Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PawelU1981

U mnie ipla i kanaly live tez ida na pelnych ustawieniach i zero ciecia. To samo player, HBO GO, Netflix, czy CP GO. Takze opowiadanie, ze jeden jedyny Canal+ ma problem bo net jest zly jest slabe. Mialem taka kablowke, ktora wmawiala mi, ze brak sygnalu oznacza, ze mam kodowany nieoplacony pakiet i juz nie jestem ich klientem. Takze tak. Ale jak widac dla Canal+ 135 zl miesiecznie ode mnie to malo, skoro nie ogarniaja tematu, po tym jak sami mi napisali, ze sprawa bledow jest po ich stronie, tylko technicy nie daja rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przecież nie jest drugi koniec świata. GoNET idzie z Czech, wczoraj obejrzałem tam całą Galę Mistrzów Sportu na Polsacie via LTE i nic nie cięło nawet przez chwilę.

Jak chce się robić poważną usługę to trzeba zadbać o porządną chmurę i routing jak chociażby Netflix czy YT, a nie jeden CDN i cache w Orange ;).

Jeśli tak dużo osób ma problem z przerywaniem transmisji to doraźnie mogliby pomyśleć o opcji zwiększenia bufora, co da jeszcze większe opóźnienie i oczekiwanie na załadowanie streamu, no ale może chociaż byłoby stabilniej.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez aplikację smart Sony nic nie tnie, ogólnie działa apka jak należy.

Do bieżących potrzeb, jak sprawdzenie  informacji, obejrzenie filmu  czy wybranego programu przez VOD idealnie się sprawdza.

Za darmo, dla abonentów, więc jest powód do zadowolenia ;-)

Największy powód do niezadowolenia zgodnie z powyższymi postami mają posiadacze dedykowanego dekodera do usługi.

Tu się nic nie zmieniło.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, LorDx napisał:

to nie wina boxa, to wina łącz i punktów styku operatorskich, 

inne boxy maja cudownie inny net albo apka w tv ?

u mnie nic nie tnie  netia ma umowe z orange i leci ladnie :)

Haha. Jasne. Na tym samym necie wszystkie aplikacje z iplą i Playerem działają bez zarzutu, także na boxie. Na boxie też działa dobrze Vod. Tnie kanały live i to też nie wszystkie. To wina tylko i wyłącznie niedopracowanej usługi, a konkretnie jednego z jej elementów - telewizji na żywo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wcześniej pisałem że listopad i połowa grudnia programy na żywo chodziły bez zacięć a teraz nie da się oglądać. Wczoraj spróbowałem na laptopie i szło elegancko by po chwili na telefonie z androidem już przycinało. Laptop też łączył się po wifi i nie było przycięć dlatego to raczej problem aplikacji na androidzie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, LorDx napisał:

Już widziałem tu jednemu strumień szedł przez czechy :D a nie bezpośrednio wiec co się dziwisz ze tnie.

takie trasy zrobił operator neta :-) net , usługa cdn leci na atmanie albo orange

Klienta nie powinno to w ogóle interesować a nadawca musi tak zorganizować usługę by umożliwiść odbiór klientom w różnych lokalizacjach. Internet mamy jaki mamy i nie mamy na to wpływu. Jakoś nie mam najmniejszych problemów z Netflixem czy Amazonem.

 

Wcześniej była dyskusja o wyższości kabla nad wifi. Teoretycznie jest to oczywista sprawa ale tak z ciekawości przetestowałem u siebie i nie dostrzegłem różnicy (te same osiągi przepustowości, taka sama stabilność). Tak więc nie zawsze kabel ma przewagę nad wifi, choć niewątpliwie jest zawsze bezpieczniejszym rozwiązaniem (daje większą pewność).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, dan772 napisał:

Już wcześniej pisałem że listopad i połowa grudnia programy na żywo chodziły bez zacięć a teraz nie da się oglądać. Wczoraj spróbowałem na laptopie i szło elegancko by po chwili na telefonie z androidem już przycinało. Laptop też łączył się po wifi i nie było przycięć dlatego to raczej problem aplikacji na androidzie.

I mnie to dopadło. Nowy telefon z Androidem 10 i przycinki w apce. Na starych urządzeniach (4-letni telefon i 6-letni tablet) płynność bez problemów. Ewidentnie wina aplikacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rasheed napisał:

Klienta nie powinno to w ogóle interesować a nadawca musi tak zorganizować usługę by umożliwiść odbiór klientom w różnych lokalizacjach. Internet mamy jaki mamy i nie mamy na to wpływu. Jakoś nie mam najmniejszych problemów z Netflixem czy Amazonem.

