Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, kamil2505 napisał:

Czyli podsumowując od 19 lipca mała zamiana, czyli 2 urządzenia w CANAL+Online i 1 urządzenie w nc+GO. 

I to jest świetna wiadomość.

Ułatwili nam korzystanie z usługi. Dzięki temu można oglądać satelitę w salonie,  a Canal+Online jak mobilny MR w dwóch innych pokojach. 

Edytowane przez kingofsouth
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.07.2021 o 22:12, kingofsouth napisał:

I to jest świetna wiadomość.

Ułatwili nam korzystanie z usługi. Dzięki temu można oglądać satelitę w salonie,  a Canal+Online jak mobilny MR w dwóch innych pokojach. 

Ja nie pamiętam kiedy ostatnio włączyłem dekoder.  Wszystko co potrzebuje to mam w apce. Przydały by się jeszcze kanały z ćwiczeniami, aby ta oferta była bardziej atrakcyjna, ale na to, to nie ma co liczyć. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ircios napisał:

Przydały by się jeszcze kanały z ćwiczeniami, aby ta oferta była bardziej atrakcyjna, ale na to, to nie ma co liczyć. 

Masz rację. Takie kanały są w UPC TV GO.

Po stracie Premier League , może będą chcieli bardziej zadbać o wymagającego klienta i nam Dorcel TV i inne tego typu "sportowe"  udostępnią w Online :D

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N

12 minut temu, ircios napisał:

Ja nie pamiętam kiedy ostatnio włączyłem dekoder.  Wszystko co potrzebuje to mam w apce. Przydały by się jeszcze kanały z ćwiczeniami, aby ta oferta była bardziej atrakcyjna, ale na to, to nie ma co liczyć. 

W czasie piłkarskej imprezy dekoder w końcu zaczął pracować.

Gdyby przenieśli bibliotekę 4K to dekoder byłby jeszcze bardziej bezużyteczny.

 

Wracając do uslugi, na zapytanie o H2.

" Obecnie nie  mamy takiej informacji, aczkolwiek ilość kanałów jest systematycznie poszerzana"

Żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem , jakiś jest problem ktorego najwidoczniej technicy nie mogą przeskoczyć.

 

Mam dokładnie opisać ,a na jakich urządzeniach występuje problem , podać IP , rodzaj polączenia internetowego, system operacyjny, adres MAC telewizora itd.

Dla jednego brakującego kanału , nie bedę się " bawił" w reklamacje. Pół roku zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...