Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 @simekźle to ująłem. Chodziło mi, że na przykładzie rozmowy ze wsparciem Disney+, operatorzy od usług streamingowych podpisują umowy z producentami sprzętu , na których będzie licencja polegająca na prawidłowym działaniu aplikacji i odpowiednim wsparciu technicznym. Są wyszczególnione konkretne modele. Może w przypadku Canal+ Online działa to w podobny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceziub Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Według Canal plus aplikacja działa na WebOS 4.0 i nowszym. U mnie na LG OLEDB9 z WebOS 4.9.5-14 włącza się wygaszacz ekranu co świadczy o bugach w aplikacji, a powinno być wszystko ok.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owen20 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 witam czy wystepuje u was problem ze podczas ogladania np. meczu co jakis czas przytnie sie i trzeba czekac az sie zaladune ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Taki komunikat na stronie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Aha, aktualizują cenniki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 To powinno być w dziale dla subskrybentów, a nie dla abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Abonentom też pokazywali ten komunikat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simek Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 18 godzin temu, Ceziub napisał: Według Canal plus aplikacja działa na WebOS 4.0 i nowszym. U mnie na LG OLEDB9 z WebOS 4.9.5-14 włącza się wygaszacz ekranu co świadczy o bugach w aplikacji, a powinno być wszystko ok. Pytanie, czy istnieje sposób na określenie, czy źródłem problemu jest bug w aplikacji, czy może niewydolne serwery? Bo wiecie, nawet jeśli stworzyć aplikację idealną, będzie słaby serwer i tysiące użytkowników chcących pobierać z niego dane, to się to będzie zacinać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 I jednym się zacina w tej samej chwili, a innym działa poprawnie. Oczywiście może być to problem z obciążeniem serwera. Może to też być problem z dostawcą neta, słabymi bebechami w budżetowym tv, lub z zapchana pamięcią sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Nie wszystkie łącza maja zapasowe serwery(albo niema zapasowych wcale), więc apka łączy się do centralnego i przeciąża go , to samo się dzieje z viaplay. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owen20 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Robilem speed test łączą i oto wyniki nie umie wstawić zdjęcia więc napiszę Ping 7 pobieranie 65.97 Mb/s wysylanie 3.18 Mb/s czy to powinno wystarczyć żeby nie cięło podczas meczu?? Z góry dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceziub Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 I jednym się zacina w tej samej chwili, a innym działa poprawnie. Oczywiście może być to problem z obciążeniem serwera. Może to też być problem z dostawcą neta, słabymi bebechami w budżetowym tv, lub z zapchana pamięcią sprzętu.Net 300 Mb/s, LG OLED nie jest raczej budżetowym tv, pamięć sprzętu też ok. Netflix, Disney+ czy HBO Max działa bez zarzutu w 4k, więc chyba to jednak wina aplikacji.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Myślisz, że nie ma TV OLED budżerowych, bo to OLED? Zapomniałem dodać wcześniej, że jeszcze wersja systemu tv ma znaczenie, z którą sobie nie radzi apka C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rara75 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Przy wprowadzeniu aplikacji na LG był komunikat, że będzie ona kompatybilna z telewizorami produkowanymi od 2018 roku. Jak widać po wpisach użytkowników problem jest z rocznikiem 2018 i 2019. To nie jest wina telewizorów i neta, tylko C+ daje ciała. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceziub Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Myślisz, że nie ma TV OLED budżerowych, bo to OLED? Zapomniałem dodać wcześniej, że jeszcze wersja systemu tv ma znaczenie, z którą sobie nie radzi apka C+. Wiem, że są budżetowe, ale mój do nich nie należy. Według canal+ apka działa od WebOS 4.0 w górę. W moim jest wersja 4.9 więc powinno być ok a nie jest.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Bo apka najlepiej radzi sobie z 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowol80 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 chyba padlo canal+ online, z powodu champions ligue ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simek Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Obejrzałem kwadrans meczów Ligi mistrzów, zwiecha, ale tym razem z komunikatem, że przepraszają za problemy techniczne, proszę uruchomić aplikację ponownie. To pewnie przez WebOS, bo mam wersję 4.4. co ciekawe beznadziejność mojego telewizora rozciąga się również na komórkę Xiaomi, bo tam również wyskakuje "przepraszamy, błąd techniczny". Gdybym tylko miał WebOS 6.0 to by wszystko śmigało... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) C+ Online leży totalnie. Jaka piękna katastrofa. Po wylogowaniu brak możliwości zalogowania. Mają rozmach s... Edytowane 6 Września 2022 przez praspp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 U mnie też leży. Przez www błąd errors.live.ECONNABORTED. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) Pechowy dzień. Wcześniej padł DAZN. Teraz Canal+. Edytowane 6 Września 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Brak Live TV na komórce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Zarazili się od Viaplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olmar2505 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Była wina Tuska. Będzie wina Viaplay. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 U mnie odkąd włączyłem c+ box (koło 18), straszne problemy z jakością - co chwilę spada bitrate i pixeloza, że nie idzie nic oglądać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.