Adamus Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 @Claudec @shevchenko1987 Problem występuje na 2 różnych internetach ,w domu mam 150 ,w pracy 10 i czy na wi -fi czy ''po lan ''tak samo. Zobaczymy co technicy odpiszą. Wylogowanie,zamykanie przeglądaek itd. nic nie pomagało. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 A jaki dostawca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 (edytowane) Próbowałem jeszcze na chromie na macOS'ie i tak samo bez problemu. Super jakość przez cały czas i to oglądam w trybie Multi-View i nic się w trakcie nie sypie, na wszystkich czterech transmisjach obraz żyleta i bez żadnych problemów przy przejściach na pełny ekran i powrotach do Multi-View... Coś chyba musi być u Ciebie.. co prawda ja tylko informacyjne programy (TVN24/BIZ, CNN, Euronews), może dlatego ok.. spróbuj może na GSM przejść na próbę, u mnie to Orange.. Edytowane 8 Lipca 2022 przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 52 minuty temu, shevchenko1987 napisał: A jaki dostawca? 2 różnych ,jeden światłowód,drugi inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novyrave Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 17 godzin temu, PawelTSW napisał: Mam webos 6 i nie mam c+4k WebOS 5.1 (upgade z 4.9) jest c+4k i vod w 4k ale kanał po minucie łapie zwiechę i przestaje działać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 Telewizor może mam z niższej półki? (2500 zł) Nie ma ani c+4k ani eleven 4k. Chyba że trzeba wysłać uprawnienia jakoś od konsultanta, ale tak jak mówię, nie potrzebuję tego w aplikacji bo mam na dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 Wersją webOS 6.3.1-411 (kisscurl-kinglake) C+ 4k działa płynnie jak pisałem wcześniej. Może to kwestia WIDEVINE tak jak na urządzeniach mobilnych. Chore zabezpieczenia. U mnie wersja Windevine LGTV21CMTK109804168 Może sprawdźcie u siebie jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 2 godziny temu, Adamus napisał: 2 różnych ,jeden światłowód,drugi inny. A możesz podać nazwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 T-mobile,Koba . A Ty na jakiej sieci oglądasz ? poproszę nazwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 Czy udało się komuś rozwiązać błąd przy odtwarzaniu programów Live na LG? Niestety odłączanie TV z prądu u mnie nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 W dosłownym tłumaczeniu: skąd mam to wiedzieć, weź spadaj i nie pytaj więcej. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Detekcja tego co umie tv i w jakim jest trybie nie działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 1 godzinę temu, listek2000 napisał: Podobne odpowiedzi padają o androidzie, gdzie też u jednych działa, u innych nie działa 4k. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 (edytowane) 19 godzin temu, Adamus napisał: T-mobile,Koba . A Ty na jakiej sieci oglądasz ? poproszę nazwę Orange 4G / LTE. Osiągi od 50 do 200 Mbps. Swego czasu miałem mobilny internet od T-Mobile i oni lubli ciąć streaming. Edytowane 9 Lipca 2022 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waltpl Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Wreszcie, canal+online dodał opcje dolby digital+ jak na razie tylko w programach Live, ale to już coś . Teraz jeszcze play lista i będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Nie wiem jakie "wreszcie", bo już od kilku miesięcy jest - przynajmniej na canal plusach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Tylko kto ogląda kanały na żywo (poza sportem), mając wszystko w bibliotece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 (edytowane) Mogliby jeszcze poprawić jakość dźwięku w usłudze. ** poprawka widzę, że nastąpiły też tutaj zmiany na lepsze. Edytowane 9 Lipca 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waltpl Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) Od paru godzin nie mam dostępu do kanałów na żywo. Wyskakuje info "sprawdź połączenie z internetem..." Czy ktoś również ma taki problem? -Poprawka, już kanały wróciły- Edytowane 10 Lipca 2022 przez waltpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 U mnie wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 U mnie też (działa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 7 godzin temu, waltpl napisał: Od paru godzin nie mam dostępu do kanałów na żywo. Wyskakuje info "sprawdź połączenie z internetem..." Czy ktoś również ma taki problem? -Poprawka, już kanały wróciły- No i? Ruszyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Dopiero tydzień temu w wywiadzie prezes Canal+ mówił że rosną we wszystkim w bardzo szybkim tempie co możliwe: "Największe wzrosty są oczywiście w usłudze online. Ale rośniemy we wszystkich kategoriach i technologiach." A tymczasem Canal+ online zanotował spadek o 772,1 tys. użytkowników (24,3 proc.) Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/disney-jak-korzystac-cena-w-polsce-promocja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Bo źle to rozumiesz. To nie jest ilość użytkowników tylko odsłon serwisu. Nie ma lig zagranicznych, są wakacje, więc ludzie mniej oglądają "można wiązać z końcem sezonu w transmitowanych przez nadawcę ligach piłkarskich." Co nie oznacza że ludzie nie mają i nie opłacają konta c+ online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.