Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak też myślałem że od marca będzie koniec przedłużeń. Ci co mają umowy do końca lutego to już "po ptokach", a ci, co do końca marca to już poczekają na nc+ aby nie robić zamieszania.

Kto zdążył - jego zysk/strata. Kto nie - jego strata/zysk. Na dwoje babka wróżyła. Myślę jednak że warto było przedłużyć jeśli miało się dobre oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem 10 min temu na info żeby odłączyć na marzec HBO (umowa do końca marca wypowiedzenie wysłane). Jak zwykle namawiali na przedłużenie ale ja postanowiłem że poczekam co się będzie działo z nową platformą. Tymczasem zamiast odłączenia HBO zostawiłem je na marzec bo gośc nie dośc że zaproponował go za 19,90 to jeszzce zrabatował także HBO za luty. Wyszło że mam nadpłate i następny rachunek mniejszy. Dodatkowo mówi że w razie przedłużenia umowy, czy to z c+ czy nc+ włączona opcja wpływa na rabat. Poczekamy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja rano wysłałem wypowiedzenie umowy (mam do końca marca) i zobaczę jak będzie wyglądała nowa platforma. Jak okaże się niewypałem to od 1 kwietnia ide do multimedia polska. Zawsze uważałem że Cyfra+ jest platformą prestiżową w porównaniu do np CP, ale romans z n może się dla kolegów z Francji kiepsko skończyć. Ale oczywiście im tego nie życzę i czekam na jakąś fajną ofertę programową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie śmiało dzwonić na 22 310 45 65 (Dział utrzymania klienta) i przedłużać, jeżeli nie chcecie "ryzykować" i czekać co się stanie. Przełużyć się jeszcze da, bez problemu, o ile wypowiedzenie jest. Nie wiem czy bez niego i kończącej się niedługo umowy będą tacy chętni, ja wypowiedzenie miałem i umowę przedłużyłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, było do godz 15.00 potem przyszedł mail że od jutra koniec przedłużeń :-(

 

Aż sprawdziłem historię połączeń - mój telefon na nr 3103560 o 16:21, długość połączenia 41 min :shock: , zakończone przedłużeniem umowy o 18 miesięcy (Superpremium - 89 pln, HBO GO gratis, Mulitiroom gratis, PVR gratis, Filmox i Cinemax na 5 miesięcy gratis, 3 filmy VOD gratis). Włączyć MGM i nSport nie chcieli :evil: - trzeba będzie się upominać.

Rozmowa taka długa bo zaczęli od 105 pln za Superpremium...

 

Możecie śmiało dzwonić na 22 310 45 65 (Dział utrzymania klienta) i przedłużać, jeżeli nie chcecie "ryzykować" i czekać co się stanie. Przełużyć się jeszcze da, bez problemu, o ile wypowiedzenie jest. Nie wiem czy bez niego i kończącej się niedługo umowy będą tacy chętni, ja wypowiedzenie miałem i umowę przedłużyłem :)

Ja dzwoniłem "bez wypowiedzenia" - umowę miałem do końca kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja, która otrzymaliśmy dzisiaj z C+

 

"Ze względu na planowane wdrożenie nowych ofert dla naszych Abonentów, z dniem 1 marca zostanie wyłączona możliwość przedłużania Umów o Abonament. Wkrótce przygotujemy nowe oferty z korzystnymi promocjami."

Dotyczy to tylko przedłużeń w APS czy telefonicznie również?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem aneks. Widnieje w nim zapis o rabacie na MR w wysokości 10 zł. Jeśli dobrze rozumiem chcą ode mnie 10 zł miesięcznie za MR? Jeśli tak to pewnie skończy się na reklamacji bo wyraźnie konsultant mówił o darmowym MR. Pytanie tylko czy czekać na pierwszy rachunek, czy wysyłać od razu reklamację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co pisales w tym mailu? jakich argumentow uzyles?

Posłużyłem się tekstem kolegi kilka stron wcześniej tylko jego dwa meile scaliłem w jeden :lol2:

 

quote="SergioKunAguero"]Jednak warto pisać maile do Cyfry + jeśli chcecie dostać nsport i mgm na 6 miesięcy oto sytuacja kolegi .

Umowę podpisał w grudniu 2012 nową pakiet optimum HD - pierwszy mail napisał do nich w piątek ostatni 22 luty drugi mail w poniedziałek 25luty a dziś tj 27 luty zadzwonili i otrzymał nsport - oto korespondencja

 

Kolega :

Witam. Od dłuższego czasu jestem waszym klientem niedawno przedłużyłem

umowę na kolejny okres. W związku połączeniem cyfr+ z platforma

"n" są testowane nowe programy takie jak nSport, MGM z których

chciałbym skorzystać.

