Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, ircios napisał:

Problem chyba tkwi w Twoim sprzęcie.  Korzystam w UE z francuskiej karty GSM, także w Hiszpanii. Wszystko działa.  Nawet w hiszpańskich hot spotach wszystko działa, a ip hiszpańskie. Jutro będę w Madrycie to sobie potestuję jeszcze.

W sprzęcie? Wątpię. Sprawdzałem na 3 różnych urządzeniach. Sprawdzę jeszcze na przeglądarce na laptopie. A ty też korzystasz jako Abonent Platformy Canal +?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj na canal + online mam czarną planszę z napisem: trwa aktualizacja oprogramowania.... Spróbuj połączyć się później. Czy naprawdę? Czy też muszę od nowa jakoś się logować?

 

 Edytowane kilka minut później. Ok. Już sam doszedłem  o co chodzi. Kilkukrotnie się wylogowałem i zalogowałem, albowiem raz nie wystarczył, aż w końcu programy się pojawiły.

Edytowane przez darklew64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ircios napisał:

@wilq79 a dlaczego ma nie działać.  To jest jak z nc+ go.

 

Chodziło mi o to że są różnice w funkcjonalności między abo a bez (np. limit urządzeń). A może chodzi tylko o konfigurację sieci u hiszpańskiego operatora, gdzie z jakiegoś powodu kanały live przez c+ott nie trybią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wilq79 napisał:

 

Chodziło mi o to że są różnice w funkcjonalności między abo a bez (np. limit urządzeń). A może chodzi tylko o konfigurację sieci u hiszpańskiego operatora, gdzie z jakiegoś powodu kanały live przez c+ott nie trybią.

Całkiem możliwe, że chodzi o ustawienia sieci, bo przez polski VPN też nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Canal+online to porażka... myślałem ze aplikacji HBO GO jest słaba ale "to to" to jest poniżej dna... Wziąłem to jako substut premium w kablowce i działanie tego jest beznadziejne... Kanały online w obsludze porażka, brak epg, korzystanie z tego jako substytu tv online nie jest realna opcja... na vod zapameitywanie co się oglądało jak w epoce kamienia łupanego, zanim klikne w ogladany serial podaje mi że skończyłem na 9 odcinku ale jak już wejde w serial, to mnie wrzuca tylko do sezonu, sam musze reszte przeklikac... nie mowiąc ze spotkałem się na kilku odcinkach z poteżna desynchronizacją dzwieku i to samo było przez przegladarke i innym urządzeniu... Gdybym ja to wziął z darmowym miesiącem to pół biedy ale płacić za to 50zł to jakiś niesmieszny żart! A co wiecej próba odstąpienia od umowy wciagu 14 dni to jakiś masakra, wogole nie informują o takiej mozliwości, utrudniaja jak mogą... UOKIK się powinien za nich wziąć. Polecam zobaczyć jak działa TV online w głupim UPC z aplikacją Horizon TV, canal+ online to nieumyci amatorzy przy tym...

Edytowane przez marioking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lukimann napisał:

@marioking desynchronizacja dźwięku?

Chyba , korzystamy z 2 różnych aplikacji ;-)

NIe mowie ze zawsz ale nawet na paru odcinach to za dużo... na darmowych usługach nie spotykałem się z czymś takim...

 

Ja miłośnikiem nie zostane bo jakość i poziom usługi urąga przyzwoitości... a temat jest raczej właściwy... canal+online to TV przez internet, chociąż jak korzystam z rożnych streamów tak tragicznej funkcjonalności w życiu nie uświadczyłem, nawet ipla czy wp pilot lepiej od tego działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marioking Nie wiem co Ci tam się dzieje, ale przynajmniej u mnie nie występują takie cuda jak u Ciebie. Chyba mało u kogo one występują.

 

@perdos Jestem w miejscowości Alcala de Henares pod Madrytem. Z polskiej karty GSM i Francuskiej wszystko działa prawidłowo. Z hiszpańskiego Hot Spot przez WiFi też działa normalnie. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge przyznać rację,  że w opcjach na żądanie np w Nat. Geographic jesr niezły bałagan, jeśli chodzi o liczbę, układ odcinków w niektórych seriach w serwisie.

I nie tylko w tej opcji.

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, lukimann napisał:

Moge przyznać rację,  że w opcjach na żądanie np w Nat. Geographic jesr niezły bałagan, jeśli chodzi o liczbę, układ odcinków w niektórych seriach w serwisie.

I nie tylko w tej opcji.

 

Tak...to prawda..bałagan jest i to nie mały.  Jedynie porządek jest w tv na żywo. Reszta to mix i chyba jakiś zezowaty programista to zrobił. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupił tv ott dla seriali nie dla tv która jest w pakiecie i cenach :D, kolekcje vod niema są jakby ich nie było.

netflix nie daje prawa do odstąpienia w ciagu 14dni , hbo też, c+ także nie powinno :) jeśli urząd nic im nie robi to podmioty musi traktować jednakowo.

 

widać plaga celowych odstąpień jest spora :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jednak treści cyfrowe nie są przekazywane na takim nośniku, lecz np. pobiera się je bezpośrednio ze strony internetowej, to prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi pod warunkiem, że nie zaczął jej wykonywać.

