Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cwaniaki!!! No cóż trzeba się zastanowić nad tym fantem!!! Może do końca września coś się zmieni. Najlepsze jest to że dzwonili do mnie wczoraj z super ofertą 82zł na 12 mieś. Grzecznie podziękowałem i powiedziałem że jak zmniejszą cenę to niech zdzwonią jeszcze raz!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak sam piszesz przyjechał kurier z aneksem i prawdopodobnie w jego obecności podpisywałeś ten aneks, a jak wiemy w przypadku Cyfry+ wystarczy przy przedłużeniu telefonicznym powiedzieć magiczne "TAK" i aneks zaczyna obowiązywać. Takie prawo niestety ;/

Tak samo jest w przypadku Play jeśli tylko przedłużasz umowę wybierając ofertę bez telefonu. Kurier przyjeżdża tylko wtedy gdy musi dostarczyć sprzęt do klienta, a umowę przywozi niejako przy okazji. Wystarczy wybrać ofertę bez telefonu, a wtedy aneks przyjdzie pocztą i nic nie będziesz podpisywał. Ot i cała filozofia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis miałem telefon koles oferuje mi abonamet hd optimum ze zniżką 50% przez 7 miesiecy + dekoder za 5zł multiroom za 10zł Hbo za 27zł hd promo za 0zł . Po czym mówi cały koszt po obliczeniu przez 7 miesiecy 117.5zł to ja mu podziękowałem i zapytałem to gdzie ten rabat i ze jak zaakceptują moje warunki to smiało niech dzwoni a telewizje mogę oglądac na web.tv za 15zł miesięcznie i jest wszytsko n cyfra polsat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja zadzwoniłem

C+ Optimum HD 53,50 przez 7 miesięcy, 107 przez 5 m-cy

Dekoder Philips PVR 5 pln

Multiroom - 0 pln

Niby mam się dogadać u dystrybutora czy mi wymienią na Pace z opłatą 10pln? Konsultant twierdzi, że on nic nie może ;)

Najlepiej żebym wysłał wypowiedzenie. (umowa do 30.09) Dziwne to jakieś.

Szukałem maila aby wysłać swoja propozycje ale jakoś nie mogę znaleźć. Dajcie linka proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis dostałem propozycje przedłużenia umowy ktora konczy sie 30.09.2012r.

- Zestaw Promocyjny CANAL+ Optimum HD z rabatem 50 % przez 6 miesięcy, kolejne 6 miesięcy cena standardowa (107 zł)

- opcja HD Optimum Promo rabat 100% przez 12 miesięcy.

-umowa na 12 miesięczny Okres Minimalny.

Śmiech na sali teraz płace 68 zł wypowiedzenie wysłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo po złożeniu wypowiedzenia kontaktują się osoby z działu utrzymania klienta i oni mogą zawsze coś więcej, natomiast w pozostałych przypadkach są sztywne oferty, których muszą się trzymać. Oczywiście oferty zmieniają się wraz z kolejnymi próbami przedłużenia umowy - w stylu więcej miesięcy za 50% albo stała cena przez cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj 2 telefony. Pierwsza rozmowa krotka z kiepska oferta. Druga oferta taka jak chcialem czyli :Canal+Optimum przez 9 miesiecy za 53,50 ,pozostale 3 miechy pelnoplatne. Opcja Hd optimum promo za darmo i Pace Pvr tez za friko . Wypowiedzenie wyslane w czerwcu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przedłużyłem umowę na Warunkach:

C+Optimum, HD Promo w cenie

9x53,5 + 3x107,PVR Pace 0zł, PVR Philips 5zł,MR=0zł.

 

Jedynym problem był ;-) muliroom chciał 15 zł, ale po rozmowie z kierownikiem ;-) zmiękł.

Jeśli idzie o gwarancję ceny to jest jej brak. Przy zmianie warunków można wypowiedzieć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą miałem tel.

Bardzo miła i konkretna rozmowa. Konsultant wiedział co i za ilę chcę (wcześniej miałem 2 tel gdzie powiedziałem że mają dzwonić jak zgodzą się na moje warunki).

