Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@simekźle to ująłem. Chodziło mi, że na przykładzie rozmowy ze wsparciem  Disney+, operatorzy od usług streamingowych podpisują umowy z producentami sprzętu , na których będzie licencja polegająca na prawidłowym działaniu aplikacji i odpowiednim  wsparciu technicznym. Są wyszczególnione konkretne modele.

Może w przypadku Canal+ Online działa to w podobny sposób.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Ceziub napisał:

Według Canal plus aplikacja działa na WebOS 4.0 i nowszym. U mnie na LG OLEDB9 z WebOS 4.9.5-14 włącza się wygaszacz ekranu co świadczy o bugach w aplikacji, a powinno być wszystko ok.

Pytanie, czy istnieje sposób na określenie, czy źródłem problemu jest bug w aplikacji, czy może niewydolne serwery? Bo wiecie, nawet jeśli stworzyć aplikację idealną, będzie słaby serwer i tysiące użytkowników chcących pobierać z niego dane, to się to będzie zacinać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jednym się zacina w tej samej chwili, a innym działa poprawnie. 
Oczywiście może być to problem z obciążeniem serwera. Może to też być problem z dostawcą neta, słabymi bebechami w budżetowym tv, lub z zapchana pamięcią sprzętu.

Net 300 Mb/s, LG OLED nie jest raczej budżetowym tv, pamięć sprzętu też ok. Netflix, Disney+ czy HBO Max działa bez zarzutu w 4k, więc chyba to jednak wina aplikacji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że nie ma TV OLED budżerowych, bo to OLED?
Zapomniałem dodać wcześniej, że jeszcze wersja systemu tv ma znaczenie, z którą sobie nie radzi apka C+.
 

Wiem, że są budżetowe, ale mój do nich nie należy. Według canal+ apka działa od WebOS 4.0 w górę. W moim jest wersja 4.9 więc powinno być ok a nie jest.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem kwadrans meczów Ligi mistrzów, zwiecha, ale tym razem z komunikatem, że przepraszają za problemy techniczne, proszę uruchomić aplikację ponownie. To pewnie przez WebOS, bo mam wersję 4.4. co ciekawe beznadziejność mojego telewizora rozciąga się również na komórkę Xiaomi, bo tam również wyskakuje "przepraszamy, błąd techniczny". Gdybym tylko miał WebOS 6.0 to by wszystko śmigało...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...