kingofsouth Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Oglądałem film na HBO i zero, przycinek, zacinek, czkawek ,buforowania. Urządzenia : Play Now BOX TV [2] Mi Box S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 (edytowane) Play Now Box2, dziękuję, ale wolę już obraz przez aplikację. "Sztuczny HDR" poza Eleven4K nie za bardzo zachęca do oglądania. Edytowane 24 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 9 godzin temu, LorDx napisał: Następuje przeskok na inny serwer stremingowy cały problem, co łącze to inaczej. Twoje łącze ma problem z buforowaniem z danym serwerem wiec przeskakuje na inny aż znajdzie ten najlepszy. https://www.atman.pl/lista-wszystkich-uczestnikow-thinx-ix/ szukajcie swojego operatora netu z puntem wymiany ruchu Ale tak serio, to co mnie obchodzi jakiś "przeskok" jako klienta? To ma działać. Z Netflixem nie ma takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 (edytowane) Dokładnie. Ma działać , a nie jakaś loteria. Ale, co tam zaraz się pojawi kilka następnych " recenzji" we współpracy z serwisem zachwalających bezkrytycznie jakość usługi i tam takie czy inne cuda. * Disny Junior od ponad pół godziny jest płyny obraz. Można.Zatem dlaczego nie działa to tak na pozostałych kanałach? Edytowane 24 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 3 godziny temu, bugmenot napisał: W NC+ GO 720p to były profile "pandemiczne", wcześniej były 1080p i 1080p-1 (ten miał naprawdę sensowną jakość) Ale ja to testowałem przed pandemią, może 2-3 lata temu. Być może później dali 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 6 minut temu, Toma441 napisał: Ale tak serio, to co mnie obchodzi jakiś "przeskok" jako klienta? To ma działać. Z Netflixem nie ma takich problemów. c+ jest tylko na tym punkcie wymiany, to netflix płaci za obecność na punktach styków i backup na serwerach cdn, może być na każdym jak go na to stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 13 minut temu, LorDx napisał: c+ jest tylko na tym punkcie wymiany, to netflix płaci za obecność na punktach styków i backup na serwerach cdn, może być na każdym jak go na to stać. Z całym szacunkiem, ale klient naprawdę nie powinien sobie takimi szczegółami zawracać głowy. Okazuje się po czasie, że całej usłudze zrobiono bardzo dobry (zapewne płatny) PR na przeróżnych portalach i kanałach YT, ale z perspektywy czasu to się w żaden nie przełożyło na jakość, czyli to co ten klient otrzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Ogladam na Mi Box S Canal+Dokument i zero problemów. 30 minut i nic sie nie dzieje. Dobry darmowy mobilny MR dla abonentów PC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Jak skończysz, to proszę sprawdź płynność obrazu na MTV Hits, lub C+ Seriale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 (edytowane) Oglądane w najniższej jakości na necie mobilnym w DE na Tablecie Lenovo. MTV Live HD- buforowanie co chwilę. Stop klatka i powrót dźwięku na kilka sekund do tyłu. MTV HD- To samo, tylko rzadziej TVP Seriale- Co chwilę buforowanie. Natomiast C+, HBO, NG, TVN bez problemu. Całe szczęście, że tych śmieci nie ogladam i nie muszę się wq...ać Edytowane 24 Stycznia 2021 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 3 minuty temu, ircios napisał: Całe szczęście, że tych śmieci nie ogladam i nie muszę się wq...ać Dobrze napisane, tylko jak zgłosiłem może nie problem , tylko zapytanie o co chodzi do działu technicznego. To było zdziwienie, że tego typu zgłoszeń nie ma. To nie rozwiązuje sytuacji, dla innych może to być problem (Bo może są tacy, co za to jeszcze płacą.