Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

umowe mam jesli dobrze pamietam do konca maja. ma byc tez pakiet silver, ale szczegolow nie znam, bo mam zamiar spokojnie poczekac na rozwoj wydarzen, wyslac wypowiedzenie i dopiero negocjowac warunki nowej umowy :) z tego co sie dowiedzialem to za kilka tygodni dopiero nowi abonenci beda mogli skorzystac z tych pakietow po fuzji, a to taka niby specjalna oferta dla tych, ktorzy juz sa w cyfrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie ostatni raz dzwonili w zeszły poniedziałek 11 lutego i proponowali C+ Optimum HD za 78 zł. Nie zgodziłem się. Od tamtej pory cisza, nie dzwonią, chyba biorą mnie na przeczekanie. :) Umowa też do końca lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mialem telefon od cyfry. zaproponowali przedluzenie umowy juz na warunkach nc+. babka mowila ze zupelnie inaczej beda wygladac kanaly canal+. ma byc ich teraz 6. miedzy innym canal+ family. jej propozycja to przedluzenie umowy na 18 miesiecy pakiet platinum, czy jakos tak za 99 zl miesiecznie. z tego co mowila to tylko w tej ofercie bedzie mozna ogladac wszystkie kanaly canal+.

18:06 to dobra pora na bajki? Poczekałbyś przynajmniej do wieczorynki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mialem telefon od cyfry. zaproponowali przedluzenie umowy juz na warunkach nc+. babka mowila ze zupelnie inaczej beda wygladac kanaly canal+. ma byc ich teraz 6. miedzy innym canal+ family. jej propozycja to przedluzenie umowy na 18 miesiecy pakiet platinum, czy jakos tak za 99 zl miesiecznie. z tego co mowila to tylko w tej ofercie bedzie mozna ogladac wszystkie kanaly canal+.

18:06 to dobra pora na bajki? Poczekałbyś przynajmniej do wieczorynki...

nie rozumiem o co ci chodzi? juz 3 dni temu widzialem, ze tez ktos dostal taka propozycje. dostalem oferte i napisalem zeby inni wiedzieli. tez sie zdziwilem. dzwonili z numeru 22 310 45 00. wydaje mi sie ze bedzie wielka lipa z ta fuzja. zeby ogladac polska lige chyba bedzie trzeba jakies kosmiczne pakiety miec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

przed chwilą do mnie dzwonili z nr 223104500, i pytali się czy byłbym zainteresowany ofertą NC+, pakiet bodajże Canal+ silver. W skład pakietu wchodziłby Canal+, kanały filmowe typu mgm, wojna i pokój, tv historia, filmboxy jakieś ogólnie jakiś 11 dziecięcych ma być. Umowa na 18 m-cy z cena za sam pakiet 69 zł. Pytali się o multiroom, o to czy płacę sam czy z kimś na połowę i czy w jednym gospodarstwie czy nie. Cena jaką podali była ceną za sam pakiet bez opłat za multiroom i tunery PVR. Jak dodali ceny za multiroom i tunery PVR maja być takie jak są teraz w ofercie czyli po 20 zł (dodali że przy przedłużeniu umowy na pewno będą jakieś zniżki na te dodatkowe usługi). Teraz mają zadzwonić w kwietniu aby finalizować przedłużenie umowy, która kończy mi się z końcem maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z goldem nie, ale potwierdzam, że Platinum to nowy pakiet za 99zł (cena regularna to 120zł). Właśnie otrzymałem tel z propozycją wyboru natomiast nie mają cennika na dekodery i mr więc mają dzwonić jak będzie wiadomo. W ofercie programy zarówno z n jak i c+.

Co do dekoderów można zamienić na nboxa ale to wymaga również zmian kart,w przypadku mr również parowania. Gdy ktoś ma swój dekoder c+ nie będzie mógł korzystać z mr wymieniając na nbox (jako główny).

