Gość PawelU1981 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 U mnie ipla i kanaly live tez ida na pelnych ustawieniach i zero ciecia. To samo player, HBO GO, Netflix, czy CP GO. Takze opowiadanie, ze jeden jedyny Canal+ ma problem bo net jest zly jest slabe. Mialem taka kablowke, ktora wmawiala mi, ze brak sygnalu oznacza, ze mam kodowany nieoplacony pakiet i juz nie jestem ich klientem. Takze tak. Ale jak widac dla Canal+ 135 zl miesiecznie ode mnie to malo, skoro nie ogarniaja tematu, po tym jak sami mi napisali, ze sprawa bledow jest po ich stronie, tylko technicy nie daja rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Już widziałem tu jednemu strumień szedł przez czechy a nie bezpośrednio wiec co się dziwisz ze tnie. takie trasy zrobił operator neta net , usługa cdn leci na atmanie albo orange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) To przecież nie jest drugi koniec świata. GoNET idzie z Czech, wczoraj obejrzałem tam całą Galę Mistrzów Sportu na Polsacie via LTE i nic nie cięło nawet przez chwilę. Jak chce się robić poważną usługę to trzeba zadbać o porządną chmurę i routing jak chociażby Netflix czy YT, a nie jeden CDN i cache w Orange ;). Jeśli tak dużo osób ma problem z przerywaniem transmisji to doraźnie mogliby pomyśleć o opcji zwiększenia bufora, co da jeszcze większe opóźnienie i oczekiwanie na załadowanie streamu, no ale może chociaż byłoby stabilniej. Edytowane 10 Stycznia 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Przez aplikację smart Sony nic nie tnie, ogólnie działa apka jak należy. Do bieżących potrzeb, jak sprawdzenie informacji, obejrzenie filmu czy wybranego programu przez VOD idealnie się sprawdza. Za darmo, dla abonentów, więc jest powód do zadowolenia Największy powód do niezadowolenia zgodnie z powyższymi postami mają posiadacze dedykowanego dekodera do usługi. Tu się nic nie zmieniło. Edytowane 10 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 2 godziny temu, LorDx napisał: to nie wina boxa, to wina łącz i punktów styku operatorskich, inne boxy maja cudownie inny net albo apka w tv ? u mnie nic nie tnie netia ma umowe z orange i leci ladnie Haha. Jasne. Na tym samym necie wszystkie aplikacje z iplą i Playerem działają bez zarzutu, także na boxie. Na boxie też działa dobrze Vod. Tnie kanały live i to też nie wszystkie. To wina tylko i wyłącznie niedopracowanej usługi, a konkretnie jednego z jej elementów - telewizji na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Ja testuje właśnie od 2-3 dni i od czasu do czasu szczególnie na samym początku filmu itp potrafi zaciąćAle internet ok 5 mega w lapku na stałe 30-40 zakładek otwartych gg czy podłączony do sieci box na E2.Dodatkowa sprawa jakość nie powala na kolana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan772 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Już wcześniej pisałem że listopad i połowa grudnia programy na żywo chodziły bez zacięć a teraz nie da się oglądać. Wczoraj spróbowałem na laptopie i szło elegancko by po chwili na telefonie z androidem już przycinało. Laptop też łączył się po wifi i nie było przycięć dlatego to raczej problem aplikacji na androidzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 13 godzin temu, LorDx napisał: Już widziałem tu jednemu strumień szedł przez czechy a nie bezpośrednio wiec co się dziwisz ze tnie. takie trasy zrobił operator neta net , usługa cdn leci na atmanie albo orange Klienta nie powinno to w ogóle interesować a nadawca musi tak zorganizować usługę by umożliwiść odbiór klientom w różnych lokalizacjach. Internet mamy jaki mamy i nie mamy na to wpływu. Jakoś nie mam najmniejszych problemów z Netflixem czy Amazonem. Wcześniej była dyskusja o wyższości kabla nad wifi. Teoretycznie jest to oczywista sprawa ale tak z ciekawości przetestowałem u siebie i nie dostrzegłem różnicy (te same osiągi przepustowości, taka sama stabilność). Tak więc nie zawsze kabel ma przewagę nad wifi, choć niewątpliwie jest zawsze bezpieczniejszym rozwiązaniem (daje większą pewność). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 14 minut temu, dan772 napisał: Już wcześniej pisałem że listopad i połowa grudnia programy na żywo chodziły bez zacięć a teraz nie da się oglądać. Wczoraj spróbowałem na laptopie i szło elegancko by po chwili na telefonie z androidem już przycinało. Laptop też łączył się po wifi i nie było przycięć dlatego to raczej problem aplikacji na androidzie. I mnie to dopadło. Nowy telefon z Androidem 10 i przycinki w apce. Na starych urządzeniach (4-letni telefon i 6-letni tablet) płynność bez problemów. Ewidentnie wina aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0175 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 U mnie działa wszystko bez zarzutów, korzystam z aplikacji na smartfonie i Chromecast Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 2 godziny temu, Rasheed napisał: Klienta nie powinno to w ogóle interesować a nadawca musi tak zorganizować usługę by umożliwiść odbiór klientom w różnych lokalizacjach. Internet mamy jaki mamy i nie mamy na to wpływu. Jakoś nie mam najmniejszych problemów z Netflixem czy Amazonem. Wcześniej była dyskusja o wyższości kabla nad wifi. Teoretycznie jest to oczywista sprawa ale tak z ciekawości przetestowałem u siebie i nie dostrzegłem różnicy (te same osiągi przepustowości, taka sama stabilność). Tak więc nie zawsze kabel ma przewagę nad wifi, choć niewątpliwie jest zawsze bezpieczniejszym rozwiązaniem (daje większą pewność). Jestem tego samego zdania. Co mnie obchodzą "pakiety", "serwery", "przepustowość", czy sposób podłączenia. W przypadku Netflixa w ogóle się nad tym nie zastanawiam, a też bierze moje pieniądze. Po prostu wiem za co płacę. Tutaj usługa ewidentnie jest niedopracowana. Jakiś miesiąc wstecz nic mi na boxie podpiętym pod WiFi nie zacinało na kanałach live . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Ja czuję, że niewiele się zmieni. Raczej jest gorzej. 1.12 i 2.12 mialem idealnie z tv na zywo. Od 3.12 zaczelo ciac co kilkadziesiat mint. 16.12 juz tak cielo, ze napisalem im zgloszenie. Od 1.01 juz w ogole nie ogladalem live tv. Juz np. 7.01 znow idealnie dzialalo i myslalem, ze zrobili by znow skopa temat i postanowilem dac sobie spokoj. I powtarzam tworcom teorii o winie interneru, ze na komputerze i w przegladarce tv nic nie cielo ani razu. A internet ten sam co do boxai tez po kablu a nie po wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Ciężko jest, bo obecnie mają wakat na stanowisku testera. Jeśli wiecie, co siedzi w środku aplikacji i wiecie jak to wszystko usprawnić, wyślijcie swoje CV. https://www.wirtualnemedia_pl/praca/oferta/canal/tester-produktow-ott/160714 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Czy wy też tak macie, że jak oglądacie Canal+ TV przez Internet na przeglądarce MS Edge (w wersji Chromium) to macie artefakty na wszystkim co nie jest na żywo co paręnaście sekund? Co ciekawe Google Chrome nie ma tego problemu, a oba bazują na Chromium. Może to kwestia GPU. Ale tylko C+ sprawia taki problem, wszystkie inne strony wideo działają OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Kolejny przykład na niechlujstwo Canal+ w obsłudze tej aplikacji. Chciałem zacząć oglądać "Manhunta" ale zauważylem, że jakość obrazu jest bardzo średnia. Sprawdzam bitrate - 4,5 mb/s. Pomysalem, że może kupili taką wersję. Tak z ciekawosci włączyłem jeden z dalszych odcinków i jest normalnie 6 mb/s. Przy serialu "Wisting" jest jeszcze ciekawiej, pierwsze odcinki w 2.5 mb a potem 6. Kolejny serial, już nie pamiętam tytułu bo sprawdzałem wyrywkowo, i to samo. Nie chce im się tak normalnie wstawić w optymalnej jakości cały sezon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 To i ja dorzucę coś od siebie :). Ostatnio przy oglądaniu filmów z biblioteki VOD na telefonie/tablecie pojawia się sytuacja, że dźwięk działa poprawnie, natomiast obraz rwie, zatrzymuje się na kilka sekund itp. Pomaga przełączenie jakości z "automatycznej" na inną, np. na 1080p - 6000Kb/sec. Mimo wszystko - taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
100dziez Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 U mnie nadal brak płynności obrazu, cofanie fonii o kilka sekund do tyłu. Wczoraj złożyłem reklamację w sklepie, w którym zakupiłem boxa. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 (edytowane) A ja dzis po zlozeniu reklamacji odbieram nowego boxa Canal+. Reklamacje uznal sklep. Poprzedniego na zlom wywalilem I znow 2 miesiace gratis na tym syfie. Ale mysle, ze wykorzystam go raczej do ipli, netflixa czy hbo go. Bo samego canal+ mam delikatnie dosc. Edytowane 13 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 może jakaś paria tych tunerów jest beee, ja brałem za 199 zł w promocji na allegro i jest git bezpośrednio od c+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Ja dostalem dzis z innym pilotem i dziala zdecydowanie szybciej, ale club mtv jak mialo przyciecia tak ma. Moze rzadziej ale sie odechciewa ogladac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 (edytowane) 16 godzin temu, PawelU1981 napisał: Ja dostalem dzis z innym pilotem i dziala zdecydowanie szybciej, ale club mtv jak mialo przyciecia tak ma. Moze rzadziej ale sie odechciewa ogladac. Wczoraj otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie, to była raczej prośba o doprecyzowanie danych, ale na tyle sensowna i szczegółowa, że mam większą nadzieję, że ktoś faktycznie zaczął się sprawie przyglądać. Dodatkowo, na kanale TVP Sport w godzinach wieczornych, pojawił się dosyć nietypowy komunikat o błędzie: "trwają prace w celu ulepszenia usługi, przepraszamy za niedogodności". Edytowane 14 Stycznia 2021 przez Toma441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 to nie poważne, że od rana robią "aktualizacje oprogramowania". takie rzeczy sie robi na serwerze testowym, a potem w chwile przerzuca na środowisko produkcyjne. jezu jeżycki jak nie hbo, mbank to c+. amatorka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Dziś pociągnąłem kabelek.Chodzi przez Ethernet. Zobaczymy jak będzie z tym przycinaniem. Samo odpalanie kanałów jakby nieco szybsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 (edytowane) 2 sezon " Strefy mroku" znakomicie się ogląda w aplikacji C+ na android tv. Polecam. Edytowane 14 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 4 godziny temu, Toma441 napisał: Wczoraj otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie, to była raczej prośba o doprecyzowanie danych, ale na tyle sensowna i szczegółowa, że mam większą nadzieję, że ktoś faktycznie zaczął się sprawie przyglądać Chodzi o informację o dostawcy internetu, przepustowości, adresie IP itp ? Bo ja już 4 razy odpowiadam na te standardowe dla nich pytania a oni za każdym razem po otrzymaniu odpowiedzi przekazują spraw komuś innemu. A ten następny znów pyta o to samo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.