Dawid88 Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Drugi miesiąc darmowych testów rozpoczęty. Pakiet film i pakiet sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Ciekawe kiedy to naprawią:D podejrzewam że we wrześniu bo teraz to i tak sezon "ogórkowy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Naprawią? A cos sie zepsuło? Ta zabawa w darmowe miesiace , niech trwa wiecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 No i muszą zrobić coś z cenami na Player cała paczka z canal i HBO za 60 zł A tutaj 100 zł. Jak nawet na Player dokupić eleweny wychodzi znacznie taniej. Bo filmboxow nie liczę ani sportklubow bo to żadne Premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Pewnie zabiorą C+ z Playera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Godzinę temu, PIOOLE napisał: No i muszą zrobić coś z cenami na Player cała paczka z canal i HBO za 60 zł A tutaj 100 zł. Jak nawet na Player dokupić eleweny wychodzi znacznie taniej. Bo filmboxow nie liczę ani sportklubow bo to żadne Premium. Ale możesz oglądać na 2 urządzeniach jednocześnie. Czyli cena na pół z kolegą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Powiedzcie jak dziala apka canal plus przez internet na dekoderze od t mobile ? Na mi box często wylogowuje się automatycznie.Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 mam dekoder od T mobile tam również tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Dziwne. U mnie na MiBoxie się wylogowało tylko, gdy skończyła się subskrypcja. Tak ani razu, nawet jak jest traktowany wyciąganiem wtyczki z gniazdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Mój Mi Box S nigdy nie wylogowywał się aż do dziś, nie mogę zalogować się "System nie może przetowrzyć tego żądania "500: Internal Server Error" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) Wyczyść pliki użytkownika i przeinstaluj aplikacje Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Jak wyczyścić pliki użytkownika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Dane aplikacji... gdzieś jest w ustawieniach androida nie pamiętam teraz gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 10 minut temu, sebczak napisał: Jak wyczyścić pliki użytkownika? Wystarczy, ze odinstalujesz aplikacje i ja jeszcze raz zainstaluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Deinstalacja i ponowna instalacja nie pomogła, błąd z logowaniem nadal występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 A na telefonie/tablecie/laptopie działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Przez przeglądarke na laptopie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Czasem występuje problem z zalogowaniem sie na Mi Box. Musisz zobaczyć później. Byc może coś robią. Spróbuj odświeżyć uprawnienia np. na smartfonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 @sebczak A jak nadal będzie występować problem to napisz na Twitterze https://twitter.com/nowycanalplus i powiedz, że wszystko już zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Może faktycznie coś robią w C+, udało sie zalogować po wyczyszczeniu danych, zainstalowaniu ponownym aplikacji i uruchomieniu Mi Boxa ponownie, ale nie działa TV na żywo "Strona niedostępna. Jeśli problem będzie nadal występował prosimy o kontakt z biurem obłsugi klienta Platformy Canal+" Pewnie 50klatek właczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Dodają c+4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Te błędy są od czasu startu usługi, jakiś nadgorliwy firewall blokujący adresy IP na kilka godzin ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Telewizja na żywo już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Przestroga dla Was aby pilnować kiedy wylaczyc. Ja niestety przegapiłem 1 dzień i pobrało mi z karty 125 zł.. żadne prośby na maila nie pomogły. Wiem moja wina, jednak gdzieś w duchu liczyłem na jakiś ludzki odruch ale w końcu to biznes. Dlatego w ten sposób odechciało mi się testować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Anulować można zaraz po zakupie do tego usunąć karte i po problemie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.