Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedłużając umowę czekajcie do ostatniego dnia wypowiedzenia.

Wtedy dostaniecie NAJLEPSZĄ OFERTĘ - CYFRA POWRÓT.

Moja znajoma była z cyfrą 10 lat i dopiero po wysłaniu wypowiedzenia, w ostatnim dniu wypowiedzenia zaproponowano jej - PVR za darmo, pakiet kompakt i CANAL + za 54.80. Wcześniej 74 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużając umowę czekajcie do ostatniego dnia wypowiedzenia.

Wtedy dostaniecie NAJLEPSZĄ OFERTĘ - CYFRA POWRÓT.

Moja znajoma była z cyfrą 10 lat i dopiero po wysłaniu wypowiedzenia, w ostatnim dniu wypowiedzenia zaproponowano jej - PVR za darmo, pakiet kompakt i CANAL + za 54.80. Wcześniej 74 zł.

 

 

54,80 przez cały okres umowy?! Na ile ta umowa? I kiedy ta znajoma przedłużała umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę. A ja mam inne pytanie. Czy na przedłużenie umowy można zejśc na pakiet startowy za 10 zł tak jak dla nowych abonentów? Miał ktoś taki przypadek?

Oczywiscie to jest przedluzenie na nowych warunkach i jesli chcesz to nawet mozesz z prestizu przejsc na ten startowy za 1zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Od lat przedłużam z UPC na takich warunkach co roku jak nowi abonenci, ew. jakieś Wi-Fi bezpłatnie. Tylko w Cyfrze jest udziwniona taka praktyka, że jak ktoś jest tyle i tyle lat, to jeszcze trzeba mu wręcz dopłacać. Za 99 reszta Ci daje full pakiety, ale ze znacznie uboższą ofertą, więc skala porównawcza jest zupełnie inna. Tu Ci wychodzi średnio 120zł i masz najszerszą ofertę pakietów tematycznych. Jest dla Ciebie tyle wart, bo masz taką promocję, jakbyś jej nie miał, to myślałbyś inaczej. Poza tym takiej promocji że do 100zł za prestiżhd+ to nigdy nie było. Nie mówię o wyjątkach 50% na 11 mies., umowa na 13., albo ktoś wygrał jakiś konkurs w C+, albo komuś się nałożyły rabaty ze starej umowy na nową i wskutek błędu systemu miał poniżej 100zł. Mówię o ofertach, które dostępne były dla nowych i na przedłużenie. Więc do 100zł prestiżhd+ na pewno nie dostaniesz. To nie jest podwyżka, tylko inna promocja.

No z tą udziwnioną praktyką którą twoim zdaniem ma Cyfra+ to nie do końca tak jest, praktyka podejmowania działań celem utrzymania abonentów jest na świecie od dawna bardzo szeroko stosowana, szczególnie gdy rynek się nasyca tak jak to ma miejsce w tej chwili w Polsce i nowych potencjalnych abonentów jest coraz mniej. Cóż więc pozostaje, utrzymać "starych" lub odebrać abonentów konkurencji, tylko te dwie ścieżki działań zostają. Sądzę że u nas też tak będzie niebawem trzeba tylko trochę wiecej stanowczości ze strony abonentów i nie tylko Cyfra ale również pozostałe platformy będą zmuszone pójść w tym kierunku. Teraz z innej beczki, czy te warunki oferowane tobie przez UPC są co rok o kilkadziesiąt procent wyższe? Jeżeli tak jest to musisz mieć naprawdę solidny powód żeby prz nich trwać. Ja jestem jeszcze abonentem CP(do kwietnia) i TnK HD i powtórzę, jeżeli Cyfra nie zaproponuje mi korzystnej oferty przestaję być ich abonentem, bo dla mnie podwyżka będzie zawsze podwyżką i tyle, a inna "promocja" skutkująca 40% podwyżką - dziękuję, nie skorzystam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja po wczorajszym przedłużeniu poprosiłem mailem o potwierdzenie darmowego najmu PVR-a. Okazuje się, że mam 13 miesięcy rabatu 50%. Reklamacja wysłana mailem.

Czy w mojej sytuacji jest możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 10 dni?

 

Jeśli ustaliłeś w rozmowie telefonicznej z konsultantem, że dekoder zostanie Ci udostępniony nieodpłatnie na czas trwania umowy to Twoja reklamacja zapewne zostanie rozpatrzona pozytywnie. Zatem skąd pomysł odstępowania od umowy ???

 

Niemniej jednak uprzejmie informuję, że kwestia ewentualnej możliwości odstąpienia od umowy z Cyfrą+ była wielokrotnie wałkowana w dziale Cyfra+ na tym forum. Nie będę się wdawał w szczegóły bo powielanie czegoś co już zostało szczegółowo wyjaśnione po prostu nie ma sensu i szkoda na to czasu. Konkluzja jest natomiast taka, że nie możesz odstąpić.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinie_M nie po to przedłużałem umowę, żeby następnego dnia ją rozwiązać. Ale nie lubię też jak daje mi się w rogi. Ustaliliśmy tak - więc tak powinno być wprowadzone do systemu.

 

Ja się z Tobą zgadzam w 100%, tylko jako stały bywalec tego forum, z postów innych użytkowników zapewne dobrze wiesz o dość częstych przypadkach rozbieżności pomiędzy ustaleniami z konsultantem, a tym co widnieje w systemie. Zwykle jednak w takich sytuacjach złożenie reklamacji wystarcza, żeby sprawa została załatwiona po myśli abonenta (chyba, że z nagrań rozmów wynika coś innego ;-) Ja też miałem swego czasu podobną sytuację z naliczaniem opłat za pakiet HBO, ale jeden krótki e-mail szybko wyjaśnił sprawę i na drugi dzień wszystko na moim koncie w iCA było tak jak się umawiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe promocje robimy my sami. Otóż, jak Cyfra+ dobrze się sprzedaje, to nie ma promocji i odwrotnie.

Z drugiej strony, to chyba Cyfrze+ tak bardzo na ilości abonentów już nie zależy, bo tą „bezpieczną” ilość już ma. Co innego będzie już za rok a to z bardzo prozaicznego powodu.

