serwus Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No to już po zawodach. Nie przedłużę umowy, bo nowe z nc+ będą na bank mniej korzystne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Tak też myślałem że od marca będzie koniec przedłużeń. Ci co mają umowy do końca lutego to już "po ptokach", a ci, co do końca marca to już poczekają na nc+ aby nie robić zamieszania. Kto zdążył - jego zysk/strata. Kto nie - jego strata/zysk. Na dwoje babka wróżyła. Myślę jednak że warto było przedłużyć jeśli miało się dobre oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorr Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Czyli już nie zdążę , no trudno, na szczęście mam możliwość założenia jeszcze vectry i upc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZuT Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 a czy ktos majacy umowe do konca marca dzwonil moze dzisiaj w sprawie aneksu na dzial utrzymania? idzie cos jeszcze dzisiaj wyrwac czy oferty sa "te co zwykle" czyli ok 80zl za c+optimum + hd promo + mr + pvr 500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ludzie, to tylko programy TV.Dajcie spokój, wiosna idzie .Zróbmy sobie "odwyk" od operatora . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geistchen Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dzwoniłem 10 min temu na info żeby odłączyć na marzec HBO (umowa do końca marca wypowiedzenie wysłane). Jak zwykle namawiali na przedłużenie ale ja postanowiłem że poczekam co się będzie działo z nową platformą. Tymczasem zamiast odłączenia HBO zostawiłem je na marzec bo gośc nie dośc że zaproponował go za 19,90 to jeszzce zrabatował także HBO za luty. Wyszło że mam nadpłate i następny rachunek mniejszy. Dodatkowo mówi że w razie przedłużenia umowy, czy to z c+ czy nc+ włączona opcja wpływa na rabat. Poczekamy zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
materna Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 A ja rano wysłałem wypowiedzenie umowy (mam do końca marca) i zobaczę jak będzie wyglądała nowa platforma. Jak okaże się niewypałem to od 1 kwietnia ide do multimedia polska. Zawsze uważałem że Cyfra+ jest platformą prestiżową w porównaniu do np CP, ale romans z n może się dla kolegów z Francji kiepsko skończyć. Ale oczywiście im tego nie życzę i czekam na jakąś fajną ofertę programową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ledom Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Możecie śmiało dzwonić na 22 310 45 65 (Dział utrzymania klienta) i przedłużać, jeżeli nie chcecie "ryzykować" i czekać co się stanie. Przełużyć się jeszcze da, bez problemu, o ile wypowiedzenie jest. Nie wiem czy bez niego i kończącej się niedługo umowy będą tacy chętni, ja wypowiedzenie miałem i umowę przedłużyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Czy jest jeszcze możliwość dołączenia do posiadanej oferty opcji multiroom z dodatkowym dekoderem,bo kolega chciał tak zrobić i tak się zastanawiam czy aby nie jest za późno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ledom Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jedyna opcja sprawdzenia to zadzwonienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Tak, było do godz 15.00 potem przyszedł mail że od jutra koniec przedłużeń Aż sprawdziłem historię połączeń - mój telefon na nr 3103560 o 16:21, długość połączenia 41 min , zakończone przedłużeniem umowy o 18 miesięcy (Superpremium - 89 pln, HBO GO gratis, Mulitiroom gratis, PVR gratis, Filmox i Cinemax na 5 miesięcy gratis, 3 filmy VOD gratis). Włączyć MGM i nSport nie chcieli - trzeba będzie się upominać. Rozmowa taka długa bo zaczęli od 105 pln za Superpremium... Możecie śmiało dzwonić na 22 310 45 65 (Dział utrzymania klienta) i przedłużać, jeżeli nie chcecie "ryzykować" i czekać co się stanie. Przełużyć się jeszcze da, bez problemu, o ile wypowiedzenie jest. Nie wiem czy bez niego i kończącej się niedługo umowy będą tacy chętni, ja wypowiedzenie miałem i umowę przedłużyłem Ja dzwoniłem "bez wypowiedzenia" - umowę miałem do końca kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Hm... wiem, że na infolinii wiedzą najmniej, ale przed chwilą konsultant powiedział, że były takie newsy, ale nic takiego nie bedzie. Ale fakt, zobaczymy jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Informacja, która otrzymaliśmy dzisiaj z C+ "Ze względu na planowane wdrożenie nowych ofert dla naszych Abonentów, z dniem 1 marca zostanie wyłączona możliwość przedłużania Umów o Abonament. Wkrótce przygotujemy nowe oferty z korzystnymi promocjami." Dotyczy to tylko przedłużeń w APS czy telefonicznie również? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal_86 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Właśnie dostałem aneks. Widnieje w nim zapis o rabacie na MR w wysokości 10 zł. Jeśli dobrze rozumiem chcą ode mnie 10 zł miesięcznie za MR? Jeśli tak to pewnie skończy się na reklamacji bo wyraźnie konsultant mówił o darmowym MR. Pytanie tylko czy czekać na pierwszy rachunek, czy wysyłać od razu reklamację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 U mnie też jest, że za room mam płacić 10 zł, ale podczas rozmowy konsultant mi o tym powiedział, a tak na prawdę jest za 0zł. Potwierdzili mi to mailowo bo ich o to zapytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 a co pisales w tym mailu? jakich argumentow uzyles? Posłużyłem się tekstem kolegi kilka stron wcześniej tylko jego dwa meile scaliłem w jeden quote="SergioKunAguero"]Jednak warto pisać