Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byli tak [beep], że musieli dzwonić jeszcze parę razy, po raz ostatni w niedzielę, w ostatnim dniu umowy, a teraz dostałem smsa, że mam zadzwonić po jakiś numer bo jest dla mnie przygotowana specjalna oferta.

 

Tego też nie trawię... "mam zadzwonić"... NO OFFENCE bracie, ale nikt nie każe w smsie dzwonić!! C+ nie kazała nigdy dzwonić. Prośba o kontakt, info, że pod danym numerem można uzyskać informacje... ale jakoś każdy widzi to jako: masz zadzwonić! Słyszę to tyle razy dziennie i płakać mi się chce na myśl o tym, że podobno wielu z Polaków ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. :censored:

Dostałeś wiadomość o tym, że możesz wybrać pomiędzy wznowieniem umowy a zwrotem sprzętu do dystrybutora - nie chcesz wznawiać? Nie dzwoń.. Chcesz zwrócić sprzęt? To idź do punktu - nie znasz adresu? Podali Ci nr w smsie - możesz poprosić o wskazanie punktu przez konsultanta.

 

Konsultanci narzekają na abonentów, że marudzą i ciągle im coś nie pasuje.

 

Kto Ci naopowiadał takich rzeczy? Większość z nas rozumie abonentów, też jesteśmy ludźmi, sami mamy z różnymi firmami umowy, lecz kiedy abonent nie jest gorzej traktowany od nowego klienta (co jest rzadkością w naszym kraju), a dalej mu nic nie pasuje, grozi konkurencją czy Radiem Maryja ( :mrgreen: owszem, było tak pare razy) to lecą :censored: po rozmowie ostro. :D

 

W tym przypadku nie będzie zmiany decyzji. Jeśli moja mama nie dostanie lepszej oferty, to rozwiąże umowe. Proste. Jeśli tak nienawidzisz tej polskiej mentalności w swojej robocie, to może czas najwyższy zmienić pracę, bo widzę, że się strasznie męczysz :>

Kto powiedział, że się męczę? Co do oferty - szkoda, że abonent z takim stażem odejdzie. Konsultant z ofertą zadzwonił. Rozumiem, że umowa jest do końca maja w okresie minimalnym, tak? Czy może złożyła mama wypowiedzenie i umowa kończy się w marcu? Hmmm.. można by pokombinować, ale i tak wątpię czy da się coś zrobić. Mamy marzec.. To nie jest październik, listopad, grudzień czy styczeń - skończył się sezon na oferty. :)

 

Ja z kolei uważam, że konsultanci mają prawo odczuwać dyskomfort. Może nie jestem typowym klientem, ale dzwoniąc na infolinię jedynie oczekuję, że uzyskam konkretną i zwięzłą informację. Szlag by mnie trafił, gdybym musiał wysłuchiwać ciągłych narzekań niezadowolonych klientów, którzy mają jakieś wyimaginowane problemy i oczekiwania.

Co więcej uważam, że nawet życzliwość konsultantów i ich pozytywne nastawienie do klienta musi mieć jakieś granice....

Zapraszam do mnie! :) Konkret, uśmiech, minuta, ciach, bach i zero zmartwień o billing. :D

 

Taki żart na koniec postu. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że umowa jest do końca maja w okresie minimalnym, tak?

 

Tak, umowę mama ma do końca maja. Wypowiedzenia jeszcze nie wysłała, ale stwierdziła, że to zrobi. Ja z kolei umowę mam do końca lipca tego roku i sam jestem ciekaw czym mnie zaskoczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie? Heh.. Raczej niczym ciekawym. ;)

Niech się mama wstrzyma z wysyłką do kwietnia, odezwij się na początku miesiąca.

 

Amaś - byłoby łatwiej wielu osobom, ale z drugiej strony, Centra C+ to tak naprawdę firmy zewnętrzne... weź to teraz wszystko "ogarnij".. pojawią się przekręty, etc. Może kiedyś się uda, a z pewnością ktoś nad tym myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami decyzji podjąć nie możecie?

Nie liczcie na to, że skoro tutaj zaglądacie i posty "smarujecie" to nagle coś się zmieni..

Odwieczny dylemat.. Gdzieś już pisałem: płacić mniej i nie mieć tego czego się chce, czy płacić więcej i mieć to czego się chce. Wybór pomiędzy kosztami, a tak naprawdę zainteresowaniami. Ciągle ludzi piszą, mówią, że tu jest taniej, tam jest drożej, etc... trzeba usiąść i na spokojnie to przemyśleć.

 

Nie ode mnie czy kogokolwiek tutaj zależy to czy będziecie dalej mieli umowy z C+. Skoro macie umowy to jesteście osobami pełnoletnimi, a takie osoby, w tego typu sprawach powinny same decydować o tym co dla nich najlepsze. Rozmowa ze mną czy z innymi użytkownikami również nie musi przynieść Wam lepszej oferty od tej, którą proponuje oficjalnie C+, lecz pamiętajcie - można zawsze zadzwonić wcześniej do operatora, przede wszystkim nim zaczną się wakacje, czyli najgorszy okres na przedłużenie umowy, a można też zaczekać z tym kilka miesięcy, aż zacznie się październik. Wolna wola...

 

 

 

P.S. Dzień dobry użytkownicy. :) Dzisiaj mam wolne, więc za często nie będę wpadał, trzeba odpocząć. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa ze mną czy z innymi użytkownikami również nie musi przynieść Wam lepszej oferty od tej, którą proponuje oficjalnie C+, lecz pamiętajcie - można zawsze zadzwonić wcześniej do operatora, przede wszystkim nim zaczną się wakacje, czyli najgorszy okres na przedłużenie umowy, a można też zaczekać z tym kilka miesięcy, aż zacznie się październik. Wolna wola...

 

I to jest właśnie jakieś dziwne- rozumiem że miesiące wakacyjne to dla operatora miesiące w których lawina klientów jest znikoma.

Czy właśnie wtedy nie powinien jakoś zachęcić do skorzystania z oferty?

Tak samo jest z repertuarem w tv -sezon wakacyjny , tylko jakoś bonifikaty z tego tytułu na rachunku nigdy się nie dopatrzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz kiedy abonent nie jest gorzej traktowany od nowego klienta (co jest rzadkością w naszym kraju), a dalej mu nic nie pasuje,

Mi właśnie o to chodzi, że jest gorzej traktowany, bo mi proponowane gorsze warunki jak nowemu, może do tego się ustosunkujesz, czy masz problemy czytania ze zrozumieniem tekstu pisanego? Bez urazy. Dla mnie to jest paranoja, że muszę rozwiązać umowę odnosić sprzęt i zawierać nową na lepszych warunkach, jakby nie można było mi tego zaoferować przy przedłużeniu? To dla Ciebie jest normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam te ostatnie posty i widze że moje przypuszczenia pewnie sie sprawdzą. W grudniu cyfra proponowała najlepsze oferty na przedłużenie na 18 miesięcy. Umowa się skończy w czerwcu a wiadomo, że jest to najgorszy okres i nigdzie nie będzie dobrej oferty. Cyfra zaproponuje 2 razy gorsze warunki i wiele osób na to się zgodzi nie chcąc zostać całkowicie bez telewizji. Typowe działanie marketingowe.

Niestety ja nie zamierzam płacić 2 razy więcej i pewnie przeczekam do grudnia i znowu podpisze w swiatecznej promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ofertami dla stałych abonentów Cyfry chyba nie jest jeszcze tak źle,gorsze oferty mają w CP.Fakt nie raz oferty dla stałych abonentów są gorsze niż dla nowych,i to jest najbardziej wkurzające że nowego abonenta traktuje się lepiej i dostaje lepsza oferte niż ten który jest już od kilku lat z operatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniałem mi umowa kończy się 31 lipca. Jeśli oferta, którą mi zaproponują będzie słaba, to zrobię tak, by umowa przeszła mi na czas nieokreślony, a powiedzmy w okresie listopad-grudzień, kiedy wejdą promocję świąteczne zwrócę się do nich o przedłużenie na czas określony (powiedzmy na 13 m-cy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałem sie pochwalić i podzielić ofertą jaką wczoraj cyferka mi zaproponowała.

W skrócie o mojej poprzedniej sytuacji. Umowa brana 1 czerwca 2009 na pakiet podstawowy plus PVR plus MTVN hd. Wtedy za wszystko placilem jakies 48 zł. Jak łatwo wyliczyć przy mojej umowe na 13 miesiecy kontrakt konczyl mi sie 30 czerwca 2010. Wczoraj troche z nudów zadzwonilem do cyfry z pytaniem o oferte przedłuzeniową, bylem prawie przekonany, ze jeszcze troche za wczesnie (pewien pan z punktu cyfry w moim miescie poinformowal mnie, ze oferta bedzie dla mnie 1 kwietnia). Po 15 min oczekiwania (grrrrrr) w koncu doczekalem się. Miła Pani zaproponowała mi:

komfortowy + canal plus + wynajem pvr + mtvn (30% zniżki na komfortowy przez 9 miesiecy, c+ za 9,90 na 13 msc, prv za 20/msc oraz 5 zl za mtvn) wszystko przy umowie na 13msc. Troche sie zaskoczylem ta glupia propozycja, bo byla nawet gorsza od tej dla nowych klientów (nie chciała mi dać nawet rabatu na pvr :( ) W koncu rozlaczylem się, ale jako, ze jestem klientem plusa przyszła mi na myśl idea, ze podpisze nowy kontrakt na zasadach promo dla abo plusa za 49,90 komf + c+ i zerwe swoja starą po zakonczeniu umowy, w miedzyczasie oddac pvr (chociaz mi troche go zal bylo, bo ogolnie spoko tunerek, bardziej korzystam z dvb-t niz z opcji nagrywania). W tym celu przedzwonilem na infolinie sprzedazowa i poprosilem o zgode na nowy kontrakt, Pan sprzedawca przelaczyl mnie do innej osoby i ku mojejmu zaskoczeniu okazalo się, ze nie moge podpisac drugiej umowy, bo moja pierwsza sie jeszcze nie skonczyla (chęć podpisania drugiej umowy tlumaczylem nie przedluzaniem starej ze wzgledu na bardzo slaba oferte przedluzeniową). Gdybym chciał podpisac drugi kontrakt, to moja pierwsza umowe bym musial najpierw przedlużyć. Pani, mimo prośb i tlumaczenia, ze jednak chce drugi dekoder do drugiego pokoju nie zgodziła się. Troche sie wkurzylem pod koniec tej rozmowy i powiedzialem, ze jak tak dalej bedzie sie z nami ukladalo, to odchodze do innej platformy, bo robia wiele szumu i problemuów na kazdym kroku. Rozlaczylem się i zaczalem zapominac o calej sprawie. Już nawet chciałem angazowac siostre w podpisanie drugiej umowy, jednak zadzwonil telefon i okazało się, ze dzwoni babeczka z cyfry, z którą wczesniej rozmawiałem w/s drugiego kontraktu (mieli moj numer, bo podawałem go telesprzedawy, który mnie z ową babeczka łączył). Pani powedziała, ze moze mi przedluzyc umowe na zasadach promo dla klientów plusa i dostałem:

komfort + c+ za 49,9

wynajem pvr 10 zł.

premium hd (canal+) za free

5xHD za free

przez całe 18 msc

 

Normalnie bylem pod wrazeniem. Mam nadzieje, ze ktoś na moim przykladzie tez zakombinuje i przedluzy swoja umowe :D:D Powodzenia i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o moja umowe, to hmmm jakby to wytluaczyć, od 1 kwietnia mam tak jakby umowe na 21 miechów, z tym, że przez 18 miechów będę mial warunki, które opisałem wczesniej, a ostatnie 3 miechy beda bez znizki, z tym, ze babka mi powiedziala, ze 3 miesiace przed koncem umowy bede mogl liczyc na sytuacje analogiczna do tej teraz, przedluze sobie znowu na warunkach promocyjnych. Gorzej będzie jak kiedys bede chciał zakonczy przygode z cyferka i bede musial zapłacić po starych cenach ostatnie trzy miechy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rowniez mam umowe do 31 czerwca i juz panstwo z cyfry kontaktowali sie ze mna kilkakrotnie telefonicznie niestety przebywam obecnie poza granicami kraju wiec jest to niemozliwe ale z tego co wiem to oferowali mi canal plus z 50 % rabatem na caly okres umowy (12 miesiecy) + canal hd gratis wedlug mnie to nie ma szalu z ta propozycja biorac pod uwage ze co miesiac przeznaczam na abonament ponad 100 zl miesecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało na przyzwoitych warunkach przedłużyć w grudniu (canal + komfortowy + 5XHD +PVR na który jeszcze czekam za 46,90 całość ), w lipcu kończy mi się druga umowa ( przejechałem się na dwóch splitterach stąd druga umowa ) ale jeszcze chyba za wcześnie dzwonić z "propozycją utrzymaniówki "chyba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac_latawiec to masz pecha naprawdę. Też przedłużyłem na takich warunkach w grudniu (canal+ hd jakby co, na szczęście zostałem ostrzeżony przed hbo i nie brałem GRATIS go). I się cieszę dyskiem 500gb około ponad miesiąc czasu (oczywiście wynajem darmowy) :] Próbować dzwonić możesz zawsze, ale takich warunków jak te nasze obecne nie dostaniesz na pewno. Jak ci na tej drugiej umowie zależy to może poczekaj na standardowych cenach przy niższym pakiecie do listopada/grudnia? Aha, umowa oczywiście na 18 miesięcy, 11 w tej cenie, pewnie też tak masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...