ksiaze351 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Zobaczymy jutro. Oni nie czytają tego, co ma się w umowie. Tak wnioskuję. Wielkie dzięki. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Ale poczytaj jeszcze dokładnie w umowie. Według mnie umowa powinna być rozwiązana z najbliższym okresem rozliczeniowym, czyli jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Ale numer. W Cyfrowym Polsacie nic nie wiedzą. Chcieli mi karę wcisnąć, że wypowiedziałem umowę, ale wypowiadam umowę z winy, że usunęli kanał to paniusia nic nie powiedziała, po minucie powiedziała, że kary nie będzie i oddanie sprzętu nie na koniec miesiąca, tylko 30 dni od okresu rozliczeniowego. Mój rozpoczyna się od 03.08. Powinni od tego liczyć, a nie od września. Źle są poinformowani. No to nie mam się co dziwić, że na takie [...] i ja w DUKu trafiłem. Kogo oni tam teraz trzymają Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Barti Nie obrażamy na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Jak wczoraj składałem swoje wypowiedzenie w APS (a termin rozliczenia mam do 30 każdego miesiąca), to gościu też sugerował, że jeszcze 30 sierpnia będę musiał zapłacić. Chyba sami nie bardzo rozumieją, co jest w umowach i regulaminach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Wysłałem pytanie do iCOK, co ze sprzętem dalej, kiedy trzeba oddać to odpisali: Szanowny PanieDziękujemy za zgłoszenie. Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie Umowy jest realizowane pod numerem --------. Odpowiedzi udzielimy po rozwiązaniu Umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golubiak Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Maja nadzieje, ze wrocisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Piszesz trzeci raz ten sam post który notorycznie wylatuje do kosza z racji że jest nie na temat.Tu masz odpowiedni wątek https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-452 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Jak wczoraj składałem swoje wypowiedzenie w APS (a termin rozliczenia mam do 30 każdego miesiąca), to gościu też sugerował, że jeszcze 30 sierpnia będę musiał zapłacić. Chyba sami nie bardzo rozumieją, co jest w umowach i regulaminach. No skoro skladales wczoraj czyli 1.08. A dzien okresu rozliczeniowego masz 30 kazdego miesiaca. TO bedziesz musial zaplacic za dzien 30.08, bo liczy sie jeden pelny okres rozliczeniowy a w Twoim przypadku bylby liczony od dnia 30.08 do dnia 30.09. "GOSC" w punkcie ma racje. Co innego jesli napisales w wypowiedzeniu, ze to w zwiazku z usunieciem kanalu. Wtedy inna procedura. Opisana powyzej (lub kilka stron temu) wielokrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Kurczę już sami mieszacie. To jak to jest w końcu. Jeśli złożę wypowiedzenie, takie jak jak ze wzoru związku z fightklubem jutro to do 18 mam coś jeszcze zapłacić czy nie. Jednak konkretna odpowiedź bo jednak osoba mówi tak druga nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Tutaj jest temat o zmianach w ofercie uprawniających do wypowiedzenia umowy! I tylko o takiej formie wypowiedzeń tutaj piszemy! Przestańcie głupoty tutaj pisać, bo zostanie mi tylko zablokować temat! Regulamin CP mówi jasno: §9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI 4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Komunikat CP też jest wyraźny: Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2016 r. w miejsce kanału Fightklub (pozycja 17, pakiet Sport HD) zostanie uruchomiony kanał Polsat Sport Fight HD, a kanał Fightklub zostanie wyłączony. Jeżeli kanał Fightklub jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższej zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.08.2016 r. w Punkcie Sprzedaży CP lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa. A Wy kombinujecie jak konie pod górę! Nie ma okresu wypowiedzenia, więc skoro ma jeden z drugim cykl rozliczeniowy przypadający na 5 dzień miesiąca i złoży wypowiedzenie do 4 sierpnia, to 4 sierpnia jest koniec umowy! Jeśli złoży wypowiedzenie od 5 do 30 sierpnia, to rozwiązanie umowy następuje 4 września! Koniec kropka! Abonament płatny jest z góry, czy płacimy abonament za to dopiero "zobaczymy". Jeśli, ktoś nie rozumie prostego tekstu, to do szkoły zapraszam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Gdzie mieszamy, to jest proste. Jeśli złożysz wypowiedzenie "z fightklubem" i masz okres od 19 do 18, to jeśli dzisiaj złożysz wypowiedzenie, ostatni okres, za ktory płacisz abo to ten z 19 lipiec - 18 sierpień. Jeśli złożysz 20 sierpnia, musisz zapłacić jeszcze za okres 