czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 (edytowane) I co im zrobisz? Usługę masz za free a za to co płacisz to tam działa. Edytowane 8 Grudnia 2023 przez Kirk Hamuj się z tekstami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 (edytowane) Canal+ 4K jest integralną częścią pakietu Canal+. Jego brak jest podstawą do reklamacji Rozmowa z supportem właśnie to potwierdziła. Dotyczy to także serwisu Canal+ Online. Edytowane 8 Grudnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 C+4K to osobna opcja a nie integralna część pakietu C+. Serwis masz za free a wersja za którą płacisz działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 (edytowane) Zależy jak skonstruowana jest umowa. Do Mistrzowskiej Piłki Canal|+ 4K jest dodawany jako opcja do pakietu głównego. Bez możliwości rezygnacji , posiada także minimalny okres zobowiązania . Edytowane 8 Grudnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 (edytowane) Bzdura jest to opcja dodatkowa i tyle w temacie. To jedno drugie że to co masz gwarantowane to drogą statelitarna a nie w wersji mobilnej. Tu jest w umowie za free.Więc trudno reklamować coś co jest za darmo.Sam mam C+/C+4K i MP i C+4K jest jako opcja a że jest zobowiązanie to chyba oczywiste bo gdyby nie było to nie cena promocyjna tylko standardowa Edit a najzabawniejsze że zapewne masz tą opcję za 0zł w umowie tak jak ja Edytowane 8 Grudnia 2023 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 W przypadku subskrypcji (bo to akurat mówie o swoim case) jest to gwarantowane, a przynajmniej przed zakupem subskrypcji online widnieje na liście kanałów logotyp Canal+4K. Więc w zależności od tego czy abonament czy online subskrypcja jest to odpowiednio dodatek lub obowiązkowe. Generalnie Canal+ to pod względem jakości usług (nie mówię o bitrate tylko podejściu do klienta) level Viaplay. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Tylko od subskrypcji jest inny wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 (edytowane) Subskrybentom C+ 4K też zniknął. Nie ma także Eleven 4K. Tak więc frontem do klienta ! Tak wygląda streaming w 2023 roku. Edytowane 8 Grudnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Trwa awaria związana z udostępnianiem kanałów 4K w aplikacji Canal+ Online. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Może jak oddzwonię na smsa świątecznego to prezentem będzie dostęp do C+ 4K online. A już widzę post @Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Dziś była też awaria stulecia w UPC ,to i Canal+ nie może być gorszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 2 minuty temu, Krzysiek11:) napisał(a): Trwa awaria związana z udostępnianiem kanałów 4K w aplikacji Canal+ Online. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Czyli jednak awaria A tu już teorie spiskowe i reklamacje bo to co niby maja gwarantowane nie działa Tylko żaden nie doczytał że usługa dodawana gratis do umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Może naprawią błąd i w końcu pojawi się 4K na sprzęcie Apple. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 (edytowane) 11 godzin temu, Krzysiek11:) napisał(a): Trwa awaria związana z udostępnianiem kanałów 4K w aplikacji Canal+ Online. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Ta "awaria" jest już od czwartku, więc trwa już ponad 48 godzin. A to już bardziej przypomina celowe działanie operatora. Tym bardziej że jest to związane z ważnymi wydarzeniami sportowymi ( mecz Juventus-Napoli i mecz Ekstraklasy Pogoń-Warta w 4K ) Kanałów tych, jak nie było tak nie ma . A support dalej twierdzi że problem leży w uprawnieniach. lub w sprzęcie Edytowane 9 Grudnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Pewnie dlatego wyłączyli, bo latają te kanały w IPTV za 20 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Cieszcie się, że jeszcze nie przycięli jakości pozostałych kanałów do 540p. Nigdzie nie gwarantują w umowie dostępu do pełnego Full HD i 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Splawik Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Spokojnie, to nie Viaplay Przetrzymam kilka dni bez 4k online, ale z Full HD, poza tym 4k cały czas jest przez satelitę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Ciekawe czy to faktycznie awaria. W aplikacji na Tizenie już 2-3 tygodnie temu, z głównej strony apki, zniknęły propozycje programowe w UHD (sekcja "Obejrzyj w 4K") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Niestety koniec afery i teori spiskowych oferta 4K ponownie się pojawiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 (edytowane) Poradzili sobie dość szybko ,bo raptem tylko w 3 dni Poziom level Viaplay Edytowane 9 Grudnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Różnica taka że był wybór 4K na satelicie lub wersje FHD na satelicie i C+online w Viaplay jak awaria to koniec oglądania Ale to było celowe działanie operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 No nie do końca, bo jest spora część abonentów która korzysta tylko ze streamingu. I nie ma dostępu do satelity lub nie może powiesić sobie anteny bo im wspólnota mieszkaniowa robi problemy. Lub mają przeszkody terenowe Ale co Ty możesz o tym wiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 (edytowane) No faktycznie a te mecze co były w 4K nie było ich w FHD. Zawsze można się wyprowadzić z bloku i powiesić sobie np takie coś https://hollex.pl/plaskieflat-c-3_101.html . Ale lepiej marudzić niż działać. Edit i faktycznie jest to spora grupa abonentów bo ty masz dostęp do takich danych i dokładnie to wiesz. Edytowane 9 Grudnia 2023 przez Kirk Hamuj się z wycieczkami osobistymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 (edytowane) Godzinę temu, danielpes5 napisał(a): Poradzili sobie dość szybko ,bo raptem tylko w 3 dni Poziom level Viaplay Niektórym się prawie świat skończył, bo treści 4K zabrakło przez 3 dni. Mimo tego, że napisałem, że to awaria i trwają prace nad jej usunięciem, dalej ciągnięty był temat celowego działania streaming to nie pilot, że naprawa (wymiana baterii) trwa kilka sekund. Skandalem byłoby, gdyby treści sportowych całkowicie na te 3 dni zabrakło, a tutaj zabrakło jedynie jakości 4K, która nie zawsze bywa w pełni natywna. Edytowane 9 Grudnia 2023 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Tylko że awarie w streamingu to już powszechna norma. A jest ona trudna do przełknięcia dla uczciwie płacących abonament kibiców . Bo mają wrażenie że operator za bardzo kombinuje. A przy transmisjach meczów liczy się czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.