marty Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Pisalem kilka postow wczesniej, ze moja umowa konczy sie w 06.2013 a wlasnie dostale za free HD optimum promo wiec dlugosc do konca umowy i staz w Cyfrze nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Mi po 2 mailach i ostrym pojeździe cyfry dołączyli od razu HD Optimum za free do końca umowy ( listopad 2012) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Hmm, a mnie to już chyba olali... Ok. 5 godzin temu napisałem do nich czwartego już maila (a pierwszego dzisiaj, po trzech wczorajszych odmowach) i do tej pory nie dostałem nawet żadnej odpowiedzi od nich... Wczoraj natomiast odpowiedź dostawałem po ok. 20 minutach od wysłania do nich maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Oni nie mają tam tylko ciebie spokojnie czekaj do rana a na pewno odpowiedzą może w końcu się ugną i nadejdzie litość z ich strony w stosunku do abonenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 @barti, to wez zrezygnuj z tei opcji jesli wciaz odmawiaja a pozniej pisz do nich o bezplatne wlaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 @ADUSIEK XPS 5 Tak, oczywiście, zdaję sobie z tego sprawę. Jednak zazwyczaj odpowiedzi na maile do CYFRY+ (również te dawniejsze, w innych sprawach) przychodziły w dość niedługim czasie. Na mojego ostatniego maila do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Tak więc dzisiaj już na pewno nie dostanę. Być może jutro, jak mówisz. A jak nie to się spróbuje wysłać maila ponownie. @slayer Wiem, że mógłbym tak zrobić, ale jakoś nie rajcuje mnie takie kombinowanie. Wolę, gdy opcję, z której korzystam, mam ciągle aktywną. Poza tym, po tych moich ostatnich mailach CYFRA+ i tak wie, że się staram o opcję "HD Optimum" za free, więc mogłaby to odebrać jako jakieś kombinatorstwo i jeszcze bardziej mogłoby to pogorszyć sprawę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Fargo1973 Dzięki i zazdroszczę konkretnego konsultanta, oferty... wally79 Jestem z Cyfrą od marca 2010. Staż? Ok. Jest ważny. Ale... Pakiet Optimum bodaj w tej chwili mam. Bez żadnych dodatków. Teraz 78zł płacę. Wcześniej przez 9 miałem HBO za 19,90. Więc było prawie 98zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniwder Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Przy przedłużaniu umowy staż nie ma kompletnie znaczenia. Czy jesteś z Cyfrą od roku, czy od 10 lat można wynegocjować dokładnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moher Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Zależy tylko od tego na kogo i w jakim nastroju się trafi. Jeden nic nie da bez osobistej korzyści a drugi może chcieć pomóc bliźniemu, nawet narażając się na ochrzan szefa. Między tymi postawami jest cała gama postaw pośrednich. Chciałby a się boi czy coś w tym stylu. Tak ja to sobie wyobrażam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Ja niestety nie mam na razie szczęścia, 5 maili i wszystkie odmowne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 No ja na raz zaczęło nich pisać pewnie 1000 osób to co się dziwić, wszystkim za darmo nie rozdadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 No i dzisiaj czwarta odmowa... Znowu tekst typu, że nowe warunki umowy będę mógł negocjować od stycznia 2013 roku. Umowę mam do końca marca 2013 roku. Tak więc chyba dam sobie z tym spokój, bo widzę, że raczej nic z tym nie wskóram. Nie dadzą i już. Najwyżej za kilka dni spróbuję znowu. Jak znów odmówią to sobie odpuszczę. Ale za to przy przedłużeniu umowy tego im nie podaruję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 @Barti Jak pewnie czytałeś wcześniej mi dali zniżkę na MR i PVR po 6 mejlu.Dziś wysłałem mejla w imieniu mojego wujka i ....dostał HD Promo do końca umowy za 0zł (02/2013).Także po 1. mejlu też da radę.On korzystał z C+Optimum.Z cyfrą jest od 2004r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 To tylko gratuluję perswazji lub szczęścia. Ja po 3 mailu odmownym o HD Promo sobie odpuściłem mam c+optimum. Za chwilę będzie fuzja to dostaną wypowiedzenie i zobaczymy co zaproponują Z drugiej strony jak mieliby rozdawać HD Promo setką lub tysiącom abonentów to musiałby być gest z ich strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 HD Promo za free to ewidentny dowód na to, że nowy klient jest cenniejszy dla nich, jak obecny. Żadnych maili nie powinno się pisać, a jeśli już się napisało, to powinni włączyć od razu. To samo z ofertą utrzymaniową. To jest problem szerszy, bo dotyczy praktycznie wszystkiego... Sieci komórkowe, telewizyjne, kablowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 a łatwiejsze i mniej kosztowne wg praw marketingu jest utrzymanie klienta niż pozyskanie nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 na jaki adres mailowy piszecie w sprawie przedłużenia umowy??? Pisałem na ten zmiana pakietu w ich formularzu kontaktowym ale otrzymałem mało satysfakcjonującą odpowiedź, że mam czekać na kontakt telefoniczny z konsultantem. Ja jednak wolałbym negocjować mailem z działem utrzymania klienta. Pomoże mi ktoś i poda mi tego maila??