ztomasz Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 (edytowane) Od początku mnie denerwowało przycinanie obrazu. Na jednym z dekoderów problem ten udało się usunąć zmieniając obraz z 4k na HD na wyjściu. Na android tv na Philips nie mam takiej opcji i tam dalej tnie. W każdym przypadku cast na chromrcast działa bez cięcia. Edytowane 14 Kwietnia 2023 przez ztomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Jak taki Viaplay sobie poradził z przycinaniem obrazu to Sky raczej też powinien.. może..kiedyś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Właśnie oglądam Superstore. Na LG web OS mam jedną ścieżkę audio polska. Natomiast na mi boxie dwie, obie podpisane jako polskie, ale jak pomiędzy nimi przeskakuje to jest różnica w głośności. Niestety sprawdzam tylko na głosnikach od tv, ale jak jak ktoś ma możliwość sprawdzić na jakimś sprzecie audio czym się one różnią to byłoby fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 (edytowane) W dniu 14.04.2023 o 20:39, diabeu napisał(a): Właśnie oglądam Superstore. Na LG web OS mam jedną ścieżkę audio polska. Różnią się tym, że jedna ma dynamiczną kompresję dynamiki (DRC) robiącą mielonkę z efektu pracy dźwiękowców, którzy stracili dziesiątki godzin aby ścieżka dźwiękowa brzmiała jak należy, druga - zakodowana w Dolby to oryginalny dźwięk. Jeśli dostępna jest tylko jedna ścieżka - to jest ta gorsza. Zacytuję swojego wcześniejszego posta z wyjaśnieniem różnicy w praktyce: W dniu 22.03.2023 o 00:42, adiq22 napisał(a): Akurat SkyShowtime wybitnie nie nadaje się do oglądania na komputerze ze względu brak oryginalnych ścieżek dźwiękowych na przeglądarkach. Jedyne dostępne audio dla komputerów to wersja ze zmienną głośnością i zerową dynamiką (ciche sceny są za głośne, głośne sceny są za ciche, cichych szmerów, głośnych eksplozji i np. narastającej muzyki stopniującej napięcie na SkyShowtime nie uświadczymy na ścieżkach innych niż DolbyDigital+, a te są dostępne wyłącznie w aplikacjach dla TV). Kto ma dostępne na urządzeniu wszystkie ścieżki może porównać choćby scenę otwarcia "Cold Mountain" na obu ścieżkach English - jedna z kompresją i druga oryginalna (fragment z królikiem i wybuch). IMO, jeśli nie ktoś nie ma urządzenia zgodnego z DolbyDigital Plus, to nawet tych 13zł za SkyShowtime jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Trudno mi uwierzyć w to, żeby współczesny TV nie miał obsługi DD+. Poszukaj w ustawieniach telewizora czy nie masz gdzieś wyłączonego dekodowania Dolby. Edytowane 16 Kwietnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 W dniu 14.04.2023 o 20:39, diabeu napisał(a): Właśnie oglądam Superstore. Na LG web OS mam jedną ścieżkę audio polska. Natomiast na mi boxie dwie, obie podpisane jako polskie, ale jak pomiędzy nimi przeskakuje to jest różnica w głośności. Niestety sprawdzam tylko na głosnikach od tv, ale jak jak ktoś ma możliwość sprawdzić na jakimś sprzecie audio czym się one różnią to byłoby fajnie. To trochę dziwne, bo mi się wydawało, że pisali tu ludzie posiadający LG, że mają tę drugą ścieżkę w DD+. Może jest podobna sytuacja jak u mnie. @adiq22 Tu wcale nie musi chodzić o brak obsługi DD+ przez TV tylko może to być jakiś inny problem. Np. u mnie na nowszym Philipsie z 2021 roku z Android TV 11 też nie widzi tych ścieżek DD+. TV obsługę tego kodeka posiada, ponieważ pobrałem materiał testowy ze strony Dolby i normalnie jest odtwarzany z dźwiękiem. Natomiast na starszym Philipsie z 2019 roku i Android TV 11 już widzi i odtwarza wszystkie ścieżki. Na jakich innych aplikacjach też można znaleźć takie ścieżki DD+? Sprawdziłbym, czy tam widzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 (edytowane) Nie napisałem, że TV brakuje obsługi DD+, bo 99,9% ją posiada, tylko że prawdopodobnie jest wyłączona, przynajmniej dla aplikacji gdzieś w ustawieniach dźwięku telewizora. Druga możliwość (wg mnie równie prawdopodobna) to tak bardzo [beep] aplikacja, że z jakiegoś powodu "gryzie się" z Twoją wersją WebOS/Androida i nie pozwala na odtworzenie innych ścieżek. Inna aplikacja, na której łatwo sprawdzić obsługę DD+ to Netflix - bez DD+ pod tytułami wyświetla się tylko "stereo" lub "dźwięk 3D" zamiast "5.1"/"Atmos". Edytowane 15 Kwietnia 2023 przez adiq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Wina jest po stronie SkyShowtime, jest to kwestia zadeklarowanej konfiguracji audio. Jedyna opcja to wybrać lepszą ścieżkę ręcznie jeśli ktoś nie chce męczyć się z domyślnie wybieraną, tą zmasakrowaną tyle, że w oryginalnej aplikacji nie da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 (edytowane) @Zuzia Na jednym Philipsie z Androidem w oryginalnej aplikacji mogę wybrać te "alternatywne" ścieżki(są widoczne z taką samą nazwą jak ta pierwsza oprócz 5.1, które mają w nazwie ten dopisek 5.1), a na drugim nie mogę, bo nie są wcale widoczne(po prostu widać tylko po 1 ścieżce dla każdego dostępnego języka). Edytowane 16 Kwietnia 2023 przez strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Edyta Pytlewska-Mele, dotychczas VP & general manager networks w The Walt Disney Company, została regional content director na Europę Środkowo-Wschodnią w SkyShowtime – dowiedział się "Presserwis". https://www.press.pl/tresc/76115,edyta-pytlewska-mele-przeszla-z-disneya-do-skyshowtime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 W dniu 14.04.2023 o 22:18, adiq22 napisał(a): Różnią się tym, że jedna ma dynamiczną kompresję dynamiki (DRC) robiącą mielonkę z efektu pracy dźwiękowców, którzy stracili dziesiątki godzin aby ścieżka dźwiękowa brzmiała jak należy, druga - zakodowana w Dolby to oryginalny dźwięk. Jeśli dostępna jest tylko jedna ścieżka - to jest ta gorsza. To teraz powiedz mi która ściezka bedzie ta lepszą w aplikacji na mi boxie, skoro obie są podpisane jako "Polska". Czy np. z automatu włącza się ta gorsza i po tym idzie to poznać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Można też poznać po tym, że na tej gorszej słychać takie jakby świsty podczas dialogów wynikające ze zbyt dużej kompresji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 (edytowane) 6 godzin temu, diabeu napisał(a): To teraz powiedz mi która ściezka bedzie ta lepszą w aplikacji na mi boxie, skoro obie są podpisane jako "Polska". Czy np. z automatu włącza się ta gorsza i po tym idzie to poznać? Na amplitunerze/soundbarze/telewizorze lepsza ścieżka zaświeci się jako Dolby Digital. Na ucho - przez większość czasu właściwe audio jest cichsze niż to "popsute", choć w przypadku głośnych scen (np. logo studia produkcyjnego, sceny akcji), zdarza się, że jest głośniejsze. Generalnie podczas spokojnego dialogu raczej w 99% przypadków ta lepsza będzie wyraźnie cichsza. Właśnie dlatego, że zostawia zapas, aby te głośne sceny mogły być głośne. W praktyce - każdy film jaki próbowałem zawsze uruchamiał się na zwichrowanej ścieżce. Więc można wyrobić sobie nawyk - uruchamia się film na ścieżce "English" -> wchodzisz w ustawienia dźwięku i zmieniasz na drugą "English". Nie sprawdzałem dla lektora, ale prawdopodobnie będzie identycznie. Wyjątkiem jest tych kilka pozycji z dźwiękiem 5.1 - one zawsze startują z dobrym dźwiękiem. Edytowane 19 Kwietnia 2023 przez adiq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 (edytowane) Czy aplikacja na Chromecasta działa? Bez problemu udaje mi się ją znaleźć, ale nie ma opcji zainstalowania jej (pojawia się info, że aplikacja nie jest kompatibilna z tym urządzeniem). Jak wygląda oglądanie Showtime podczas podróżowania w innych krajach? Czy jest podobnie jak z Netflixem, gdzie w danym kraju wyświetli się lokalna lista dostępnych seriali/filmów, czy np. będąc w Hiszpanii aplikacja będzie cały czas pokazywała tylko content dostępny na polskim rynku? Edytowane 22 Kwietnia 2023 przez aster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Na chromecast v4 działa ale lubi długo się ładować i nie zapamiętuje kiedy przerwałeś oglądać film Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 7 godzin temu, aster napisał(a): Jak wygląda oglądanie Showtime podczas podróżowania w innych krajach? Działa dobrze. Nie zauważyłem, aby jakieś obce tytuły mi się pojawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 23 godziny temu, aster napisał(a): Jak wygląda oglądanie Showtime podczas podróżowania w innych krajach? Czy jest podobnie jak z Netflixem, gdzie w danym kraju wyświetli się lokalna lista dostępnych seriali/filmów, czy np. będąc w Hiszpanii aplikacja będzie cały czas pokazywała tylko content dostępny na polskim rynku? Geolokalizacja jest tak skrojona, aby kontent z innych wersji zagranicznych nie był dostępny. Także zasadniczo będziesz miał to co w polskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Słuchajcie, mam pytanie od Was, bo już nie wiem czy to problem od Vectry z netem, czy apki SkyShowtime. Posiadałem wcześniej przystawkę Mi Stick Tv HD i pojawiały się co chwila spadki jakości obrazu oraz przycinanie się i wczytywanie w trakcie filmów (mielienie kółeczka) co pare/kilkanaście minut. Wymieniłem przystawkę parę dni temu na Google Chromecast 4 HD - i to samo... No nie da rady obejzeć w całości bez przycinki i wczytywania się co x czasu... Modem od Vectry Wifi 6, latam na 5G... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Nie jest to wina google chromecast. Po prostu apka SS jest skopana na androida i rzadko komu działa poprawnie. Jak masz tv samsung nie starszy niż 5lat to na tizenie powinna śmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Godzinę temu, frantic85 napisał(a): nie wiem czy to problem od Vectry z netem Podłącz neta np z telefonu i sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 2 godziny temu, frantic85 napisał(a): Słuchajcie, mam pytanie od Was, bo już nie wiem czy to problem od Vectry z netem, czy apki SkyShowtime. Posiadałem wcześniej przystawkę Mi Stick Tv HD i pojawiały się co chwila spadki jakości obrazu oraz przycinanie się i wczytywanie w trakcie filmów (mielienie kółeczka) co pare/kilkanaście minut. Mibox S 4K na internecie Vectry i nie ma takich objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Nie uwierzę w takie cuda. Chyba, że nie masz innych aplikacji niż SkyShowtime, albo jesteś jedną z tych osób, które telewizor i miboxa wyłączają listwą Wtedy faktycznie może działać ok, jeśli system zawsze uruchamia się od zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banera Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Ostatnio u kumpla instalowałem aplikacje SkyShowtime na jego telewizorze Xiaomi z android tv i na nim aplikacja nie ma żadnych przycięć przy uruchamianiu filmu czy serialu, ani też w trakcie nie było tych charakterystycznych przycięć, które ja mam na swoim Philipsie z android tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 W dniu 25.04.2023 o 08:49, frantic85 napisał(a): Słuchajcie, mam pytanie od Was, bo już nie wiem czy to problem od Vectry z netem, czy apki SkyShowtime. Posiadałem wcześniej przystawkę Mi Stick Tv HD i pojawiały się co chwila spadki jakości obrazu oraz przycinanie się i wczytywanie w trakcie filmów (mielienie kółeczka) co pare/kilkanaście minut. Wymieniłem przystawkę parę dni temu na Google Chromecast 4 HD - i to samo... No nie da rady obejzeć w całości bez przycinki i wczytywania się co x czasu... Modem od Vectry Wifi 6, latam na 5G... Nic takiego nie mam ani na mi boxie ani na WebOS w LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Ostatnio obejrzałem film na Android TV, bo przy Sky odruchowo już sięgałem do Apple TV. Pozytywnie, w porównaniu z tym co było a jak jest obecnie- poza 1 delikatnym przycięciem obrazu było bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 23 godziny temu, lakiman napisał(a): Ostatnio obejrzałem film na Android TV, bo przy Sky odruchowo już sięgałem do Apple TV. Pozytywnie, w porównaniu z tym co było a jak jest obecnie- poza 1 delikatnym przycięciem obrazu było bardzo dobrze. Skyshowtime działa bezproblemowo na Apple TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.