wojtek509 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) Płać i płacz ..... Zwyczajnie jeśli chcemy podjąć się cwaniackiej walki z operatorem na paragrafy, najpierw trzeba by przeczytać, co i jak, a później działać. PS. CP widać zmienił strategię - kiedy dzwonili z informacją, że będzie kara i proponują wycofać takie wypowiedzenie - wówczas była szansa wytłumaczyć konsultantowi, że dane wypowiedzenie jest zasadne jeśli nie doczytał uzasadnienia, a teraz bez dyskusji zgodnie z umową. Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Na moje pytanie o zmianę z HD na SD i możliwość rezygnacji dostałem odpowiedź, że tylko likwidacja kanału uprawnia. Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście, liczne literówki. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Już Ci to tłumaczyliśmy, miałeś nawet okazję odwołać swój nieokrzesany pośpiech, żeby nie powiedzieć głupotę, ale chciałeś być sprytniejszy. No to zostałeś "wysprycony". Teraz możesz mieć żal i pretensje tylko do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 900 zl. Pol pensji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Czasem człowiek na błędach musi się uczyć i starać się je nie popełniać w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeplum Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Na moje pytanie o zmianę z HD na SD i możliwość rezygnacji dostałem odpowiedź, że tylko likwidacja kanału uprawnia. Zgłoś się do rzecznika konsumenta. Ofertę satelitarną reklamują ilością kanałów HD, czyli HD jest ważnym elementem umowy, ja bym się kopał z nimi dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) nie ma co być w gorącej wodzie kąpanym - rzecznik CP coś nam w tej sprawie wyklaruje i co powie to dla 99% userów będzie wyznacznikiem decyzji o wysłaniu wypowiedzenia...... Na pytania na infolinii czy zapytania w ICOK odpowiedzi wysyłane są przez pracowników po szkoleniu często studentów pracujących na umowy cywilno -prawne.... są to bardzo często kontakty z osobami mało kompetentnymi i to nie jest wina pracownika CP a samego koncernu że nie jest w stanie przygotować ludzi do pracy zanim siądą na słuchawkę, Konsultanci potrafią sprzedawać i od tego są Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś się do rzecznika konsumenta. Ofertę satelitarną reklamują ilością kanałów HD, czyli HD jest ważnym elementem umowy, ja bym się kopał z nimi dalej. I w jego przypadku rzecznik powie dokładnie to samo. Wyszedł przed szereg oraz nie poczekał na oficjalne stanowisko i komunikat operatora. Wysłał wypowiedzenie pisząc o czymś, co nie ma jeszcze miejsca. Zmiana warunków umowy nie miała miejsca, ani jeszcze nie została potwierdzona przez operatora. Miał również czas na odkręcenie swojej głupoty, ale to tez olał. W tej sytuacji operator zachował się zgodnie z zapisami obowiązującej i niezmienionej umowy - rozwiązał ją zgodnie z życzeniem abonenta naliczając stosowną "karę umowną" przewidzianą również prawem. Co do reszty, to już tutaj swego czasu toczyliśmy dyskusję i zmiana na lepsze nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania umowy, ale w drugą stronę już można znaleźć kilka "podpór" w prawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 "Od 12 września 2017 roku kanał FilmBox Extra HD będzie dostępny zarówno w jakości HD, jak i SD. Będzie to uzależnione od sposobu odbioru sygnału u poszczególnych operatorów kablowo-satelitarnych."Stanowisko Filmbox.No to po rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Nawet jakby ostatecznie Filmbox Extra został w SD to i tak byś umowy nie mógł wypowiedzieć, ponieważ miał to być rebranding trzech kanałów: Filmbox Extra HD ---> Filmbox Premium HD Filmbox Premium ---> Filmbox Extra Filmbox ---> Kino TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 To teraz czekamy na Universal Channel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Wyślij wypowiedzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Jak to jest teraz z tymi wypowiedzeniami z powodu Filmbox? Jednak zmienili z HD na SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Wysłałem. Kara przyszła eh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 sandra ty się nie wypowiadaj najlepiej. Wysłałaś przed zmianą więc kara prawidłowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 wg nc+ nie przysługuje takie prawo, ciekawe jak e CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Tylko zmiana nazwy kanału, nieuprawniająca do bezkarnego rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) ale i zmiana jakości, szkoda Edytowane 12 Września 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 to jaja i niekonsekwencja, jeszcze kilkanaście miesięcy temu kanał SD i HD uznawane były za osobne byty medialne i produkty "premium"..... ja tam piszę skargę do UOKIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Sprytne zagranie. To nie było zwykle podniesienie Filmboxa Premium do HD i zmiana Filmboxa Extra z HD na SD. To był rebranding Filmbox Extra HD na Filmbox Premium HD i Filmbox Premium na Filmbox Extra. A jak wiadomo zmiana nazwy nie daje możliwości rozwiązania umowy bez konsekwencji. Edytowane 12 Września 2017 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Przecież taki rebranding wspomniane przez Ciebie Filmbox-y przechodzą kolejny raz. Filmbox Extra zmienili kiedyś na Filmbox Premium, więc wrócili do starej nazwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Czyli jeśli zrobią rebranding jakiegokolwiek kanału to mogą go sobie zmienić na SD?! Jakaś paranoja... To powinno dawać możliwość rozwiązania umowy bez kar... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Tu nie ma zmiany kanału z HD ma SD. Są tylko zmiany nazwy Edytowane 12 Września 2017 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Czyli nadal mam dostęp do kanału Filmbox Extra HD? Hmm... Jakoś nie widzę. Skoro kanału z listy gwarantowanych nie mam to chyba powinna być opcja rozwiązania umowy bez kary. NIE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Tak, masz dostęp do Filmbox Extra HD pod nazwą Filmbox Premium HD. Filmbox Premium stał się Filmbox Extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.