deejay_18 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Nawet, jeśli na "lepsze" to przytoczę kilka zapisów prawa i Regulaminu, które mogą okazać się ważne: REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEWIZJI SATELITARNEJ PRZEZ CYFROWY POLSAT S.A §8 1. Cyfrowy Polsat w ramach Opłaty abonamentowej świadczy Usługi o cechach określonych w Umowie, w tym w Regulaminie lub odrębnych warunkach świadczenia usług. Szczegółowy zakres oraz parametry Usług świadczonych przez Cyfrowy Polsat wraz ze wskazaniem elementów składających się na Opłatę abonamentową, określone są w Umowie, w tym w Cenniku lub odrębnych warunkach świadczenia Usług §9 1. Cyfrowy Polsat świadczy Usługi poprzez udostępnianie kodowanych programów telewizyjnych i/lub radiowych drogą satelitarną. Programy oferowane są w Pakietach, których skład szczegółowo określa Umowa, w tym Cennik lub odrębne warunki świadczenia usług. 2. Cyfrowy Polsat świadczy Usługę w standardzie HD lub SD zgodnie z oznaczeniem programów w Pakiecie. "słynny" paragraf 4: 4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. § 16 1. Cyfrowy Polsat ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług, w zakresie określonym w Umowie, w Regulaminie i odrębnych warunkach świadczenie usług, o ile nie przewidziano inaczej w przepisach Prawa telekomunikacyjnego itd No i zapis Kodeksu Cywilnego: Art. 385. § 2. Wzorzec umowy powinien być sformułowany jednoznacznie i w sposób zrozumiały. Postanowienia niejednoznaczne tłumaczy się na korzyść konsumenta. To mój październikowy tok myślenia, wskażę oczywiście zapisy Prawa Telekomunikacyjnego, które wskazują Umowę i Regulamin jako integralne części zawartej Umowy Nastapi rebranding wersji SD na HD i koniec dyskusji Uważasz że usunięcie gwarantowanego kanału z PWU to jest rebranding. Muszę cię zmartwić bo jesteś w błędzie, ale skoro ty tak myślisz to poradź się prawnika i wszystkie twoje wątpliwości zostaną rozwiane, co więcej uważam że nie jedna osoba się ze mną zgodzi w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zastapia ci go gwarantowanym w HD, (zmiana na lepsze), reszta bez zmian w charakterze kanalow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @ dejjay_18 Nie usunięcie a ZASTĄPIENIE wersją HD w wyniku tzw. rebrandingu (trochę dziwnie to wygląda, ale mozna to tak nazwać) - liczba programów się nie zmienia więc zgodnie z opiniami UOKiK i UKE nie zmienia to warunków Umowy Poza tym my mówimy tu wyłącznie o PFN i TCh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zastapia ci go gwarantowanym w HD, (zmiana na lepsze), reszta bez zmian w charakterze kanalow. Każdy ma prawo do własnej interpretacji, natomiast w październiku zobaczymy kto miał rację bo widzę że są tu osoby które celowo wprowadzają ludzi w błąd więc dalsza dyskusja wydaje się być zbyteczna. Pzdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ja też uważam, że rozwiązać umowę będzie można i była o tym dyskusja na tym forum kilka tygodni temu o tych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @deejay_18 Ta interpretacja - "Zmiana na lepsze", to nie moj wymysl, tylko operatorow, takze tlumaczyli sie tym okresleniem przed UOKIK i UKE, oraz te instytucje takze uzywaja tego okreslenia. Nikogo nie wprowadzam w blad, pisze jak jest. Nikt nikomu ni broni wysylac wypowiedzenia umowy. Ja sam bede wypowiadal, ale kiedy bedzie pewnosc ze to bedzie skuteczne (wy[beep]e odpowiednikow SD kanalow nadajacych takze w HD, w pazdzierniku). Poza tym przeczytaj post z 14:23, wprowadzam celowo kogos w blad? @bober1 Podaj link do tej dyskusji, bo nie wierze ze ktos potwierdzal, ze bedzie mozna rozwiazac umowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Jezeli usuna jakis kanal gwarantowany w