opensource Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Odszukał ale co to miało dać, przecież nie opłacę kartę przez infolinię a przecież o to cały czas chodzi. Edytowane 25 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) No to skoro nie działa doładowanie karty online na stronie operatora, w APSach też się nie da, ty nie chcesz doładować karty przez pośrednika (Hollex) - to w takim przypadku pozostaje doładowanie karty poprzez przelew na dołączony do karty numer konta bankowego. Fakt, zanim pieniądze zaksięgują i karta zaświeci - to trzeba będzie trochę poczekać. Edytowane 25 Lutego przez Crossi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) W dniu 16.12.2023 o 12:53, maniek357 napisał(a): Przecież sam napisałeś, że na infolinii dostałeś informację o błędzie w systemie. No chyba, że ten "błąd" to celowe wciskanie droższych pakietów - nie każdy od razu się zorientuje. Na stronie C+ opisane są 2 sposoby zmiany pakietu - smsem lub na infolinii. To by się zgadzało - według infolinni uparty konsultant twierdził że jest włączony od 2012 roku pakiet dodatkowy i nie da się go wyłączyć bez doładowania. W zeszłym roku doładowanie bez problemu przechodziło na pakiet Domowy HD. Na stronie canal+ przy próbie doładowania wyświetla najniższą kwotę 74zł/miesiąc. Czy to prawda że nie da się wyłączyć dodatkowych pakietów bez wcześniejszego doładowania pakietów dodatkowych i również nie ma możliwości doładować najniższego pakietu Domowy HD za 35zł czy po prostu szukają pieniędzy i celowo wprowadzają klientów w błąd? Edytowane 1 Marca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NjuDżerzi Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Mam mały problem. Mianowicie będzie miła rok, wiec dokonałem wpłaty 20 zł, licząc, że pojawi mi się Kino Polska, a tu nic... Czytam parę stron wstecz, a tu mała zmiana - 34 zł się należy. Wpłaciłem więc 14 zł i też niestety nic. SMS z nr karty tylko potwierdza, że karta już nie ważna. pytanie - czy należało wrzucić 34 zł i wtedy zaświeci, czy problem leży gdzie indziej? Bo mogę wrzucić 34 zł w całości, ale mam wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia (edytowane) Jeżeli karta już jest nie ważna, to nie pozostaje nic innego jak kupić nowy zestaw TNK z modułem/dekoderem. PS: Jaki dekoder/moduł posiadasz? Edytowane 27 Kwietnia przez Darek z Ozimka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia @NjuDżerzi Przelałeś pieniądze tradycyjnie na dedykowane konto karty? Jak tak, to musisz zaczekać kiedy Canal+ zaksięguję wpłatę - trwa to maksymalnie 3 dni robocze. Jak chcesz sprawdzić stan ważności konta, to na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie sprawdzisz ważność karty i ekspresowo ją doładujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NjuDżerzi Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia W dniu 27.04.2024 o 09:20, Crossi napisał(a): @NjuDżerzi Przelałeś pieniądze tradycyjnie na dedykowane konto karty? Jak tak, to musisz zaczekać kiedy Canal+ zaksięguję wpłatę - trwa to maksymalnie 3 dni robocze. Jak chcesz sprawdzić stan ważności konta, to na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie sprawdzisz ważność karty i ekspresowo ją doładujesz. Przelałem tradycyjnie na dedykowane konto i już 2 tyg. minęło. Problem z tym, że 20 zł, a potem 14 zł, a jeszcze potem 1 zł (w akcie desperacji) a podana strona krzyczy - "Niepoprawny format numeru karty" choć wpisywałem we wszystkich możliwych kombinacjach, czyli tak jak na karcie z kreską, potem ze spacjami, potem bez... W dniu 27.04.2024 o 07:47, Darek z Ozimka napisał(a): Jeżeli karta już jest nie ważna, to nie pozostaje nic innego jak kupić nowy zestaw TNK z modułem/dekoderem. PS: Jaki dekoder/moduł posiadasz? nCAM HD Made in Neotion, Ariva 200 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Zadzwoń na infolinię i wszystkiego się dowiesz czemu masz problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NjuDżerzi Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia nr karty jednak przeszedł... i tu niestety mam do wyboru opłatę 54 zł na miesiąc, pakiet Domowy i Premium. Rodzi się następne pytanie. Czy pakiet Premium jest już obowiązkowy? Bo go nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 9 minut temu, NjuDżerzi napisał(a): mam do wyboru opłatę 54 zł na miesiąc, pakiet Domowy i Premium. Czy pakiet Premium jest już obowiązkowy? Oplac 54zl, zadzwoń na infolinię by uruchomili tylko domowy hd jak nie trzeba Premium. Kiedyś jak wpłaciłeś byl wybór 3pakietów a teraz za każdym razem zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia A aktywowałeś kiedyś Premium? Jeśli tak to musisz go też wyłączyć przez infolinię, bo sam się nie dezaktywuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NjuDżerzi Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia aktywowałem, ale potem dezaktywowałem i to działało bo po każdej wpłacie 20 zł ruszało. Ale ok... trza zadzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Czy działają wam niektóre programy TVP i Stopklatka ? u mnie brak dostępu ale AleKino działa sygnał odświeżony przez sms karta aktywna 12/2024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca A masz w ogóle sygnał na tych kanałach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowol80 Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca Może trzeba ręcznie zmienić poziom błędów FEC z 3/4 na 5/6. Nie wszystkie odbiorniki robią to automatycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca W dniu 23.06.2024 o 20:25, Darek23 napisał(a): Czy działają wam niektóre programy TVP i Stopklatka ? u mnie brak dostępu ale AleKino działa sygnał odświeżony przez sms karta aktywna 12/2024 Najpierw bym sprawdził parametry tych programów które nie działają czy są poprawne, a dopiero później wysyłał smsy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 26 Czerwca Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca (edytowane) W dniu 24.06.2024 o 21:46, opensource napisał(a): Najpierw bym sprawdził parametry tych programów które nie działają czy są poprawne, a dopiero później wysyłał smsy. Jest komunikat o braku dostępu/uprawnień na programach TVP ale ALEKino działa dalej, antena i moduł CI nie ruszane, wcześniej wszystko działało Edytowane 26 Czerwca przez Darek23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 2 Lipca Udostępnij Opublikowano 2 Lipca I jak tam? Poradziłeś sobie? Mnie wczoraj dopadł podobny problem. Karta SmartHD+ i wczoraj brak TVP1 i TVP Sport (reszta OK). Kombinuję czy to ma związek z tą reorganizacją na platformach Cyfrowy Polsat/ Canal+? Ale co miałby do tego TVP? Coś było o kodowaniu TVP Info na czas euro2024... Ale do wczoraj TVP1 (TVP2 działa) i TVP Sport działały. Wczoraj nie mogłem obejrzeć meczu ("sygnał kodowany"). Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leafeu Opublikowano 2 Lipca Udostępnij Opublikowano 2 Lipca (edytowane) CANAL+ Polska 1 lipca obniżył korekcję błędów FEC z wartości 3/4 na 5/6 dla tp. 13 - 11,449. Tam jest TVP Sport i TVP1 więc może to to spowodowało brak odbioru? Jeśli to był powód można zmienić wartości FEC (odbiorniki często na to pozwalają), lub wyszukać na nowo ten transponder. Można też wcześniej usunąć te kanały przed skanowaniem. Ale jeżeli antena np. jest mała i/lub nieprecyzyjnie ustawiona to przy tej korekcji może być brak odbioru. Czytaj więcej https://satkurier.pl/news/237620/nowy-fec-dla-kolejnego-tp-canal.html Edytowane 2 Lipca przez leafeu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca (edytowane) W dniu 2.07.2024 o 07:34, listek2000 napisał(a): I jak tam? Poradziłeś sobie? Mnie wczoraj dopadł podobny problem. Karta SmartHD+ i wczoraj brak TVP1 i TVP Sport (reszta OK). Kombinuję czy to ma związek z tą reorganizacją na platformach Cyfrowy Polsat/ Canal+? Ale co miałby do tego TVP? Coś było o kodowaniu TVP Info na czas euro2024... Ale do wczoraj TVP1 (TVP2 działa) i TVP Sport działały. Wczoraj nie mogłem obejrzeć meczu ("sygnał kodowany"). Jakieś sugestie? nie poradziłem sobie,dalej brak kanałów TVP1, 2, Kultura, Stopklatka Edytowane 7 Lipca przez Darek23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca Darek23 a zrobiłeś ponowne skanowanie satelity? Na głównej liście są 2 lub 3 tvp1 hd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca (edytowane) 42 minuty temu, blaugrana18 napisał(a): Darek23 a zrobiłeś ponowne skanowanie satelity? na nowo wyszukałem kanały dla listy "TNK na kartę" i na liście kanał TVP1 jest na pozycji 011 a TVP2 na pozycji 012 innych nie widzę Edytowane 7 Lipca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca (edytowane) @blaugrana18 Skanowanie nic nie zmieni jeśli ma błędne parametry. Edytowane 7 Lipca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca (edytowane) 30 minut temu, opensource napisał(a): @blaugrana18 Skanowanie nic nie zmieni Ja na swoim dalem tylko automatyczne skanowanie satelity ( vu solo2) i te co nie działały u mnie teraz wszystko ok. Może u kolegi Darek23 wyszukiwanie ręczne pomoże gdy wpisze parametry z nowym fec. Edytowane 7 Lipca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek23 Opublikowano 7 Lipca Udostępnij Opublikowano 7 Lipca (edytowane) 31 minut temu, Darek23 napisał(a): na nowo wyszukałem kanały dla listy "TNK na kartę" i na liście kanał TVP1 jest na pozycji 011 a TVP2 na pozycji 012 innych nie widzę jakie parametry wybrać ? Moduł CI - TV Sony Edytowane 7 Lipca przez Darek23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.