Skocz do zawartości

Oferta platformy CANAL+


DamPrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem to przez ICA. Kanały już działają. Włączyli po rozpatrzeniu reklamacji. Oczywiście żadnej rekompensaty nie dali bo jak to stwierdzili kanały są darmowe i nic się nie należy. Ciekawe co na to powiedziałby Rzecznik Praw Konsumenta. Tłumaczenie, że kanały nie włączyły się automatycznie jakoś do mnie nie dociera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MichałLKR napisał:

Tłumaczenie, że kanały nie włączyły się automatycznie jakoś do mnie nie dociera. 

 

Chodzi o to, że zmiana (załączenie nowego kanału lub wyłączenie kanału) wymaga od użytkownika określonego ustawienia dekodera. Dekoder w czasie wysyłania zmiany uprawnień musi mieć przynajmniej jeden z tunerów nastawiony na odbiór z dekodera podstawowego. W przypadku instalacji dwuantenowej jest prosto, bo jeśli nic nie nagrywasz, tuner podpięty do drugiej anteny samoczynnie przełącza się na ten transponder.  Jeśli nie spełnisz tego warunku w czasie wysyłania uprawnień, to one nie dotrą. W kolejnych dniach nikt ich ponawiać nie będzie. Trzeba zadzwonić do BOK by ponowili wysłanie uprawnień. Z reguły lecą one już w kilka mint od telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2019 o 13:17, MichałLKR napisał:

Witam.

To jest mój pierwszy post i proszę o zrozumienie jeżeli nie napisałem we właściwym temacie.

16 kwietnia zamówiłem telewizje comfort+ z canal +, umowa na 12 miesięcy, dekoder 4k. W tej promocji dostępne było HBO i HBO GO w prezencie na cały okres trwania umowy. Sprzęt i umowę otrzymałem 19 kwietnia(piątek). Przy składaniu zamówienia zaznaczając opcję hbo był tam zapis, że owa opcja zostanie mi uruchomiona w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Czekam do dziś gdzie już minęło 2 tygodnie a HBO dalej się nie świeci. Po wybraniu i zatwierdzeniu umowy online dostałem na emaila  potwierdzenie zamówienia i tam jasno i wyrażnie jest zaznaczona opcja HBO. Moim zdaniem jest to nie wywiązanie się z umowy przez NC+. Czy oprócz złożenia reklamacji na włączenie owej opcji mogę jeszcze coś negocjowac w ramach załagodzenia owej sytuacji oczywiście na moją korzyść.

 

 

Ja też dzisiaj złożyłem reklamacje telefonicznie. Ciekawe czy też rozpatrzą pozytywnie bo mam ten sam pakiet co ty i w 25.04 podpisywałem umowę.

Gość w ICA powiedział, że nie ma HBO w moim pakiecie. Ja na pewno zażądam rekompensaty, a jak nie to pójdę z tym do rzecznika.

 

Jak długo rozpatrywali twoją reklamację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, elmal napisał:

 

Ja też dzisiaj złożyłem reklamacje telefonicznie. Ciekawe czy też rozpatrzą pozytywnie bo mam ten sam pakiet co ty i w 25.04 podpisywałem umowę.

Gość w ICA powiedział, że nie ma HBO w moim pakiecie.

 

A z dokumentów, które ci przysłali wynika, że HBO powinno być włączone?

Podpisywałeś umowę w punkcie czy u siebie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jacek3 napisał:

 

A z dokumentów, które ci przysłali wynika, że HBO powinno być włączone?

Podpisywałeś umowę w punkcie czy u siebie? 

 

Po zamówieniu przez internet dostałem email :

 

DZIEKUJEMY ZA ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA!

TWOJA PACZKA JUŻ JEST PRZYGOTOWYWANA NA MAGAZYNIE, POWINIENEŚ JĄ OTRZYMAĆ WRAZ Z UMOWĄ W CIĄGU 48H.

PAMIĘTAJ O OKAZANIU DOKUMENTU, KTÓRY PODANY ZOSTAŁ W TRAKCIE ZAMÓWIENIA.

