yokoono Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 8 minut temu, wuzel napisał: @yokoono ,po zakończeniu umowy ,jeżeli jej nie wypowiesz ,umowa przechodzi na czas nieokreślony ,w tej samej cenie, jeżeli ostatnia była 2 letnia. Wszystkie kanały powinny działać. @sebap tych kartek w regulaminie jest faktycznie więcej niż 3. Widocznie pracownikowi nie chciało się drukować całości według mnie. Tak wygląda tabela ze składem pakietów. https://zapodaj.net/ca8e3c1fcd93f.jpg.html Źle się wyraziłam - złożyliśmy wypowiedzenie i go nie cofnęliśmy. I już nie mamy dostępu do telewizji, a do 9 grudnia mamy oddać dekodery. A tata nagle zechciał jednak mieć tą telewizję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Musi zawrzeć nową umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 ale na zasadach nowego klienta jakby? Nawet jeśli mamy internet i tą drugą umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Tego nie wiem, ale umowa musi być nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Była kiedyś opcja kontynuacji umowy po zakończeniu starej ale nie wiem czy jest jeszcze dostępna i nie pamiętam na jakich warunkach to działało.Może @Nowy 123 wie coś na ten temat. @sebap zadałeś pytanie poprzez ICOK o kopię dokumentów. Odczekaj tydzień ,jeżeli nic nie dostaniesz ,wyślij pytanie po raz kolejny. W APS wątpię aby dali Ci kopię umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Ok, tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Jednak warto być abonentem CP, dla takich wspaniałych promocji jak ta: https://satkurier.pl/news/186205/specjalne-kinowe-pokazy-dla-klientow-cyfrowego-polsatu-i-plusa.html Nad morze mam tylko 700 kilometrów z okładem, dlatego już pakuję walizkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Godzinę temu, BizzareX napisał: Jednak warto być abonentem CP, dla takich wspaniałych promocji jak ta Idę w to jak dzik w żołędzie do morza mam tylko 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 @yokoono można wznowić sygnał na rozwiązanej umowie zazwyczaj do 30 dni pod warunkiem, że dekoder nie został jeszcze oddany. Działa to tak że przywraca się sygnał na rozwiazanej umowie i później zapisuje się ofertę jaka by, Cię interesowała. Natomiast musisz pamiętać że będzie trzeba zapłacić rachunek za obecny okres rozliczeniowy, proporcjonalnie pomniejszony i dni kiedy telewizja była wyłączona. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam332 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Witam Posiadam obecnie Evobox PRV + 3x Multiroom MiniHd i umowę premium ( Max HD +HBO+ Cinemax+ Sport Hd + Film HD ) za 105 zł miesięcznie. Wypowiedzenie złożone dziś. Do końca umowy 6 miesięcy. Interesuje minie umowa 24/6 lub 12/3. Pakiety bez zmian jednak chciał bym wymienić dekodery multitom aby nie latać z kartami i jezeli to mozliwe to uzyskać aktywację ON THE GO gratis ( przy poprzednich przedłużeniach odbijałem się od info że to mozliwe za darmo tylko przy nowej umowie lub ileś tam płatne dodatkowo..). Proszę o info czy możliwe to w tej cenie co miałem lub co mogę wynegocjować. Z góry dziekuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 W opcji 24/6 OTG będzie w cenie abonamentu w opcji 12/3 +5 zł. Chyba że weźmiesz pakiet Premium Max (10 zł droższy, zyskasz kanały Eleven) to wtedy OTG będzie bez dopłaty nawet w opcji 12/3. Wymiana dekoderów 29 zł aktywacji za każdy MR. Ceny nie zbijesz jeśli chcesz zachować obecny pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam332 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Dzięki za odp. A usługa Multiroom bezprzewodowo działa z Evobox prv bo gdzieś wyczytałem że musi być Evobox HD + evobox lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Nie, działa też z Evoboxem PVR HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) Przesłali mi do ICOK kopię mojej umowy i NIE MA tam nigdzie ujętych kanałów gwarantowanych. Dzwoniłem na infolinię, konsul powiedział, że mam ten kanał gwarantowany. Podobno niektórzy dostali już info na ICOK o usunięcu z oferty CBS Action i możliwości wypowiadania umów. Edytowane 25 Listopada 