19 sierpień - 18 wrzesień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Przepisy są jasne, proste i zrozumiałe, ale "schody" zaczynają się gdy abonent postanawia zadzwonić na infolinię np. w celu uzyskania potwierdzenia czy zostało już zaewidencjonowane w systemie złożone pismo w sprawie rozwiązania umowy w związku ze zmianą oferty programowej. Totalny bałagan i dezinformacja. Pismo takie złożyłem w piątek (29.07.2016), a od tamtego czasu miałem "przyjemność" 4-krotnie rozmawiać telefonicznie z przedstawicielami CP (3 x infolinia, 1 x DUK) i pomimo, że na początku każdej rozmowy wyraźnie wskazywałem w jakim trybie zostało wniesione przeze mnie pismo o rozwiązanie umowy, każdy rozmówca rozpoczynał rozmowę od straszenia mnie karami umownymi za zerwanie umowy przed upływem 24 miesięcznego okresu podstawowego. Dopiero wczoraj podczas rozmowy z pracownikiem DUK po dłuższym oczekiwaniu (pracownik DUK nie był w stanie udzielić mi informacji od razu, lecz poinformował, że on to wszystko musi posprawdzać w systemie i oddzwonił do godziny czasu) uzyskałem informację, że umowa zostanie rozwiązana w moim przypadku 04.08.2016. Na infolinii każdorazowo mnie natomiast informowano, że umowa zostanie rozwiązana 04.09.2016, bo tak wynikało z systemu informatycznego i byli święcie przekonani, że tak jest prawidłowo (podczas rozmowy z konsultantami czytaliśmy równocześnie te same przepisy - paragraf 9 ust. 4 regulaminu i dochodziliśmy do całkowicie odmiennych wniosków - konsultanci uważali, że nie mam racji). Sorki za mały OT - po raz pierwszy w ogóle miałem kontakt z infolinią CP, ale muszę powiedzieć, że poziom przygotowania osób, które tam pracują jest bardzo słaby - gdyby było inaczej to zapewne o wiele mniej byłoby różnych "dziwnych" pytań w tym wątku bo nie każdy ma wykształcenie prawnicze i zakłada, że to co powie konsultant to dogmat. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 @cabott - nie sądziłem, że akurat Ty się poczujesz dotknięty moim wpisem. Piłem do osób, które pytają na kilku forach i dostają na każdym taką samą odpowiedź. Ale ta odpowiedź im się nie podoba, nie wierzą lub pytają tak długo, aż uzyskają inną odpowiedź, potem piszą tutaj, że jest inaczej niż im mówimy. Szlag mnie trafia, bo nie próbują nawet prostego tekstu zrozumieć, tylko ferment potem sieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 @kyczniker - Ano nie ma, bo składałem właśnie ze względu na brak Fightklub-u. Z kontekstu rozmowy wynikało, że sam ma problem z ogarnięciem tego tematu, może to skutek, że jak sam twierdził "dopiero wrócił z urlopu". Zresztą na ICOK, już pojawiły się zmiany i okres 8 miesięcy do końca umowy został zastąpiony 1 miesięcznym z datą do 30.08. Wszelkie pozostałe płatności uległy zatarciu. Na marginesie, również oznaką przyjęcia wypowiedzenia, jest też brak jakichkolwiek informacji na kanale 999 Strefa Abonenta. @swojadroga - Tak, ale nie do końca. Jak ktoś miał umowę sprzed grudnia 2014 roku, to obowiązuje go inny regulamin świadczenia usług i wtedy nie jest to par. 9 pkt 4, tylko par. 7 pkt 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 W obu brzmią tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Przepisy są jasne, proste i zrozumiałe, ale "schody" zaczynają się gdy abonent postanawia zadzwonić na infolinię np. w celu uzyskania potwierdzenia czy zostało już zaewidencjonowane w systemie złożone pismo w sprawie rozwiązania umowy w związku ze zmianą oferty programowej. Totalny bałagan i dezinformacja. Pismo takie złożyłem w piątek (29.07.2016), a od tamtego czasu miałem "przyjemność" 4-krotnie rozmawiać telefonicznie z przedstawicielami CP (3 x infolinia, 1 x DUK) i pomimo, że na początku każdej rozmowy wyraźnie wskazywałem w jakim trybie zostało wniesione przeze mnie pismo o rozwiązanie umowy, każdy rozmówca rozpoczynał rozmowę od straszenia mnie karami umownymi za zerwanie umowy przed upływem 24 miesięcznego okresu podstawowego. Dopiero wczoraj podczas rozmowy z pracownikiem DUK po dłuższym oczekiwaniu (pracownik DUK nie był w stanie udzielić mi informacji od razu, lecz poinformował, że on to wszystko musi posprawdzać w systemie i oddzwonił do godziny czasu) uzyskałem informację, że umowa zostanie rozwiązana w moim przypadku 04.08.2016. Na infolinii każdorazowo mnie natomiast informowano, że umowa zostanie rozwiązana 04.09.2016, bo tak wynikało z systemu informatycznego i byli święcie przekonani, że tak jest prawidłowo (podczas rozmowy z konsultantami czytaliśmy równocześnie te same przepisy - paragraf 9 ust. 4 regulaminu i dochodziliśmy do całkowicie