Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stan69.   dzięki za szybką odpowiedź, czyli takie same warunki jak dla nowego klienta - 30 zł pakiet M i 10 zł za multiroom, do tego trzy miesiące gratis i jeszcze dekoder do multiroomu dla nowych klientów dają za 29 zł. czyli nic lepiej dla stałego klienta, a nawet gorzej jeśli piszesz, że drugi dekoder z aktywacją też za 49 zł. by był. Szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie posiadam:
- Familijny Max HD
- Sport HD
- Film HD
- Cinemax HD
- OTG
- Filmy i Seriale ONLINE
   łącznie 60 zł/m-c

Dodatkowo bez zobowiązania włączony pakiet HBO HD HBO GO za 25 zł/m-c elastycznie.

Za całość płacę łącznie 85 zł/mc

Koniec umowy 10.06.2022, według ICOK 5 miesięcy do końca.

Przeanalizowałem posty od października '21 roku, proszę o potwierdzenie, czy dobrze zrozumiałem możliwości przedłużenia:
Pakiet L + HBO HD / HBO GO (tracę FilmBoxy, ale zyskuję 6 m-cy pełnej oferty gratis) za 50 zł/m-c w pierwszym roku i 80 zł/m-c w drugim roku (teoretycznie z możliwością kolejnej negocjacji pół roku przed końcem).

Mam jeszcze drugą oddzielną umowę na pakiet Rodzinny HD za 5 zł/m-c i umowa kończy się w czerwcu 2022. Co robić, żeby utrzymać tą cenę 5 zł/m-c? Według warunków umowy jak nic nie zrobię, to umowa przejdzie na czas nieokreślony za kwotę 15 zł/m-c, czego nie akceptuję. Aczkolwiek niektórzy tutaj pisali, że opłata im się nie zmieniała po przejściu na czas nieokreślony. Warto wypowiadać taką umowę, czy czekać?

Proszę o porady. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też występują problemy z ofertą na 24 miesiące, z czego przez pierwsze 12 miesięcy obniżona opłata (w moim przypadku do 50 zł) po wypowiedzeniu umowy ze względu na Lifetime? 
Jestem już po 2 rozmowach  DUK i uparcie twierdzą, że nie widzą dla mnie takiej oferty, jedynie pełna oferta z czego 3 miesiące gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2022 o 23:45, luket napisał:

Poczytałem temat i skoro umowy podpisywane przed końcem maja 2021 mogą zostać wypowiedziane ze względu na wycofanie kanału Lifetime to chciałbym być sprytny i na tym coś ugrać, jako że przedłużałem moją umowę w sierpniu 2020 na 2 lata. Zostało jeszcze 7 miesięcy do jej końca, ale skoro już można składać wypowiedzenie z w/w powodu, to czemu nie. 

 

W chwili obecnej posiadam:

Evobox PVR, jeden multiroom i następujące pakiety:

Pakiet Familijny Max HD
Pakiet Sport HD
Pakiet Cinemax HD
Opcja ON THE GO
Pakiet Film HD
Pakiet Polsat Sport Premium
Usługa Multiroom HD
Pakiet Eleven Sports HD

 

Płacę 85 zł.

Dekoderów nie chcę wymieniać

 

Chyba jestem winny zdać raport, może komuś się przyda, gdy tu zajrzy. 

 

Ostatecznie wysłałem wypowiedzenie 09.01 ze względu na wycofanie kanału Lifetime (ważne, aby to napisać w wypowiedzeniu, ponieważ podobno, jak się dowiedziałem, ten powód odblokowuje lepsze oferty, ale może to pic na wodę gadka), kontakt ze strony DUK był w piątek, bez żadnych problemów dostałem ofertę o której wspominał @stan69 Dostałem pakiet M-Sport, umowa na 24 miesiące, 3 miesiące gratis, a potem 60 zł + 5 zł za multiroom. Ciekawe, bo stan pisał o dyszce za MR i takie też info jest na stronie, ale u mnie dało się za piątkę, więc gitara. 

