kocik89 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Witam. Wczoraj włączyłem superpremium 4k wcześniej miałem c plus extra potem dokupiłem MMP. Wyszło na to że HBO mam za dychę. W cp tak dobrze nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 (edytowane) 41 minut temu, kocik89 napisał: Witam. Wczoraj włączyłem superpremium 4k wcześniej miałem c plus extra potem dokupiłem MMP. Wyszło na to że HBO mam za dychę. W cp tak dobrze nie było. @kocik89 filmboxy jeszcze ci doszły w tej cenie. Ja miałem extra z c+ za 89,99 Przeszedłem na superpremium-4k za 119,99 Czyli dopłacam 30 zł więcej za: Canal+4k Eleven sports Hbo i hbo go Paczka filmboxów Gdybym brał osobno to bym musiał dać jakieś 46,90 czyli zyskuję 16,90 miesięcznie mając w zasadzie wszystko Edytowane 14 Sierpnia 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 56 minut temu, kocik89 napisał: Witam. Wczoraj włączyłem superpremium 4k wcześniej miałem c plus extra potem dokupiłem MMP. Wyszło na to że HBO mam za dychę. W cp tak dobrze nie było. Tu pod tym względem jest dużo lepiej ale jak widać na moim przykładzie trzeba uważać co się klika.....:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Ciekawe czemu ta zmiana pakietu głównego tyle trwa przecież to musi być kwestia jednego kliknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) @_Artek_ podejrzanie długo to trwa. Upewniłeś się , że wypowiedzenie wpłynęło i zostało pozytywnie zweryfikowane ? Zawsze możesz napisać reklamację, że nie masz dostępu np do C+ 4K z związku z przeciągającym w czasie powrotem wcześniejszych uprawnień. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Tak do tego wysłałem sobie kopie rozmowy z konsultantem na maila także wszystko jest tip top..... tylko czemu aż do 10 dni...... ehhhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 7 minut temu, lukimann napisał: Zawsze możesz napisać reklamację Może. Tylko "Dostawca usług udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) u mnie nie udziela bo niestety z jakichś przyczym odpowiedzi z ica poza tymi wygenerowanymi automatycznie do mnie nie dochodzą......:D Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Sprawdzałeś w spamie? Z reguły odpowiadają w ciągu 2-10 dni, rzadziej później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) Tak sprawdzałem w spamie nic nie mam dlatego za każdym razem pytałem o to konsultanta na czacie i wysłałem sobie zapis rozmowy na maila zgłaszałem to również konsultantowi ale ten uparcie twierdził że problem jest po stronie operatora mojej poczty co nie jest możliwe bo maile wygenerowane automatycznie dochodzą do mnie bez problemu. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Traktują to jak reklamacje. 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brady Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Czy istnieje możliwość zamówienia pakietu Canal+ w opcji włącz /wyłącz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Tak, cennik to 80 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 ile można czekać na tą zmianę pakietu no już bez żartów..... za 10 dni mi powiedzą że nie dotrzymałem terminu 14 dni i będzie po zabawie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Liczy się data Twojego "pisma" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 (edytowane) Liczy się data stempla pocztowego (lub potwierdzenie wpłynięcia). W przypadku wysłania drogą elektroniczną potwierdzenie otrzymania wysłane na Twój e-mail. Na piśmie możesz sobie umieścić dowolną datę, również wsteczną, dlatego nie liczyłbym na uznanie daty widniejącej na papierze. Edytowane 18 Sierpnia 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Mam potwierdzenie otrzymania z piątku. znowu pisałem na czacie Pani powiedziała że max do jutra powinni zmienić.... tak jak już pisałem eleven mam. w ott wkurza mnie sam fakt że jak coś klikniesz to Ci włączą w 5 minut a żeby cofnąć zmianę to już trudniej....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 @_Artek_ masz już dostęp do poprzedniej oferty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) Nie,, proszą o cierpliwość...ale mi się kończy........ w ogóle wypowiadał ktoś z was pakiet główny? ile to może trwać? Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 @lukimann po trzeciej lub czwartej prośbie szczęśliwie udało się wrócić do poprzednich warunków umowy...... zdaje się że wszystko jest po staremu ale jeszcze to weryfikuje w ica w każdym razie nie róbcie tego w domu:D w tym miejscu chciałem jeszcze raz podziękować koledze @PawelTSW za niesamowitą przygodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Cieszymy się twoim szczęściem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 @_Artek_ już Ty tam nic nie kombinuj z umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 @lukimann na szczęście "moja oferta a "poszerz ofertę" to inne zakładki :D, co nie zmienia faktu że na początku też chciałeś to klikać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 @_Artek_ najpierw bym się spytał konsultanta dokładnie co zawiera umowa a nie jak Ty zaufałeś obcej osobie , która po amatorsku jak się okazało zna pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 jeśli miałby to wszystko jako opcje dodatkowe (eleven) to zostałoby mu w pakiecie, natomiast okazuje się, że pakiet Superpremium 4k ma te opcje w sobie, tak jak opisał to Artek, stąd też nie jest to traktowane jako opcja dodatkowa (eleven) a część pakietu, stąd też przechodząc z superpremium4k na vip+ zniknęły mu te kanały Opcja Mistrzowska Piłka - została, bo jest opcją dodatkową - o tym dyskutowaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.