 

Wcześniej była dyskusja o wyższości kabla nad wifi. Teoretycznie jest to oczywista sprawa ale tak z ciekawości przetestowałem u siebie i nie dostrzegłem różnicy (te same osiągi przepustowości, taka sama stabilność). Tak więc nie zawsze kabel ma przewagę nad wifi, choć niewątpliwie jest zawsze bezpieczniejszym rozwiązaniem (daje większą pewność).

Jestem tego samego zdania. Co mnie obchodzą "pakiety", "serwery", "przepustowość", czy sposób podłączenia. W przypadku Netflixa w ogóle się nad tym nie zastanawiam, a też bierze moje pieniądze. Po prostu wiem za co płacę. Tutaj usługa ewidentnie jest niedopracowana. Jakiś miesiąc wstecz nic mi na boxie podpiętym pod WiFi nie zacinało na kanałach live . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Ja czuję, że niewiele się zmieni. Raczej jest gorzej. 1.12 i 2.12 mialem idealnie z tv na zywo. Od 3.12 zaczelo ciac co kilkadziesiat mint. 16.12 juz tak cielo, ze napisalem im zgloszenie. Od 1.01 juz w ogole nie ogladalem live tv. Juz np. 7.01 znow idealnie dzialalo i myslalem, ze zrobili by znow skopa temat i postanowilem dac sobie spokoj. I powtarzam tworcom teorii o winie interneru, ze na komputerze i w przegladarce tv nic nie cielo ani razu. A internet ten sam co do boxai tez po kablu a nie po wifi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy też tak macie, że jak oglądacie Canal+ TV przez Internet na przeglądarce MS Edge (w wersji Chromium) to macie artefakty na wszystkim co nie jest na żywo co paręnaście sekund? Co ciekawe Google Chrome nie ma tego problemu, a oba bazują na Chromium. Może to kwestia GPU. Ale tylko C+ sprawia taki problem, wszystkie inne strony wideo działają OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny przykład na niechlujstwo Canal+ w obsłudze tej aplikacji. Chciałem zacząć oglądać "Manhunta" ale zauważylem, że jakość obrazu jest bardzo średnia. Sprawdzam bitrate - 4,5 mb/s. Pomysalem, że może kupili taką wersję. Tak z ciekawosci włączyłem jeden z dalszych odcinków i jest normalnie 6 mb/s. Przy serialu "Wisting" jest jeszcze ciekawiej, pierwsze odcinki w 2.5 mb a potem 6. Kolejny serial, już nie pamiętam tytułu bo sprawdzałem wyrywkowo, i to samo. Nie chce im się tak normalnie wstawić w optymalnej jakości cały sezon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja dorzucę coś od siebie :).

Ostatnio przy oglądaniu filmów z biblioteki VOD na telefonie/tablecie pojawia się sytuacja, że dźwięk działa poprawnie, natomiast obraz rwie, zatrzymuje się na kilka sekund itp. Pomaga przełączenie jakości z "automatycznej" na inną, np. na 1080p - 6000Kb/sec.

Mimo wszystko - taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

A ja dzis po zlozeniu reklamacji odbieram nowego boxa Canal+. Reklamacje uznal sklep. Poprzedniego na zlom wywalilem😂 I znow 2 miesiace gratis na tym syfie. Ale mysle, ze wykorzystam go raczej do ipli, netflixa czy hbo go. Bo samego canal+ mam delikatnie dosc.

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, PawelU1981 napisał:

Ja dostalem dzis z innym pilotem i dziala zdecydowanie szybciej, ale club mtv jak mialo przyciecia tak ma. Moze rzadziej ale sie odechciewa ogladac.

Wczoraj otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie, to była raczej prośba o doprecyzowanie danych, ale na tyle sensowna i szczegółowa, że mam większą nadzieję, że ktoś faktycznie zaczął się sprawie przyglądać. Dodatkowo, na kanale TVP Sport w godzinach wieczornych, pojawił się dosyć nietypowy komunikat o błędzie: "trwają prace w celu ulepszenia usługi, przepraszamy za niedogodności". 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Toma441 napisał:

Wczoraj otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie, to była raczej prośba o doprecyzowanie danych, ale na tyle sensowna i szczegółowa, że mam większą nadzieję, że ktoś faktycznie zaczął się sprawie przyglądać

 

Chodzi o informację o dostawcy internetu, przepustowości, adresie IP itp ? Bo ja już 4 razy odpowiadam na te standardowe dla nich pytania a oni za każdym razem po otrzymaniu odpowiedzi przekazują spraw komuś innemu. A ten następny znów pyta o to samo ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...