Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Dziś przedłużyłem umowę z Cyfrą+ i chciałem się podzielić swoją opinią... ...Nic nie dało się więcej wynegocjować więc zdecydowałem się podpisać umowę ale w ogóle nie jestem z niej zadowolony :/ Beznadziejna ta promocja :!:

Trochę się dziwię, skoro nie byleś zadowolony z negocjacji to po co brałeś "produkt" na którego będziesz "psioczył"?

Za chwile kwiecień, nie prościej czy jak kto woli korzystniej, było zagryźć zęby i poczekać te 7 miesięcy do "bożonarodzeniowej" promocji? (wtedy będą największe kokosy do zdobycia :mrgreen: )

 

Teraz ugrzęzłeś na 18 miesięcy zaś jak znam życie w umowie masz zapis o karze (200-300zl?) za zerwanie umowy przed terminem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dział potrzymania abonenta Cyfry+

jest od niedawna dostępny z tego co wiem

 

jak masz umowę do Grudnia br. zadzwoń w na początku Grudnia pod 22 310 45 65

powiedz ,że chcesz przedłużyć umowę oni ci dadzą numer do działu promocji tam negocjujesz i potwierdzasz pan ci czyta aneks a ty tylko tak tak tak a aneks przyjdzie po 7 dniach od rozmowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dziś przedłużyłem umowę z Cyfrą+ i chciałem się podzielić swoją opinią... ...Nic nie dało się więcej wynegocjować więc zdecydowałem się podpisać umowę ale w ogóle nie jestem z niej zadowolony :/ Beznadziejna ta promocja :!:

Trochę się dziwię, skoro nie byleś zadowolony z negocjacji to po co brałeś "produkt" na którego będziesz "psioczył"?

Za chwile kwiecień, nie prościej czy jak kto woli korzystniej, było zagryźć zęby i poczekać te 7 miesięcy do "bożonarodzeniowej" promocji? (wtedy będą największe kokosy do zdobycia :mrgreen: )

 

Teraz ugrzęzłeś na 18 miesięcy zaś jak znam życie w umowie masz zapis o karze (200-300zl?) za zerwanie umowy przed terminem...

 

A ja się trochę dziwię Tobie że proponujesz "zacisnąć zęby " przez siedem miesięcy czyli płacić przez ten okres pełną stawkę co np. w moim przypadku wychodzi około 150 zł miesięcznie.

Na dodatek nigdzie i nikt nie napisał czy potwierdził że promocja grudniowa ( mamy marzec obecnie )w ogóle będzie i na jakich warunkach.

 

Dział potrzymania abonenta Cyfry+

jest od niedawna dostępny z tego co wiem

 

jak masz umowę do Grudnia br. zadzwoń w na początku Grudnia pod 22 310 45 65

powiedz ,że chcesz przedłużyć umowę oni ci dadzą numer do działu promocji tam negocjujesz i potwierdzasz pan ci czyta aneks a ty tylko tak tak tak a aneks przyjdzie po 7 dniach od rozmowy :)

 

To za co oni kolego tam potrzymują w tym dziale ?

 

Zadzwonić śmiało możesz w pażdzierniku a nie na początku grudnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie konsultantów. Znajomy pracował jako konsultant, przedłużał umowy. Gdy weszły Złote+ namawiał mnie żebym dołączył bo można jakieś nagrody zgarnąć itd. Zapytałem w jaki sposób zdobywa się punkty, to już nie wiedział.

 

Wracając do tematu to, wypowiedziałem umowę na początku marca i zaczęły się telefony dwa tygodnie temu. Zwykle nie rozmawiałem zbyt długo bo nie wiedziałem nawet jaka jest aktualna promocja. W końcu jedna kobitka zaproponowała rabat 30% przy umowie na 13 miesięcy. Oczywiście podziękowałem ale namawiała żebym przemyślał i zadzwonią jeszcze za kilka dni. 2 godziny później kolejny telefon z pytaniem czy już się zdecydowałem hehe Od tego czasu cisza, tylko list przyszedł a w nim specjalna oferta 50% rabatu przez 12 miesięcy ale pewnie na 24 miesiące umowa (o czym nie napisali). I najlepsze - jeśli skontaktuje się z nimi w ciągu 3 dni dodatkowo otrzymam opcję Canal+ za 19,90.

