Nowak Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Piszę tam, że jest aplikacja na androida? @danielpes5 A tam wykupie 4.99 zł można kanały cofać program? @michael112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 8 minut temu, Nowak napisał: @ZuziaA jest jakiś limit czasu tam jako gość? 10 min. potem trzeba wejść znowu jako gość i można oglądać dalej i tak w kółko chyba. Co oczywiście nie ma sensu, ale jako test daje pewien obraz o usłudze. Można podejrzeć jakość jeśli kogoś to interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Nie ma aplikacji na androida i się na razie nie zanosi na jej rychłe pojawienie. Oglądanie tylko w przeglądarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Aha rozumiem. A można cofać program, co leciało już? @danielpes5jest aplikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Z ciekawostek - to jest na ten moment jedyny usługodawca online, który ma w ofercie poczciwy, naziemny Puls2! To samo dotyczy kanału "E-sport TV". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Puls2 jest także w Play Now Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 (edytowane) A, ok, bo mi chodziło o usługodawców bez umowy. Tak jak w tworzonym przeze mnie wykazie. Edytowane 20 Września 2022 przez michael112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 7 minut temu, Nowak napisał: A można cofać program, co leciało już? Pod przeglądarką nie, a w aplikacji mobilnej nie sprawdzałam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 (edytowane) A byś mogła sprawdzić w aplikacji? Edytowane 20 Września 2022 przez Kiler Popraw pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 @Nowak w aplikacji też brak tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 13 godzin temu, danielpes5 napisał: Nie ma aplikacji na androida i się na razie nie zanosi na jej rychłe pojawienie. Oglądanie tylko w przeglądarce. No to na pewno podbiją rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Sprawdziłam bitrate i dla Full HD jest to ~6 Mbps, a dla 720p ~3,4 Mbps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2022 Przestudiowałam regulamin i zniechęciło mnie to do ewentualnej płatności. Natomiast technicznie bardzo fajnie, bo da się wyciągnąć linki m3u i oglądać niezależnie np, przez VLC lub inny player. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 Co takiego było w tym regulaminie napisane, że Cię zniechęciło?Jeśli można wiedzieć oczywiście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 (edytowane) @Zuzia ma rację, regulamin zniechęca. Wiele punktów jest niejasnych, niektóre sprzeczne z polskim prawem. Przykładowo, tryb postępowania reklamacyjnego: Cytat 1) Klient może zgłaszać zapytania, uwagi i reklamacje związane z świadczonymi Usługami: a) elektronicznie: za pomocą aplikacji messenger @TelewizjaOnlinePL b) za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@simplay.pl 2) Zapytania, uwagi i reklamacje powinny zawierać imię i nazwisko oraz dokładny adres osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji. 3) Rozpatrzenie zapytań, uwag i reklamacji związanych ze świadczeniem Usług następuje w najszybszym możliwym terminie w formie elektronicznej. Po pierwsze, dlaczego reklamacja nie może zostać złożona w sposób tradycyjny (np. poprzez wysyłkę listu poleconego z potwierdzeniem odbioru)? Nie można (!!!) się zrzec tej formy reklamacji. Po drugie, skoro uznano, że składanie reklamacji ma się odbywać tylko w formie elektronicznej, to w jakim celu klient ma podawać w tym momencie dodatkowe dane osobowe typu dokładny adres? Jest to pozbawione logiki. Tym bardziej, że w trakcie dokonywania rejestracji oraz po zalogowaniu w ustawieniach nigdzie nie podaje się danych typu adres czy imię i nazwisko. No i to też jest ciekawe: Cytat 1) Niniejszy Regulamin obejmuje następujące Usługi świadczone drogą elektroniczną: a) świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, b) wysyłka Newslettera na podstawie rejestracji, c) zakup, dokonywanie płatności i zawieranie umów związanych z świadczonymi Usługami. W momencie dokonywania rejestracji, pojawia się opcja "Akceptuję regulamin". Zgodnie z polskim prawem na tym etapie powinna być widoczna czytelna informacja, że wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości typu Newsletter. Co więcej, każda zgoda powinna być wyrażona wprost (tj. zaznaczając daną opcję, która domyślnie jest ustawiona na NIE). W dalszej części regulaminu można znaleźć takie zapisy: Cytat 1) Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, poprzez rejestrację i podanie adresu poczty elektronicznej w procesie rejestracji. 2) Operator jest zobowiązana zbierać przesłane przez Klientów zgody na wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną. Jedna wielka bzdura, stanowiąca naruszenie praw klientów. Akceptacja regulaminu nie może być równoznaczna z wyrażeniem zgód, dotyczących na otrzymywanie powiadomień, treści marketingowych itd. A tutaj nie ma się innego wyjścia. Inni mają to rozwiązane, jak należy. Przykładowo, rejestrując się na Canal+ Online trzeba wyrazić zgody marketingowe typu (domyślnie nie są one aktywne): - Chcę być informowany o nowych filmach, serialach, kanałach, rabatach, e-mailem i powiadomieniem push. - Chcę otrzymywać oferty dopasowane do moich zainteresowań. Zgadzam się na zautomatyzowane przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących korzystania z usług, w tym na profilowanie. I tak to powinno wyglądać. A to co ma miejsce na telewizjaonline.pl stanowi naruszenie polskiego prawa (za co można bardzo łatwo zostać ukaranym przez odpowiednim organ; takich kar w Polsce w ostatnich latach wymierzono sporo). Dokonując rejestracji, okazuje się, że ... aktywne są zgody na otrzymywanie powiadomień w ramach Subskrypcji Tygodnika i powiadomień na aplikację mobilną (owszem, po zalogowaniu można je wyłączyć w ustawieniach, jednak nie powinny one w ogóle być aktywne, jeśli wprost nie wyraziło się wcześniej takich zgód). Nie wspominam już o tym, że w momencie dokonywania rejestracji, powinna być widoczna informacja, kto jest administratorem danych osobowych i w jakim celu będą one przetwarzane (wystarczy informacja skrócona, reszta powinna być umieszczona w Polityce Prywatności). Nie wiedząc czemu, te obowiązkowe pozycje nie są w ogóle widoczne na telewizjaonline.pl (w formularzu rejestracji). I to też jest ciekawe: Cytat Operator zastrzega sobie prawo ograniczania lub zmiany Usług na czas określony lub bezterminowo. O planowanym zmniejszeniu zakresu funkcjonalnego Operator poinformuje poprzez odpowiedni komunikat na głównej Stronie internetowej Operatora. Z tego punktu nic nie wynika dla klienta, gdyż nie ma on obowiązku śledzić komunikatów na głównej stronie internetowej operatora. Zresztą, można byłoby wiele jeszcze pisać o tym dziwacznym regulaminie itp. @Zuzia ma rację, że łatwo można się zniechęcić do tego usługodawcy. Edytowane 25 Września 2022 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 @grreg2084 dokładnie, widzę, że też czytasz regulaminy. Jeszcze są kwiatki w tym od płatności. Natomiast działające w zewnętrznych playerach m3u to istny ewenement albo może raczej wpadka pomysłodawcy tego serwisu, tak, czy owak to jest plus tej platformy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms2901 Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 4 godziny temu, Zuzia napisał: @grreg2084 dokładnie, widzę, że też czytasz regulaminy. Jeszcze są kwiatki w tym od płatności. Natomiast działające w zewnętrznych playerach m3u to istny ewenement albo może raczej wpadka pomysłodawcy tego serwisu, tak, czy owak to jest plus tej platformy Szkoda nawet o tym wspominać publicznie, bo jeszcze zablokują taką możliwość A to jedyna póki co zaleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 26 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2022 Bez względu na plusy/minusy, w wielu aspektach można wyczuć amatorszczyznę. Nie wróżę im żadnych sukcesów. 44 komentarze na Google Play (z czego spora część wygląda na "sponsorowane") w ciągu pół roku pokazuje ich dalekie miejsce w szeregu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simplay Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Witam serdecznie, bardzo dziękuje za zaproszenie do tego wątku. Krótkie odpowiedzi na kilka pytań, które się pojawiły: 1. My jako zespół - jesteśmy początkującym, ale bardzo ambitnym Startup’em. Ograniczenia, które mamy, wiąż się z tym, iż cały system budujemy własnymi siłami i środkami. Dlatego niektóre rzeczy idą mozolnie, ale wydaje mi się, że posuwamy się do przodu 2. Oferta, którą dysponujemy wynika z ograniczeń licencyjnych nadawców. Chcemy działać legalnie i o takie umowy się staramy. W niedługim czasie (mam nadzieje, że nastąpi to w październiku) zostanie wzbogacona o kilka nowych kanałów. 3. Chętnie wysłuchamy wszystkich problemów z jakimi boryka się system i będziemy starali się je systematycznie poprawiać. Z miłą chęcią zaprosimy również zainteresowane osoby do pracy nad jej rozwojem. 4. Aplikacja dla Androida jest dostępna w Google Play już od paru miesięcy 5. Co dalej… W planach aplikacja dla Android TV oraz iOS. Planowo powinna pojawić się w 4 kwartale tego roku. W miarę możliwości czasowych, będę starał się odpowiadać na Państwa pytania i wątpliwości. Jestem bardzo wdzięczny za konstruktywne uwagi i zapraszam do współpracy przy rozwoju tej usługi. Główne założenie jest takie, aby usługa była w zasięgu portfela każdego Polaka i dawała dużo przyjemnych wrażeń z użytkowania. Bez wsparcia społeczności, czyli Was, nie uda się tego osiągnąć. Z wyrazami szacunku Dariusz Olek Prezes zarządu Simplay Sp z o.o. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 (edytowane) @Simplay miło, że zdecydowałeś się na bezpośrednią komunikację z użytkownikami. Uwagi na temat regulaminu przekazał już wyżej @grreg2084 natomiast mam kilka związanych z płatnością, ofertą i technicznymi szczegółami. 