Skocz do zawartości

Telewizja na Kartę HD


Rekomendowane odpowiedzi

No to skoro nie działa doładowanie karty online na stronie operatora, w APSach też się nie da, ty nie chcesz doładować karty przez pośrednika (Hollex) - to w takim przypadku pozostaje doładowanie karty poprzez przelew na dołączony do karty numer konta bankowego. Fakt, zanim pieniądze zaksięgują i karta zaświeci - to trzeba będzie trochę poczekać. ✅

Edytowane przez Crossi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2023 o 12:53, maniek357 napisał(a):

Przecież sam napisałeś, że na infolinii dostałeś informację o błędzie w systemie. No chyba, że ten "błąd" to celowe wciskanie droższych pakietów - nie każdy od razu się zorientuje. Na stronie C+ opisane są 2 sposoby zmiany pakietu - smsem lub na infolinii. 

To by się zgadzało - według infolinni uparty konsultant twierdził że jest włączony od 2012 roku pakiet dodatkowy i nie da się go wyłączyć bez doładowania. W zeszłym roku doładowanie bez problemu przechodziło na pakiet Domowy HD. Na stronie canal+ przy próbie doładowania wyświetla najniższą kwotę 74zł/miesiąc. Czy to prawda że nie da się wyłączyć dodatkowych pakietów bez wcześniejszego doładowania pakietów dodatkowych i również nie ma możliwości doładować najniższego pakietu Domowy HD za 35zł czy po prostu szukają pieniędzy i celowo wprowadzają klientów w błąd?

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam mały problem.

Mianowicie będzie miła rok, wiec dokonałem wpłaty 20 zł, licząc, że pojawi mi się Kino Polska, a tu nic...

Czytam parę stron wstecz, a tu mała zmiana - 34 zł się należy.

Wpłaciłem więc 14 zł i też niestety nic.

SMS z nr karty tylko potwierdza, że karta już nie ważna.

 

pytanie - czy należało wrzucić 34 zł i wtedy zaświeci, czy problem leży gdzie indziej?

Bo mogę wrzucić 34 zł w całości, ale mam wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NjuDżerzi Przelałeś pieniądze tradycyjnie na dedykowane konto karty? Jak tak, to musisz zaczekać kiedy Canal+ zaksięguję wpłatę - trwa to maksymalnie 3 dni robocze. Jak chcesz sprawdzić stan ważności konta, to na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie

sprawdzisz ważność karty i ekspresowo ją doładujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2024 o 09:20, Crossi napisał(a):

@NjuDżerzi Przelałeś pieniądze tradycyjnie na dedykowane konto karty? Jak tak, to musisz zaczekać kiedy Canal+ zaksięguję wpłatę - trwa to maksymalnie 3 dni robocze. Jak chcesz sprawdzić stan ważności konta, to na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie

sprawdzisz ważność karty i ekspresowo ją doładujesz. 

Przelałem tradycyjnie na dedykowane konto i już 2 tyg. minęło. 

Problem z tym, że 20 zł, a potem 14 zł, a jeszcze potem 1 zł (w akcie desperacji)

 

a podana strona krzyczy -  "Niepoprawny format numeru karty"

choć wpisywałem we wszystkich możliwych kombinacjach, czyli tak jak na karcie z kreską, potem ze spacjami, potem bez...

W dniu 27.04.2024 o 07:47, Darek z Ozimka napisał(a):

Jeżeli karta już jest nie ważna, to nie pozostaje nic innego jak kupić nowy zestaw TNK z modułem/dekoderem.

 

PS: Jaki dekoder/moduł posiadasz?

nCAM HD Made in Neotion, Ariva 200

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, NjuDżerzi napisał(a):

mam do wyboru opłatę 54 zł na miesiąc, pakiet Domowy i Premium.

Czy pakiet  Premium jest już obowiązkowy?