     
PODSUMOWANIE
OPŁATA JEDNORAZOWA DLA KURIERA (TYLKO GOTÓWKA!)
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE ZAMÓWIENIA 0,00 zł
ABONAMENT 12 MIES. ŁĄCZNIE
RABAT MARKETINGOWY 5,00 zł
W OKRESIE PROMOCYJNYM PRZEZ 6 MIES. 111,89 zł
PO OKRESIE PROMOCYJNYM 112,89 zł
 
     
OPŁATA ABONAMENTOWA (MIESIĘCZNA)
TELEWIZJA Nowy Comfort+ z CANAL+ 79,99 zł
Czas trwania umowy: 12 mies.
Zawartość pakietu telewizji: CANAL 4K w prezencie na cały okres umowy
  100h/mies. dostępu do nc GO
  37 kanałów na miesiąc w prezencie
  FOX Play
  National Geographic Play
Dekoder główny: Opłata najem 4K UltraBox+ 0,00 zł
Usługa „MULTIROOM” 2 x Opł cykl MRS WIFI BOX+ 75 20zł 20,00 zł
Dodatki kanałowe HBO i HBO GO w prezencie 0,00 zł
  Eleven Sports 11,90 zł
  CANAL+4K ULTRA HD 0,00 zł
  FOX Play 0,00 zł
  MISTRZOWSKA PIŁKA 0,00 zł
  Nat Geo Play 0,00 zł
 
RAZEM 111,89 zł

 

Umowę podpisywałem u kuriera.

NA CZERWONO HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz Nowy Comfort+ z Canal+, czyli tę ofertę:

https://sklep.ncplus.pl/oferta/comfortplus-premium-12m?dllist=zco

 

Przy opcji HBO na stronie, z której składa się zamówienie, jest taki dopisek:

  • 3 X HBO i HBO GO (usługa jest aktywowana w ciągu 14 dni od podpisania umowy) - dobierz na warunkach opisanych w kolejnym kroku



Skoro 25.04 podpisałeś umowę, to najwcześniej powinni Ci włączyć HBO w czwartek w ubiegłym tygodniu. Być może mają to jednak tak zorganizowane, że 14 dni jest odliczane od momentu gdy w systemie pojawia się, że podpisałeś umowę, a to następuje najwcześniej gdy papiery od kuriera docierają do ich siedziby. 

Tak czy siak, dziś już powinni Ci to włączyć. Jeśli nadal nie działa - dzwoń do nich raz jeszcze. Teraz już powinni mieć w systemie, że masz tę opcję i wyślą Ci aktywację od ręki.

 

==

Przyglądnąłem się aktualnym ofertom nc+ i ze zdziwieniem zauważyłem, że wszędzie, gdzie ktoś wybiera pakiety HBO nie włączają się one od razu, tylko po 14 dniach.

Obawiam się, że jest to reakcja nc+ na odstąpienia od umowy. Zapewne coraz więcej było takich, którzy zamawiali dekodery tylko po to, by oglądnąć wszystkie odcinki "Gry o tron" po czym rozwiązywali umowę wysyłając im odstąpienie od umowy.  

 

Jeśli o to chodzi, to by nc+ faktycznie wyeliminowało takie przypadki nie może włączać HBO wcześniej niż po ok. 20 - 25 dniach od dostarczenia klientowi dekodera. 

 

Gdybyś wysłał im listem poleconym ekonomicznym odstąpienie od umowy w 14 dniu od otrzymania dekodera (czyli w ubiegły czwartek), to i tak by o tym jeszcze nie wiedzieli (poczta takie listy dostarcza w ok. 5 - 7 dni). Tak więc mógłbyś oglądnąć wszystkie odcinki aktualnego sezonu przed oddaniem im dekodera - na oddanie którego miałbyś 14 dni od zarejestrowania Twojego wypowiedzenia w ich systemie.  

 

 

Jeśli faktycznie chodzi o odstąpienia od umowy, to przy zawieraniu umów w punktach nc+ pakiety HBO nie miałyby tego 14-dniowego okresu karencji. Czy tak jest? Może ktoś sprawdzić i dać znać?

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Jacek3 napisał:

Masz Nowy Comfort+ z Canal+, czyli tę ofertę:

https://sklep.ncplus.pl/oferta/comfortplus-premium-12m?dllist=zco

 

Przy opcji HBO na stronie, z której składa się zamówienie, jest taki dopisek:

  • 3 X HBO i HBO GO (usługa jest aktywowana w ciągu 14 dni od podpisania umowy) - dobierz na warunkach opisanych w kolejnym kroku



Skoro 25.04 podpisałeś umowę, to najwcześniej powinni Ci włączyć HBO w czwartek w ubiegłym tygodniu. Być może mają to jednak tak zorganizowane, że 14 dni jest odliczane od momentu gdy w systemie pojawia się, że podpisałeś umowę, a to następuje najwcześniej gdy papiery od kuriera docierają do ich siedziby. 

Tak czy siak, dziś już powinni Ci to włączyć. Jeśli nadal nie działa - dzwoń do nich raz jeszcze. Teraz już powinni mieć w systemie, że masz tę opcję i wyślą Ci aktywację od ręki.