1. Czy wprowadzicie płatność kartą bankową w najbliższym czasie? 2. Jest szansa na pakiet w postaci paczki kanałów muzycznych w HD albo przynajmniej na kanał STARS.TV w najtańszym pakiecie lub osobno płatny? 3. Jak postrzegacie korzystanie z zewnętrznych playerów do oglądania telewizji z Waszej usługi? Edytowane 28 Września 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simplay Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 (edytowane) 4 godziny temu, Zuzia napisał: 1. Czy wprowadzicie płatność kartą bankową w najbliższym czasie? 2. Jest szansa na pakiet w postaci paczki kanałów muzycznych w HD albo przynajmniej na kanał STARS.TV w najtańszym pakiecie lub osobno płatny? 3. Jak postrzegacie korzystanie z zewnętrznych playerów do oglądania telewizji z Waszej usługi? Jeżeli chodzi o ofertę to, stale prowadzimy rozmowy z nadawcami. W najbliższym czasie powinno pojawić się parę kanałów muzycznych oraz sportowych. Naszym celem jest to aby Telewizja Online była łatwo dostępna dla wszystkich. Główne założenie jest takie aby było tanio, a część kanałów dostępna za darmo. Na portalu https://www.telewizjaonline.pl https://www.telewizjaonline.pl w trybie GOŚĆ można oglądać już 9 kanałów bez rejestracji z ograniczeniem do 10min, a po zalogowaniu 3 kanały dostępne są całkowicie za darmo (bez ograniczenia czasowego). W aplikacji Telewizja Online dostępnej w Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.simplay.telewizjaonline , również 3 kanały po zalogowaniu można oglądać za darmo. Odpowiadając na pytania: Ad1. Płatność kartą – ta funkcjonalność już działa, a została uruchomiona w zeszłym tygodniu Ad2. Będziemy starali się poszerzyć ofertę o kanały muzyczne Ad3. Na zewnętrzne playery zabraniają nam licencje, których udzielili nam nadawcy. Chcemy działać w pełni legalnie i zależy nam na dobrych relacjach Mam nadzieje, że odpowiedziałem w miarę logicznie Do dalszego rozwoju potrzebni nam są klienci, aby móc wprowadzać dalsze udogodnienia. Tylko odpowiedni wolumen, pozwoli utrzymać się Telewizji Online na rynku. Z wyrazami szacunku Dariusz Olek Edytowane 28 Września 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 (edytowane) 38 minut temu, Simplay napisał: Odpowiadając na pytania: Ad1. Płatność kartą – ta funkcjonalność już działa, a została uruchomiona w zeszłym tygodniu Ad2. Będziemy starali się poszerzyć ofertę o kanały muzyczne Ad3. Na zewnętrzne playery zabraniają nam licencje, których udzielili nam nadawcy. Chcemy działać w pełni legalnie i zależy nam na dobrych relacjach Mam nadzieje, że odpowiedziałem w miarę logicznie Do dalszego rozwoju potrzebni nam są klienci, aby móc wprowadzać dalsze udogodnienia. Tylko odpowiedni wolumen, pozwoli utrzymać się Telewizji Online na rynku. Dziękuję, logicznie i satysfakcjonująco. Jednak zaciekawiła mnie kwestia licencji. W jaki sposób odtwarzanie na zewnętrznym playerze typu VLC łamie ją (chodzi o listy m3u)? Mam na myśli cały czas autoryzowane użycie, gdy klient korzysta z darmowej lub wykupionej usługi. Czy chodzi tu na pewno o licencję, czy kwestię restrykcji jakie narzucacie w swojej usłudze. Edytowane 28 Września 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid88 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 @Simplay - panie Dariuszu, czy da się przerzucić obraz z telefonu na telewizor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiriKiri Opublikowano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 @Simplay Zastanawia mnie czy sama nazwa Telewizja Online to całą ta nazwa i nic więcej? Wpisując w Google ciężko was znaleźć lub wyjdzie przypadkiem poprzez wykupionej przez was reklamie, bo sama taka nazwa to nie nazwa dla takiej usługi i nie jest dobra a może być tylko dopiskiem. Proszę zwrócić uwagę że każdy nowy projekt który pojawia się ma konkretna nazwę usługi i różni się oraz daje do wyróżnienia jak Televio czy Gonet.tv Polsatbox czy Canal+ online, Wp.pl..u was też mogła by być konkretna nazwa jak wasz technologiczny partner? SIMplay-Online TV czy SIMplay-Telewizja Online, podpiąć się pod nich?, no jest dużo pomysłów by to nazwać raz konkretnie (pomożemy ) i porządnie tak by odróżniała się ta usługa, bo na dzisiejsze czasy nazwać usługę tylko "Telewizja Online" to nie jest nazwa usługi a dopisek może być jedynie. Wpisując samo Siplay wyskoczy nam od razu bez problemu na samej górze ale wpisując waszą nazwę jesteście w zagajniku to dajecie innym zarobić i zwiększacie innym bazę klientów no nie da się inaczej was wyszukać chyba że będziecie z konkretną nazwą bez wykupu reklam w googlach. Musicie się odróżniać a będzie zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 29 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2022 A w ogóle SimPlay to nie zbyt podobna nazwa do SimPlus, której kiedyś używał operator komórkowy Plus? Nie mogą mieć problemów z tego tytułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.