Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spośród wszystkich platform satelitarnych cyfra i tak dba najbardziej o stalych klientow. To co proponuje konkurencja dla stalych klientow w porownaniu do cyfry jest po prostu tragiczne i smieszne.

 

Jezeli chodzi o wieksze rabaty za dlugi staz to trzeba jasno powiedziec, ze zadna firma nie zwraca takiej uwagi na to. W telekomunikacji tez nie ma podzialu przy przedluzeniu dla osob z wiekszym stazem. Bierzesz co aktualnie proponuja albo zmieniasz operatora. Proste.

 

Jeszcze 2 lata temu nie bylo mowy o jakichkolwiek znizkach dla stalych abonentow! Dac wam palca, a chcecie cala reke. Nikt wam nie da pelnej oferty za grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. Ja latami placilem w cyfrze pelen abonament bez zadnej znizki, chyba z 6-7 lat. Ba jeszcze z 4 lata temu nie bylo zadnych znizek nawet dla nowych. Powiem wprost: nie kazdy musi miec mercedesa( cyfre). Jak kogos nie stac moze wziasc syrenke (n-ke ) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedlużylem umowe 9 grudnia i teraz za pelen pakiet full z multiroomem, HBO digital , dekoderem PRV i Wszystkimi kanalami HD + TV za zlotowke 2 lata bede placil 164 zl.

 

Wyglada ze sie pomylilem. Z ica wynika , ze za to wszystko bede placil dokladnie: 156 . I to jest pewna kwota, bo tydzien temu pobrali mi z konta za filmy vod i mam saldo 0,50.

Moge wrzucic skan konta w ica.

 

45685984.jpg

rrrri.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież napisałem, że nie dają! I coś z tym marketingiem u Ciebie chyba nie tak, skoro uważasz, że nie należy tak przywiązywać wagi do utrzymania klientów.

 

Pracowałem kiedyś w utrzymaniu klienta w telefonii komórkowej, widziałem na liczbach takie zestawienia, Ci z marketingu nie są głupi. Churn u nadawców nie jest na dużym poziomie, walczy się o nowych, a ci którzy chcą odejść i tak odejdą. Nie oszukujmy się. Chodzi o 10-20 zł miesięcznie różnicy. Większą rolę odgrywa oferta programowa, jakby nka miała ligi hiszpańską, angielską to bym przeszedł do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanko .przedluzal moze ktos umowe na prestiżowy+(bez hd) w okresie swiątecznym?Chcialem tak wiedziec z ciekawości ile mozna ugrac na tym pakiecie,bo ja bede ich cisnąl jak przyjda święta na 50% przez 9-10 miesiecy przy umowie na 13 ,tylko nie wiem czy to przejdzie.jak myslicie-sa szanse na takie coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanko .przedluzal moze ktos umowe na prestiżowy+(bez hd) w okresie swiątecznym?Chcialem tak wiedziec z ciekawości ile mozna ugrac na tym pakiecie,bo ja bede ich cisnąl jak przyjda święta na 50% przez 9-10 miesiecy przy umowie na 13 ,tylko nie wiem czy to przejdzie.jak myslicie-sa szanse na takie coś?

 

 

Na dzień dzisiejszy dostaniesz 50%zniżki przez 9 miesięcy, ale przy aneksie na 24 miesiące :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to naprawdę dziwi takie narzekanie, słyszę je średnio sto razy dziennie od abonentów. Jak już pisaliśmy setki razy, c+ to jedyna platforma mająca Dział Utrzymania Abonenta. W Polsacie na przedłużenie moja koleżanka dostała miesiąc wyższego pakietu bezpłatnie, więc ich wyśmiała i podpisała umowę z C+ na TV. Możecie nie wierzyć, ale tak jest. A tak a propos - zorientowaliście się miesiąc, dwa temu, że za dużo płacicie? Chyba nie, więc czemu dopiero teraz słychać takie głosy jęków, skoro promocje są już od dawna i można z nich korzystać? Żadna rozmowa rozpoczynająca się od słów "Jestem stałym abonentem i NALEŻY mi się to to i siamto" nie zakończy się owocnie, dlatego warto być cierpliwym (jak już wylać te bóle związane z tym, że nikt się od C+ nie zatroszczył przez lata, to spokojnie, a nie z pretensją), i rozmawiać. Naprawdę, robimy wyjątki od standardowych ofert i podkreślałem to również w innych postach, niestety głucho.

 

A tak a propos - abonentom którzy mają wypowiedzenie na koniec lutego reaktywowaliśmy większość ofert z promocji świątecznej, włącznie z bezpłatnymi PVR i opcjami HD, więc czasem wystarczy zadzwonić pod 22 310 45 65 i po prostu zapytać o jakieś rabaty. Ale niektórym duma na to nie pozwala. Przykre.