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @sebap ciekawa sytuacja. Może ktoś się wypowie z użytkowników ,czy po podpisaniu nowej umowy lub kontynuacji starej ,ma komplet dokumentów. Czy CP oszczędza na tuszu i papierze ? @lukimann odnośnie internetu nie pomogę. Jeżeli chodzi o tv,jeżeli podpisywałeś umowę ponad 2 lata temu ,to według starego regulaminu po przejściu na bezterminową cena pozostaje bez zmian. Sam mam ten pakiet w takiej samej cenie i w umowie bezterminowej i czekam na zapowiadane podwyżki czy mnie obejmą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @sebap jeśli konsultant powiedział, że masz gwarantowany to w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @Nowy 123 Nie do końca im wierzę ;). Różne rozmowy bywały a później się okazywało coś zupełnie innego. Napisałem przez ICOK (nie było takiego tematu więc podpiąłem pod temat "prośba o przesłanie warunków umowy"), jak odpiszą, że tak to wtedy mam to czarno na białym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Znajomy ma Premium max + 3 telefony co zrobić by nadal mieć rabat 50% smart-dom na tv. Obecnie płaci za TV 55zł z multiroom + za 3 numery telefonu 100zł, chciałby z jednego numeru zrezygnować ale żeby zachować 50% rabat na tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Co mi nagadał jeszcze ten konsul... Wypowiedzenia nie opłaca się składać bo od stycznia będzie podwyżka a poza tym nie ma już umów z długimi gratisami. Ja mu na to, że wiem, że skrócili 15/3 na 15/1 i 29/6 na 29/3 ale są jeszcze 12/3 i 24/6 a on mi na to, że mam złe info bo wszystkie oferty utrzymaniowe są już tylko z 1 miesiącem gratisowym bo firma dużo na tym traciła 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Jest szansa dowiedzieć się o kanały gwarantowane w punkcie stacjonarnym Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) 12 minut temu, mxv1 napisał: Znajomy ma Premium max + 3 telefony co zrobić by nadal mieć rabat 50% smart-dom na tv. Obecnie płaci za TV 55zł z multiroom + za 3 numery telefonu 100zł, chciałby z jednego numeru zrezygnować ale żeby zachować 50% rabat na tv Nie ma możliwości zachowania rabatu -50% dokonując jakichkolwiek zmian na tym produkcie, jedynie można przejść na czas nieokreślony umowy (najpierw sprawdzić w umowie, czy cena w tym okresie nie wzrasta) i wtedy rabat się na telewizji utrzyma. Jednak znając życie to rezygnacja z 1 numeru spowoduje rozpad całego SmartDomu. Edytowane 25 Listopada 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 13 minut temu, mxv1 napisał: co zrobić by nadal mieć rabat 50% smart-dom na tv. Jedyne wyjście to nic- jak zlikwidujesz jeden telefon to będzie aneks i podejrzewam że stracisz więcej niż abo na niego bo 50% już nie dostaniesz, ale niech się bardziej obcykani jeszcze wypowiedzą. 13 minut temu, sebap napisał: Co mi nagadał jeszcze ten konsul... Wypowiedzenia nie opłaca się składać Jak nie składałeś wypowiedzenia to zapewne gadałeś z kimś z infolinii a ci nie do wszystkiego mają dostęp więc i takie bzdury mógł gadać 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @mxv1 podejrzewam że jeśli znajomy ma 3 numery to na pewno któryś jest główny, a któreś są dodatkowe. Więc, jeśli zrezygnuje z dodatkowego numeru i zachowa odpowiedni abonament na plusie to zachowa rabat na TV pod warunkiem, że nie będzie dokonywał na niej żadnej zmiany. Natomiast jeśli zrezygnuje z numeru, który jest numerem głównym to traci całkowicie rabat na TV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 2 godziny temu, sebap napisał: Nie do końca im wierzę ;). Różne rozmowy bywały a później się okazywało coś zupełnie innego. Napisałem przez ICOK (nie było takiego tematu więc podpiąłem pod temat "prośba o przesłanie warunków umowy"), jak odpiszą, że tak to wtedy mam to czarno na białym. Sprecyzuj dokładnie swoje pytanie, że chcesz wykaz kanałów gwarantowanych w pakiecie Film HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpgoł Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Do czerwca każda umowa od familijnego Maxa w górę miała te kanały gwarantowane. W razie pytań proszę priv 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.