 

W razie rozpoczęcia wykonania umowy (np. pobrania plików z serwera) konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia, jeżeli zostaną spełnione łącznie następujące przesłanki:

  • rozpoczęcie świadczenia nastąpiło za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy;
  • przedsiębiorca poinformował o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto korzysta z C+OTT przez Kodi może posłuchać odgłosów "kuchni" Canal+ - rozmów live ze studia Canal+ (chyba red. sportowej). Kanał EVENT 2. Zapomnieli wyłączyć mikrofon. Obecnie leci audio z filmu Miś przeplatane odgłosami montażu materiałów video oraz mięsem. Beka.

P.S.

To samo na EVENT 1. Nie ogarniają wyłącznika mikrofonu. Profi.

6 godzin temu, ircios napisał:

Tak...to prawda..bałagan jest i to nie mały.  Jedynie porządek jest w tv na żywo. Reszta to mix i chyba jakiś zezowaty programista to zrobił. 

Niezły numer wywinęli z serialem "Gangi Londynu". Jeszcze kilka dni temu obejrzałem 3 odcinki z 8, a przedwczoraj serial ulotnił się jak kamfora. Wczoraj oglądając C+ Premium dowiedziałem się, że w najbliższą sobotę planują premierę 1 odcinka na tymże kanale, kolejne co tydzień. To się nazywa premiera.

P.S.

Dzisiaj serial wrócił do VOD.

Edytowane przez praspp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, LorDx napisał:

Jeżeli jednak treści cyfrowe nie są przekazywane na takim nośniku, lecz np. pobiera się je bezpośrednio ze strony internetowej, to prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi pod warunkiem, że nie zaczął jej wykonywać.

 

W razie rozpoczęcia wykonania umowy (np. pobrania plików z serwera) konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia, jeżeli zostaną spełnione łącznie następujące przesłanki:

  • rozpoczęcie świadczenia nastąpiło za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy;
  • przedsiębiorca poinformował o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

Tu zastosowanie ma według mnie art. 35 ustawa o prawach konsumenta, tak jak w przypadku abonamentów telefonicznych... opłata jest proporcjonalna do czasu użytkowania... szczególnie że dopiero z użytkowaniem można sie przekonac co do działania usługi... gdy ta jest niesatyfakcjonujac, nie mam nic przeciwko że mi policzą za tydzień gdy miałem nieszczęscie to użytkować... Mówicie o TV a ta nie daje się używac, widać to co leci, na dodatek w mało czytelny sposób, nie ma epg... przełączanie pomiedzy tym nieczytelnymi kanałami jest mało ergonomiczne... płacisz 50zł i trzeba sprawdzać program na serwisach stron trzecich... jakiś żart. Nie wiem... Horizon TV mnie tak rozpieścił że TV online może działać szybko, przejrzyscie, czytelnie.... Aplikacja Canal+ to jest epoka kamienia łupanego w działaniu i użytkowaniu.

 

I fakt wolałem przejść do treści VOD bo coś tam udawłało się obejrzeć. A problemem był serial Księga czarownic,,szczególnie końcówka pierwszego sezonu... obecnie zniknął z zakładaki HBO więc taki jest skutek problemów technicznych, a ja zotałem w połowie sezonu... nędza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2021 o 17:48, kingofsouth napisał:

 

Panie piszesz pan w dziale Canal+ dla abonentów PC+, to sie nie dziw , że napisałem: jedno urządzenie.

Oczywiście, ale abonent PC+ może sobie dokupić boxa bez dodatkowego abonamentu. Co wtedy? Box się będzie liczył do limitu czy nie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, LorDx napisał:

to poczytaj o wyłączeniach do prawa do odstąpienia, stoduje to neflix w całej UE, hbo itp

 

Tylko jest drobna różnica... Canal+ Polska S.A jest spółko zarejestrowaną w polsce... a nie jak Netflix international B.V. za granica, co może ignorować polskie regulacje prawne... Tu Canal moze się niedlugo odbić od sciany, bo wcześniej dawali to z miesiacem darmowym i jak sie okazało że badziew "no falll, no harm".. anulowałes i tyle, a teraz jak ktoś wezmie "full serwis" za 100 i okaże że działą jak to działą, to jednak fakt ochrony konsumenckiej ma znaczenie.... Jak sami zaznaczacie to jest tv online której idea jest swiadczenie usługi przez cały miesiąc a nie jest to produkt cyfrowy jak np. gra która z chwilą uruchomienia jest całością produktu... Tu jest kwestia ile osob to zgłosi do UOKIK bo to podpada pod te same uregulowania jak operatorzy komórkowi, mogą zwrócić cześć ale muszą! Mają obowiązek informowac o możliwości ostąpienia, powinni dołączać formularz odstąpienia. Już za takie proste uchybienia powinni zostać ukarani. Czekałem az odpale to obiecane 4k, ale minął wiek, stwierdziłem że zaraz bedzie liga sprawiedliowści to se potestuje przy okazji odchaczę obejrzenie... a jestem tak zesmaczony że mimo że film bedzie za tydzień wole to wyłaczyć... Osobiście uważam że konsumenci powinni pietnować niski poziom usług i jak mi odpowiedzą negatywnie zgłosze to nawet do UOKIK, bo jak sie nic nie robi, to sie nic nie poprawia... az żal że to działa juz od roku i tak wygląda... a wyniki to z głównie z takiego podejścia.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...