Oplac 54zl, zadzwoń na infolinię by uruchomili tylko domowy hd jak nie trzeba Premium.  Kiedyś jak wpłaciłeś byl wybór 3pakietów a teraz za każdym razem zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 23.06.2024 o 20:25, Darek23 napisał(a):

Czy działają wam niektóre programy TVP i Stopklatka ?  u mnie brak dostępu ale AleKino działa sygnał odświeżony przez sms karta aktywna 12/2024 

Najpierw bym sprawdził parametry tych programów które nie działają czy są poprawne, a dopiero później wysyłał smsy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2024 o 21:46, opensource napisał(a):

Najpierw bym sprawdził parametry tych programów które nie działają czy są poprawne, a dopiero później wysyłał smsy.

Jest komunikat o braku dostępu/uprawnień na programach TVP ale ALEKino działa dalej, antena i moduł CI nie ruszane, wcześniej wszystko działało 

Edytowane przez Darek23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tam? Poradziłeś sobie? Mnie wczoraj dopadł podobny problem. Karta SmartHD+ i wczoraj brak TVP1 i TVP Sport (reszta OK). Kombinuję czy to ma związek z tą reorganizacją na platformach Cyfrowy Polsat/ Canal+? Ale co miałby do tego TVP? Coś było o kodowaniu TVP Info na czas euro2024... Ale do wczoraj TVP1 (TVP2 działa) i TVP Sport działały. Wczoraj nie mogłem obejrzeć meczu ("sygnał kodowany"). Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CANAL+ Polska 1 lipca obniżył korekcję błędów FEC z wartości 3/4 na 5/6 dla tp. 13 - 11,449. Tam jest TVP Sport i TVP1 więc może to to spowodowało brak odbioru?

Jeśli to był powód można zmienić wartości FEC (odbiorniki często na to pozwalają), lub wyszukać na nowo ten transponder. Można też wcześniej usunąć te kanały przed skanowaniem. Ale jeżeli antena np. jest mała i/lub nieprecyzyjnie ustawiona to przy tej korekcji może być brak odbioru.
Czytaj więcej 

https://satkurier.pl/news/237620/nowy-fec-dla-kolejnego-tp-canal.html

Edytowane przez leafeu
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2024 o 07:34, listek2000 napisał(a):

I jak tam? Poradziłeś sobie? Mnie wczoraj dopadł podobny problem. Karta SmartHD+ i wczoraj brak TVP1 i TVP Sport (reszta OK). Kombinuję czy to ma związek z tą reorganizacją na platformach Cyfrowy Polsat/ Canal+? Ale co miałby do tego TVP? Coś było o kodowaniu TVP Info na czas euro2024... Ale do wczoraj TVP1 (TVP2 działa) i TVP Sport działały. Wczoraj nie mogłem obejrzeć meczu ("sygnał kodowany"). Jakieś sugestie?

nie poradziłem sobie,dalej brak kanałów TVP1, 2, Kultura, Stopklatka 

Edytowane przez Darek23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, blaugrana18 napisał(a):

Darek23 a zrobiłeś ponowne skanowanie satelity? 

na nowo wyszukałem kanały dla listy "TNK na kartę" i na liście kanał TVP1 jest na pozycji 011 a TVP2 na pozycji 012 innych nie widzę 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, opensource napisał(a):

@blaugrana18

Skanowanie nic nie zmieni

Ja na swoim dalem tylko automatyczne skanowanie satelity ( vu solo2) i te co nie działały u mnie teraz wszystko ok.  Może u kolegi Darek23 wyszukiwanie ręczne pomoże gdy wpisze parametry z nowym fec. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Darek23 napisał(a):

na nowo wyszukałem kanały dla listy "TNK na kartę" i na liście kanał TVP1 jest na pozycji 011 a TVP2 na pozycji 012 innych nie widzę 

jakie parametry wybrać ?

Moduł CI - TV Sony

 

2iwZD5G.jpeg

9PNjuwt.jpeg

Edytowane przez Darek23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...