnie napisane w regulaminie.

Tym bardziej, że nie ma jasności, czy to rebranding czy zamiana kanału.

 

Pisanie o [beep]ości i wzajemne obrażanie jest jakieś śmieszne. Jeżeli jest możliwość to czemu by się na to nie zgodzić skoro i tak zdzierają z nas kasę. Przecież nie powiecie, że oferta C+ w normalnej cenie (bez promocji) jest jakaś rewelacyjna. Mi osobiście kończą się akurat promocje i jeśli będzie taka możliwość to z chęcią rozwiążę umowę i nikt mnie jakimś marudzeniem od tego nie odciągnie. Moja sprawa jak ustalam swoje wydatki. Marudzą pewnie tacy co dostali dobre zniżki albo Ci którym się powodzi i nie muszą dobrze gospodarować pieniędzmi.

 

edit:

Przykładowe informacje o NOWYM kanale:

http://mediafm.net/telewizja/26929,13th ... annel.html

http://wiadomosci.onet.pl/2206434,327,item.html

http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/ha ... -universal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro nie dostałeś dobrych zniżek, to po co podpisywałeś/przedłużałeś umowę? Cyfra+ daje rabaty w trakcie umowy. Były obniżki na Komfortowy+ w wakacje, proponowała telefonicznie zamianę na Prestiżowy HD+ po rabacie wychodziło niecałe 100zł. Non stop są promocje na opcje dodatkowe. Tylko trzeba zadzwonić i się dowiedzieć o dodatkowe zniżki, ale nie każdemu się chce i lepiej wychodzić z założenia, że to Cyfra+ powinna ze wszystkim dzwonić i o wszystkim wszystkich informować. Tylko że w call center nie pracuje 1,6mln pracowników - tyle ilu jest abonentów.

Bez sensu to zamieszanie o ten Hallmark moim zdaniem... Jakoś UPC, które mam, do tej pory nie poinformowało o tym abonentów. Nie wiem, jak ja to przeżyję! Ale mam wrażenie, że to - na szczęście - tylko niewielki odsetek abonentów C+, którzy szukają luki, by rozwiązać umowę, bo coś tam (i tu cała wiązanka, jaka Cyfra+ jest be, a w rezultacie chcą po prostu zwalić na operatora winę za swoją nie do końca przemyślaną decyzję odnośnie wyboru platformy/oferty cenowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego tomciu @ napisze tak chociaz nie musze bo chyba nie jestes z IPN-u :lol2::lol2: mam w opcjach full C+ N CP i podstawowy ORANGE i dla twej ciekawosci full DIGI TV (RO) i co jeszcze chcesz udzielilem ci wyczerpujacej odpowiedzi pracuje to mam moze komus "zal [beep]e sciska" :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro nie dostałeś dobrych zniżek, to po co podpisywałeś/przedłużałeś umowę?

Przedłużałem umowę w zeszłe wakacje na 18 miesięcy. Na 11 dostałem 50% na wszystko ale teraz dobre się skończyło. Dobrze wiemy, że ceny promocyjne to lipa, bo te normalne są o wiele za wysokie i nie odpowiednie za to co się dostaje. Skoro korporacje są nastawione na jak największe zyski to i my jako konsumenci mamy chyba prawo do walki o swoje. Jest zapis w regulaminie? Gdyby nie było to by nie było dyskusji. Nikt nikomu wypowiedzenia nie każe wysyłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...