 

edit: zapomniałem dodać, że oferta od 1 kwietnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z goldem już był . Teraz chyba siedzi a nazywało się to amber gold :-) a jeśli faktycznie od 1.04 to mamy prima aprilis

 

Edit

Do miecia raczej nie dzwonili jeszcze bo mu się umowa w maju kończy i dziwne że my mamy wypowiedzenia zarejstrowane a takich telefonów nie dostajemy stąd moje niedowierzanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu idź spać już dawno po wieczorynce

Ale po co takie teksty? Przeprosisz @mietka za dwa tygodnie jak się okaże że ma rację?

Przeprosi i to może być jutro :) sądząc po porze o której dzwonili i "grajdołu" w tle, czyli jakaś zmasowana akcja.

Ogólnie to nie było żadnej propozycji przedłużenia umowy tylko informacja o pakietach i pytanie który się wstępnie wybiera. W moim przypadku umowa do końca maja, więc może stosują taktyczne wyprzedzenie hehe...

 

markar: u mnie podobnie, więc oddaję dekoder i mr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem po co takie komentarze? nie wierzysz mi nie musisz, po to jest forum żeby wymieniać się wiadomościami na temat oferty przedłużeniowej. Z tym telefonem sam się zdziwiłem bo nie wysyłałem jeszcze wypowiedzenia ani nie dzwoniłem do nich. I jak słusznie zauważył @markoLUB to nie była oferta przedłuzeniowa tylko jakby badanie terenu, czy odpowiada mi ta cena za ten pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca lutego mam darmowego PVR-a. Umowa do końca maja. Piszę do nich o zniesienie opłaty za niego w marcu a oni nie chcą. Nic nie da rady zrobić?

Miałem tak samo miseiąc temu. Napisałem maila z prośbą o zniesienie opłaty za pvr na te trzy ost miesiące umowy. Dostałem odpowiedź, że nie ma takiej opcji. Napisałem jeszcze raz z tekstem, że nie przedłużę umowy na następny okres i dostałem odpowiedź, że dostanę 15zł zniżki na pvr na te odt. miesiące. Teraz płacę 5 zł a nie 20 jak to miałem płacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja napisałem tak i mam dalej darmowa dzierżawę :P

 

"Szanowni Państwo,

 

Czy w związku z tym, że warunki przyszłej umowy mogę negocjować dopiero od przyszłego miesiąca, mogę liczyć na udzielenie mi dalszego rabatu na dekoder PVR ?

Rabat został mi udzielony jedynie na 12 miesięcy, a umowa została aneksowana na 15 miesięcy i w związku z tym muszę go zwrócić do końca lutego lub płacić 20 zł (na co na pewno się nie zdecyduję). Dekoder ma bardzo wiele błędów w oprogramowaniu, których do teraz Państwo nie naprawili (np. błędnie wyświetlane EPG na niektórych kanałach), w związku z tym uważam że za taki nie dopracowany sprzęt nie powinni Państwo pobierać ode mnie opłaty.

Pragnę nadmienić, że inny oferowany przez Państwa w darmowej dzierżawie dekoder Sagemcom HD, nie pracuje właściwie z moim TV Sharp.

 

Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i dalszą bezpłatną dzierżawę tego nie do końca udanego sprzętu PACE PVR.

 

Z poważaniem "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przyjmę honorowo fakt, że przyjęli moje wypowiedzenie i nie obniżyli mi abo, choć na to liczyłem.Zastosuję w domu mały odwyk dla całej rodziny.Mam zasięg DVB-T, więc po testuję moją rodzinę i poćwiczę silną wolę ;).Wiosna idzie, będzie mniej czasu na TV ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Z-G, spokojnie to, że zarejestrowali twoje wypowiedzenie w systemie (i tym samym nie ma dla Ciebie ofert w ICA) nie znaczy, że już położyli na tobie krzyżyk :) Wręcz przeciwnie będą dzwonić. Do ostatniego dnia aktualnej umowy włącznie mogą Ci zaproponować nowe warunki i tym samym wypowiedzenie zostanie wycofane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...