ronnie84 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Cwaniaki!!! No cóż trzeba się zastanowić nad tym fantem!!! Może do końca września coś się zmieni. Najlepsze jest to że dzwonili do mnie wczoraj z super ofertą 82zł na 12 mieś. Grzecznie podziękowałem i powiedziałem że jak zmniejszą cenę to niech zdzwonią jeszcze raz!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Tylko jak sam piszesz przyjechał kurier z aneksem i prawdopodobnie w jego obecności podpisywałeś ten aneks, a jak wiemy w przypadku Cyfry+ wystarczy przy przedłużeniu telefonicznym powiedzieć magiczne "TAK" i aneks zaczyna obowiązywać. Takie prawo niestety ;/ Tak samo jest w przypadku Play jeśli tylko przedłużasz umowę wybierając ofertę bez telefonu. Kurier przyjeżdża tylko wtedy gdy musi dostarczyć sprzęt do klienta, a umowę przywozi niejako przy okazji. Wystarczy wybrać ofertę bez telefonu, a wtedy aneks przyjdzie pocztą i nic nie będziesz podpisywał. Ot i cała filozofia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djarek4 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzis miałem telefon koles oferuje mi abonamet hd optimum ze zniżką 50% przez 7 miesiecy + dekoder za 5zł multiroom za 10zł Hbo za 27zł hd promo za 0zł . Po czym mówi cały koszt po obliczeniu przez 7 miesiecy 117.5zł to ja mu podziękowałem i zapytałem to gdzie ten rabat i ze jak zaakceptują moje warunki to smiało niech dzwoni a telewizje mogę oglądac na web.tv za 15zł miesięcznie i jest wszytsko n cyfra polsat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Testus Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 To i ja zadzwoniłem C+ Optimum HD 53,50 przez 7 miesięcy, 107 przez 5 m-cy Dekoder Philips PVR 5 pln Multiroom - 0 pln Niby mam się dogadać u dystrybutora czy mi wymienią na Pace z opłatą 10pln? Konsultant twierdzi, że on nic nie może Najlepiej żebym wysłał wypowiedzenie. (umowa do 30.09) Dziwne to jakieś. Szukałem maila aby wysłać swoja propozycje ale jakoś nie mogę znaleźć. Dajcie linka proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Na stronie cyfry jest zakładka o nazwie Formularz Kontaktowy i tam napisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Testus Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Chyba czas wybrać się do okulisty. Dzięki już mam i piszę. Zobaczymy co to da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzis dostałem propozycje przedłużenia umowy ktora konczy sie 30.09.2012r. - Zestaw Promocyjny CANAL+ Optimum HD z rabatem 50 % przez 6 miesięcy, kolejne 6 miesięcy cena standardowa (107 zł) - opcja HD Optimum Promo rabat 100% przez 12 miesięcy. -umowa na 12 miesięczny Okres Minimalny. Śmiech na sali teraz płace 68 zł wypowiedzenie wysłane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Testus Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Oni po prostu badają grunt zaczynając od najbardziej opłacalnej opcji DLA NICH U mnie rozmowa 35min prawie dała oczekiwany rezultat ale konsultant wymiękł Jednakże 5 opcja była już znacznie ciekawsza niż pierwsze 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Ale z tego co czytam na forum jak maja wypowiedzenie u siebie dają lepsze oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Testus Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Na to wychodzi WPROST mi to zasugerował konsultant, że on więcej nie może mam złożyć wypowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Bo po złożeniu wypowiedzenia kontaktują się osoby z działu utrzymania klienta i oni mogą zawsze coś więcej, natomiast w pozostałych przypadkach są sztywne oferty, których muszą się trzymać. Oczywiście oferty zmieniają się wraz z kolejnymi próbami przedłużenia umowy - w stylu więcej miesięcy za 50% albo stała cena przez cały okres umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Testus Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Chyba nie koniecznie. Zadzwoniłem normalnie do działu ofert i dziewczyna mnie przełączyła "do działu utrzymania klienta". Ani maja tak, że po wpłynięciu wypowiedzenia mogą dać troszkę korzystniejszą ofertę. Chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Witam 27 lipca konczy mi się umowa na cyfre plus wypowiedzenie wysłane, mam pytanko ile mogę ugrać na pakiecie Prestige HD ? Bardzo proszę o odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisus Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Wątpię, żeby się kończyła 27.07, najwyżej 31.07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Na pewno kończy Ci się umowa ostatniego lipca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Można obecnie przedłużać umowę na stary pakiet Prestiż HD? (różnił się od nowego tym że był bez HBO Go i eXXXtra) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamjas Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzisiaj 2 telefony. Pierwsza rozmowa krotka z kiepska oferta. Druga