Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, domin107 napisał(a):

Ja nie neguję, że mają strategię, ale co by przeszkadzało, żeby już teraz był początek kampanii? (…)

Ja przed zakupem chciałbym znać ofertę.

Mam w tej chwili odczucie, że ona będzie bardzo okrojona przez biezace umowy. Bardziej niż sądzimy.

Ale po co? Nie ma jeszcze tej platformy. Nie musisz zakupić subskrybcji od momentu startu, a w dniu premiery na pewno będą już informacje co tam jest dokładnie. Od reklam i spotów wcale nie przybywa tak dużo konkretów. Swoją drogą Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Nie demonizujmy tego czym jest te kilka spotów w TV. Informacji to i tak każdy szuka na własną rękę.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Toma441 napisał(a):

Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty.

Mnie przeszkadzało bo nic tam dla siebie nie znalazlem czego bym wczesniej nie widział. Nie zakupilem do dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Toma441 napisał(a):

Ale po co? Nie ma jeszcze tej platformy. Nie musisz zakupić subskrybcji od momentu startu, a w dniu premiery na pewno będą już informacje co tam jest dokładnie. Od reklam i spotów wcale nie przybywa tak dużo konkretów. Swoją drogą Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Nie demonizujmy tego czym jest te kilka spotów w TV. Informacji to i tak każdy szuka na własną rękę.

Świetnie, że przytaczasz przykład Disneya bo on własnie pokazuje, że kampania do starszych klientów nie powiodła się bo wciąż sporo z nich ma przeświadczenie, że tam jest tylko myszka miki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Disney+ to drugi/trzeci najpopularniejszy serwis VOD w Polsce, więc nie pisz głupot, że ludzie mają przeświadczenie, że to tylko serwis z myszką miki, bo w kilka miesięcy zbudowali popularność taką jak HBO Max i większą od Canal+, Playera, Prime itd ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Toma441 napisał(a):

Ale po co? Nie ma jeszcze tej platformy. Nie musisz zakupić subskrybcji od momentu startu, a w dniu premiery na pewno będą już informacje co tam jest dokładnie. Od reklam i spotów wcale nie przybywa tak dużo konkretów. Swoją drogą Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Nie demonizujmy tego czym jest te kilka spotów w TV. Informacji to i tak każdy szuka na własną rękę.

W kwestii spotów chodzi przede wszystkim o rozpoznawalność, nie o konkrety (i przy okazji nie musi to być kampania marketingowa bezpośrednio reklamująca serwis - patrz VW ID + Obi-Wan Kenobi). A w kwestii SkyShowtime może być z tym w początkowym okresie kiepsko - zarówno marki Sky jak i Showtime są w Polsce znane w zasadzie tylko pasjonatom rynku medialnego, przypadkowej osobie z ulicy te marki nic nie mówią (jakby platforma nazywała Paramount+Universal to byłby to marketingowy samograj); do tego zatrudnienie osoby niedawno odpowiedzialnej za PR HBO (https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/agnieszka-pelc-slawinska-skyshowtime-regional-pr-communications) raczej nie wróży rozbuchanej (choć raczej będzie ona konkretna, ale raczej zawężona do kanałów specjalistycznych) kampanii marketingowej w pierwszych miesiącach funkcjonowania serwisu.

Choć jakiekolwiek działania marketingowe (nawet w ograniczonym zakresie) należałoby zacząć dopiero w momencie ogłoszenia daty startu i ceny usługi - co jak pokazuje przykład Hiszpanii (i wcześniejszych rynków) następuje w jednym i tym samym momencie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład Viaplay pokazuje, że może być dokładnie odwrotnie, otóż w kwestii skandynawskiej platformy było podobnie lub gorzej, w tym znaczeniu, że nikt na dobrą sprawę nie wiedział czym jest i „z czym to się je”, a dziś reklamy Viaplay zalewają FB i Twittera, a spoty zostały nawet skrytykowane za kiepskie aktorstwo :)

Za platformą SkySho stoją poważne marki, rozpoznawalne medialnie, oczywiście nie przez każdego konsumenta treści, ale naprawdę nie przesadzajmy: dzisiaj kampanie tego typu „robi się” w internecie i za moment zapewne zostanie uruchomiona. Trochę naprawdę nie rozumiem tego dopominania się o start kampanii usługi na forum, gdzie i tak 95% użytkownikow wie, że ta usługa wystartuje. Z drugiej strony jestem przekonany, że każdy kto już po starcie będzie chciał dowiedzieć się czym jest nowa platforma na 100% znajdzie informacje, bo ludzie nie dowiadują się o takich usługach ze spotów w TV, a od siebie nawzajem.

33 minuty temu, domin107 napisał(a):

Świetnie, że przytaczasz przykład Disneya bo on własnie pokazuje, że kampania do starszych klientów nie powiodła się bo wciąż sporo z nich ma przeświadczenie, że tam jest tylko myszka miki.

 

To nieprawda. Disney + wygenerował bardzo szybko poziom zainteresowania marką u starszych widzów, a przeświadczenie, że jest tam Myszka Miki tylko w tym mu pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Toma441 napisał(a):

 

To nieprawda. Disney + wygenerował bardzo szybko poziom zainteresowania marką u starszych widzów, a przeświadczenie, że jest tam Myszka Miki tylko w tym mu pomogło :)

To pokaż jakieś dane. Wygenerował poziom zainteresowania w twardym elektoracie starszych fanów marvela  i sw. Takich osób jest bardzo dużo, ale osób, które nie lubia marvela czy sw nie przekonał. Na tym forum też były takie osoby jak czerstwy czy aandin. Ja też znam takie osob wśród znajomych czy rodziny.

Disney mógł pozyskać więcej osób gdyby lepiej eksponował inne treści, ale nie musiał bo wiedzieli, że te treści wspominane czy dla młodych osób wystarczyły, żeby wskoczyć na taką ilość klientów. 

Edytowane przez domin107
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, domin107 napisał(a):

To pokaż jakieś dane. Wygenerował poziom zainteresowania w twardym elektoracie starszych fanów marvela  i sw. Takich osób jest bardzo dużo, ale osób, które nie lubia marvela czy sw nie przekonał. Na tym forum też były takie osoby jak czerstwy czy aandin. Ja też znam takie(…)

Sam nie przepadam za Marvelem, a Star Wars lubię tylko w starszej wersji 😉 a jednak zasubskrybowałem Disney+ bo dla mnie to znak jakości. Do tego platforma daje dostęp do treści FX czy Hulu niedostępnych u nas jako osobne platformy, a na Star są klasyki, które mnie interesowały. Także to nie jest do końca tak z tym „twardym elektoratem” Marvela. Co do SkySho interesuje mnie co udostępnią w ramach Sky i czy w ogóle, bo pamietam czasy Sky One w PL. Także każdy ma swoje motywacje do wykupu, jak widać więcej, niż marketing potrafi zdziałać sentyment i przyzwyczajenie do marki oraz skojarzenie jej z czymś pozytywnym, nawet jeśli jest to Myszka Miki w przypadku Disneya u starszego widza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, domin107 napisał(a):

Ja przed zakupem chciałbym znać ofertę.

Mam w tej chwili odczucie, że ona będzie bardzo okrojona przez biezace umowy. Bardziej niż sądzimy.

Interfejs jest taki, że pełną ofertę można poznać po zalogowaniu się na konto z aktywną subskrypcją na dany rynek, tak samo będzie w polskiej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście są takie strony jak upflix.pl, gdzie na bieżąco jest publikowany katalog z zawartością danego serwisu vod. Nie trzeba kupować w ciemno. Można śledzić, co znika, co pojawia się oraz segregować w kategoriach - data produkcji, kraj pochodzenia, gatunek, nazwisko reżysera, jakość 4K/SD itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2023 o 19:36, swordfish napisał(a):

Tylko czekamy na podkręcenie jakości - dźwięk conajmniej 5.1 i obraz 4K w hitach kinowych. Oglądanie "Top Gun: Maverick" w 1080p i z dźwiękiem 2.0 może być mało atrakcyjne.

W amerykańskim Paramount+ jest w 4K, ale w brytyjskim już w HD z DD 5.1. W SkyShowtime brak dźwięku przestrzennego. Z różnic jeszcze wymienię brak ścieżek z audiodeskrypcją, co mają dla wybranych tytułów w Peacock i Paramount+.

12 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Czyli nie zapłacisz nie poznasz oferty😂 Teoretycznie płaci sie w ciemno. '

Miałam lekki problem z przejrzeniem oferty od A do Z, a także z zalogowaniem się, bo SkyShowtime nie lubi przeglądarki Brave, gdyż ta domyślnie blokuje skrypty śledzące. Wielka szkoda, że nie oparli interfejsu o Paramount+ tylko o Peacock.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2023 o 19:36, swordfish napisał(a):

Dobry ruch z kupnem seriali zagranicznych, nieanglojęzycznych. Na start będzie różnorodność. SkyS może spokojnie reklamować się Minionkami, twarzą Toma Cruise'a i Borysa Szyca. Tylko czekamy na podkręcenie jakości - dźwięk conajmniej 5.1 i obraz 4K w hitach kinowych. Oglądanie "Top Gun: Maverick" w 1080p i z dźwiękiem 2.0 może być mało atrakcyjne.

Nie wiadomo czy ze względu na umowy będzie w ogóle jakieś oglądanie "Top Gun: Maverick" w SkyS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, czerstwy napisał(a):

Oferta porównywalna do Netflixa skoro cena podobna i 4K a nie ochłapy jak w Max.

Dokładnie tak.

Widać,  że już niektórzy mają klapki na oczach i są wniebowzięci serwisem, który jeszcze nie wystartował,  a po starcie nie będzie 4k. Iduotyzm w tych czasach . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że może być oferta tylko Full HD i biblioteka skromna ale to powinno być widoczne też przy cenie. A gdyby sie to 47 zeta potwierdziło to cena raczej nie jest adekwatna do oferty. Kolejna sprawa chca ludzi uwiązać promocja -50% od absurdalnej ceny za taka ofertę. Zamiast bogactwem oferty i jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...