panczo1 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 dekoder mialem PVR 250 GB przez caly okres umowy za 0 zl. Wlasnie to jest drozej jak dla nowych wiec odmowilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mask Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witajcie Moja sytuacja wygląda tak: Umowa od czerwca 2002r. (teraz czas nieokreslony). Obecny pakiet Kompakt (bodajze 42,9 zl) i 10zl za dekoder(od poczatku umowy). Umowa wystawiona na tescia. Przyszedl (gdzies na poczatku marca) ten nowy regulamin,zastanawiam sie czy zdazylbym jeszcze wypowiedziec ta umowe,tzn. kiedy najpozniej nadac list by miec miesiac wypowiedzenia,a nie trzy. Niedawno napisalem do nich e-mail,czy moge wykupic ten dekoder na wlasnosc(wiem,ze w dziale "Pytania i odp." pisza ze nie,ale zaryzykowalem ). Mam nastepujace mozliwosci dzialania: 1. Moj tesc wypowiada umowe czekamy na telefon i negocjujemy. 2. Tesc wypowiada umowe i nie zgadzamy sie na jej przedluzenie, po czym ja przez neta(chyba tak wychodzi najtaniej) zamawiam na siebie cyfre i kupuje nowy dekoder za 49zl. Moze proponujecie lepsze rozwiazanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Na wysłanie wypowiedzenia jest 14 dni od otrzymania nowego regulaminu. A że wysyłają zwykłą przesyłką a nie poleconą to przyjęto granicę że do końca marca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Cyfra starych abonentów zrobiła w jajko. ja przedłużyłem umowę 2 miesiące temu. Dostałem -30 % od ceny pakiety Prestiż. Czyli wyniosło mnie około 130zł. Teraz od maja 10zł podwyżki czyli około 140zł. A tymczasem dla nowych pakiet ( odpowiednik starego prestiżu): Canal+OPTIMUM oraz Multi i HD optimum = 127. Wychodzi na to ,ze nowi mają lepiej mniejszą cenę a staży klienci mają podwyżkę. Zadzwoniłem na 22/3104560 i pani łaskawie poinformowała mnie ,ze tak jest i mogę zrezygnować . Raczej nie była miła. Myślę ,ze wiedzą o tym jak zrobili starych klientów w bolca. Macie jakieś pomysły. Czy rezygnować? Dzwonili już do kogoś co zrezygnował w związku ze zmianą regulaminą z jakaś ofertą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Masz trochę wyższą opłatę, ale Twoje zobowiązanie jest "tylko" na 13 miesięcy. Nowy klient nie otrzyma takich warunków. Osoby, które wysłały wypowiedzenia z powodu braku akceptacji zmian dostają w tej chwili taką samą ofertę jak nowi abonenci. Ktoś pisał na forum, że obecnie lepsze warunki przedłużeniowe od działu sprzedaży oferują dystrybutorzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Macie jakieś pomysły. Czy rezygnować? Dzwonili już do kogoś co zrezygnował w związku ze zmianą regulaminą z jakaś ofertą? Do mnie dzwonili dwa razy już i proponowali to co teraz dostają nowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Ja dziś sam zadzwoniłem. I przedłużyłem na warunkach jak dla nowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 A wysyłałeś wypowiedzenie w związku ze zmianą regulaminu, czy kończyła się Tobie umowa? Dzwoniłeś pod numer utrzymania klienta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Tak wysłałem. Dzwonię na 22 310 45 60, połączenie natychmiastowe. Na tym z końcówką 5 już trochę trzeba poczekać na konsultanta. Dodam, że bez problemu zszedłem na Canal+ Start. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Też właśnie zadzwoniłem i podpisałem umowę jak dla nowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barcelona123 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam chciałem się dowiedzieć czy są może teraz jakieś promocje na opcje Filmbox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Również wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu i dziś przedłużyłem na następujących warunkach : CANAL PLUS OPTIMUM cena zamiast 76 zł ze strony CYFRY , to zaproponowana 64 zł przez 19 miesięcy , do tego multiroom 15 zł przez 19 miesięcy i gratis zero złociszy PVR przez 19 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 przy podpisywaniu nowej umowy dają PVR za free ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Miałem do tej pory w poprzedniej umowie gratis PVR , myślałem że przy przedłużeniu dostanę to co dla nowych abo. czyli 10 zł opłata za PVR miesięcznie , ale dostałem do dalej na warunkach ze "starej" umowy czyli za free. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwancyk Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Również wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu i dziś przedłużyłem na następujących warunkach : CANAL PLUS OPTIMUM cena zamiast 76 zł to 64 zł przez 19 miesięcy , do tego multiroom 15 zł przez 19 miesięcy i gratis zero złociszy PVR przez 19 miesięcy. Biorę tą ofertę w ciemno. Też wysłałem wypowiedzenie. Sam dzwoniłeś czy oni dzwonili?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę . Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Dziwna jest ta kwota 64zł... Bo nigdzie ona nie konfiguruje, ani na stronie C+ ani w ofertach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę .Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 . Oj coś mi się zdaje, że się walną Chyba, że weszła nowa umowa dla przedłużających od dzisiaj, bo na 100% jeszcze wczoraj nic nowego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasel Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Dziwna jest ta kwota 64zł... Bo nigdzie ona nie figuruje, ani na stronie C+ ani w ofertach... Faktycznie, ale oferta tak czy inaczej jest bardziej niż "dobra" i ja również biorę ją w ciemno Jutro z samego rana wysyłam wypowiedzenie Fajnie gdyby jeszcze ktoś potwierdził, iż taka oferta istnieje i można ją bez większych problemów złapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Oj coś mi się zdaje, że się walną Chyba, że weszła nowa umowa dla przedłużających od dzisiaj, bo na 100% jeszcze wczoraj nic nowego nie było. Sam przed chwilą dzwoniłem i takiej ceny nie było na żadnym pakiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 @blueman Sorki za błąd. Nie ma takiej oferty za 64zł na żadnym pakiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Kolega pisał, że za 64zł dostał C+ Optimum, więc czego Ty ciągle mi tu piszesz o jakimś Kompakcie? Zresztą sam mówił, że dzwonił do C+, więc obowiązywały go ceny ze strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Pierwsza propozycja którą usłyszałem to 78 zł za pakiet CANAL PLUS OPTIMUM do tego multiroom za 15 zł ( 76 zł jak zamawiasz przez net ) czyli razem 93 zł , stwierdziłem że się jeszcze zastanowię i oddzwonię . Konsultant poprosił o chwilę cierpliwości po czym nastała cisza , po chwili stwierdził że może mi zaproponować powyższy pakiet czyli CANAL + OPTIMUM z multiroomem za cenę 79 zł miesięcznie przez 19 m. Na to wyraziłem zgodę , odczytał jeszcze raz warunki przedłużenia i wycofania wypowiedzenia umowy i powtórzył cenę 64 zł za CANAL + OPTIMUM oraz 15 zł za latanie z modułem. Taką dostałem ofertę , a co z tego wyniknie zobaczę jak przyjdzie aneks. PVR miałem gratis wcześniej i teraz też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewww1986 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 oraz 15 zł za latanie z modułem. To jak to w końcu, dają dwie niezależne karty czy wracają do modułów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi