Jacek3 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 W dniu 7.05.2019 o 17:02, MichałLKR napisał: Próbowałem, nic nie dało. W jaki sposób to zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Zapewne poprzez ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Robiłem to przez ICA. Kanały już działają. Włączyli po rozpatrzeniu reklamacji. Oczywiście żadnej rekompensaty nie dali bo jak to stwierdzili kanały są darmowe i nic się nie należy. Ciekawe co na to powiedziałby Rzecznik Praw Konsumenta. Tłumaczenie, że kanały nie włączyły się automatycznie jakoś do mnie nie dociera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 4 godziny temu, MichałLKR napisał: Tłumaczenie, że kanały nie włączyły się automatycznie jakoś do mnie nie dociera. Chodzi o to, że zmiana (załączenie nowego kanału lub wyłączenie kanału) wymaga od użytkownika określonego ustawienia dekodera. Dekoder w czasie wysyłania zmiany uprawnień musi mieć przynajmniej jeden z tunerów nastawiony na odbiór z dekodera podstawowego. W przypadku instalacji dwuantenowej jest prosto, bo jeśli nic nie nagrywasz, tuner podpięty do drugiej anteny samoczynnie przełącza się na ten transponder. Jeśli nie spełnisz tego warunku w czasie wysyłania uprawnień, to one nie dotrą. W kolejnych dniach nikt ich ponawiać nie będzie. Trzeba zadzwonić do BOK by ponowili wysłanie uprawnień. Z reguły lecą one już w kilka mint od telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 W dniu 5.05.2019 o 13:17, MichałLKR napisał: Witam. To jest mój pierwszy post i proszę o zrozumienie jeżeli nie napisałem we właściwym temacie. 16 kwietnia zamówiłem telewizje comfort+ z canal +, umowa na 12 miesięcy, dekoder 4k. W tej promocji dostępne było HBO i HBO GO w prezencie na cały okres trwania umowy. Sprzęt i umowę otrzymałem 19 kwietnia(piątek). Przy składaniu zamówienia zaznaczając opcję hbo był tam zapis, że owa opcja zostanie mi uruchomiona w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Czekam do dziś gdzie już minęło 2 tygodnie a HBO dalej się nie świeci. Po wybraniu i zatwierdzeniu umowy online dostałem na emaila potwierdzenie zamówienia i tam jasno i wyrażnie jest zaznaczona opcja HBO. Moim zdaniem jest to nie wywiązanie się z umowy przez NC+. Czy oprócz złożenia reklamacji na włączenie owej opcji mogę jeszcze coś negocjowac w ramach załagodzenia owej sytuacji oczywiście na moją korzyść. Ja też dzisiaj złożyłem reklamacje telefonicznie. Ciekawe czy też rozpatrzą pozytywnie bo mam ten sam pakiet co ty i w 25.04 podpisywałem umowę. Gość w ICA powiedział, że nie ma HBO w moim pakiecie. Ja na pewno zażądam rekompensaty, a jak nie to pójdę z tym do rzecznika. Jak długo rozpatrywali twoją reklamację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 U mnie trwało to dosyć szybko. Złożyłem w sobotę a we środę miałem już włączone kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 59 minut temu, elmal napisał: Ja też dzisiaj złożyłem reklamacje telefonicznie. Ciekawe czy też rozpatrzą pozytywnie bo mam ten sam pakiet co ty i w 25.04 podpisywałem umowę. Gość w ICA powiedział, że nie ma HBO w moim pakiecie. A z dokumentów, które ci przysłali wynika, że HBO powinno być włączone? Podpisywałeś umowę w punkcie czy u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 2 godziny temu, Jacek3 napisał: A z dokumentów, które ci przysłali wynika, że HBO powinno być włączone? Podpisywałeś umowę w punkcie czy u siebie? Po zamówieniu przez internet dostałem email : DZIEKUJEMY ZA ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA! TWOJA PACZKA JUŻ JEST PRZYGOTOWYWANA NA MAGAZYNIE, POWINIENEŚ JĄ OTRZYMAĆ WRAZ Z UMOWĄ W CIĄGU 48H. PAMIĘTAJ O OKAZANIU DOKUMENTU, KTÓRY PODANY ZOSTAŁ W TRAKCIE ZAMÓWIENIA. PODSUMOWANIE OPŁATA JEDNORAZOWA DLA KURIERA (TYLKO GOTÓWKA!) PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE ZAMÓWIENIA 0,00 zł ABONAMENT 12 MIES. ŁĄCZNIE RABAT MARKETINGOWY 5,00 zł W OKRESIE PROMOCYJNYM PRZEZ 6 MIES. 111,89 zł PO OKRESIE PROMOCYJNYM 112,89 zł OPŁATA ABONAMENTOWA (MIESIĘCZNA) TELEWIZJA Nowy Comfort+ z CANAL+ 79,99 zł Czas trwania umowy: 12 mies. Zawartość pakietu telewizji: CANAL 4K w prezencie na cały okres umowy 100h/mies. dostępu do nc GO 37 kanałów na miesiąc w prezencie FOX Play National Geographic Play Dekoder główny: Opłata najem 4K UltraBox+ 0,00 zł Usługa „MULTIROOM” 2 x Opł cykl MRS WIFI BOX+ 75 20zł 20,00 zł Dodatki kanałowe HBO i HBO GO w prezencie 0,00 zł Eleven Sports 11,90 zł CANAL+4K ULTRA HD 0,00 zł FOX Play 0,00 zł MISTRZOWSKA PIŁKA 0,00 zł Nat Geo Play 0,00 zł RAZEM 111,89 zł Umowę podpisywałem u kuriera. NA CZERWONO HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 (edytowane) Masz Nowy Comfort+ z Canal+, czyli tę ofertę: https://sklep.ncplus.pl/oferta/comfortplus-premium-12m?dllist=zco Przy opcji HBO na stronie, z której składa się zamówienie, jest taki dopisek: 3 X HBO i HBO GO (usługa jest aktywowana w ciągu 14 dni od podpisania umowy) - dobierz na warunkach opisanych w kolejnym kroku Skoro 25.04 podpisałeś umowę, to najwcześniej powinni Ci włączyć HBO w czwartek w ubiegłym tygodniu. Być może mają to jednak tak zorganizowane, że 14 dni jest odliczane od momentu gdy w systemie pojawia się, że podpisałeś umowę, a to następuje najwcześniej gdy papiery od kuriera docierają do ich siedziby. Tak czy siak, dziś już powinni Ci to włączyć. Jeśli nadal nie działa - dzwoń do nich raz jeszcze. Teraz już powinni mieć w systemie, że masz tę opcję i wyślą Ci aktywację od ręki. == Przyglądnąłem się aktualnym ofertom nc+ i ze zdziwieniem zauważyłem, że wszędzie, gdzie ktoś wybiera pakiety HBO nie włączają się one od razu, tylko po 14 dniach. Obawiam się, że jest to reakcja nc+ na odstąpienia od umowy. Zapewne coraz więcej było takich, którzy zamawiali dekodery tylko po to, by oglądnąć wszystkie odcinki "Gry o tron" po czym rozwiązywali umowę wysyłając im odstąpienie od umowy. Jeśli o to chodzi, to by nc+ faktycznie wyeliminowało takie przypadki nie może włączać HBO wcześniej niż po ok. 20 - 25 dniach od dostarczenia klientowi dekodera. Gdybyś wysłał im listem poleconym ekonomicznym odstąpienie od umowy w 14 dniu od otrzymania dekodera (czyli w ubiegły czwartek), to i tak by o tym jeszcze nie wiedzieli (poczta takie listy dostarcza w ok. 5 - 7 dni). Tak więc mógłbyś oglądnąć wszystkie odcinki aktualnego sezonu przed oddaniem im dekodera - na oddanie którego miałbyś 14 dni od zarejestrowania Twojego wypowiedzenia w ich systemie. Jeśli faktycznie chodzi o odstąpienia od umowy, to przy zawieraniu umów w punktach nc+ pakiety HBO nie miałyby tego 14-dniowego okresu karencji. Czy tak jest? Może ktoś sprawdzić i dać znać? Edytowane 13 Maja 2019 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 14 dni na odstąpienie jest wyłącznie od umów zawieranych na odległość (telefon, kurier), niezależnie od firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 W przypadku nc+ chodzi głównie o umowy zawierane przez stronę internetową, podpisywane przy dostawie dekodera w obecności kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 7 godzin temu, Jacek3 napisał: Masz Nowy Comfort+ z Canal+, czyli tę ofertę: https://sklep.ncplus.pl/oferta/comfortplus-premium-12m?dllist=zco Przy opcji HBO na stronie, z której składa się zamówienie, jest taki dopisek: 3 X HBO i HBO GO (usługa jest aktywowana w ciągu 14 dni od podpisania umowy) - dobierz na warunkach opisanych w kolejnym kroku Skoro 25.04 podpisałeś umowę, to najwcześniej powinni Ci włączyć HBO w czwartek w ubiegłym tygodniu. Być może mają to jednak tak zorganizowane, że 14 dni jest odliczane od momentu gdy w systemie pojawia się, że podpisałeś umowę, a to następuje najwcześniej gdy papiery od kuriera docierają do ich siedziby. Tak czy siak, dziś już powinni Ci to włączyć. Jeśli nadal nie działa - dzwoń do nich raz jeszcze. Teraz już powinni mieć w systemie, że masz tę opcję i wyślą Ci aktywację od ręki. == Przyglądnąłem się aktualnym ofertom nc+ i ze zdziwieniem zauważyłem, że wszędzie, gdzie ktoś wybiera pakiety HBO nie włączają się one od razu, tylko po 14 dniach. Obawiam się, że jest to reakcja nc+ na odstąpienia od umowy. Zapewne coraz więcej było takich, którzy zamawiali dekodery tylko po to, by oglądnąć wszystkie odcinki "Gry o tron" po czym rozwiązywali umowę wysyłając im odstąpienie od umowy. Jeśli o to chodzi, to by nc+ faktycznie wyeliminowało takie przypadki nie może włączać HBO wcześniej niż po ok. 20 - 25 dniach od dostarczenia klientowi dekodera. Gdybyś wysłał im listem poleconym ekonomicznym odstąpienie od umowy w 14 dniu od otrzymania dekodera (czyli w ubiegły czwartek), to i tak by o tym jeszcze nie wiedzieli (poczta takie listy dostarcza w ok. 5 - 7 dni). Tak więc mógłbyś oglądnąć wszystkie odcinki aktualnego sezonu przed oddaniem im dekodera - na oddanie którego miałbyś 14 dni od zarejestrowania Twojego wypowiedzenia w ich systemie. Jeśli faktycznie chodzi o odstąpienia od umowy, to przy zawieraniu umów w punktach nc+ pakiety HBO nie miałyby tego 14-dniowego okresu karencji. Czy tak jest? Może ktoś sprawdzić i dać znać? Złożyłem wczoraj telefonicznie realizacje. Gość powiedział ze nie mam HBO w umowie. Sprawdziłem i nie znalazłem. A meilowym potwierdzeniu które kilka postów wyżej zamieściłem jest. I co teraz ? Jak myślicie uznają realizacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Oczywiście, że uznają. Tyle tylko, że jeszcze kilka dni Cię przetrzymają. Muszą mieć pewność, że nie wysłałeś im odstąpienia od umowy zanim włączą Ci HBO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Też tak myślę bo w przeciwnym wypadku rzecznik konsumentów. Dzięki wszystkim, dam znać jak się sprawa zakończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Napewno Ci uznają. Ja jak podpisywałem umowę 19 kwietnia na potwierdzeniu które dostałem na maila miałem opcje HBO i HBO Go ale na umowie jej nie było. Zadzwoniłem na infolinię nc+ z zapytaniem dlaczego nie mam tej opcji na umowie. Konsultant stwierdził, że nie jest to składnia pakietu tylko te kanały dodawane są promocyjnie do tego pakietu. Mi nie włączyły się te kanały w ciągu 14 dni. Złożyłem reklamację mailowo dołączając potwierdzenie zamówienia które otrzymałem i tam było czarno na białym, że posiadam owe kanały. Czekałem tylko 3 dni i kanały zostały włączone. Także czekaj i i napewno będziesz miał włączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Narazie czekam i zobaczymy. Natomiast brak w umowie tez jest moim zdaniem nie dopuszczalne i chyba się pokusze o opinię rzecznika. Będzie to miało duży wpływ na przedłużenie umowy. Będą mówić że HBO nie jest w umowie. Powinno być zapisane w umowie jako promocja 0 zł na cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 W serwisie https://moje.ncplus.pl uruchomili opcję samodzielnego odnawiania uprawnień. W menu SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / MÓJ SPRZĘT / AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ. Tak więc sam możesz wymusić aktualizację uprawnień, nie musisz dzwonić do BOK. Z tym, że wcześniej zaglądnij do SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT, czy masz już zatwierdzone to HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Przecież aktualizacja uprawnień jest cały czas w ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 3 godziny temu, Jacek3 napisał: W serwisie https://moje.ncplus.pl uruchomili opcję samodzielnego odnawiania uprawnień. W menu SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / MÓJ SPRZĘT / AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ. Tak więc sam możesz wymusić aktualizację uprawnień, nie musisz dzwonić do BOK. Z tym, że wcześniej zaglądnij do SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT, czy masz już zatwierdzone to HBO. Niestety moja sprawa nadal jest w toku. HBO nadal nie dostępne. Ciekawe ile to potrwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 W dniu 17.05.2019 o 22:12, ircios napisał: Przecież aktualizacja uprawnień jest cały czas w ICA. Cały czas, to znaczy od kiedy? Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi - do czasu gdy w piątek nie przysłali mi newslettera z informacją o tej opcji. W dniu 17.05.2019 o 22:23, elmal napisał: Niestety moja sprawa nadal jest w toku. HBO nadal nie dostępne. Ciekawe ile to potrwa. Niedostępne, to znaczy, że nie jest odbierane, czy też, że w ICA w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT nic o HBO nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 2 godziny temu, Jacek3 napisał: Cały czas, to znaczy od kiedy? Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi - do czasu gdy w piątek nie przysłali mi newslettera z informacją o tej opcji. Od lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Potwierdzam, nie jest to nowinka, a coś co było tutaj od dawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 W dniu 20.05.2019 o 22:03, Jacek3 napisał: Cały czas, to znaczy od kiedy? Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi - do czasu gdy w piątek nie przysłali mi newslettera z informacją o tej opcji. Niedostępne, to znaczy, że nie jest odbierane, czy też, że w ICA w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT nic o HBO nie ma? W ICA nie ma w zestawieniu ofert nic o HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Uznali reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałLKR Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 No .. a nie mówiłem. Miałem tak samo. Ale wszystko dobre co się dobrze kończy, czy jakoś tak hhahahah. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.