Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Rasheed napisał:

powtarzał najważniejszego zarzutu czyli słabej jakości obrazu. Jest taka jak na tv sat a powinna być w 1080p, bitrate conajmniej 5 mb/s. 

Z ciekawości, bo też oglądam aplikację w telewizorze od Sony, jak sprawdziłeś bitrate i rozdzielczość?

Kanały " live" jak C+ , czy HBO , czy z plusem, wyglądają bardzo dobrze na 55 calach.

Brak oznaczenia wiekowego spowodował, że korzystam z VOD przez aplikację częściej niż z dekodera.

Porażka, że kanały, które na sat są w SD a u konkurencji w streamingu są w HD to na PREMIUM C+ OTT są ...dalej w SD.... :/

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bitrate i rozdzielczość sprawdzone "na oko" ;) A czy czcionka też wydaje Ci się za wysoko ustawiona ?

 

Kolejny bug - nie można u mnie ustawić wielkości czcionki, obojętnie co wybiorę to mam jedną i tę samą. Kolory czy tła działają.

 

Mimo to lepiej korzystać z aplikacji niż z dekodera.

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Rasheed napisał:

 Jest taka jak na tv sat a powinna być w 1080p, bitrate conajmniej 5 mb/s.

Bitrate w aplikacji dla kanałów tak się prezentuje

1080p - 5,999 kb/sec

Na oko powiadasz?  ;)  Wystarczy odpalić apkę na Smartfonie. 

Nie raz , nie dwa, nawet nie trzy razy wrzucałem screany z jakością w aplikacji.

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kingofsouth: porównując film nie z kanałów na żywo lecz z biblioteki, wyraźnie brakuje ostrości w porównaniu do np. Netflixa. Kanałow na żywo nie oglądałem, teraz mam zajęty tv więc nie sprawdzę. Pikseli nie ma wiec wygląda na może i dobry bitrate ale tylko w 720p.

 

Zwracam honor w sprawie daty do kiedy film jest w usłudze. W przypadku terminu krótszego niż 3 miesiące jest konkretna data a przy nowościach "ponad 3 miesiące".

 

Wysokość napisów jest schrzaniona wszędzie, to nie kwestia telewizora. Sprawdzałem na laptopie, jest to samo albo nawet gorzej. Dziwne, że przez tyle miesięcy nikt tego w C+ nie wyłapał, to się rzuca w oczy. Jacyś technicy sprawdzają to na bieżąco ?

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biblioteka VOD jest w 720p z bitratem 2,500 kb/sec

Też było o tym pisane ;)

Porównujesz Netflixa do OTT Canal+? Serio? Pierwsze co jak się korzysta z tej aplikacji , trzeba wyzbyć się nawyku porównywania do

  • Netflixa
  • Amazona

Będzie łatwiej i przyyjemniej. Jeśli tego nie zrobisz lub nie zrobicie drodzy forumowiecze, to nie będziecie zaglądać do aplikacji ;)

Najgorzej wypada sport w aplikacji Canal+.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ nie zbliży się nigdy do jakości jaką ma Netflix/ Amazon.

To nie ta półka.

Jak chcesz wymagać coś od apki od Canal+ jak tu 95% forumowiczów nie ma zamiaru płacić za tą usługę i tylko kombinowanie jak tu by załapać się nie przyszłościowy obraz 4K HDR  bez ponoszenia opłat za takie rarytasy ? ;)

Jedynym co może nas zaskoczyć na naszym krajowym podwórku , był by sport w 4K.

Tego aplikacje streamingowe dedykowane na nasz kraj nie mają.

Wiem , jest Eleven Sports 4K , ale ten kanał obecnie to jedno wielkie oszustwo ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu dorwałem się do telewizora. Być może w smartfonie macie te 8mb/s ale w Android TV kanały live Canal+ na 100% nie wyglądają na 1080p z takim bitratem. U mnie jest gorzej niż z biblioteki. Czekałem ok pół minuty czy się załaduje lepszy obraz ale nadal to samo. Potestujęto jeszcze, być może to kwestia internetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rasheed no cóż , nie mogę się z Tobą zgodzić.

Mam dostęp do np. Netflixa, Amazona i VOD w aplikacji C+ w moim odczuciu jakością niewiele odbiega od tych aplikacji.

Przykład filmów:  " Jo-jo Rabbit",  " Parasite"  , " Boże ciało" jakość jest naprawdę dobra.Nie ma się do czego przyczepić.

Aplikacja moim zdaniem może zastąpić dostęp do kanałów linearnych C+, (pod warunkiem jak ktoś nie ogląda sportu).

Podobnie Plenete+ itp.

Do HBO OD nie zaglądam, tu jest kiepsko.

History, National Geograofic  VOD , coś tam oglądałem i można powiedzieć, że jest dobrze.

 

 

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ogladajacymichas

Jeżeli tak bardzo komuś zależy na HBO GO oraz 10x kanałami CANAL+ oraz Elevenami polecam pakiet unlimited w playerze za 70zł/mies. Wychodzi najtaniej. Na chwilę obecną jedynym dobrym pakietem CANAL+ OTT jest FUN&INFO za 25zł jak toś chce mieć dostęp do FOX Play, National Geo Play czy kanałami MTV.

 

Przypominam o promocji "drugi miesiąc za darmo". Więc pakiet FUN&INFO wychodzi 12,50zł za mies.

Edytowane przez ogladajacymichas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest dźwięk? Czy dają 5.1? Na filmach HBO obraz mniej ostrzejszy (kolory bledsze) i dźwięk słabszy (mniejsza przestrzeń) niż w porównaniu do tego samego tytułu HBO GO. Czy HBO GO w takim razie daje już u siebie dźwięk 5.1, a w OTT C+ jest tylko 2.0? Sprawdzałem w wersji przeglądarkowej na laptopie i słuchawkach podłączonych po USB (dźwięk cyfrowy). 

 

Plusem jest oczywiście brak śmieci na ekranie w filmach z biblioteki C+ i AleKino+ (brak loga, brak oznaczenia wiekowego).

 

Kolejny bug, że czasem znikają napisy i muszę z powrotem je zaznaczać, mimo, że cały czas mam ustawione na j. polski i nic nie zmieniam. 

Edytowane przez swordfish
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten temat i jego wcześniejsze strony, znalazłem informację o ukrytych opcjach jak np. ograniczenie do 720p. Nie sądzilem, że na telewizorze też one zadziałają ale ku ogromnemu zaskoczeniu się udało. Te opcje były wprawdzie dla mnie bezużyteczne bo mialem zaznaczone wszystko to co potrzebne do optymalnego obrazu ale pojawiła się w ustawieniach nowa opcja "włącz profile video". Po zaznaczeniu tej opcji na telewizorze mam na kazdym filmie statystyki obrazu i dzwieku. By tego nie widzieć (spora tabelka na ekranie) wystarczy tę opcje wyłączyć. No i wyszły ciekawe rzeczy. Zaznaczam, że robiłem to gdy inni użytkownicy spali więc miałem zupełnie wolne pasmo internetu i to tłumaczy dlaczego wczoraj wieczorem kanały live były u mnie tak słabej jakości (syn korzystał z xboxa grając w sieci :))

Mam m.in 2 pozycje "current res." i "optimal res". Te optymalne to 1920x1080 i 6 mb/s. Natomiast aktualna rozdzielczość to na kanałach live i w bibliotece też 1080 i 6 mb/s a nie 720 i 2.5 mb/s. Nie jest to żadne przekłamanie, ponieważ przez kilka-kilkanscie sekund po uruchomieniu filmu mam te 720 i 2,5 mb/s, potem wskakuje od razu na optymalne lub na chwilę na 1080 i 4,5 mb. Kodek to AVC, dźwiek to nędzne 2 ch. Tak więc rozwiewając wszelkie wątpliwości kanały live i pozycje "na życzenie" mają HD 1080p :)

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...