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, Toma441 napisał: Z całym szacunkiem, ale klient naprawdę nie powinien sobie takimi szczegółami zawracać głowy. Okazuje się po czasie, że całej usłudze zrobiono bardzo dobry (zapewne płatny) PR na przeróżnych portalach i kanałach YT, ale z perspektywy czasu to się w żaden nie przełożyło na jakość, czyli to co ten klient otrzymał. Klient powinien dostac produkt. A dostaje demo. Nie kazdy jest informatykiem zeby siedziec i ogarniac co sie dzieje. Ale widocznie maja tyle kasy, ze wiecej nie chca zarobic. Edytowane 24 Stycznia 2021 przez PawelU1981 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 11 godzin temu, PawelU1981 napisał: Klient powinien dostac produkt. A dostaje demo. Nie kazdy jest informatykiem zeby siedziec i ogarniac co sie dzieje. Ale widocznie maja tyle kasy, ze wiecej nie chca zarobic. Mi działa dobrze nie wiem do kogo masz pretensje, sprawdzałem na kontrakcie i prepaid pół dnia i nie zrywało. dla kontraktu TV to tylko dodatek bezpłatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Czyli jak cos jest gratis to moze nie dzialacA jak placisz to mozna przymknac oko?! Nie mam wiecej pytan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Godzinę temu, LorDx napisał: dla kontraktu TV to tylko dodatek bezpłatny. Jeżeli operator zdaje sobie sprawę z tego, że klienci tak postrzegają jego ofertę to przestaję się dziwić, że pozwala sobie na lekceważące traktowanie swoich abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Jeszcze jak zabiorą to powiesz że jakim prawem , mi działa dobrze nikt mi nie powie ze tnie na moim łączu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 @LorDx MTV HD i Live oraz TVP Seriale? Nie tną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 1 godzinę temu, LorDx napisał: Mi działa dobrze nie wiem do kogo masz pretensje, sprawdzałem na kontrakcie i prepaid pół dnia i nie zrywało. dla kontraktu TV to tylko dodatek bezpłatny. Ale to nie jest tak, że jak masz za darmo to może być byle jak. U mnie przez pierwszy miesiąc na C+Box, żaden kanał nie przycinał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 2 minuty temu, Toma441 napisał: Ale to nie jest tak, że jak masz za darmo to może być byle jak. U mnie przez pierwszy miesiąc na C+Box, żaden kanał nie przycinał. jade 2 miesiąc, nie narzekam, fakt rozdali miesięcy ludziom mnustwo i trasy ogólne będą zapchane a wyjście na świat z gumy nie jest, po to operatorzy się przyłączaja punktów styku i wymiana ruchu idzie tak jakby na skróty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Godzinę temu, LorDx napisał: Jeszcze jak zabiorą to powiesz że jakim prawem Nie powiem bo nie jest to oferta gwarantowana w umowie tylko mniej lub bardziej fajna opcja dodatkowa. Ale multiroom też mam za 0,- zł/mies. czyli co - też może mi nie działać? Odniosłem się do Twojego stwierdzenia, że "to tylko dodatek bezpłatny". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Nie ma bezpłatnych dodatków... Trzeba mieć płatną umowę abonamentową. Za cenę abo ma się dostęp do takich czy innych usług a te często zależą od wybranego pakietu. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drawiec23 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Czy może mi ktoś podpowiedzieć dlaczego kanały na żywo nie wyświetlają mi się w aplikacji na androidzie ani w aplikacji na mi box s? Przez przeglądarkę wszystko działa. Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Ponieważ jednym usługa działa na wszystkim i to bez żadnych zastrzeżeń. Innym zacinają się niektóre kanały. Ty za to znalazłeś się w grupie " szczęśliwców" , którym nie działają kanały" na żywo". Grunt, że jako abonent masz usługę za darmo . ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Na razie aplikacja działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Co dziwne sprawdzam teraz i tak to nie dzialalo nawet kiedy bylo w miare ok. Najwyzsze ustawienia jakosci nie zadne tam zalecane i nic nie buforuje i nie tnie. Szok!!! EDIT: Problem z przycinaniem w mniejszym stopniu zostal na paczce Canal+, glownie C+ Domo HD, C+ Film HD oraz C+ Dokument HD. Edytowane 27 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.