Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bzdura jest to opcja dodatkowa i tyle w temacie. To jedno drugie że to co masz gwarantowane to drogą statelitarna a nie w wersji mobilnej. Tu jest w umowie za free.Więc trudno reklamować coś co jest za darmo.Sam mam C+/C+4K i MP i C+4K jest jako opcja a że jest zobowiązanie to chyba oczywiste bo gdyby nie było to nie cena promocyjna tylko standardowa😂 Edit a najzabawniejsze że zapewne masz tą opcję za 0zł w umowie tak jak ja🤣

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku subskrypcji (bo to akurat mówie o swoim case) jest to gwarantowane, a przynajmniej przed zakupem subskrypcji online widnieje na liście kanałów logotyp Canal+4K. Więc w zależności od tego czy abonament czy online subskrypcja jest to odpowiednio dodatek lub obowiązkowe.

Generalnie Canal+ to pod względem jakości usług (nie mówię o bitrate tylko podejściu do klienta) level Viaplay.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Krzysiek11:) napisał(a):

Trwa awaria związana z udostępnianiem kanałów 4K w aplikacji Canal+ Online. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

Czyli jednak awaria😂 A tu już teorie spiskowe i reklamacje bo to co niby maja gwarantowane nie działa🤣 Tylko żaden nie doczytał że usługa dodawana gratis do umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Krzysiek11:) napisał(a):

Trwa awaria związana z udostępnianiem kanałów 4K w aplikacji Canal+ Online. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

Ta "awaria" jest już od czwartku, więc trwa już ponad 48 godzin. A to już bardziej przypomina  celowe działanie operatora. Tym bardziej że jest to związane z ważnymi wydarzeniami sportowymi ( mecz  Juventus-Napoli i mecz Ekstraklasy Pogoń-Warta w 4K )

 

Kanałów tych, jak nie było tak nie ma . A support dalej twierdzi że problem leży w uprawnieniach. lub w sprzęcie :D 

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca, bo jest spora część abonentów która korzysta tylko ze streamingu. I nie ma dostępu do satelity lub nie może powiesić sobie anteny bo im wspólnota mieszkaniowa robi problemy.  Lub mają przeszkody terenowe Ale co Ty możesz o tym wiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie a te mecze co były w 4K nie było ich w FHD. Zawsze można się wyprowadzić z bloku i powiesić sobie np takie coś https://hollex.pl/plaskieflat-c-3_101.html . Ale lepiej marudzić niż działać. Edit i faktycznie jest to spora grupa abonentów bo ty masz dostęp do takich danych i dokładnie to wiesz.

 

Edytowane przez Kirk
Hamuj się z wycieczkami osobistymi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
Godzinę temu, danielpes5 napisał(a):

 Poradzili sobie dość szybko ,bo raptem tylko w 3 dni :D Poziom level Viaplay

Niektórym się prawie świat skończył, bo treści 4K zabrakło przez 3 dni. Mimo tego, że napisałem, że to awaria i trwają prace nad jej usunięciem, dalej ciągnięty był temat celowego działania 🙃 streaming to nie pilot, że naprawa (wymiana baterii) trwa kilka sekund.

 

Skandalem byłoby, gdyby treści sportowych całkowicie na te 3 dni zabrakło, a tutaj zabrakło jedynie jakości 4K, która nie zawsze bywa w pełni natywna.

 

 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...