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 To jest ten właśnie formularz kontaktowy na stronie cyfry dla abonentów, widocznie nie mają dla ciebie ofert lub źle napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Napisałeś dobrze zadzwonią telefonicznie i przedstawią ci ofertę. W moim przypadku nie spotkałem się z czymś takim że negocjujesz przedłużenie umowy mailem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unlimited1991 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Ja 13 miesięcy temu wysłałem czy mają jakąś ofertę przez formularz kontaktowy, potem już tylko przed odpowiedz na email pisałem. I ofertę (co prawda 5 email) i taka sama jak zawczasu rozpisywali się koledzy i koleżanki tutaj jako o telefonicznych zwycięstwach. Więc reguły nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halny81 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Wczoraj otrzymałem 3 propozycję przedłużenia (po wypowiedzeniu umowy). Otrzymałem: Canal+Optimum HD - stała cena 67 HD Optimum Promo - 0 zł tuner Philips PVR - 0 zł. HBO będę podłączał metodą włącz-wyłącz co 2 miesiące (wyjdzie 13,50 na miesiąc) Razem da to ok 80zł, dużo taniej niż Superpremium a różnica w liczbie kanałów żadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Multiroomu nie brałeś czy nie chcieli ci dac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halny81 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Mogłem za 10 zł. Mogłem przeciągać negocjacje, to może dostałbym gratis albo za 5 zł, ale multiroom nie jest mi potrzebny. Poza tym jestem w miare zadowolony z tego co dostałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carnac Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Umowa do końca września, wypowiedzenie wysłane, w cyfrze od grudnia 2009, dotychczas CANAL+KOMPAKT z Pace PVR opłata stała 62/mies.(47 +15 za Pace PVR) W końcu konkretna, już 4. oferta (18.09) i przedłużyłem umowę do końca września 2013. Konsekwentnie odrzucałem 3. propozycję, to facet spytał jaka oferta by mnie przekonała, wymieniłem poniższą i po "rozmowie z przełożonym" dostałem ją. ■ CANAL+OPTIMUM HD 12x62 (45zl rabatu) ■ HD Optimum Promo 12x0 (100% rabatu) ■ PACE PVR 12x0 (100% rabatu) ■ MULTIROOM 12x0 (100% rabatu) ■ 2. dekoder PHILIPS PVR za 12x5 Razem 12x67 - to co chciałem wcześniej 3. propozycja (11.09). Dzwonili dziś 12 razy! z numeru 22 2200180. W pracy często nie mogę odebrać prywatnego telefonu, ale zauważyłem że wcześniej rozłączali się po 3 sygnałach, a dziś dzwonili niemal do skutku. Tym razem bez owijania w bawełnę i straszenia brakiem bajek dla dzieci. Od razu konkrety i propozycja niczego sobie, ale czekam na darmowy multiroom: ■ CANAL+OPTIMUM HD 12x62 stała cena, umowa 12 miesięcy, lub CANAL+KOMPAKT HD 12x51 stała cena, umowa 12 miesięcy ■ HD Optimum Promo (12x0, 100% rabatu) lub HD KOMPAKT (12x0, 100% rabatu) ■ PACE PVR (0/mies., 100% rabatu) +ewnetualnie ■ MULTIROOM (10/mies.) - tu konsultant się wahał - wiem że mogł dać za 0 ■ 2. PVR za (5/mies.,) - tu kategorycznie stwierdził że nie ma żadnej możliwości negocjacji 2. propozycja(4.09) - oni dzwonili (1. po dostarczeniu wypowiedzenia): ■ CANAL+KOMPAKT HD (oferta 9x50% 3x100% czyli średnio 51zł) umowa na 12 miesięcy ■ HD KOMPAKT 6 kanałów (12x0, 100% rabatu) + ewentualnie ■ PACE PVR (10/mies., 10zł rabatu) ■ MULTIROOM (15/mies., 5zł rabatu) ■ 2. PVR za (5/mies., 5zł rabatu) 1. propozycja 20.08 - oni dzwonili (przed wysłaniem wypowiedzenia): ■ CANAL+KOMPAKT HD + HD KOMPAKT 58/mies. (stała opłata przez 12 miesięcy) ■ PACE PVR 10/mies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Jak dla mnie staż ma znaczenie. Kumpel, który jest w Cyfrze 8 lat dostałą taką ofertę (bez wypowiedzenia), jaką ja dostałem, ale dopiero po wypowiedzeniu umowy (W Cyfrze od stycznia 2011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi