Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@NightRiders87 Nie używam aktualnie. Bardziej serwisy VOD mnie wkręcają. Ale wszystkie kanały działały bez zacięć. Myślę że na 90% to wina komunikacji między urządzeniami po Wifi u Ciebie.

Tyle tylko że ja korzystałem z Android TV na Soniaku. To dość wydajna jednostka sprzętowa. Nie wiem ja te wasze mi box'y się sprawdzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Do mnie dzis przyszly dwa mi boxy s. Dostalem w gratisie, bo reklamowalem inny sprzet. Od jutra bede testowal.

 

Z kolei u mnie Canal+ Box tnie bardziej po kablu niz po WiFi, taka ciekawostka. Nawet przez 45 min dzis ani jednego przyciecia nie bylo. Ale teraz znow forma mu wrocila. 1gb po kablu, a Box dziala jakbym mial lacze 2mb.

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzis przyszly dwa mi boxy s. Dostalem w gratisie, bo reklamowalem inny sprzet. Od jutra bede testowal.
 
Z kolei u mnie Canal+ Box tnie bardziej po kablu niz po WiFi, taka ciekawostka. Nawet przez 45 min dzis ani jednego przyciecia nie bylo. Ale teraz znow forma mu wrocila. 1gb po kablu, a Box dziala jakbym mial lacze 2mb.
Myślę że to zależy od wysyłanych i odbieranych danych także u danego dostawcy internetowego.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Robert68 napisał:

Kanał eleven sports liga niemiecka jakość obrazu żenująca. Za to reklamy super jakość. Inne ligi bez zarzutu. 

Na czym Ty oglądasz inne ligi?

Używając aplikacji -kanałów sportowych nie da się oglądać przez internet , mając do wyboru tradycyjną telewizję a streaming.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
1 godzinę temu, NightRiders87 napisał:

Myślę że to zależy od wysyłanych i odbieranych danych także u danego dostawcy internetowego.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

Ciekawe jest tylko to, ze na tym samym necie na kompie i w przegladarce tv wszystko smiga bez zaciec. Android na kazdym urzadzeniu nie dziala zwyczajnie i tnie kanaly live i nie wazne czy to telefon, box C+ czy tez mi box s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

136787460_870506480411336_13586208389186

Canal+ odpisal mi dzis, ze problem z zacinaniem tv na zywo jest nietypowy i pracuja by go rozwiazac. Czyli wreszcie przyznali, ze problem jest.

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie obecnie mam wykupiony za 75zł pakiet film plus fun info.Będę miał ich box.Czy okres darmowego miesięcznego korzystania i potem dwóch można jakoś wykorzystać na starym koncie?
Jeśli tak jak mam to zrobić?

Edit:Dostałem odpowiedz ze logując się na stare konto dostane za darmo na kolejny msc i potem dwa w postaci vouchera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Podziwiam, że im płacisz za to i chcesz mieć to ich niedziałające poprawnie pudło.

 

P.S.

Fajnie, że Canal+ robi coś z zacinającym się obrazem i być może to naprawi, tylko szkoda, że zablokowali mi możliwość korzystania z oferty online np. z komputera, bo robiąc testy na wielu urządzeniach, by potwierdzić, że usterka nie jest tylko związana z ich Boxem, korzystałem w ciągu trzech dni z 10 urządzeń. Dziękuję imbardzo ? Czuję się taki doceniony i przy okazji nie ze swojej winy, a raczej z chęci udowodnienia im iż to nie jest jednostkowa sprawa mam jeszcze fajniej niż było. Serio doceniam. Jednak zostaję przy Cyfrowym Polsacie Full Pakiet i przy okazji będę sobie korzystał z Club MTV dzięki ipli, bo tam nie tnie nic. A Canal+ już nie musi  zaprzątać sobie głowy jakimś tam moim zgłoszeniem. Czasy Cyfry+ to były jednak piękne czasy ? P.S. Byłem przeciwnikiem lewego oglądania telewizji, ale chyba sharing takich jaj nie oferuje ?

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał " użyczony" na zasadach licencji dla konkurencji w ramach streamingu lepiej wygląda niż w aplikacji  u samego nadawcy.

Wstyd.?/ jeszcze to chcą sprzedawać za 50 zł..

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, PawelU1981 napisał:

136787460_870506480411336_13586208389186

Canal+ odpisal mi dzis, ze problem z zacinaniem tv na zywo jest nietypowy i pracuja by go rozwiazac. Czyli wreszcie przyznali, ze problem jest.

Rzeczywiście jest, bo teraz tnie na

HBO 2, przynajmniej u mnie. A to już jest przegięcie. 7.02 kończy mi się darmowy okres próbny i zrezygnuje do czasu naprawienia problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fotek wynika, że w UPC nSport+ ma 720p i 50 fps przy 5 Mbps. OTT C+ 1080p (i jak było pisane wcześniej 25 fps) przy 6 Mbps.

 

Oba streamy zrobione zapewne ze źródła z przeplotem 1080i. Więc rzeczywiście stream UPC może dla oka wyglądać lepiej bo ma dobry bitrate jak na 720p (a C+ co najwyżej średni jak na 1080p) i po pierwsze brak w UPC artefaktów kompresji przy szybkich ruchach, a po drugie 50 klatek/sek dla tych co widzą smużenia, albo ich urządzenia to potęgują ;).

Szczegołowość pewnie podobna bo w obu przypadkach obraz i tak jest konwertowany z formatu interpolowanego.

 

Tak samo jak było Eleven z WP Pilot, które leciało w 720p, a wyglądało bdb w porównaniu do PC+.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie na 50fps powinna już być widoczna różnica na korzyść PC+?

Przy okazji w Ipli Eleven 1 nadaje w 720p czy 1080p?

Przynajmniej taką jakość można by w przyszłości zaakceptować.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bugmenot: A może to też wina kodeków ? 6 mb/s przy 1080p to nie jest mało. Amazon ma 8 a różnica między nim a OTT C+ jest wyraźna. Wątpię by te 2 mb robiły aż taką różnicę. Netflix czasem mi złapie tylko 3 mb/s a jakość żyleta.

 

Jak już wcześniej pisałem mam od ok 2 tygodni problemy z oglądaniem wieczorem VOD (kanaly live też ale z nich nie korzystam). Tak z ciekawości codziennie to sprawdzam, wystarczy ok. pól minuty by się przekonać. Wczoraj zaskoczenie, nic nie tnie. Włączyłem więc "Proximę" i obejrzałem cały film bez żadnego zacięcia. Sprawdzę jeszcze dzisiaj ale pytanie do użytkowników Android TV. Czy pasek odtwarzacza zawsze miał krótki odcinek paska "szarego" wyprzedzającego moment gdzie aktualnie jesteśmy. To pewnie dotyczy tego, że materiał się pobiera wcześniej i oglądamy z tego fragmentu pobranego. Czy tak zawsze było czy dopiero dziś to zauważyłem ? Bo wydaje mi się, że gdy włączam film to muszę chwilę poczekać, kręci się kółko, być może pobiera pierwszy fragment. Chyba tego wcześniej nie miałem albo nie zauważyłem.

 

Do poprawienia bez wątpienia dźwięk. Nie dość, że 2 kanałowy to jeszcze czasem trzeszczy w kolumnach. Jak się oczy i uszy przyzwyczajają do Amazonu czy Netflixa to później człowiek jest bardziej czuły na takie niedociągnięcia.

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodek oczywiście swoje robi. OTT C+, Ipla i inne usługi lecą w starutkim H264, takim samym jak przekaz satelitarny w HD.

Netflix czy YT ze swoimi kodekami są lata świetlne do przodu.

 

Przy kompresji H264 6 Mbps do sportu FHD to jest za mało, będzie widać niedoskonałości obrazu. Na satelicie C+ Sport ma w H264 średnio 8-9 Mbps, Polsat Sport Premium 15-16 Mbps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Rasheed napisał:

 

 

Do poprawienia bez wątpienia dźwięk. Nie dość, że 2 kanałowy to jeszcze czasem trzeszczy w kolumnach. Jak się oczy i uszy przyzwyczajają do Amazonu czy Netflixa to później człowiek jest bardziej czuły na takie niedociągnięcia.

Już o tym pisałem, że na takim CDA Premium można trafić na wielokanałową  ścieżkę dźwiękową a tu w Premium mamy tylko stereo.

Poza tym treści filmowe dobrze się ogląda podobnie jak u konkurencji .Nawet jeśli za to odpowiedzialny jest wspomniany kodek.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...