odmiennych wniosków - konsultanci uważali, że nie mam racji). Sorki za mały OT - po raz pierwszy w ogóle miałem kontakt z infolinią CP, ale muszę powiedzieć, że poziom przygotowania osób, które tam pracują jest bardzo słaby - gdyby było inaczej to zapewne o wiele mniej byłoby różnych "dziwnych" pytań w tym wątku bo nie każdy ma wykształcenie prawnicze i zakłada, że to co powie konsultant to dogmat. Sam nabałaganiłeś. Tu na forum było powtarzane X razy: wypowiedzenie można złożyć dopiero wtedy, gdy kanał zniknie z dekodera. Nie wcześniej. No ale lepiej nie posłuchać, zrobic po swojemu a później mieć pretensje do całego świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) W mojej sytuacji odbyło się wszystko bez problemowo. Dziś otrzymałem wiadomość w ICOK że umowa zostanie rozwiązana z dniem 31 sierpnia (taki mam okres rozliczeniowy) i za bieżący okres nic nie muszę dopłacać. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak się wczytać w powyższy pkt. regulaminu, to tam nie ma takiego zapisu, że dopiero po wyłączeniu kanału. Tak się przyjęło, bo operatorzy (nie tylko CP) tak instruowali, ale i jakaś tam logika na to wskazuje. Zapowiedź zmiany, to jeszcze nie zmiana. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Sam nabałaganiłeś. Tu na forum było powtarzane X razy: wypowiedzenie można złożyć dopiero wtedy, gdy kanał zniknie z dekodera. Nie wcześniej. No ale lepiej nie posłuchać, zrobic po swojemu a później mieć pretensje do całego świata. Czy Ty widzisz człowieku co piszesz ? Dlaczego uważasz, że ja nabałaganiłem ? Bez urazy, dla mnie ważniejsze jest to co wynika z przepisu (Regulaminu), a nie to co ludzie wypisują na forum według własnego "widzimisię". Jak jesteś taki mądry to wskaż mi proszę przepis, z którego wynika, że mogę złożyć pismo w sprawie rozwiązania umowy dopiero wtedy gdy wyłączą kanał... Tak na marginesie - ja nie mam pretensji do całego świata. Napisałem swoje doświadczenia wyłącznie ku przestrodze - tylko po to, aby jeśli ktoś będzie dzwonił na infolinię nie przyjmował bezkrytycznie jako pewnik tego co mu będą próbowali wmówić. I tylko tyle. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Gdzie mieszamy, to jest proste. Jeśli złożysz wypowiedzenie "z fightklubem" i masz okres od 19 do 18, to jeśli dzisiaj złożysz wypowiedzenie, ostatni okres, za ktory płacisz abo to ten z 19 lipiec - 18 sierpień. Jeśli złożysz 20 sierpnia, musisz zapłacić jeszcze za okres 19 sierpień - 18 wrzesień. Wytłumaczyłeś to tak "łopatologicznie" że ślepy i głuchy ogarnąć powinien,ale i tak myślę że wyjdzie z tego jednak- "Jak chłop krowie na miedzy a ona i tak swoje" Głowę dam uciąć że jeszcze dziś będą te same dylematy na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Wtedy ja wkroczę i zablokuję temat z podpięciem go. Pytania w tej kwestii umieszczane w innych tematach z hukiem poleca do kosza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam Telewizję mi wyłączą z dniem 03.09.2016r. jak zwykle usłyszałem o karze że będę płacił ale powołałem się że wypowiedziałem umowę o kanale że został wyłączony i fightklub i zostało to sprostowane ,abonamentu już nie muszę płacić ciekawe jakie niespodzianki dalej będą. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Czy Ty widzisz człowieku co piszesz ? Dlaczego uważasz, że ja nabałaganiłem ? Bez urazy, dla mnie ważniejsze jest to co wynika z przepisu (Regulaminu), a nie to co ludzie wypisują na forum według własnego "widzimisię". Jak jesteś taki mądry to wskaż mi proszę przepis, z którego wynika, że mogę złożyć pismo w sprawie rozwiązania umowy dopiero wtedy gdy wyłączą kanał... Tak na marginesie - ja nie mam pretensji do całego świata. Napisałem swoje doświadczenia wyłącznie ku przestrodze - tylko po to, aby jeśli ktoś będzie dzwonił na infolinię nie przyjmował bezkrytycznie jako pewnik tego co mu będą próbowali wmówić. I tylko tyle. Cyt.4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.Zrozumiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Widzę, że kolejny umiejący czytać ze zrozumieniem.... Ehh....po raz kolejny się przekonuję, że jeśli ktoś nie kończył studiów prawniczych to nie można od niego wymagać czytania przepisów ze zrozumieniem. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Czyli na studiach prawniczych uczą że np. umowę TV można wypowiedzieć na podstawie czegoś co nie weszło jeszcze w życie? A co gdyby operator w ostatniej chwili wycofał się z tych zmian? Jak można wypowiedzieć umowę na podstawie czegoś co nie weszło jeszcze w życie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.