stan69 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 (edytowane) @dariususMożesz rozwiązać umowę, nadpłatę wyślą pocztą. Jak zechcesz zostać to 3 mies.za darmo pełna oferta, potem 21 mies.po 40 zł. Wymiana dekoderow możliwa z aktywacją 49 zł za sztukę. Edytowane 16 Stycznia 2022 przez stan69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusus Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Stan69. dzięki za szybką odpowiedź, czyli takie same warunki jak dla nowego klienta - 30 zł pakiet M i 10 zł za multiroom, do tego trzy miesiące gratis i jeszcze dekoder do multiroomu dla nowych klientów dają za 29 zł. czyli nic lepiej dla stałego klienta, a nawet gorzej jeśli piszesz, że drugi dekoder z aktywacją też za 49 zł. by był. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Oficjalnie tak to wygląda, bo chcesz obniżyć znacząco abonament. Pisz wypowiedzenie w ICOK, za 2-3 dni z DUK zadzwonia, jeśli nie to sam zadzwoń. Myślę, że przez rok będzie ulgowo z przedłużoną umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusus Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 stan69 tak też zrobię, jeszcze raz dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Aktualnie posiadam: - Familijny Max HD - Sport HD - Film HD - Cinemax HD - OTG - Filmy i Seriale ONLINE łącznie 60 zł/m-c Dodatkowo bez zobowiązania włączony pakiet HBO HD HBO GO za 25 zł/m-c elastycznie. Za całość płacę łącznie 85 zł/mc Koniec umowy 10.06.2022, według ICOK 5 miesięcy do końca. Przeanalizowałem posty od października '21 roku, proszę o potwierdzenie, czy dobrze zrozumiałem możliwości przedłużenia: Pakiet L + HBO HD / HBO GO (tracę FilmBoxy, ale zyskuję 6 m-cy pełnej oferty gratis) za 50 zł/m-c w pierwszym roku i 80 zł/m-c w drugim roku (teoretycznie z możliwością kolejnej negocjacji pół roku przed końcem). Mam jeszcze drugą oddzielną umowę na pakiet Rodzinny HD za 5 zł/m-c i umowa kończy się w czerwcu 2022. Co robić, żeby utrzymać tą cenę 5 zł/m-c? Według warunków umowy jak nic nie zrobię, to umowa przejdzie na czas nieokreślony za kwotę 15 zł/m-c, czego nie akceptuję. Aczkolwiek niektórzy tutaj pisali, że opłata im się nie zmieniała po przejściu na czas nieokreślony. Warto wypowiadać taką umowę, czy czekać? Proszę o porady. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Napisz do cp.go wiadomość prywatną-podasz nr kart i masz problem rozwiązany-warto! 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 @maikeldzięki, tak zrobiłem. Wszystko załatwione z pomocą @Cp.go Polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 @bLaYd co zrobiłeś z umową na rodzinny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Nie ruszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Oby nie wskoczyła opłata 15 zeta na nieokreślonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaYd Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 No oby, ale to jest tak że Polsat może podnieść a nie musi. Z tego co czytam na tym forum, to raczej nie podnosi. Chyba nie ma opcji ma zlojalizowanie umowy na aktualnych warunkach na kolejne 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Czy u Was też występują problemy z ofertą na 24 miesiące, z czego przez pierwsze 12 miesięcy obniżona opłata (w moim przypadku do 50 zł) po wypowiedzeniu umowy ze względu na Lifetime? Jestem już po 2 rozmowach DUK i uparcie twierdzą, że nie widzą dla mnie takiej oferty, jedynie pełna oferta z czego 3 miesiące gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Napisz pw do @Cp.go z nr karty głównej dekodera. On sprawdzi stan wypowiedzenia i przedstawi Ci ofertę. Z DUKiem możesz co najwyżej o pogodzie pogadać 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 @damian3k1993 zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Godzinę temu, Gizior89 napisał: Napisz pw do @Cp.go z nr karty głównej dekodera. On sprawdzi stan wypowiedzenia i przedstawi Ci ofertę. Z DUKiem możesz co najwyżej o pogodzie pogadać Przestań bzdury pisać oferty jakie tu padaja to sa właśnie z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) W dniu 6.01.2022 o 23:45, luket napisał: Poczytałem temat i skoro umowy podpisywane przed końcem maja 2021 mogą zostać wypowiedziane ze względu na wycofanie kanału Lifetime to chciałbym być sprytny i na tym coś ugrać, jako że przedłużałem moją umowę w sierpniu 2020 na 2 lata. Zostało jeszcze 7 miesięcy do jej końca, ale skoro już można składać wypowiedzenie z w/w powodu, to czemu nie. W chwili obecnej posiadam: Evobox PVR, jeden multiroom i następujące pakiety: Pakiet Familijny Max HD Pakiet Sport HD Pakiet Cinemax HD Opcja ON THE GO Pakiet Film HD Pakiet Polsat Sport Premium Usługa Multiroom HD Pakiet Eleven Sports HD Płacę 85 zł. Dekoderów nie