umowie nie wazne sd czy hd to jest juz podstawa do wypowiedzenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Chlopie, nic nie usuna, tylko zastapia obecny kanal, tym samym kanalem w wersji HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Nie tym samym bo będzie już w innej rozdzielczości. Niektórzy wolą albo MUSZĄ oglądać tylko kanały w sd i nie mają wtedy alternatywy. Gdyby dodali HD do SD to nie byłoby gadania, ale w tej sytuacji jeśli ktoś będzie chciał rozwiązać to zrobi to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A ja i wielka wiekszosc Ci powiedza ze nie bedzie mogl rozwiazac umowy. Jezeli byly by dwie wersje kanalu to tak, a tu jest "zmiana na lepsze", mozliwosci odbioru kanalu sie nie traci bo inna rozdzielczosc (a dekodery HD wszystkim zapewniaja, tym co maja jeszcze w SD) no chyba ze te wersje bylyby od innego pakietu, a tym samym w tych pakietach co wersja SD byla, by jej nie bylo w ogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 OK, więc w takim razie pokaż mi w regulaminie, gdzie jest wzmianka, że jeżeli będzie zmiana na lepsze to nie mogę rozwiązać umowę, bo ja za chwilę pokażę Ci pkt regulaminu który pokaże zupełnie co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Pkt regulaminu sa malo znaczace, wychodzilo to juz przy poprzednich takich akcjach, gdzie interpretacja tego byla na korzysc operatorow, choc w umowie mozna bylo sie doszukac jakis hakow, to wychodzili z konfrontacji z UOKIK i UKE jako wygrani, w znacznej liczbie, tylko pojedyncze przypadki cos zdzialaly, jakies mediacje z operatorem. Ale tez byly to inne przypadki, bardziej kontrowersyjne, a tu zadnych kontrowersji nie ma. Ale ok przytaczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Mnie nie interesują inne przypadki. Gdyby mnie to dotyczyło, a nie byłoby zapisu w regulaminie, że mi się rozwiązanie nie należy to bym nie popuścił. A to, że ktoś nie potrafi swoich spraw załatwiać to juz jego strata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zycze wam powodzenia, odezwijcie sie jak sprawe zalatwicie po waszej mysli. Ja wam powiem ze nic nie wskóracie. Ale chetnie uslysze co zescie wywalczyli z operatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Nie tym samym bo będzie już w innej rozdzielczości. Niektórzy wolą albo MUSZĄ oglądać tylko kanały w sd i nie mają wtedy alternatywy. Gdyby dodali HD do SD to nie byłoby gadania, ale w tej sytuacji jeśli ktoś będzie chciał rozwiązać to zrobi to. Ale to mieści się w definicji rebrandingu; zmiana na lepsze czy na gorsze - napierw to trzeba zdefiniować co to znaczy... Tu mamy jasność - za SD wchodzi HD: liczba programów jest bez zmian - Widz nic nie traci (a nawet dostaje lepszy jakościowe obraz przynajmniej w teorii). Jeśli dla kogoś to za mało to Operator powie, że dokonał rebrandingu stacji poprzez zmianę standardu nadawania i nie ma prawa do rozw. Umowy Warto spojrzeć na kablówki, gdzie ten proces jest powszechniejszy wymiany SD na HD i nie ma się prawa do rozwiązania Umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Już pisałem, wiele osób ma teraz problemy z tvp 1 i tvp2 bo sd wyrzucili na koniec listy, a na Hd na początek i mają źle ustawioną antenę. Niektórzy w ogóle nie mogą skorygować ustawienia anteny i nie mają innej alternatywy na telewizję, wiec oglądanie w sd to dla nich ostateczność, więc w tym przypadku to nie jest zmiana na lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A kogo to obchodzi ze maja zle ustawiana antene, badz jej nie moga skorygowac ? W takim wypadku moga podeslac instalatora, oczywiscie odplatnie i z dekoderem ktory w razie zlego dzialania tamtego, dokona podmiany. A jezeli sie dalej nie bedzie dalo, to wtedy cos mozna