Dostałem

- C+SuperpremiumHD 99zł (rabat 47zł)

- MR - 0zł (w aneksie rabat 10zł i poza aneksem dodatkowo 10zł w sumie 20zł rabatu. Na pytanie czy rzeczywiście będzie te 20zł rabatu powiedział że 10 w aneksie i 10zł mam w nagrywanej rozmowie telefonicznej)

- PVR PACE - 0zł (rabat 20zł)

- PVR Philips - 5zł (rabat 15zł)

Wszystko za 104zł/mc przez okres 12 miesięcy. Z PVR Philips mogę zrezygnować w każdej chwili i będę płacić 99zł.

Po wszystkim pytałem o kanały z enki po fuzji i mówił że podwyżki nie będzie bo marcowa podwyżka to uwzględniła i przy tym pakiecie co wziąłem to na pewno dostanę automatycznie programy typu nSport i nFilm. Jak by jednak się okazało że podniosą ceny to z uwagi na podwyżkę zawszę mogę się nie zgodzić i wysłać wypowiedzenie.

Zobaczymy co będzie. W poniedziałek zadzwonię do nich aby potwierdzili mi czy mają w systemie takie warunki jakie usłyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej we wtorek przedłużyłem umowę. Gwarantowała mi ona bezpłatne użytkowanie dekodera HD, bezpłatny multiroom i za 5 zł dekoder HD PVR do multi. Dzisiaj zadzwoniłem, żeby to sprawdzić i okazało się, że w systemie nie mają żadnych zniżek i czekają mnie standardowe opłaty! Złożyłem oczywiście od razu reklamację do odpowiedniego działu. Proponuję więc wszystkim przedłużającym sprawdzenie sobie tego, ponieważ okazuję się, że Ci mili, szybcy i konkretni konsultanci lecą czasami w kulki... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem siać panikę po miesiącu od przedłużenia, że coś się nie zgadza, ale dwa dni po przedłużeniu? Ile osób w tym temacie, choćby jeden post wcześniej napisało, że otrzymujecie czasem warunki niestandardowe. Rozmowy są nagrywane, więc po co się martwić na zapas. Jeśli dostaniesz zły rachunek to wtedy reklamować, a nie składać reklamacje na coś co się jeszcze nie wydarzyło. Ale najważniejsze to ponarzekać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie narzekam, a wręcz przeciwnie jestem zadowolony bo dostałem to co chciałem. Czytałem kilka postów w których ludzie napisali że mieli problem bo w systemie nie było to co było podczas rozmowy. Wtedy zgłaszali reklamacje i reklamacje uznawali. Ja zadzwonię grzecznie się spytać, jak się okaże że nie ma zniżek to złoże reklamację i mam nadzieję że zostanie rozpatrzona przed terminem płatności pierwszego rachunku. Przy ostatnim przedłużaniu umowy miałem sytuację taką że obiecali PVR za 10zł a naliczyli 20zł. Złożyłem reklamację i uznali, więc nie było problemu. Lubię mieć wszystko od razu wyjaśnione, ot po prostu taki jestem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem siać panikę po miesiącu od przedłużenia, że coś się nie zgadza, ale dwa dni po przedłużeniu? Ile osób w tym temacie, choćby jeden post wcześniej napisało, że otrzymujecie czasem warunki niestandardowe. Rozmowy są nagrywane, więc po co się martwić na zapas. Jeśli dostaniesz zły rachunek to wtedy reklamować, a nie składać reklamacje na coś co się jeszcze nie wydarzyło. Ale najważniejsze to ponarzekać..

Korzystam z polecenia zapłaty, więc sami kasę mi ściągają. Wolę więc wcześniej zadbać o to ile zapłacę. Dbanie o swój interes jest dla Ciebie narzekaniem? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez przedluzylem kilka dni temu umowe i dostalem PVR i MR za 0zl przez 12miesiecy. Sprawdzilem wlasnie jak wyglada sytuacja w ICA. Dodalem przykladowo do oferty HBO GO i sprawdzilem symulacje platnosci. Okazuje sie, ze wszystko wyglada tak jak zapewnial mnie konsultant, czyli nie jest naliczana oplata za MR i PVR.

 

@puszczyk, zobacz czy u Ciebie tez symulacja uwzglednia rabat, czy jednak nalicza oplaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...