chcę wymieniać Chyba jestem winny zdać raport, może komuś się przyda, gdy tu zajrzy. Ostatecznie wysłałem wypowiedzenie 09.01 ze względu na wycofanie kanału Lifetime (ważne, aby to napisać w wypowiedzeniu, ponieważ podobno, jak się dowiedziałem, ten powód odblokowuje lepsze oferty, ale może to pic na wodę gadka), kontakt ze strony DUK był w piątek, bez żadnych problemów dostałem ofertę o której wspominał @stan69 Dostałem pakiet M-Sport, umowa na 24 miesiące, 3 miesiące gratis, a potem 60 zł + 5 zł za multiroom. Ciekawe, bo stan pisał o dyszce za MR i takie też info jest na stronie, ale u mnie dało się za piątkę, więc gitara. Na 3 miesiące dostałem pełną ofertę z HBO - co ciekawe nie muszę zgłaszać przed końcem okresu promocyjnego, by te kanały dodatkowe wyłączyć, co od lat było praktyką w CP. Tym razem kanały znikną automatycznie, przynajmniej tak mi powiedziano przez tel. Z minusów to kanały dodatkowe działają mi na razie tylko na dekoderze głównym, na multiroomie jest bez zmian, więc będę musiał pewnie im to zgłosić, by nadali uprawnienia. Dzięki jeszcze raz za pomoc, w kupie siła, pozdro. 6 godzin temu, damian3k1993 napisał: Czy u Was też występują problemy z ofertą na 24 miesiące, z czego przez pierwsze 12 miesięcy obniżona opłata (w moim przypadku do 50 zł) po wypowiedzeniu umowy ze względu na Lifetime? Jestem już po 2 rozmowach DUK i uparcie twierdzą, że nie widzą dla mnie takiej oferty, jedynie pełna oferta z czego 3 miesiące gratis. Na samym wstępie rozmowy zostałem poinformowany o dwóch możliwościach. Albo 12 miesięcy niższy abonament, albo 3 miesiące gratis, więc cię robią w bambuko. Ciekawe, jak wspomniałem wyżej, ja zostałem poinformowany, że wypowiedzenie ze względu na Lifetime ułatwia mocno sprawę, ale pewnie to tylko takie gadanie dla picu. Edytowane 17 Stycznia 2022 przez luket 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 U mnie też wypowiedzenie podobno zostało już zarejestrowane. Od razu wspomniałem co mnie interesuje, ale w drugiej rozmowie konsultant mówił, że może jeszcze pojawi im się taka oferta i żeby czekać. Co ciekawe na koniec zapytał czy jeżeli nie dostanę oferty na której mi zależy to czy wycofam wypowiedzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Wypowiedzenie złożone ze względu na Lifetime . Dziś pierwsza oferta. Pakiet L HBO i HBO GO Filmbox Eleven Pierwsze 12 miesięcy 50 zł , następne 12 miesięcy 105 zł za Evobox PVR i multiroom . Do tego dają PSP (zbytnio mi na tym nie zależy )- 12 miesięcy gratis a następny rok za 10 zł . Jak sądzicie coś innego ugram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Jeśli chodzi o PSP to standard, w pierwszym roku sie nie płaci, a w drugim 10 bo z pakietem L. A zapytaj następnym razem, może z PSP będzie pełna oferta na 6 mies? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Witam 6 miesięcy temu złożone wypowiedzenie, miałem wszystko bez "ślizgaczy" Evobox plus 3xMR za 129 zł, umowa zakończyła się 15 stycznia , dzisiaj oddałem cały sprzęt.....zero kontaktu z DUK. Teraz taka jest polityka utrzymaniowa Polsatu? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 A ciężko było samemu zadzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) 24 minuty temu, Mako napisał: , dzisiaj oddałem cały sprzęt.....zero kontaktu z DUK. A miałeś aktualny nr telefonu? Nie miałeś żadnych zgód odznaczonych itp? Oddałeś i masz spokój I co dalej? 8 minut temu, czytnik napisał: A ciężko było samemu zadzwonić Widocznie nie zależało mu tak bardzo Edytowane 18 Stycznia 2022 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) Miałem wszystkie zgody i nr tel aktualny ( od 7 lat nie zmieniany) 30 minut temu, czytnik napisał: A ciężko było samemu zadzwonić Jaja sobie robisz? to mnie ma zależeć na zapłaceniu polsatowi 129 zł miesięcznie....:) Mam Canal+ ( Extra+HBO+FilmBox +wszystkie Canal+ i 1xMR) za 114zł umowa na 12 miesięcy (czego żałować....tylko się cieszyć). Edytowane 18 Stycznia 2022 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjs107 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Witam. Miałem umowę na pakiet rodzinny na 24 msc za 20zl z czego 3 msc były gratis. Złożyłem wypowiedzenie 3 msc przed końcem umowy. Na co korzystniejszego mogę liczyć. Dodam tylko że nie ma mowy żebym płacił więcej niż 20zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 42 minuty temu, Mako napisał: Miałem wszystkie zgody i nr tel aktualny ( od 7 lat nie zmieniany) Jaja sobie robisz? to mnie ma zależeć na zapłaceniu polsatowi 129 zł miesięcznie....:) Mam Canal+ ( Extra+HBO+FilmBox +wszystkie Canal+ i 1xMR) za 114zł umowa na 12 miesięcy (czego żałować....tylko się cieszyć). To o co masz teraz żal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.