Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :smile:

 

Moja sytuacja wygląda tak:

Umowa od czerwca 2002r. (teraz czas nieokreslony). Obecny pakiet Kompakt (bodajze 42,9 zl) i 10zl za dekoder(od poczatku umowy). Umowa wystawiona na tescia. Przyszedl (gdzies na poczatku marca) ten nowy regulamin,zastanawiam sie czy zdazylbym jeszcze wypowiedziec ta umowe,tzn. kiedy najpozniej nadac list by miec miesiac wypowiedzenia,a nie trzy. Niedawno napisalem do nich e-mail,czy moge wykupic ten dekoder na wlasnosc(wiem,ze w dziale "Pytania i odp." pisza ze nie,ale zaryzykowalem :wink: ). Mam nastepujace mozliwosci dzialania:

1. Moj tesc wypowiada umowe czekamy na telefon i negocjujemy.

2. Tesc wypowiada umowe i nie zgadzamy sie na jej przedluzenie, po czym ja przez neta(chyba tak wychodzi najtaniej) zamawiam na siebie cyfre i kupuje nowy dekoder za 49zl.

 

Moze proponujecie lepsze rozwiazanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra starych abonentów zrobiła w jajko. ja przedłużyłem umowę 2 miesiące temu. Dostałem -30 % od ceny pakiety Prestiż. Czyli wyniosło mnie około 130zł. Teraz od maja 10zł podwyżki czyli około 140zł. A tymczasem dla nowych pakiet ( odpowiednik starego prestiżu): Canal+OPTIMUM oraz Multi i HD optimum = 127. Wychodzi na to ,ze nowi mają lepiej mniejszą cenę a staży klienci mają podwyżkę.

Zadzwoniłem na 22/3104560 i pani łaskawie poinformowała mnie ,ze tak jest i mogę zrezygnować . Raczej nie była miła. Myślę ,ze wiedzą o tym jak zrobili starych klientów w bolca.

Macie jakieś pomysły. Czy rezygnować? Dzwonili już do kogoś co zrezygnował w związku ze zmianą regulaminą z jakaś ofertą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz trochę wyższą opłatę, ale Twoje zobowiązanie jest "tylko" na 13 miesięcy. Nowy klient nie otrzyma takich warunków. Osoby, które wysłały wypowiedzenia z powodu braku akceptacji zmian dostają w tej chwili taką samą ofertę jak nowi abonenci. Ktoś pisał na forum, że obecnie lepsze warunki przedłużeniowe od działu sprzedaży oferują dystrybutorzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu i dziś przedłużyłem na następujących warunkach :

 

CANAL PLUS OPTIMUM cena zamiast 76 zł ze strony CYFRY , to zaproponowana 64 zł przez 19 miesięcy , do tego multiroom 15 zł przez 19 miesięcy i gratis zero złociszy PVR przez 19 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu i dziś przedłużyłem na następujących warunkach :

 

CANAL PLUS OPTIMUM cena zamiast 76 zł to 64 zł przez 19 miesięcy , do tego multiroom 15 zł przez 19 miesięcy i gratis zero złociszy PVR przez 19 miesięcy.

 

Biorę tą ofertę w ciemno. Też wysłałem wypowiedzenie. Sam dzwoniłeś czy oni dzwonili??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę .

Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 .

 

Oj coś mi się zdaje, że się walną :? Chyba, że weszła nowa umowa dla przedłużających od dzisiaj, bo na 100% jeszcze wczoraj nic nowego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna jest ta kwota 64zł... Bo nigdzie ona nie figuruje, ani na stronie C+ ani w ofertach...

 

Faktycznie, ale oferta tak czy inaczej jest bardziej niż "dobra" i ja również biorę ją w ciemno :D Jutro z samego rana wysyłam wypowiedzenie :) Fajnie gdyby jeszcze ktoś potwierdził, iż taka oferta istnieje i można ją bez większych problemów złapać :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza propozycja którą usłyszałem to 78 zł za pakiet CANAL PLUS OPTIMUM do tego multiroom za 15 zł ( 76 zł jak zamawiasz przez net ) czyli razem 93 zł , stwierdziłem że się jeszcze zastanowię i oddzwonię .

Konsultant poprosił o chwilę cierpliwości po czym nastała cisza :) , po chwili stwierdził że może mi zaproponować powyższy pakiet czyli CANAL + OPTIMUM z multiroomem za cenę 79 zł miesięcznie przez 19 m.

Na to wyraziłem zgodę , odczytał jeszcze raz warunki przedłużenia i wycofania wypowiedzenia umowy i powtórzył cenę 64 zł za CANAL + OPTIMUM oraz 15 zł za latanie z modułem.

Taką dostałem ofertę , a co z tego wyniknie zobaczę jak przyjdzie aneks.

PVR miałem gratis wcześniej i teraz też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...