 

Jeśli nie wprowadzą ciekawszych promocji to się rozstanę z cyfrą, przemęczę się do grudnia z TNK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze taka możliwość PRESTIŻOWY HD+ w stałej cenie 119,90zł przez całą umowę czas trwania 18 mies

Dekoder PVR HD 20 zł ale można ugrać - 10 zł

 

Opcja 2

 

Komfortowy + z Canal+ SD też w stałej Cenie 64,80zł umowa na 18

 

Pozdrawiam Cię ps. z jakiej oferty korzystasz teraz w C+ :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze taka możliwość PRESTIŻOWY HD+ w stałej cenie 119,90zł przez całą umowę czas trwania 18 mies

Dekoder PVR HD 20 zł ale można ugrać - 10 zł

 

 

I właśnie takie przedłużenie podpisałem - PRESTIŻOWY HD+ w stałej cenie 119,90zł . Z tym że ugrałem dekoder PVR HD za 0 zł przez całą umowę 18 mieś. :D

Uważam, że to dobra oferta. Wcześniej płaciłem prawie 190 zł za miesiąc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę,że grudniowa promocja wszystkich rozpieściła i większość jest gotowa czekać kilka miesięcy na promocje pod koniec roku (wiem,że obecna promocja nie jest ideałem). Nasuwa mi się tylko jedno pytanie czy cyfra zaoferuje choć zbliżoną promocje do poprzedniej osobiście nie jestem co do tego przekonany (chociaż wolałbym żeby była :curious: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego właśnie zdecydowałem się na przedłużenie umowy teraz. Fakt 18 miesięcy to sporo umowa skończy mi się dopiero w październiku następnego roku i wtedy można myśleć o przeczekaniu do grudnia a tą obecną promocje jakoś przełknę bo lepszej na razie nie będzie(tak myślę :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się dziwię, skoro nie byleś zadowolony z negocjacji to po co brałeś "produkt" na którego będziesz "psioczył"?

Za chwile kwiecień, nie prościej czy jak kto woli korzystniej, było zagryźć zęby i poczekać te 7 miesięcy do "bożonarodzeniowej" promocji? (wtedy będą największe kokosy do zdobycia :mrgreen: )

 

Teraz ugrzęzłeś na 18 miesięcy zaś jak znam życie w umowie masz zapis o karze (200-300zl?) za zerwanie umowy przed terminem...

A ja się trochę dziwię Tobie że proponujesz "zacisnąć zęby " przez siedem miesięcy czyli płacić przez ten okres pełną stawkę co np. w moim przypadku wychodzi około 150 zł miesięcznie.

Na dodatek nigdzie i nikt nie napisał czy potwierdził że promocja grudniowa ( mamy marzec obecnie )w ogóle będzie i na jakich warunkach.

Hola, to nie ja stękam (bez obrazy) jak mnie "ohydnie" potraktowano przy podpisywaniu umowy, skoro efekt negocjacji się nie podobał to nie trzeba było brać tylko próbować ponownie z innym konsultantem, to jedno.

 

Po drugie, nie trzeba suwaka logarytmicznego aby domyślać się, że "grudniu" będzie największe "żerowisko" promocyjne. W tym okresie operatorzy (nie tylko telewizji via SAT) wprost prześcigają się w promocjach. Patrząc na ostatnie bożonarodzeniowe promocje Cyfry (i nie tylko) nie sądzę aby i nadchodząca miała być gorsza... no, chyba że założymy, że "nasz" operator ma zapędy samobójcze i postanowi pozostawić swój kawałek tortu pozostałym konkurentom. :wink:

 

Po trzecie, nie wiem co mają twoje opłaty do opłat jakie będzie wnosił koziol84 (w końcu moja odpowiedź dotyczyła jego przypadku)... Odnosząc się więc do jego sprawy, Komfortowy to 63.90, do tego Canal+ za 29.9 oraz NG HD za 5-taka a, i jeszcze PVR za 20, co razem daje nawet w zaokrągleniu 120zł. No, chyba że czegoś nam nie podał? :mrgreen: Biorąc pod uwagę uzyskany upust, to w stosunku do ceny normalnej zaoszczędzi 36.56zl miesięcznie a w skali 7 miesięcy (dziś mamy już kwiecień) oszczędność wyniesie 256zł, czyli pewnie nie wiele więcej niż kara umowna za zerwanie umowy. Nie wspominając tego o czym wałkuje się na łamach tego forum do bólu, aby brać umowy po 2-gim - wychodzi miesiąc gratis bez kilku dni...

 

Sam w lutym przedłużałem umowę, dopiero za 4 czy 5 (już nie pamiętam) razem uzyskałem warunki mnie satysfakcjonujące. Za to co mam będę płacił średnio 80zł miesięcznie, do tego przed podpisaniem umowy zakończyłem promo na HBO (6 mieszków gratis) z możliwością wypowiedzenia właśnie do końca 6 miesiąca (bez konsekwencji)... Jednak to już inna bajka i odbiegam nią od tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Od kilku dni odbieram telefony z cyfry w sprawie przedłużenia umowy. Nie byłoby w tym nic dziwnego ale 4 lstopada 2009r. wysłałem wypowiedzenie umowy listem poleconym. Na pożegnanie włączyłem sobie w grudniu w promocji dla stałych abonentów opcję hbo. Myślałem, że ta opcja zostanie automatycznie wyłączona po zakończeniu umowy w końcu lutego. A tymczasem cyfra uparła się, że jestem nadal ich abonentem i oferuje pakiet komfortowy + za 44 zł przez 18 miesięcy. Czy ktoś już spotkał się z takim przypadkiem bo nie wiem sam co zrobić z taką ofertą. czyżby cyfra udawała, że wypowiedzenie do niej nie dotarło? Mam przecież potwierdzenie nadania listu poleconego. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy rozmawiałeś z nim czy to wypowiedzenie dotarło? Skoro wysłałes 4 listopada i zakładając że jesteś bez terminowej umowy - twój abonament powinien zakonczyc sie z dniem 28.02 . Czy płaciłeś za marzec? To że dzwonią i oferują jest normalne. Oddałeś im kartę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Od kilku dni odbieram telefony z cyfry w sprawie przedłużenia umowy. Nie byłoby w tym nic dziwnego ale 4 lstopada 2009r. wysłałem wypowiedzenie umowy listem poleconym. Na pożegnanie włączyłem sobie w grudniu w promocji dla stałych abonentów opcję hbo. Myślałem, że ta opcja zostanie automatycznie wyłączona po zakończeniu umowy w końcu lutego. A tymczasem cyfra uparła się, że jestem nadal ich abonentem i oferuje pakiet komfortowy + za 44 zł przez 18 miesięcy. Czy ktoś już spotkał się z takim przypadkiem [ciach] :?

Tak, sam korzystałem z promo na HBO dla stałych abonentów (6 mieszków gratis) gdzie jak wół stało o czym konsultantka mnie poinformowała, ze po 6 miesiącach można zrezygnować bez konsekwencji ale trzeba było (w moim przypadku do końca lutego) wypowiedzieć w określonym terminie umowę na HBO.

Jestem na 99.99% pewny, że w twoim przypadku było podobnie, kwestią jest czy zostałeś o tym poinformowany czy nie... Mogłoby to być jako taką podstawą do reklamacji ale jakoś wątpię w wygraną. Natomiast jeśli ta kwesta padła a ty po prostu nie dotrzymałeś warunków wypowiedzenia, to sam jesteś sobie winien. HBO jako kanał premium nie może być oferowany samodzielnie wiec logicznym jest, że umowa na posiadany pakiet "główny" została automatycznie wydłużona.

