Skocz do zawartości

SkyShowtime - pytania, problemy, komentarze


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, erytho napisał(a):

no jesli masz gniazdo LAN w TV  10/100/1000 to prawidlowa predkosc i ping

odlacz kabel sieciowy od TV i zobacz jak chodzi po wifi 

Poniżej 150 mega po wi-fi nie schodzi na obciążonym łączu. Uparłeś się na jedną teorię i ślepo w nią brniesz. Zrozum, że opisywane tutaj problemy to NIE JEST wina internetu tylko błędów apki pod Android TV i pochodnymi. Pod innymi systemami chodzi poprawnie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w weekend z racji braku innego supportowanego sprzętu, bo Apple TV pożyczyłem, a na mój tv nie ma ich apki obejrzałem dwa filmy via starszy Chromecast Ultra i żadnych problemów.

Zapomniałem jakie to jest przyjemne urządzenie ogólnie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze wiekszosc uzytkownikow wcale nie ma takiego sygnalu na gniazdach LAN o jakim piszesz

prawidlowy sygnal w roku 2023 do streamu to 135Mbs tyle ze gniazda wiekszosci telewizorow go nie obsluguja 

jesli TV zostal wyprodukowany 2017-2022 to trzeba sprawdzic po kablu i po wifi predkosc jaka obsluguje dany telewizor

potem mozna narzekac na apki i inne problemy zwiazane ze stream czy pamiecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, czerstwy napisał(a):

Na Android TV nie działa poprawnie na laptopie nie działa wcale zaraz sie okaże że trzeba będzie oglądać tylko na telefonie😂

Dziwne bo u nie działa popranie wszędzie od laptopów, boxy   Nvidia Shield , Chromecact, C+ box , Nokia 8000  czy Android TV na przynajmniej 4 różnych TV .  

 

 

37 minut temu, erytho napisał(a):

prawidlowy sygnal w roku 2023 do streamu to 135Mbs tyle ze gniazda wiekszosci telewizorow go nie obsluguja 

jesli TV zostal wyprodukowany 2017-2022 to trzeba sprawdzic po kablu i po wifi predkosc jaka obsluguje dany telewizor

potem mozna narzekac na apki i inne problemy zwiazane ze stream czy pamiecia

 

Bzdura do potęgi, 

Moje łącze jest 350 Mbps ale na stałe  jest dla streamu z polskich serwisów to  tyko 50 Mbps bo korzystam z VPN  w Polsce. 

Poza tym działa mi wszystko na LG z 2012 roku wiec takie bajanie chyba należy ignorować co do wymagań streamów. 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, erytho napisał(a):

wiem ze wiekszosc uzytkownikow wcale nie ma takiego sygnalu na gniazdach LAN o jakim piszesz

prawidlowy sygnal w roku 2023 do streamu to 135Mbs tyle ze gniazda wiekszosci telewizorow go nie obsluguja 

jesli TV zostal wyprodukowany 2017-2022 to trzeba sprawdzic po kablu i po wifi predkosc jaka obsluguje dany telewizor

potem mozna narzekac na apki i inne problemy zwiazane ze stream czy pamiecia

Przestać tworzyć fikcję. Aplikacja SkyShowtime dla Androida jest po prostu tragicznie napisana. Gorzej nawet niż aplikacja do Video Prime, bo w tamtej po prostu zacina się interfejs, a SkyShowtime pożera całe zasoby i zarzyna cały system. Kiedy zacina się stream wystarczy wyjść do systemu i zobaczyć, że cały android działa teraz jak mucha w smole. Pomaga restart. Tylko tyle i aż tyle. Obstawiam jakiś memory leak, bo nawet ubicie apki nie pomaga.

Na słabszych platformach, w zupełności wystarczających do wszystkich pozostałych aplikacji, SkyShowtime działa tragicznie, nawet przewijanie do przodu/do tyłu to droga przez mękę. Jedynym rozwiązaniem na korzystanie z tej pożal się Boże aplikacji przy słabszych sprzętach jest ograniczenie liczby procesów w ukrytym menu dewelopera na Androidzie.

 

Na Nvidia Shield działa idealnie, ale kupowanie pudełka za 1000zł dla jednego serwisu to overkill.

Edytowane przez adiq22
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem  ta tragiczność aplikacji i masa błedów jest widoczna ale przynajmniej działa jak należy na dowolny boxie. 

U mnie zauważyłem że czasami przewinięcie powoduje potem  start i pauzę i ciągle sygnał buforowania mimo że materiał już jest tylko zapauzowany. :/ 

 

@czerstwy nie mam żadnych problemów w laptopach , taki sceern jest tylko dla systemów linuxowych przy problemach z zabezpieczeniami zwykle mam go tylko na boxach z androidem . 

Zresztą nawet nie wiadomo na czym masz problem bo nie raczyłes pochwalić się przeglądarką. 

U mnie na IE, Edge i Chrome działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@erytho Gościu nie pitol. To chyba najbardziej łagodne określenie do tych mądrości z łączem, standardem LAN itp.

Wszystkie apki działają prawidłowo, tylko SkyShowtime ma problemy na Android TV i będziesz próbował wmawiać że problem jest u nas ;)

Większość z nas którzy zgłaszają problemy, korzysta z łącz światłowodowych.

Nie rozmawiasz z laikiem a praktykiem.

Podobne problemy były z HBO Go, jakoś dziwnym trafem gdy zmienili się w HBO Max, a wraz z tym aplikację, wszystkie problemy zniknęły.

SkyShowtime na Android TV jest mocno niedopracowany.

Wyloty przy wchodzeniu do apki, to pewnie także problem z łączem, albo brak ikonki w skrócie do aplikacji na pasku z kafelkami w telewizorze Sony. To ostatnie to już bez dwóch zdań problem z łączem internetowym. Ikonka nie jest w stanie się dociągnąć :D

Edytowane przez dvbtowiec
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Ktosiu napisał(a):

Nie powiem  ta tragiczność aplikacji i masa błedów jest widoczna ale przynajmniej działa jak należy na dowolny boxie. 

U mnie zauważyłem że czasami przewinięcie powoduje potem  start i pauzę i ciągle sygnał buforowania mimo że materiał już jest tylko zapauzowany. :/ 

 

@czerstwy nie mam żadnych problemów w laptopach , taki sceern jest tylko dla systemów linuxowych przy problemach z zabezpieczeniami zwykle mam go tylko na boxach z androidem . 

Zresztą nawet nie wiadomo na czym masz problem bo nie raczyłes pochwalić się przeglądarką. 

U mnie na IE, Edge i Chrome działa. 

Nie działa na Chrome i Windows11. Sprawdziłem właśnie na Chrome i Windows 8.1 na drugim lapku i tu działa. Zaraz jak mi sie uda odpalić trzeci stary lapek to napiszę jak jest na Chrome i Windows7 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem na mojego maila w sprawie wyrzucenia z apki na Android TV i konieczności zrestartowania  telewizora  support Skyshowtime tak odpisał:

 

1. Sprawdź, czy internet działa prawidłowo na Twoim telewizorze lub zmień połączenie internetowe na telewizorze.
2. Usuń i ponownie zainstaluj aplikację.
3. Uruchom ponownie telewizor.
4. Sprawdź, czy w telewizorze są jakieś oczekujące aktualizacje.
5. Wyczyść pamięć podręczną i pliki cookie.
6. Spróbuj uzyskać dostęp do aplikacji SkyShowtime na alternatywnym urządzeniu.

 

;-)

Do wyboru pkt 3 lub 6.

Stosując pkt 3 mogłem korzystać znów z apki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skyshowtime podaje, że usługę można oglądać na urządzeniach przynajmniej z Android 6 TV.

W porównaniu do innych aplikacji na Android TV 7 tutaj  jakość streamu nie jest dobra. Często zdarzają się przeskoki, zatrzymanie obrazu, lub tego rodzaju problemy z płynnością streamu.

Podobnie było kiedyś z Prime Video, Viaplay, Canal+, ale po aktualizacjach zostało to wyeliminowane. Przypuszczam, że na starszych wersjach systemów serwis nie udźwignąłby obecnie 4K.

Dobrze, że do wyboru mam jeszcze Apple TV 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kolos22 napisał(a):

@Zuzia Przez kartę bankową czyli tą co wkładamy do bankomatu, żeby wypłacić kasę, czy o inną chodzi???

Tylko tu chyba mają dane Twojej karty. Na Paypalu chyba nie mają takich danych. Poniedziałem wieczór i dalej brak nowego odcinka Yellowstone podobnie jak tydzień temu. Podobnie 1923 ale tu nie wiem czy nowe odcinki dodają w poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...