Co się tyczy „wyjątkowych” promocji jeszcze w tym roku, to również zależy od przedsięwzięć, jakie podejmą konkurencyjne platformy. A jeśli już, to w grudniu może będzie trochę lepiej. Dla nowych oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie zadzwonili w zeszłym tygodniu z propozycją nowej umowy. Jestem/byłem w C+ 5 lat i chyba starczy. Z od dwóch lat za to sam płacę coraz więcej a w tym przeszli samych siebie. Do tej pory płaciłem 75pln miesięcznie, teraz zaoferowali ofertę na 2 lata, 6 m-cy 65pln 18m-cy 105pln. Grzecznie podziękowałem, w piątek wysłałem pismo o rozwiązanie umowy z końcem roku. Mam nadzieję że z nowej platformy będę zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dajmy się. Popieram takie myślenie. Jak wspomniałem wcześniej podobno 22 listopada (czyli od jutra) ma być nowa promocja. Polsat wprowadza nową promocję 23 listopada - jest to pewne na 100%, więc bardzo prawdopodobne że wszystkie platformy w niedługim czasie powalczą o klientów właśnie prawdziwymi świątecznymi ofertami. Obecnie cyfra mydli klientom oczy reklamując zagmatwane warunki i to wcale nie za bardzo korzystnej cenie. Wczoraj do mnie dzwowiono ponownie z ofertą, podziękowałem i ponownie czekam na telefon w przyszłą sobotę już z nową ofertą. Jeśli będzie nadal niekorzystnie, to podziękuję cyfrze. Nic mnie z nią nie trzyma. Kanały sportowe dla mnie o wiele lepsze w Polsacie, więc programy C+ nie robią na mnie wrażenia. Do tego zagmatwane promocje, tak aby trudniej było wszystko przeliczyć - a tanio nie jest. Nie jest opłacalnie innymi słowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak pisze bogdan425, bardzo wiele zależy od nas abonentów i potencjalnych abonentów. Tak długo jak będziemy godzić się na takie "promocje" takie one będą. Musimy przyjąć że oferta Cyfry jest w rozumieniu handlowym towarem jak każdy inny i dlatego warta jest tyle ile my klienci jesteśmy skłonni za ten towar zapłacić. Trochę więcej stanowczości i nie kupujmy czegoś jeżeli nie odpowiada nam cena tym bardziej że w tym przypadku zawsze istnieje jakieś tam alternatywne rozwiązanie. A jeżeli będzie lepsza oferta Cyfry tylko dla nowych abonentów? Rozwiazanie jest proste przynajmniej dla tych którym kończą się niedługo umowy i mogą to zrobić, piszemy wypowiedzenie, idziemy do sprzedawcy C+ i podpisujemy nową umowę i tyle. Czekajmy spokojnie do grudnia, sam jestem ciekaw czy i jakie będą te korzystniejsze oferty platform. Wypowiedziana umowa z C+ kończy mi się 31 grudnia 2010 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa Maestro. Ceny w C+ są wysokie od zawsze. Wszyscy liczymy i liczymy i okazuje się że w C+ nawet przy tych ich promocjach jesteśmy w plecy. DROGO! DROGO I JESZCZE RAZ DROGO JEST W C+. Opcje dodatkowe ograniczone ( przy niższych pakietach nie ma możliwości dodania kanałów HD ) niesamowicie! Nawet w CP istnieją takie możliwości a o N nie wspomnę. "Najlepsza" platforma w kraju może w tym roku stracić miano najlepszej i tego im życzę. Swoich abo mają gdzieś. Zapomnieli najprawdopodobniej że to właśnie oni są dla nas a nie my dla nich!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na szczęście jest w czym wybierać i to mi się podoba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze sobie przypominam to rok temu przy umowie na 18 miesięcy dawali 50% rabatu na prestiżowy na 11 miesięcy i PVR gratis-dziś umowa 19 miesięcy ,50% rabatu na prestiżowy na 11 miesięcy,PVR za 15 zł oraz brak możliwości zejścia z prestiżowego do tańszego pakietu po 11 miesiącach.Jeśli do tego dołożę CAID1813 to jako abonet C+ i posiadacz Fergusona 8900 mam już dosyć tej platformy.Mam nadzieję że przetarg na Ekstraklasę wygra N!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyfra.tv tu nikt nie che rozdawnictwa tylko jakiejś normalnej oferty . Jestem abonentem od ponad 5 lat . Najpierw miałem pakiet prestiżowy , od jakiego roku prestiżowy hd to wydaje mi się , że zasługuję na jakąś normalną ofertę przedłużeniową . W piątek zadzwonił do mnie konsultant i proponował prestiż hd za 118 z groszami na 11 miesięcy i później 8 miesięcy normalnie . Kpina . Po chwilowej rozmowie zaproponował ofertę podobną jak dla nowych abonentów czyli 11 miesięcy za 84,45 i 8 miesięcy normalnie , ale pvr za 20 zł miesięcznie . Podziękowałem za taką ofertę . Jeśli w grudniu nie zaproponują mi czegoś lepszego to nie wiem . Nie chcę zmieniać platformy , bo na innych nie ma nic ciekawego do oglądania . Czy nie uważacie że abonenci z długim stażem powinnii dostawać lepszą promocję niż nowi abonenci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abonentem Cyfry+ 11lat (prawie od początku), pakiet prestiż HD+.

I krótko mówiąc, tak ofertę przedłużeniową, tudzież dla nowych abonentów niech sobie wsadzą w.... :censored:

Najbardziej rozbawił mnie tekst konsultanta po zaoferowaniu super promocji (11 miesięcy-50%, 8 miesięcy 100%):

"Sam pan przyzna, że to nader atrakcyjna i korzystna dla pana promocja" :lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...