 

Swoją droga czy ktoś słyszał o promocjach w Cyfrze na pakiety, które po ich zakończeniu rozwiązują się same? :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w moim przypadku dołączono mi do pakietu komfortowego + za 63 zł w czasie upływającego okresu wypowiedzenia opcje HBO z 50% rabatem. Było to pod koniec grudnia. Konsultantka nie chciała mi przedstawić żadnej oferty przedłużeni owej tylko namawiała do "prezentu dla stałych abonentów". Ponieważ okres wypowiedzenia kończył się z końcem rabatu na HBO byłem przekonany, że od 1 marca nie będę już abonentem cyfry i zgodziłem się na włączenie tej opcji. A tu konsultant mówi mi, że w systemie nadal jestem ich abonentem. W takim razie nie rozumiem już bo gdybym o tym wiedział to nie włączyłbym opcji HBO. Dodam jeszcze, że w ICA aktywowałem w grudniu 1 miesiąc w prezencie canal + i został on sam odłączony. Co ciekawe, od 1 marca moja karta jest już nieaktywna i nie odbieram cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 kwietnia konczy mi sie umowa (powitalny z canal+) wypowiedzenie już jest w systemie, wiec wydzwania i proponuja mi warunki jakie są aktualnie dla nowych abonentów. Jak bym chciał takie, to jak umowa mi sie skonczy biore znowu i mam, czy nic ciekawszego dla przedłużającyh umowe nie mają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w moim przypadku dołączono mi do pakietu komfortowego + za 63 zł w czasie upływającego okresu wypowiedzenia opcje HBO z 50% rabatem. Było to pod koniec grudnia. Konsultantka nie chciała mi przedstawić żadnej oferty przedłużeni owej tylko namawiała do "prezentu dla stałych abonentów". Ponieważ okres wypowiedzenia kończył się z końcem rabatu na HBO byłem przekonany, że od 1 marca nie będę już abonentem cyfry i zgodziłem się na włączenie tej opcji. A tu konsultant mówi mi, że w systemie nadal jestem ich abonentem. W takim razie nie rozumiem już bo gdybym o tym wiedział to nie włączyłbym opcji HBO. Dodam jeszcze, że w ICA aktywowałem w grudniu 1 miesiąc w prezencie canal + i został on sam odłączony. Co ciekawe, od 1 marca moja karta jest już nieaktywna i nie odbieram cyfry.
A ja nie rozumiem, dlaczego nie zadzwonisz do CTA i nie sprawdzisz, czy Twoje wypowiedzenie jest przez nich zarejestrowane. Jeśli jest i um. jest rozwiązana od 01.03. i nie zwróciłeś karty abonenckiej do środy (31.03.), to będziesz miał naliczoną karę 300,- PLN za nie zwrócenie sprzętu w terminie.

Jeśli nie mają zarejestrowanego wypowiedzenia, to wystarczy że wyślesz im kopię potwierdzenia nadania listu poleconego z kopią wypowiedzenia, to uwzględnią datę z potwierdzenia.

TUTAJ ZNAJDZIESZ NUMERY TELEFONÓW, jeśli nie wiesz gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że mi przy przedłużaniu umowy nawet nie oferuja canal+ dla pakietu komfortowego. O co tu chodzi? Nie ma szansy nawet na dekoder sd za o zł? Właśnie ściągnęli mi z konta 63,90 abonamentu komfortowego i w ich systemie nie ma mojego wypowiedzenia umowy. Formalnie powinna się skończyć 28 lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie ma szansy, mogę kupić za 49 zł jeden z trzech dekoderów sd. A oferta cyfry to abonament za pakiet komfortowy + 44, 90, canal+ za 19,90 i HBO za 19,90 przez 18 miesięcy. Do tego proponują opcje canal+ hd za 6 zł i wynajem dekodera hd za 15 zł miesięcznie. Czyli jednak zastanawiam się dalej co z tą cyfrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że nie ma sensu się co szczypać. Jeżeli mi nie zaproponują czegoś, co będzie mnie zatysfakcjonowało, to pójdę do konkurencji. Nie należy być wiernym żadnej platformie cyfrowej, ponieważ na tym wcale dobrze się nie wychodzi (przekonała się o tym moja mama, która jest 11 lat z Cyfrą+). A więc, skoro operatorom nie zależy na tym, aby nas zatrzymać, to nam powinno nie zależy dwa razy więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...