Pozdrawiam

 

Cyfra+ :

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, Uprzejmie wyjaśniamy, iż kanały MGM i nSport

nie wchodzą w skład regularnej oferty programowej platformy CYFRA+.

 

Ww. pozycje oferowane są testowo dedykowanej grupie Klientów

przedłużających Umowę o Abonament, w celu zbadania zainteresowania

kanałami oraz uzyskania opinii na ich temat.

 

Jeżeli pojawi się możliwość podłączenia programów MGM i nSport

wszystkim naszym Abonentom, natychmiast o tym poinformujemy.

Zapewniamy,

iż aktualnie dokładamy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo dostęp

do jak najbogatszej oferty programowej.

 

Kolega:

Witam. Jak już zauważyliście też jestem waszym klientem. Podczas

przedłużanie umowy pytałem konsultantki jak i konsultanta o możliwość

odbioru tych kanałów lecz nie udzielili mi tych informacji. A tu raptem

wybranym włączacie te kanały. Czemu ja nie mogę należeć do tej grupy

która testuje, tez jestem abonentem od dłuższego czasu i tak samo płace

rachunki.

 

Dziś telefon i włączenie na pół roku obu stacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu umowe mozna jeszcze przedluzyc przez telefon (nie wysylalem wypowiedzenia). Oferta jaka mi dali nie powala (134 za Prestiz z multiroom-em i Pacem PVR 500G na wynajem za free). Umowa konczyla mi sie 30 kwietnia przedluzylem bo zalezalo mi na utrzymaniu multiroomu po staremu. Mieszkam w UK i nie usmiechalo mi sie smigac z dekoderem do Polski po cudo oferowane przez NC+, a jedyne czego sie obawiam to tych plotek o rozdrobnieniu paczki Canal+ bo zalezy mi na utrzymaniu dostepu do lig pilkarskich jakie mam teraz. Takie pytanie mam do @Cyfra+tv. czy wie cos o zmianach w paczce Canal+ bo to co pisza wrozbici dziele na 2. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem aneks. Widnieje w nim zapis o rabacie na MR w wysokości 10 zł. Jeśli dobrze rozumiem chcą ode mnie 10 zł miesięcznie za MR? Jeśli tak to pewnie skończy się na reklamacji bo wyraźnie konsultant mówił o darmowym MR. Pytanie tylko czy czekać na pierwszy rachunek, czy wysyłać od razu reklamację?

Ja też mam w papierach rabat tylko 10 zł ale dzwoniłem i pani powiedziała że konsultanci mają prawo dać dodatkowe 10 zł rabatu na MR ponadstandardowo, jeśli ktoś tak wynegocjuje i jest to zaznaczone w systemie. Zatem nie ma się co martwić, jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do nich też pisałem o nsport i mgm hd. Dziś oddzwonili z zastrzeżonego, że włączą mi te kanały natychmiast ale trzeba wyrazić słowną deklarację jak przy przedłużaniu. Jest to na 6 m-cy i po tym czasie zostaną wyłączone i nie będzie możliwości ich włączenia nawet za opłatą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłużyłem się tekstem kolegi kilka stron wcześniej tylko ten 1wkleilem mail dzis fon i dali heh w sumie nalezalo sie bo staz gruby :):lol2: wczesniej tez pisalem podobnie ale cisza dopiero dzis umowe przedluzalem w styczniu.kolo mowil ze to ostatnie dni ze jeszcze tydzien bedzie mozna sie upominac o to :roll: ciekawe czy mowil prawde :>

 

Kolega :

Witam. Od dłuższego czasu jestem waszym klientem niedawno przedłużyłem

umowę na kolejny okres. W związku połączeniem cyfr+ z platforma

"n" są testowane nowe programy takie jak nSport, MGM z których

chciałbym skorzystać.

Pozdrawiam

 

Dziś telefon i włączenie na pół roku obu stacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, było do godz 15.00 potem przyszedł mail że od jutra koniec przedłużeń :-(

Tak po ludzku powiem, że ta informacja to tania lipa.

Nawet zaraz po fuzji nie może być gorzej. Cóż to by była za polityka tej firmy? Taka sama pozbawiająca się dochodów i to w dobie obecnego kryzysu.

Ja takiego pseudo marketingu po prostu nie trawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Może i tania lipa, tylko pozbawia nas od jutra mozliwości obsługi klienta do czasu zaprezentowania nowej oferty nc+ co mnie wcale nie cieszy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...