wskorac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Już pisałem, wiele osób ma teraz problemy z tvp 1 i tvp2 bo sd wyrzucili na koniec listy, a na Hd na początek i mają źle ustawioną antenę. Niektórzy w ogóle nie mogą skorygować ustawienia anteny i nie mają innej alternatywy na telewizję, wiec oglądanie w sd to dla nich ostateczność, więc w tym przypadku to nie jest zmiana na lepsze. To już ich problem - Operator nie odpowiada za warunki techniczne do odbioru przez Abonenta programów: podpisując Umowę jest świadomy, że odbierze sygnał. To, że ktoś nie potrafi skorygować anteny to już jego problem i Oerator nie będzie za rączką prowadziła promila Abonentów. Inni sobie radzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Panowie ogarnijcie się. Znów zaczynacie pisać głupoty ( i w kółko to samo ). Temat był wałkowany tyle razy, ale zastanawiający jest znów udział osób jak bober1 czy hruszcz. Hruszcz to niby jedyna osoba której udało się rozwiązać umowę przy podmianie Animal planet. Chodziło mu o rozwiązanie umowy i niby taką uzyskał ( str 322-323 tego wątku) a teraz okazuje się, że będzie składał wypowiedzenie w związku z Travel. Już nie jest niby abonentem CP. Bober1 ... to osobny temat. To tak woli przypomnienia faktów i wiarygodności tych osób. Ja uważam, że nie można bezkarnie rozwiązać umowy przy zmianie SD na HD, a przytaczane złe warunki odbioru to już jakiś absurd. Ale powtórzę. Składajcie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Może się mylę, bo już trochę czasu upłynęło,ale jak podmieniali HBO SD na HD to ja skorzystałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Hruszcz to niby jedyna osoba której udało się rozwiązać umowę przy podmianie Animal planet.Chodziło mu o rozwiązanie umowy i niby taką uzyskał ( str 322-323 tego wątku) a teraz okazuje się, że będzie składał wypowiedzenie w związku z Travel. Już nie jest niby abonentem CP. Co do mojej osoby wymienionej w Twojej wypowiedzi: Zawarłem umowę w styczniu 2015 roku, została ona zakończona 2 maja zgodnie z tym, co byłeś łaskaw przypomnieć. Po czym przy oddawaniu sprzętu w APS skorzystałem z opcji "ostatnia szansa" i zawarłem kolejną umowę. Tak więc jestem Abonentem CP. Udało mi się rozwiązać umowę w kwietniu dobrze argumentując pisma jakie kierowałem do CP i do UKE (dzięki pomocy forumowiczów m.in.) Tak więc sebku0098 - w kwesti wyjaśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 @ flot Usunęli, ale wtedy gwarantowalii wersje SD i HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 hruszcz Nie podałeś żadnego dowodu, że rozwiązałeś umowę i podpisałeś nową, raczej przedłużyłeś... ale to moje domysły. rozwiązanie a przedłużenie to dwie różne sprawy. Ale nie mam zamiaru z tobą na razie polemizować, wyślij wypowiedzenie i daj znać w październiku. I wtedy będę bardziej dociekliwy i prosił o dowody. I obiecuję, że udowodnię Ci, że nie udało Ci się rozwiązać umowy przy zamianie SD na HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Witam.A ja posiadam pakiet Familijny Max HD,Film HD,oraz Cinemax HD wg.starej umowy.Wszystko to za 59,90.Zaś nie mam pakietu Sport HD,w którym jest kanał Polsat Sport i Polsat Sport Extra w HD w mpeg4 czyli odpowiedniki tych sd,które mam w pakiecie Familijnym.Dzwoniłem do CP i pytałem czy pakiet sport z odpowiednikami PS HD i PS EXTRA dostanę gratis,to odpowiedzieli że niestety musiałbym dopłacać po 10pln.I moje pytanie brzmi:czy jeśli usuną mi z pakietu który obecnie posiadam PS i PS EXTRA w sd mpeg2,to czy będzie mi przysługiwało prawo do rozwiązania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 TAK To oczywiste i wyjaśnienia nie są potrzebne. Jeśli tak będzie PISZ Wypowiedzenie, na 100% Ci uznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.