 

==

Przyglądnąłem się aktualnym ofertom nc+ i ze zdziwieniem zauważyłem, że wszędzie, gdzie ktoś wybiera pakiety HBO nie włączają się one od razu, tylko po 14 dniach.

Obawiam się, że jest to reakcja nc+ na odstąpienia od umowy. Zapewne coraz więcej było takich, którzy zamawiali dekodery tylko po to, by oglądnąć wszystkie odcinki "Gry o tron" po czym rozwiązywali umowę wysyłając im odstąpienie od umowy.  

 

Jeśli o to chodzi, to by nc+ faktycznie wyeliminowało takie przypadki nie może włączać HBO wcześniej niż po ok. 20 - 25 dniach od dostarczenia klientowi dekodera. 

 

Gdybyś wysłał im listem poleconym ekonomicznym odstąpienie od umowy w 14 dniu od otrzymania dekodera (czyli w ubiegły czwartek), to i tak by o tym jeszcze nie wiedzieli (poczta takie listy dostarcza w ok. 5 - 7 dni). Tak więc mógłbyś oglądnąć wszystkie odcinki aktualnego sezonu przed oddaniem im dekodera - na oddanie którego miałbyś 14 dni od zarejestrowania Twojego wypowiedzenia w ich systemie.  

 

 

Jeśli faktycznie chodzi o odstąpienia od umowy, to przy zawieraniu umów w punktach nc+ pakiety HBO nie miałyby tego 14-dniowego okresu karencji. Czy tak jest? Może ktoś sprawdzić i dać znać?

 

Złożyłem wczoraj telefonicznie realizacje. Gość powiedział ze nie mam HBO w umowie.

Sprawdziłem i nie znalazłem. A meilowym potwierdzeniu które kilka postów wyżej zamieściłem jest. I co teraz ? Jak myślicie uznają realizacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno Ci uznają. Ja jak podpisywałem umowę 19 kwietnia na potwierdzeniu które dostałem na maila miałem opcje HBO i HBO Go ale na umowie jej nie było. Zadzwoniłem na infolinię nc+ z zapytaniem dlaczego nie mam tej opcji na umowie. Konsultant stwierdził, że nie jest to składnia pakietu tylko te kanały dodawane są promocyjnie do tego pakietu. Mi nie włączyły się te kanały w ciągu 14 dni. Złożyłem reklamację mailowo dołączając potwierdzenie zamówienia które otrzymałem i tam było czarno na białym, że posiadam owe kanały. Czekałem tylko 3 dni i kanały zostały włączone. Także czekaj i i napewno będziesz miał włączone. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Narazie czekam i zobaczymy. Natomiast brak w umowie tez jest moim zdaniem nie dopuszczalne i chyba się pokusze o opinię rzecznika. Będzie to miało duży wpływ na przedłużenie umowy. Będą mówić że HBO nie jest w umowie. Powinno być zapisane w umowie jako promocja 0 zł na cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie https://moje.ncplus.pl uruchomili opcję samodzielnego odnawiania uprawnień. W menu SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / MÓJ SPRZĘT / AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ.
Tak więc sam możesz wymusić aktualizację uprawnień, nie musisz dzwonić do BOK. Z tym, że wcześniej zaglądnij do SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT, czy masz już zatwierdzone to HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jacek3 napisał:

W serwisie https://moje.ncplus.pl uruchomili opcję samodzielnego odnawiania uprawnień. W menu SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / MÓJ SPRZĘT / AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ.
Tak więc sam możesz wymusić aktualizację uprawnień, nie musisz dzwonić do BOK. Z tym, że wcześniej zaglądnij do SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT, czy masz już zatwierdzone to HBO.

 

Niestety moja sprawa nadal jest w toku. HBO nadal nie dostępne. Ciekawe ile to potrwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2019 o 22:12, ircios napisał:

Przecież aktualizacja uprawnień jest cały czas w ICA.

 

Cały czas, to znaczy od kiedy? Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi - do czasu gdy w piątek nie przysłali mi newslettera z informacją o tej opcji.

 

W dniu 17.05.2019 o 22:23, elmal napisał:

 

Niestety moja sprawa nadal jest w toku. HBO nadal nie dostępne. Ciekawe ile to potrwa.

 

Niedostępne, to znaczy, że nie jest odbierane, czy też, że w ICA w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT nic o HBO nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.05.2019 o 22:03, Jacek3 napisał:

 

Cały czas, to znaczy od kiedy? Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi - do czasu gdy w piątek nie przysłali mi newslettera z informacją o tej opcji.

 

 

Niedostępne, to znaczy, że nie jest odbierane, czy też, że w ICA w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY / ZESTAWIENIE OFERT nic o HBO nie ma?

 

W ICA nie ma w zestawieniu ofert nic o HBO. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...