Skocz do zawartości

Drugi miesiąc czekam na montaż anteny satelitarnej


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałam podzielić się swoim doświadczeniem z potencjalnymi klientami Polsatu. To skandal! pod koniec zeszłego roku podpisałam umowę z Polsatem na telewizję satelitarną. Zapłaciłam za montaż anteny, kurier przywiózł paczkę z anteną i modemami. Czekałam na ustalenie terminu montażu- miało być 2, 3 dni. Do dziś nikt sie nie odezwał. Na moje liczne telefony z interwencją usłyszałam od zniecierpliwionego pana- "może pani złożyć reklamację". No więc złozyłam i mam czekać następne 30 dni ! Ludzie, to jest śmiechu warte!

Gdybym wiedziała, nigdy nie zdecydowałabym sie na ta firmę. Aha, umowę mogłam wypowiedzieć w ciągu 14 dni, a więc mam w plecy pod każdym wzgledem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie pierwszy raz takie numery robią natomiast zamiast czekać tyle czasu można było zamówić innego instalatora albo poprosić kogoś znajomego aby wykonał instalację i konfigurację chyba że Ci nie zależało i płacisz im abonament za nic. Do tego typu instalacji nie jest wymagany instalator od operatora.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, opensource napisał(a):

To nie pierwszy raz takie numery robią natomiast zamiast czekać tyle czasu można było zamówić innego instalatora albo poprosić kogoś znajomego aby wykonał instalację i konfigurację chyba że Ci nie zależało i płacisz im abonament za nic. Do tego typu instalacji nie jest wymagany instalator od operatora.

Za montaż anteny i konfigurację sprzętu Polsat kasuje 500 PLN (bez złotówki) - nie po to forumowiczka @UrszulaZ nie dość, że zapłaciła za tą usługę, by jej nie dostać, to ty mówisz, że trzeba było dodatkowo w kolejne koszty wejść i wynająć kolejnego instalatora.

2 godziny temu, mingo napisał(a):

Przy obecnej dostępności instalatorów "użeranie" się z serwisem operatora mija się z celem. Zapewne za niższą cenę nie zamontują anteny a można tylko doprawić sobie problemów o jakich wspomina autorka wątku. 

Dlaczego użeranie mija się z celem - 500 złotych to nic, kwota nie warta zawracania głowy? Jak w ogóle nie chcą wykonać usługi, za którą mają zapłacone, to niech oddają pieniądze za niewykonaną usługę oraz dodatkowo niech zwracają koszt opłaconej, nie dostępnej z winy operatora usługi telewizji satelitarnej.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Crossi napisał(a):

Za montaż anteny i konfigurację sprzętu Polsat kasuje 500 PLN (bez złotówki) - nie po to forumowiczka @UrszulaZ nie dość, że zapłaciła za tą usługę, by jej nie dostać, to ty mówisz, że trzeba było dodatkowo w kolejne koszty wejść i wynająć kolejnego instalatora.

Owszem ale jeżeli czekam kilka dni czy nawet tydzień i nie ma żadnej reakcji, to zlecam usługę innemu instalatorowi, płacę ale po wykonaniu usługi a nie przed, mam dostęp do usług za który płacę abonament, a od operatora domagam się zwrotu kosztów za niewykonaną usługę. Teraz efekt jest taki że płaci abonament za nic.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Crossi napisał(a):

Dlaczego użeranie mija się z celem - 500 złotych to nic, kwota nie warta zawracania głowy?

Nie zrozumiałeś. Jak już autorka wzięła tę usługę to oczywiste jest, że Polsat musi się z niej wywiązać. 

 

Miałem na myśli to, że po prostu nie warto korzystać z takich usług u operatora. W obecnych czasach nie ma problemu ze znalezieniem instalatora z okolicy. Umawiasz się, przyjeżdża, zrobi robotę, płacisz i po sprawie. 

A operatorzy niestety uważają, że robią wielką łaskę zamontowaniem anteny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, opensource napisał(a):

Owszem ale jeżeli czekam kilka dni czy nawet tydzień i nie ma żadnej reakcji, to zlecam usługę innemu instalatorowi, płacę ale po wykonaniu usługi a nie przed, mam dostęp do usług za który płacę abonament, a od operatora domagam się zwrotu kosztów za niewykonaną usługę. Teraz efekt jest taki że płaci abonament za nic.

