Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Płać i płacz .....  :twisted:  Zwyczajnie jeśli chcemy podjąć się cwaniackiej walki z operatorem na paragrafy, najpierw trzeba by przeczytać, co i jak, a później działać. 

PS. CP widać zmienił strategię - kiedy dzwonili z informacją, że będzie kara i proponują wycofać takie wypowiedzenie - wówczas była szansa wytłumaczyć konsultantowi, że dane wypowiedzenie jest zasadne jeśli nie doczytał uzasadnienia, a teraz bez dyskusji zgodnie z umową. :P

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje pytanie o zmianę z HD na SD i możliwość rezygnacji dostałem odpowiedź, że tylko likwidacja kanału uprawnia.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje pytanie o zmianę z HD na SD i możliwość rezygnacji dostałem odpowiedź, że tylko likwidacja kanału uprawnia.

 

Zgłoś się do rzecznika konsumenta. Ofertę satelitarną reklamują ilością kanałów HD, czyli HD jest ważnym elementem umowy, ja bym się kopał z nimi dalej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co być w gorącej wodzie kąpanym - rzecznik CP coś nam w tej sprawie wyklaruje i co powie to  dla 99% userów będzie wyznacznikiem decyzji o wysłaniu wypowiedzenia...... Na pytania na infolinii czy zapytania w ICOK odpowiedzi wysyłane są przez pracowników po szkoleniu często studentów pracujących na umowy cywilno -prawne.... są to bardzo często kontakty z osobami mało kompetentnymi i to nie jest wina pracownika CP a samego koncernu że nie jest w stanie przygotować ludzi do pracy zanim siądą na słuchawkę, Konsultanci potrafią sprzedawać i od tego są :D

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłoś się do rzecznika konsumenta. Ofertę satelitarną reklamują ilością kanałów HD, czyli HD jest ważnym elementem umowy, ja bym się kopał z nimi dalej. :)

 

I w jego przypadku rzecznik powie dokładnie to samo. Wyszedł przed szereg oraz nie poczekał na oficjalne stanowisko i komunikat operatora. Wysłał wypowiedzenie pisząc o czymś, co nie ma jeszcze miejsca. Zmiana warunków umowy nie miała miejsca, ani jeszcze nie została potwierdzona przez operatora. Miał również czas na odkręcenie swojej głupoty, ale to tez olał. W tej sytuacji operator zachował się zgodnie z zapisami obowiązującej i niezmienionej umowy - rozwiązał ją zgodnie z życzeniem abonenta naliczając stosowną "karę umowną" przewidzianą również prawem.

Co do reszty, to już tutaj swego czasu toczyliśmy dyskusję i zmiana na lepsze nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania umowy, ale w drugą stronę już można znaleźć kilka "podpór" w prawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprytne zagranie. To nie było zwykle podniesienie Filmboxa Premium do HD i zmiana Filmboxa Extra z HD na SD. To był rebranding Filmbox Extra HD na Filmbox Premium HD i Filmbox Premium na Filmbox Extra. A jak wiadomo zmiana nazwy nie daje możliwości rozwiązania umowy bez konsekwencji.

Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...