 

Pozdrawiam wyrozumiałych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli możesz to napisz mi od czego zależy to odbiegniecie od standardowej oferty? Pytam, bo gdy w grudniu rozmawiałem na temat przedłużenie umowy z Cyfrą+ to pomimo oferty na darmowe użyczenie PVR-a w zwykłej ofercie z takiej opcji nie mogłem skorzystać! Miałem zrezygnować z N-ki i kozystać tylko z Cyfry+ ale z możliwością otrzymania dekodera z twardym dyskiem bez (śmiesznych obecnie) opłat za dzierżawę ale nie i zamiast otrzymywać jakąś normalną kwotę ode mnie za abonament to zarabiają marne 29 zł za podstawowy+ z canal+ w pakiecie! ale jak tak wolą to przecież na siłę im płacił nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym konsultant z działu utrzymania klienta zadzwonił do mojej mamy z ofertą przedłużeniową. Jakież było nasze zdziwinie, jak przedstawiono jej ofertę dla nowych klientów, która aktualnie jest dostępna.To przykre, że po 11 wspólnych latach, Cyfra traktuje moją mamę na równi z nowym abonentem. Jakaą można wyciągnąć naukę z tej lekcji, otóż nie warto być lojalnym abonentem, ponieważ nie przynosi to jakiś dużych korzyści. Nie dziwię się, że mama chce zrezygniwać z ich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko, że w Cyfrze mogą tym lojalnym zaproponować warunki jak dla nowych i bez ruszania pupy z domu możesz mieć całkiem przyzwoite warunki, tak uważam. W Polsacie czy N najlepiej rozwiązać umowę, oddać dekoder itd. Bloo411, auto też tankujesz od lat i czy masz w związku z tym jakieś zniżki ?. Domagasz się większych zniżek, bo jesteś z nimi 11 lat. Domyślam się, że w tym czasie z jakiś promocji korzystałeś, więc nie obraź się, ale uważam, że jednakowe warunki dla nowych i tych co przedłużają są OK, ponieważ jest to oferta, która jest dostępna w danym momencie. Mamy wolny rynek i jak nam się nie podoba oferta Cyfry, przechodzimy do konkurencji i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dają oferty słabsze niż dla nowych - "chcę taką jak nowy klient".

Dają oferty takie same jak nowi - "chcę czegoś lepszego niż nowy dostaje".

Dają oferty lepsze (były takie, były) - "jesteście do d.! Nie lubię was, idę do konkurencji!" A co najlepsze? Jak już umowa się rozwiąże to dzwonią i pytają: "macie jeszcze dla mnie tą ofertę?"

 

Polska mentalność, której w tej robocie nienawidzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym konsultant z działu utrzymania klienta zadzwonił do mojej mamy z ofertą przedłużeniową. Jakież było nasze zdziwinie, jak przedstawiono jej ofertę dla nowych klientów, która aktualnie jest dostępna.To przykre, że po 11 wspólnych latach, Cyfra traktuje moją mamę na równi z nowym abonentem. Jakaą można wyciągnąć naukę z tej lekcji, otóż nie warto być lojalnym abonentem, ponieważ nie przynosi to jakiś dużych korzyści. Nie dziwię się, że mama chce zrezygniwać z ich usług.

 

??? A dlaczego mialby niby zaoferować cos lepszego? Cennik standardowy znasz , w zasadzie nie musza ci proponowac nawet zł zniżki. Czytajac niektore posty, to niektorzy chcieliby , zeby cyfra im placila za ogladanie programu. Operator nie jesi instytucja charytatywna. Rozumiem, ze ty w pracy tez chetnie pracujesz za pol pensji i zgadzasz sie na duze obzizki dla swoich stalych klientow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam Oferta przedłużeni owa się podoba że jestem traktowany tak jak nowy i cały czas odkąd mam Cyfrą+ jadę na promocjach od aneksu do aneksu i tak miesiąc temu podpisałem preambuł- kę na 18 i dostałem następujące warunki :

Komfortowy+ - 50% taniej na 11 mies

Canal+ Premium - 50% taniej przez całą umową

5x HD - 100% upustu -||-

PVR HD Wynajem 100% upustu przez cały okres umowy

 

 

PS Cyfra+ to nie instytucja pomocy oni też mają rodziny i muszą z czegoś żyć a kanały za darmo nie są na platformie zrozumcie to w końcu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo klient wymaga:

- premii za przejście do operatora :jupi:

- premii za pozostanie u operatora :jupi:

Hmm więc kogo mają obowiązywać stawki "cennikowe"?

 

Oczywiście nie winię za to klienta, bo jak się komuś pokaże, "że można" to go później trudno przestawić na szarą rzeczywistość. [beep] zrobili pracownicy platform, licytacja na promocje tak ostra jakby to był ich ostatni projekt u pracodawcy więc następna premia roczna za wyniki miałaby być ich ostatnią w tej firmie - teraz damy klientowi wszysto za darmo, a za rok.. a za rok niech ktoś inny się martwi. :brawo:

Generalnie logika mówi, że klient zachęcony (premią za przejście) do operatora, po pierwszej umowie powinien zostać ze względu na świetną ofertę programową...

Premia za lojalność - w normalnych warunkach dawałbym taką po 5 latach :D a nie przy każdej umowie :P ale "normalność" sobie, a życie sobie :roll:

 

PS. oczywiście nie pracuję u żadnego z operatorów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ta oferta jest aktualna ale jesli tak o cyfra przeszła sama siebie jesli chodzi o promocje bo sa po prostu genialne. a mianowice:

-za 49 złotych przy umowie na 18 miesiecy pakiet komfortowy z wliczonym multipakietem oraz wszystkie kanały Hd(oprócz HBo digital) w cenie pakietu przez cały okres trwania umowy

-przy umowie na 13 miesięcy komfortowy z multipakietem i wszystkimi hd za 54 zlote przez caly okres umowy.

Tak tanio jeszcze nie było było, pytanie czy to ogólna promocja czy tez dotyczy tylko wybranych sklepów (w tym przypadku stanowisko cyfry w hipermarkecie carefour).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@igal, akurat paliwo tankujesz bardzo często i nie musisz na tankowanie auta podpisywać umowy, także ciężko to porównać do przedłużania umowy z Cyfrą. Moim zdaniem trefne porównanie. Jak chciałeś to odnieść do jakiegoś przykładu, to mogłeś znaleźć jakiś lepszy :>

 

 

@ekhm napisał: ...A co najlepsze? Jak już umowa się rozwiąże to dzwonią i pytają: "macie jeszcze dla mnie tą ofertę?"

 

Polska mentalność, której w tej robocie nienawidzę...

 

W tym przypadku nie będzie zmiany decyzji. Jeśli moja mama nie dostanie lepszej oferty, to rozwiąże umowe. Proste. Jeśli tak nienawidzisz tej polskiej mentalności w swojej robocie, to może czas najwyższy zmienić pracę, bo widzę, że się strasznie męczysz :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei uważam, że konsultanci mają prawo odczuwać dyskomfort. Może nie jestem typowym klientem, ale dzwoniąc na infolinię jedynie oczekuję, że uzyskam konkretną i zwięzłą informację. Szlag by mnie trafił, gdybym musiał wysłuchiwać ciągłych narzekań niezadowolonych klientów, którzy mają jakieś wyimaginowane problemy i oczekiwania.

Co więcej uważam, że nawet życzliwość konsultantów i ich pozytywne nastawienie do klienta musi mieć jakieś granice....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultanci narzekają na abonentów, że marudzą i ciągle im coś nie pasuje. Ja złożyłem wypowiedzenie i dzwoniono do mnie chyba pięć razy i już po pierwszej rozmowie, powiedziałem, że jeśli nie otrzymam minimum takiej samej oferty jak dla nowych abonentów to nie mają po co dzwonić. Przy pierwszej rozmowie mnie rozbawili bo zaproponowali mi komfortowy po 65zł przez 9 miesięcy i reszta bez rabatu, później było trochę lepiej, lecz i tak gorzej jak dla nowych. Byli tak u[beep]liwi, że musieli dzwonić jeszcze parę razy, po raz ostatni w niedzielę, w ostatnim dniu umowy, a teraz dostałem smsa, że mam zadzwonić po jakiś numer bo jest dla mnie przygotowana specjalna oferta. Dziękuję zaczekam na promocję Wielkanocną. Jednym słowem paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to możesz sobie chodzić na kolanach gdzie Ci się podoba i do kogo Ci się podoba. Ja nie chce odchodzić z Cyfry+, bo ma jak dla mnie najlepszą ofertę na rynku, tylko chore jest to, że ja jako stary abonent dostawałem od nich gorsze warunki niż były obecnie dla nowych. Dlaczego mam płacić więcej skoro na rynku jest lepsze oferta?. Tylko po co ta cała szopka? Trzeba mi było dać taką samą ofertę jaka była dostępna i bym podpisał aneks i tyle. To jest dla mnie właśnie paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...