Tu operator nie wywiązał sie z umowy. Kolejna sprawa jak można płacić za coś co nie działa? Bo operator nie zamontował sprzętu.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że inny instalator mógłby załozyć antenę, ale co z ew. gwarancją na urządzenia? Czy inny instalator może skonfigurować wszystko? -wzięłam tzw. multiroom. Poza tym- dlaczego mam odpuścić 5 stów? -przecież Polsat mi ich nie zwróci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, UrszulaZ napisał(a):

Rozumiem, że inny instalator mógłby załozyć antenę, ale co z ew. gwarancją na urządzenia? Czy inny instalator może skonfigurować wszystko? -wzięłam tzw. multiroom. Poza tym- dlaczego mam odpuścić 5 stów? -przecież Polsat mi ich nie zwróci!

Wybór instalatora a gwarancja na sprzęt operatora nie mają ze sobą nic wspólnego. W teorii możesz nawet sama sobie to podłączyć i skonfigurować jeśli potrafisz. Niestety płacenie z góry za niewykonaną tego typu usługę nie było dobrym wyborem pomijając już koszt jaki sobie liczą ale to już jest po fakcie. Jeśli ja bym miał taki przypadek, to zlecam to komuś innemu i domagam się zwrotu kosztów od operatora za niewykonaną usługi i abonament.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, UrszulaZ napisał(a):

Chciałam podzielić się swoim doświadczeniem z potencjalnymi klientami Polsatu. To skandal! pod koniec zeszłego roku podpisałam umowę z Polsatem na telewizję satelitarną. Zapłaciłam za montaż anteny, kurier przywiózł paczkę z anteną i modemami. Czekałam na ustalenie terminu montażu- miało być 2, 3 dni. Do dziś nikt sie nie odezwał. Na moje liczne telefony z interwencją usłyszałam od zniecierpliwionego pana- "może pani złożyć reklamację". No więc złozyłam i mam czekać następne 30 dni ! Ludzie, to jest śmiechu warte!

Gdybym wiedziała, nigdy nie zdecydowałabym sie na ta firmę. Aha, umowę mogłam wypowiedzieć w ciągu 14 dni, a więc mam w plecy pod każdym wzgledem!

 

Nie chcę być złośliwy lecz będzie trzeba wjechać na ambicję następującym użytkownikom:

 

@Specjalista Polsat Box

@Cp.go

@Anita Kaźmierska

 

Jeśli jest tak jak opisuje założycielka postu @UrszulaZ że Polsat tak leci w kulki - żeby pomogli rozwiązać sytuację, która woła o pomstę do nieba.

 

Tylko proszę nie pisać odpowiedzi w stylu - niech osoba składa reklamację w ICOK - infolinii - APS Polsat i czeka na odpowiedź.

 

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anita Kaźmierska redaktor naczelny satkurier.pl ma bezpośredni kontakt z działem prasowym Polsat - taka "reklama" Polsatu jak opisała @UrszulaZ dla Polsatu jak "złoto" 🤣

 

Jak się nie da rozwiązać problemu przez zwykłego konsultanta Polsatu - trzeba uderzyć trochę wyżej - nie sądzisz @Kiler

 

Rzecznik Prasowy Polsatu to chyba dość odpowiednia osoba żeby rozwiązać problem.

Edytowane przez tweed77
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tweed77 Czego się spodziewałeś po Pani Administrator - ona tym się nie zajmuje i tyle w temacie. Tutaj niech solorzowsko-polsatowscy pracownicy się wykażą inicjatywą i załatwią tę sprawę w taki sposób, by @UrszulaZ była w pełni usatysfakcjonowana i zadowolona.

2 godziny temu, tweed77 napisał(a):

Tylko proszę nie pisać odpowiedzi w stylu - niech osoba składa reklamację w ICOK - infolinii - APS Polsat i czeka na odpowiedź.

Jakie masz remedium na tę farsę, która ma teraz miejsce w Cyfrowym Polsacie? Za takie coś trzeba ostro dojechać prywaciarza, tak by zapamiętał, że "Klient nasz Pan". 

 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta metoda oszustwa ze strony Polsatu to nic innego jak dobrze znana z tv "metoda na wnuczka" w tym przypadku jest to "metoda na antenę" :)

500 wykasowane + co miesiąc abonament za brak usługi. Nieźle to sobie wymyślili. Jeżeli montaż miał być w ciągu powiedzmy dwóch tygodni to sprawę można zgłosić na policję o wyłudzenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałam z Rzecznikiem Praw Klienta na mój powiat, opisałam sytuację w emailu i odniosłam wrażenie, że rzecznik(rzeczniczka) troche przestraszyła sie z kim ma sie zmierzyć. To nie jest byle firma produkujaca garnki elektryczne, którą można postraszyć jednym telefonem. Może TV Republika by docisneli, ale "swoich" nie ruszamy...?- Nie wiem, to tylko moje wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...