Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale numer. W Cyfrowym Polsacie nic nie wiedzą. Chcieli mi karę wcisnąć, że wypowiedziałem umowę, ale wypowiadam umowę z winy, że usunęli kanał to paniusia nic nie powiedziała, po minucie powiedziała, że kary nie będzie i oddanie sprzętu nie na koniec miesiąca, tylko 30 dni od okresu rozliczeniowego. Mój rozpoczyna się od 03.08. Powinni od tego liczyć, a nie od września. Źle są poinformowani. :(

No to nie mam się co dziwić, że na takie [...] i ja w DUKu trafiłem. :(

Kogo oni tam teraz trzymają :!:

Edytowane przez Barti
Nie obrażamy na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wczoraj składałem swoje wypowiedzenie w APS (a termin rozliczenia mam do 30 każdego miesiąca), to gościu też sugerował, że jeszcze 30 sierpnia będę musiał zapłacić. Chyba sami nie bardzo rozumieją, co jest w umowach i regulaminach.  :grin:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wczoraj składałem swoje wypowiedzenie w APS (a termin rozliczenia mam do 30 każdego miesiąca), to gościu też sugerował, że jeszcze 30 sierpnia będę musiał zapłacić. Chyba sami nie bardzo rozumieją, co jest w umowach i regulaminach.  :grin:  

No skoro skladales wczoraj czyli 1.08. A dzien okresu rozliczeniowego masz 30 kazdego miesiaca.

TO bedziesz musial zaplacic za dzien 30.08, bo liczy sie jeden pelny okres rozliczeniowy a w Twoim przypadku bylby liczony od dnia 30.08 do dnia 30.09.

"GOSC" w punkcie ma racje.

Co innego jesli napisales w wypowiedzeniu, ze to w zwiazku z usunieciem kanalu. Wtedy inna procedura. Opisana powyzej (lub kilka stron temu) wielokrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest temat o zmianach w ofercie uprawniających do wypowiedzenia umowy! I tylko o takiej formie wypowiedzeń tutaj piszemy! Przestańcie głupoty tutaj pisać, bo zostanie mi tylko zablokować temat!

 

Regulamin CP mówi jasno:

 

§9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI

4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.

 

 

 

Komunikat CP też jest wyraźny:

 
Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2016 r. w miejsce kanału Fightklub (pozycja 17, pakiet Sport HD) zostanie uruchomiony kanał Polsat Sport Fight HD, a kanał Fightklub zostanie wyłączony.
 
Jeżeli kanał Fightklub jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższej zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.08.2016 r. w Punkcie Sprzedaży CP lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.

 

 

 

A Wy kombinujecie jak konie pod górę! Nie ma okresu wypowiedzenia, więc skoro ma jeden z drugim cykl rozliczeniowy przypadający na 5 dzień miesiąca i złoży wypowiedzenie do 4 sierpnia, to 4 sierpnia jest koniec umowy! Jeśli złoży wypowiedzenie od 5 do 30 sierpnia, to rozwiązanie umowy następuje 4 września! Koniec kropka! Abonament płatny jest z góry, czy płacimy abonament za to dopiero "zobaczymy".

 

Jeśli, ktoś nie rozumie prostego tekstu, to do szkoły zapraszam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mieszamy, to jest proste. Jeśli złożysz wypowiedzenie "z fightklubem" i masz okres od 19 do 18, to jeśli dzisiaj złożysz wypowiedzenie, ostatni okres, za ktory płacisz abo to ten z 19 lipiec - 18 sierpień. Jeśli złożysz 20 sierpnia, musisz zapłacić jeszcze za okres 19 sierpień - 18 wrzesień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepisy są jasne, proste i zrozumiałe, ale "schody" zaczynają się gdy abonent postanawia zadzwonić na infolinię np. w celu uzyskania potwierdzenia czy zostało już zaewidencjonowane w systemie złożone pismo w sprawie rozwiązania umowy w związku ze zmianą oferty programowej. Totalny bałagan i dezinformacja.

 

Pismo takie złożyłem w piątek (29.07.2016), a od tamtego czasu miałem "przyjemność" 4-krotnie rozmawiać telefonicznie z przedstawicielami CP (3 x infolinia, 1 x DUK) i pomimo, że na początku każdej rozmowy wyraźnie wskazywałem w jakim trybie zostało wniesione przeze mnie pismo o rozwiązanie umowy, każdy rozmówca rozpoczynał rozmowę od straszenia mnie karami umownymi za zerwanie umowy przed upływem 24 miesięcznego okresu podstawowego. Dopiero wczoraj podczas rozmowy z pracownikiem DUK po dłuższym oczekiwaniu (pracownik DUK nie był w stanie udzielić mi informacji od razu, lecz poinformował, że on to wszystko musi posprawdzać w systemie i oddzwonił do godziny czasu) uzyskałem informację, że umowa zostanie rozwiązana w moim przypadku 04.08.2016. Na infolinii każdorazowo mnie natomiast informowano, że umowa zostanie rozwiązana 04.09.2016, bo tak wynikało z systemu informatycznego i byli święcie przekonani, że tak jest prawidłowo (podczas rozmowy z konsultantami czytaliśmy równocześnie te same przepisy - paragraf 9 ust. 4 regulaminu i dochodziliśmy do całkowicie odmiennych wniosków - konsultanci uważali, że nie mam racji).

 

Sorki za mały OT - po raz pierwszy w ogóle miałem kontakt z infolinią CP, ale muszę powiedzieć, że poziom przygotowania osób, które tam pracują jest bardzo słaby - gdyby było inaczej to zapewne o wiele mniej byłoby różnych "dziwnych" pytań w tym wątku bo nie każdy ma wykształcenie prawnicze i zakłada, że to co powie konsultant to dogmat.

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cabott - nie sądziłem, że akurat Ty się poczujesz dotknięty moim wpisem. Piłem do osób, które pytają na kilku forach i dostają na każdym taką samą odpowiedź. Ale ta odpowiedź im się nie podoba, nie wierzą lub pytają tak długo, aż uzyskają inną odpowiedź, potem piszą tutaj, że jest inaczej niż im mówimy. Szlag mnie trafia, bo nie próbują nawet prostego tekstu zrozumieć, tylko ferment potem sieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kyczniker - Ano nie ma, bo składałem właśnie ze względu na brak Fightklub-u. Z kontekstu rozmowy wynikało, że sam ma problem z ogarnięciem tego tematu, może to skutek, że jak sam twierdził "dopiero wrócił z urlopu".

Zresztą na ICOK, już pojawiły się zmiany i okres 8 miesięcy do końca umowy został zastąpiony 1 miesięcznym z datą do 30.08. Wszelkie pozostałe płatności uległy zatarciu.

Na marginesie, również oznaką przyjęcia wypowiedzenia, jest też brak jakichkolwiek informacji na kanale 999 Strefa Abonenta.

 

@swojadroga - Tak, ale nie do końca. Jak ktoś miał umowę sprzed grudnia 2014 roku, to obowiązuje go inny regulamin świadczenia usług i wtedy nie jest to par. 9 pkt 4, tylko par. 7 pkt 5.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepisy są jasne, proste i zrozumiałe, ale "schody" zaczynają się gdy abonent postanawia zadzwonić na infolinię np. w celu uzyskania potwierdzenia czy zostało już zaewidencjonowane w systemie złożone pismo w sprawie rozwiązania umowy w związku ze zmianą oferty programowej. Totalny bałagan i dezinformacja.

 

Pismo takie złożyłem w piątek (29.07.2016), a od tamtego czasu miałem "przyjemność" 4-krotnie rozmawiać telefonicznie z przedstawicielami CP (3 x infolinia, 1 x DUK) i pomimo, że na początku każdej rozmowy wyraźnie wskazywałem w jakim trybie zostało wniesione przeze mnie pismo o rozwiązanie umowy, każdy rozmówca rozpoczynał rozmowę od straszenia mnie karami umownymi za zerwanie umowy przed upływem 24 miesięcznego okresu podstawowego. Dopiero wczoraj podczas rozmowy z pracownikiem DUK po dłuższym oczekiwaniu (pracownik DUK nie był w stanie udzielić mi informacji od razu, lecz poinformował, że on to wszystko musi posprawdzać w systemie i oddzwonił do godziny czasu) uzyskałem informację, że umowa zostanie rozwiązana w moim przypadku 04.08.2016. Na infolinii każdorazowo mnie natomiast informowano, że umowa zostanie rozwiązana 04.09.2016, bo tak wynikało z systemu informatycznego i byli święcie przekonani, że tak jest prawidłowo (podczas rozmowy z konsultantami czytaliśmy równocześnie te same przepisy - paragraf 9 ust. 4 regulaminu i dochodziliśmy do całkowicie odmiennych wniosków - konsultanci uważali, że nie mam racji).

 

Sorki za mały OT - po raz pierwszy w ogóle miałem kontakt z infolinią CP, ale muszę powiedzieć, że poziom przygotowania osób, które tam pracują jest bardzo słaby - gdyby było inaczej to zapewne o wiele mniej byłoby różnych "dziwnych" pytań w tym wątku bo nie każdy ma wykształcenie prawnicze i zakłada, że to co powie konsultant to dogmat.

Sam nabałaganiłeś. Tu na forum było powtarzane X razy: wypowiedzenie można złożyć dopiero wtedy, gdy kanał zniknie z dekodera. Nie wcześniej. No ale lepiej nie posłuchać, zrobic po swojemu a później mieć pretensje do całego świata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej sytuacji odbyło się wszystko bez problemowo. Dziś otrzymałem wiadomość w ICOK że umowa zostanie rozwiązana z dniem 31 sierpnia (taki mam okres rozliczeniowy) i za bieżący okres nic nie muszę  dopłacać. 

Edytowane przez Ozzy666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wczytać w powyższy pkt. regulaminu, to tam nie ma takiego zapisu, że dopiero po wyłączeniu kanału. Tak się przyjęło, bo operatorzy (nie tylko CP) tak instruowali, ale i jakaś tam logika na to wskazuje. Zapowiedź zmiany, to jeszcze nie zmiana. ;)

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nabałaganiłeś. Tu na forum było powtarzane X razy: wypowiedzenie można złożyć dopiero wtedy, gdy kanał zniknie z dekodera. Nie wcześniej. No ale lepiej nie posłuchać, zrobic po swojemu a później mieć pretensje do całego świata.

 

Czy Ty widzisz człowieku co piszesz ? Dlaczego uważasz, że ja nabałaganiłem ? Bez urazy, dla mnie ważniejsze jest to co wynika z przepisu (Regulaminu), a nie to co ludzie wypisują na forum według własnego "widzimisię". Jak jesteś taki mądry to wskaż mi proszę przepis, z którego wynika, że mogę złożyć pismo w sprawie rozwiązania umowy dopiero wtedy gdy wyłączą kanał...

 

Tak na marginesie - ja nie mam pretensji do całego świata. Napisałem swoje doświadczenia wyłącznie ku przestrodze - tylko po to, aby jeśli ktoś będzie dzwonił na infolinię nie przyjmował bezkrytycznie jako pewnik tego co mu będą próbowali wmówić. I tylko tyle.

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mieszamy, to jest proste. Jeśli złożysz wypowiedzenie "z fightklubem" i masz okres od 19 do 18, to jeśli dzisiaj złożysz wypowiedzenie, ostatni okres, za ktory płacisz abo to ten z 19 lipiec - 18 sierpień. Jeśli złożysz 20 sierpnia, musisz zapłacić jeszcze za okres 19 sierpień - 18 wrzesień.

Wytłumaczyłeś to tak "łopatologicznie" że ślepy i głuchy ogarnąć powinien,ale i tak myślę że wyjdzie z tego jednak- "Jak chłop krowie na miedzy a ona i tak swoje" ;)

Głowę dam uciąć że jeszcze dziś będą te same dylematy na forum :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Telewizję mi wyłączą z dniem 03.09.2016r. jak zwykle usłyszałem o karze że będę płacił ale powołałem się że wypowiedziałem umowę o kanale że  został wyłączony i fightklub i zostało to sprostowane ,abonamentu już nie muszę płacić ciekawe jakie niespodzianki dalej będą.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty widzisz człowieku co piszesz ? Dlaczego uważasz, że ja nabałaganiłem ? Bez urazy, dla mnie ważniejsze jest to co wynika z przepisu (Regulaminu), a nie to co ludzie wypisują na forum według własnego "widzimisię". Jak jesteś taki mądry to wskaż mi proszę przepis, z którego wynika, że mogę złożyć pismo w sprawie rozwiązania umowy dopiero wtedy gdy wyłączą kanał...

 

Tak na marginesie - ja nie mam pretensji do całego świata. Napisałem swoje doświadczenia wyłącznie ku przestrodze - tylko po to, aby jeśli ktoś będzie dzwonił na infolinię nie przyjmował bezkrytycznie jako pewnik tego co mu będą próbowali wmówić. I tylko tyle.

Cyt.4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.Zrozumiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że kolejny umiejący czytać ze zrozumieniem....

Ehh....po raz kolejny się przekonuję, że jeśli ktoś nie kończył studiów prawniczych to nie można od niego wymagać czytania przepisów ze zrozumieniem.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...