maile do Cyfry + jeśli chcecie dostać nsport i mgm na 6 miesięcy oto sytuacja kolegi . Umowę podpisał w grudniu 2012 nową pakiet optimum HD - pierwszy mail napisał do nich w piątek ostatni 22 luty drugi mail w poniedziałek 25luty a dziś tj 27 luty zadzwonili i otrzymał nsport - oto korespondencja Kolega : Witam. Od dłuższego czasu jestem waszym klientem niedawno przedłużyłem umowę na kolejny okres. W związku połączeniem cyfr+ z platforma "n" są testowane nowe programy takie jak nSport, MGM z których chciałbym skorzystać. Pozdrawiam Cyfra+ : Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, Uprzejmie wyjaśniamy, iż kanały MGM i nSport nie wchodzą w skład regularnej oferty programowej platformy CYFRA+. Ww. pozycje oferowane są testowo dedykowanej grupie Klientów przedłużających Umowę o Abonament, w celu zbadania zainteresowania kanałami oraz uzyskania opinii na ich temat. Jeżeli pojawi się możliwość podłączenia programów MGM i nSport wszystkim naszym Abonentom, natychmiast o tym poinformujemy. Zapewniamy, iż aktualnie dokładamy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo dostęp do jak najbogatszej oferty programowej. Kolega: Witam. Jak już zauważyliście też jestem waszym klientem. Podczas przedłużanie umowy pytałem konsultantki jak i konsultanta o możliwość odbioru tych kanałów lecz nie udzielili mi tych informacji. A tu raptem wybranym włączacie te kanały. Czemu ja nie mogę należeć do tej grupy która testuje, tez jestem abonentem od dłuższego czasu i tak samo płace rachunki. Dziś telefon i włączenie na pół roku obu stacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniu1906 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Bez problemu umowe mozna jeszcze przedluzyc przez telefon (nie wysylalem wypowiedzenia). Oferta jaka mi dali nie powala (134 za Prestiz z multiroom-em i Pacem PVR 500G na wynajem za free). Umowa konczyla mi sie 30 kwietnia przedluzylem bo zalezalo mi na utrzymaniu multiroomu po staremu. Mieszkam w UK i nie usmiechalo mi sie smigac z dekoderem do Polski po cudo oferowane przez NC+, a jedyne czego sie obawiam to tych plotek o rozdrobnieniu paczki Canal+ bo zalezy mi na utrzymaniu dostepu do lig pilkarskich jakie mam teraz. Takie pytanie mam do @Cyfra+tv. czy wie cos o zmianach w paczce Canal+ bo to co pisza wrozbici dziele na 2. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dozamet1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam Panowie Mam takie pytanko czy to prawda z tym brakiem możliwości przedłużenia umowy? Od jutra mogę negocjować ,ale te informacje troszkę namieszały mi w głowie .Dzięki za odpowiedż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Właśnie dostałem aneks. Widnieje w nim zapis o rabacie na MR w wysokości 10 zł. Jeśli dobrze rozumiem chcą ode mnie 10 zł miesięcznie za MR? Jeśli tak to pewnie skończy się na reklamacji bo wyraźnie konsultant mówił o darmowym MR. Pytanie tylko czy czekać na pierwszy rachunek, czy wysyłać od razu reklamację? Ja też mam w papierach rabat tylko 10 zł ale dzwoniłem i pani powiedziała że konsultanci mają prawo dać dodatkowe 10 zł rabatu na MR ponadstandardowo, jeśli ktoś tak wynegocjuje i jest to zaznaczone w systemie. Zatem nie ma się co martwić, jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja do nich też pisałem o nsport i mgm hd. Dziś oddzwonili z zastrzeżonego, że włączą mi te kanały natychmiast ale trzeba wyrazić słowną deklarację jak przy przedłużaniu. Jest to na 6 m-cy i po tym czasie zostaną wyłączone i nie będzie możliwości ich włączenia nawet za opłatą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukinio Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Posłużyłem się tekstem kolegi kilka stron wcześniej tylko ten 1wkleilem mail dzis fon i dali heh w sumie nalezalo sie bo staz gruby wczesniej tez pisalem podobnie ale cisza dopiero dzis umowe przedluzalem w styczniu.kolo mowil ze to ostatnie dni ze jeszcze tydzien bedzie mozna sie upominac o to ciekawe czy mowil prawde :> Kolega : Witam. Od dłuższego czasu jestem waszym klientem niedawno przedłużyłem umowę na kolejny okres. W związku połączeniem cyfr+ z platforma "n" są testowane nowe programy takie jak nSport, MGM z których chciałbym skorzystać. Pozdrawiam Dziś telefon i włączenie na pół roku obu stacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Tak, było do godz 15.00 potem przyszedł mail że od jutra koniec przedłużeń Tak po ludzku powiem, że ta informacja to tania lipa. Nawet zaraz po fuzji nie może być gorzej. Cóż to by była za polityka tej firmy? Taka sama pozbawiająca się dochodów i to w dobie obecnego kryzysu. Ja takiego pseudo marketingu po prostu nie trawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Może i tania lipa, tylko pozbawia nas od jutra mozliwości obsługi klienta do czasu zaprezentowania nowej oferty nc+ co mnie wcale nie cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wyglądałoby to na to, że umowy wypowiedziane i te w drodze zostałyby już zawinkulowane z prawem do dopełnienia się samoistnego rozwiązania. Byłaby to dziwna polityka. Bardzo dziwna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Brooks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 @cyfra.tv prosze mi powiedziec co ze mna. Mam umowe do 31 marca, wypowiedzenie wyslane w polowie stycznia. Ozstanie mi przedstawiona oferta NC+? Bo chyba nie odpuszcza sobie mojego co miesiecznego abonentu? W ogole cokolwiek wiadomo o takich przypadkach jak moj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi