Skocz do zawartości

MEGOGO


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Widzę że serwis pomału ogranicza funkcjonalność dla użytkowników który nie opłacili abonamentu. Można było przewijać i odtwarzać audycje od początku, nawet dla niezarejestrowanych użytkowników, już się nie da. Nie dziwi mnie to, pomału zmierzamy z zamykaniem serwisu dla tych co nie wykupią usługi.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że serwis pomału ogranicza funkcjonalność dla użytkowników który nie opłacili abonamentu. Można było przewijać i odtwarzać audycje od początku, nawet dla niezarejestrowanych użytkowników, już się nie da. Nie dziwi mnie to, pomału zmierzamy z zamykaniem serwisu dla tych co nie wykupią usługi.
To akurat normalne, przewijanie kanału w sieci dla każdego adresu zamieszkania nie powinno być dla każdego. Za duże koszta.

Jak jest pokazywana ukraińska Premier Liha? W PPV?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety cały czas nie mogę ogarnąć problemu z rozjeżdzaniem się dźwięku i obrazu w apce Megogo na sprzętach Apple'a - ani na Apple TV 4k (a mam dwa - jedno z 2022 i drugie 2019) ani na Ipad. Na innych sprzętach - działa bezproblemowo. Pisałem do supportu, ale bez efektu. Widzę w opiniach w App Store, że nie jestem jedyny, ale jest też sporo pozytywnych opinii, więc może ktoś wie jak to ogarnąć ;) Mam zaktualizowane apki do najnowszej wersji (3.8.3 na Apple TV i 4.9.7 na Ipad, systemy operacyjne też zaktualizowane do 17-ki).

 

Ewidentnie widać, że problem dotyczy tylko kanałów "kodowanych", te za free działają ok, wszystkie filmy z katalogu też. Tylko kodowane kanały telewizyjne mają błędną synchronizację dźwięku z obrazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.10.2023 o 12:03, Splawik napisał(a):

Ja niestety cały czas nie mogę ogarnąć problemu z rozjeżdzaniem się dźwięku i obrazu w apce Megogo na sprzętach Apple'a - ani na Apple TV 4k (a mam dwa - jedno z 2022 i drugie 2019) ani na Ipad. Na innych sprzętach - działa bezproblemowo. Pisałem do supportu, ale bez efektu. Widzę w opiniach w App Store, że nie jestem jedyny, ale jest też sporo pozytywnych opinii, więc może ktoś wie jak to ogarnąć ;) Mam zaktualizowane apki do najnowszej wersji (3.8.3 na Apple TV i 4.9.7 na Ipad, systemy operacyjne też zaktualizowane do 17-ki).

 

Ewidentnie widać, że problem dotyczy tylko kanałów "kodowanych", te za free działają ok, wszystkie filmy z katalogu też. Tylko kodowane kanały telewizyjne mają błędną synchronizację dźwięku z obrazem.

Dodam dla zainteresowanych, że problem kilka dni temu zniknął, pewnie Megogo ogarnęło kodowanie kanałów. Teraz na Apple TV 4K śmiga aż miło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2023 o 14:34, Splawik napisał(a):

Dodam dla zainteresowanych, że problem kilka dni temu zniknął, pewnie Megogo ogarnęło kodowanie kanałów. Teraz na Apple TV 4K śmiga aż miło :)

Niestety problem dalej występuje, w każdym razie u mnie, szkoda, bo chyba mają najciekawsza ofertę z typowo streamingowej telewizji. Najnowsza wersja appki i system też zaktualizowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...