Na 3 miesiące dostałem pełną ofertę z HBO - co ciekawe nie muszę zgłaszać przed końcem okresu promocyjnego, by te kanały dodatkowe wyłączyć, co od lat było praktyką w CP. Tym razem kanały znikną automatycznie, przynajmniej tak mi powiedziano przez tel. Z minusów to kanały dodatkowe działają mi na razie tylko na dekoderze głównym, na multiroomie jest bez zmian, więc będę musiał pewnie im to zgłosić, by nadali uprawnienia.

 

Dzięki jeszcze raz za pomoc, w kupie siła, pozdro. 

 

  

6 godzin temu, damian3k1993 napisał:

Czy u Was też występują problemy z ofertą na 24 miesiące, z czego przez pierwsze 12 miesięcy obniżona opłata (w moim przypadku do 50 zł) po wypowiedzeniu umowy ze względu na Lifetime? 
Jestem już po 2 rozmowach  DUK i uparcie twierdzą, że nie widzą dla mnie takiej oferty, jedynie pełna oferta z czego 3 miesiące gratis.

 

Na samym wstępie rozmowy zostałem poinformowany o dwóch możliwościach. Albo 12 miesięcy niższy abonament, albo 3 miesiące gratis, więc cię robią w bambuko. Ciekawe, jak wspomniałem wyżej, ja zostałem poinformowany, że wypowiedzenie ze względu na Lifetime ułatwia mocno sprawę, ale pewnie to tylko takie gadanie dla picu.

Edytowane przez luket
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wypowiedzenie podobno zostało już zarejestrowane. Od razu wspomniałem co mnie interesuje, ale w drugiej rozmowie konsultant mówił, że może jeszcze pojawi im się taka oferta i żeby czekać. Co ciekawe na koniec zapytał czy jeżeli nie dostanę oferty na której mi zależy to czy wycofam wypowiedzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie złożone ze względu na Lifetime .

Dziś pierwsza oferta.

Pakiet L

HBO i HBO GO

Filmbox

Eleven

Pierwsze 12 miesięcy 50 zł , następne 12 miesięcy 105 zł za Evobox PVR i multiroom .

Do tego dają PSP (zbytnio mi na tym nie zależy )- 12 miesięcy gratis a następny rok za 10 zł .

Jak sądzicie coś innego ugram.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

6 miesięcy temu złożone wypowiedzenie, miałem wszystko bez "ślizgaczy" Evobox plus 3xMR za 129 zł, umowa zakończyła się 15 stycznia , dzisiaj oddałem cały sprzęt.....zero kontaktu z DUK.

Teraz taka jest polityka utrzymaniowa Polsatu?

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Mako napisał:

, dzisiaj oddałem cały sprzęt.....zero kontaktu z DUK.

A miałeś aktualny nr telefonu? 

Nie miałeś żadnych zgód odznaczonych itp? 

Oddałeś i masz spokój :D

I co dalej? 

8 minut temu, czytnik napisał:

A ciężko było samemu zadzwonić 🙂

 

Widocznie nie zależało mu tak bardzo

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wszystkie zgody i nr tel aktualny ( od 7 lat nie zmieniany)

30 minut temu, czytnik napisał:

A ciężko było samemu zadzwonić 🙂

Jaja sobie robisz? to mnie ma zależeć na zapłaceniu polsatowi 129 zł miesięcznie....:)

 

Mam Canal+ ( Extra+HBO+FilmBox +wszystkie Canal+ i 1xMR) za 114zł umowa na 12 miesięcy (czego żałować....tylko się cieszyć).

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Mako napisał:

Miałem wszystkie zgody i nr tel aktualny ( od 7 lat nie zmieniany)

Jaja sobie robisz? to mnie ma zależeć na zapłaceniu polsatowi 129 zł miesięcznie....:)

 

Mam Canal+ ( Extra+HBO+FilmBox +wszystkie Canal+ i 1xMR) za 114zł umowa na 12 miesięcy (czego żałować....tylko się cieszyć).

To o co masz teraz żal ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...