oferta taka jak chcialem czyli :Canal+Optimum przez 9 miesiecy za 53,50 ,pozostale 3 miechy pelnoplatne. Opcja Hd optimum promo za darmo i Pace Pvr tez za friko . Wypowiedzenie wyslane w czerwcu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieroj09 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Wczoraj przedłużyłem umowę na Warunkach: C+Optimum, HD Promo w cenie 9x53,5 + 3x107,PVR Pace 0zł, PVR Philips 5zł,MR=0zł. Jedynym problem był muliroom chciał 15 zł, ale po rozmowie z kierownikiem zmiękł. Jeśli idzie o gwarancję ceny to jest jej brak. Przy zmianie warunków można wypowiedzieć umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Przed chwilą miałem tel. Bardzo miła i konkretna rozmowa. Konsultant wiedział co i za ilę chcę (wcześniej miałem 2 tel gdzie powiedziałem że mają dzwonić jak zgodzą się na moje warunki). Dostałem - C+SuperpremiumHD 99zł (rabat 47zł) - MR - 0zł (w aneksie rabat 10zł i poza aneksem dodatkowo 10zł w sumie 20zł rabatu. Na pytanie czy rzeczywiście będzie te 20zł rabatu powiedział że 10 w aneksie i 10zł mam w nagrywanej rozmowie telefonicznej) - PVR PACE - 0zł (rabat 20zł) - PVR Philips - 5zł (rabat 15zł) Wszystko za 104zł/mc przez okres 12 miesięcy. Z PVR Philips mogę zrezygnować w każdej chwili i będę płacić 99zł. Po wszystkim pytałem o kanały z enki po fuzji i mówił że podwyżki nie będzie bo marcowa podwyżka to uwzględniła i przy tym pakiecie co wziąłem to na pewno dostanę automatycznie programy typu nSport i nFilm. Jak by jednak się okazało że podniosą ceny to z uwagi na podwyżkę zawszę mogę się nie zgodzić i wysłać wypowiedzenie. Zobaczymy co będzie. W poniedziałek zadzwonię do nich aby potwierdzili mi czy mają w systemie takie warunki jakie usłyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Jak pisałem wcześniej we wtorek przedłużyłem umowę. Gwarantowała mi ona bezpłatne użytkowanie dekodera HD, bezpłatny multiroom i za 5 zł dekoder HD PVR do multi. Dzisiaj zadzwoniłem, żeby to sprawdzić i okazało się, że w systemie nie mają żadnych zniżek i czekają mnie standardowe opłaty! Złożyłem oczywiście od razu reklamację do odpowiedniego działu. Proponuję więc wszystkim przedłużającym sprawdzenie sobie tego, ponieważ okazuję się, że Ci mili, szybcy i konkretni konsultanci lecą czasami w kulki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Rozumiem siać panikę po miesiącu od przedłużenia, że coś się nie zgadza, ale dwa dni po przedłużeniu? Ile osób w tym temacie, choćby jeden post wcześniej napisało, że otrzymujecie czasem warunki niestandardowe. Rozmowy są nagrywane, więc po co się martwić na zapas. Jeśli dostaniesz zły rachunek to wtedy reklamować, a nie składać reklamacje na coś co się jeszcze nie wydarzyło. Ale najważniejsze to ponarzekać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 A ja mam pytanie ile oni czasu trzymają te nagrania?? Aby nie było sytuacji że przedłuża się umowe 3mc przed jej końcem a tu suprise po zakończeniu starej inne ceny a na infolini sory tego nagrania nie mamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Ja nie narzekam, a wręcz przeciwnie jestem zadowolony bo dostałem to co chciałem. Czytałem kilka postów w których ludzie napisali że mieli problem bo w systemie nie było to co było podczas rozmowy. Wtedy zgłaszali reklamacje i reklamacje uznawali. Ja zadzwonię grzecznie się spytać, jak się okaże że nie ma zniżek to złoże reklamację i mam nadzieję że zostanie rozpatrzona przed terminem płatności pierwszego rachunku. Przy ostatnim przedłużaniu umowy miałem sytuację taką że obiecali PVR za 10zł a naliczyli 20zł. Złożyłem reklamację i uznali, więc nie było problemu. Lubię mieć wszystko od razu wyjaśnione, ot po prostu taki jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Rozumiem siać panikę po miesiącu od przedłużenia, że coś się nie zgadza, ale dwa dni po przedłużeniu? Ile osób w tym temacie, choćby jeden post wcześniej napisało, że otrzymujecie czasem warunki niestandardowe. Rozmowy są nagrywane, więc po co się martwić na zapas. Jeśli dostaniesz zły rachunek to wtedy reklamować, a nie składać reklamacje na coś co się jeszcze nie wydarzyło. Ale najważniejsze to ponarzekać.. Korzystam z polecenia zapłaty, więc sami kasę mi ściągają. Wolę więc wcześniej zadbać o to ile zapłacę. Dbanie o swój interes jest dla Ciebie narzekaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieklm Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Ja tez przedluzylem kilka dni temu umowe i dostalem PVR i MR za 0zl przez 12miesiecy. Sprawdzilem wlasnie jak wyglada sytuacja w ICA. Dodalem przykladowo do oferty HBO GO i sprawdzilem symulacje platnosci. Okazuje sie, ze wszystko wyglada tak jak zapewnial mnie konsultant, czyli nie jest naliczana oplata za MR i PVR. @puszczyk, zobacz czy u Ciebie tez symulacja uwzglednia rabat, czy jednak nalicza oplaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi