Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, BBC78 napisał:

Witam wszystkich. Posiadam w tym momencie (umowa już na czas nieokreślony) pakiet Familijny Max + Film + Sport + Cinemax + HBO i HBO GO. Do tego posiadam dekoder PVR HD7000. Za wszystko płacę 79,99. Złożyłem wypowiedzenie i zadzwonili do mnie z DUK. Od razu na wstępie zaznaczyłem, że interesuje mnie wymiana dekodera na Evobox PVR i wszystkie kanały które posiadam. Dostałem propozycję umowy 24/3 za 75 zł + aktywacja dekodera za 49 zł + 5 zł za korzystanie z dekodera.

 

6 godzin temu, BBC78 napisał:

@Nowy 123Zaproponowano mi pakiet, który obecnie kosztuje 60 zł + do tego HBO z HBO GO. Standardowo kosztuje to właśnie 90 zł i za wynajem dekodera nic się nie płaci, czyli tak jakbym dostał dosłownie 10 zł rabatu. Abonament, który obecnie posiadam był to na tamte czasy Full bez Eleven, rozrywki i VOD

Familijny Max HD +Film+Sport+Cinemax w umowie 24/3 można otrzymać za 50 zł. Czyli wychodzi ,że HBO w tej opcji którą Ci przedstawiono masz za 25 zł.Natomiast ten sam pakiet w umowie 24/6 masz za 60 zł + HBO 30 zł i wychodzi 90 zł. Dopytaj konsultanta czy można w tej pierwszej opcji pozbyć się czynszu za dekoder lub negocjuj to z nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wuzel po pierwsze pakiet Familijny Max, Film, Sport, Cinemax jest dostępny w opcji 24/3 za 50 zł bez wymiany dekodera a po drugie przy wymianie nie ma oferty 24/6 tylko 24/4. I kolega @BBC78 nie otrzymał HBO za 25 zł do tego pakietu bo takiej opcji nie ma w DUK przy tym pakiecie. 

 

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Przed chwilą dzwoniłem do Cyfry+. Przed przyjściem do Polsatu Cyfrowego byłem kilkuletnim klientem n-ki. Teraz patrzę na ich stronę i za pakiet Extra+ trzeba zapłacić 59,99 + HBO 20 zł + History HD 2,99 + 5 zł za dekoder. Wychodzi 87,98 zł miesięcznie. Zyskujemy za to 100 godzin miesięcznie dostępu do kanałów nc+ go (a jest tam np. między innymi Canal+). Nie był bym sobą, gdybym nie wspomniał o tym, że byłem ich klientem i chciałbym wrócić, i to z konkurencji, ale liczyłbym na trochę lepsze warunki. Kobieta wzięła ode mnie numer PESEL i telefonu, ma komuś przekazać sprawę i zobaczymy w takim układzie o z tego wyjdzie. Jeżeli dostanę cenę 80 zł lub niższa to niech się Polsat buja ze swoimi promocjami dla stałych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szunajWiem, że w Extra nie ma Canal+, ale kobieta powiedziała mi (może błędnie, nie będę się upierał bo nie wiem), że w pakiecie jest 100 godzin nc+go miesięcznie, i będę w nim mógł oglądać np. Canal+

 

A komentarz z info od Cyfry umieściłem tylko po to, żeby pokazać, że Polsat nie dba o swoich klientów. Przy przedłużeniu umowy dają 5 zł rabatu? Śmiech na sali, i jeszcze mam się z tego cieszyć i brać bo nic lepszego nie będzie. A do konkurencji zgłaszam się jako dawny klient i słyszę, że zobaczą co da się zrobić i odezwą się do mnie. Nikt nie powiedział: jesteś nowym klientem i już. Czyli dostałem standardowa ofertę, powiedziałem jak wygląda sytuacja i ktoś do mnie jeszcze oddzwoni z propozycją, może lepszą, może taka samą, tego nie wiem, czas pokaże. Ale człowiek inaczej się od razu czuje, ma wrażenie że nie jest lekceważony. A w Polsacie: przedstawiona oferta z zaznaczeniem, że to maks, nie wyrażenie mojej zgody i usłyszałem, że w takim układzie z dniem tym i tym następuje koniec umowy i w przeciągu miesiąca mam zwrócić sprzęt. Czyli: jak nie tonie, pocałuj nas w d.... i oddawaj nasze zabawki

Edytowane przez BBC78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=8233]szunaj[/mention]Wiem, że w Extra nie ma Canal+, ale kobieta powiedziała mi (może błędnie, nie będę się upierał bo nie wiem), że w pakiecie jest 100 godzin nc+go miesięcznie, i będę w nim mógł oglądać np. Canal+
W nc+ go możesz oglądać tylko te kanały, które masz w ofercie na dekoderze. I to też nie wszystkie.
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Nowy 123 napisał:

@wuzel po pierwsze pakiet Familijny Max, Film, Sport, Cinemax jest dostępny w opcji 24/3 za 50 zł bez wymiany dekodera a po drugie przy wymianie nie ma oferty 24/6 tylko 24/4. I kolega @BBC78 nie otrzymał HBO za 25 zł do tego pakietu bo takiej opcji nie ma w DUK przy tym pakiecie. 

 

Zauważ jedną rzecz. @BBC78 ma obecnie Familijny Max HD +Film+Sport+Cinemax + HBO. Otrzymał  za ten pakiet propozycję umowy 24/3 za 75 zł. To jak to rozbić cenowo? Chyba ,że konsultant wprowadził go w błąd.

@BBC78 z czynszem za dekoder możesz mieć ten pakiet który masz obecnie w umowie na 15/3 ,12/3 miesięcy. 6 miesięcy przed końcem możesz składać już wypowiedzenie a w zasadzie wcześniej aby anulować ostatnie  6 miesięcy umowy i dostajesz 3 miesiące gratis nowej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BBC78 napisał:

A komentarz z info od Cyfry umieściłem tylko po to, żeby pokazać, że Polsat nie dba o swoich klientów. Przy przedłużeniu umowy dają 5 zł rabatu? Śmiech na sali

A oni ci coś zaproponują na 6 miechów do końca umowy, anulują ci te 6 miesięcy i dadzą nowe warunki :?: a to nie jest warte 5 zł tylko wiele, wiele więcej więc nie pie/prz że CP nie dba o stałych klientów.

3 godziny temu, torre24 napisał:

W nc+ go możesz oglądać tylko te kanały, które masz w ofercie na dekoderze. I to też nie wszystkie

Potwierdzam- mam nc+ go (wymiana za cp go) nc+ z pełnym pakietem a sporo programów jest z symbolem ?

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BBC78 napisał:

@OlafS Tak właśnie uważam, że olewają stałych klientów. Od pół roku jestem już na umowie na czas nieokreślony. Wypowiedziałem ją tylko dlatego, że chciałem wymienić dekoder, a na infolinii powiedzieli, że bez nowej umowy ani rusz. Tak więc to ty przestań [beep]yć

Właśnie kończyłbyś tę nową z nowym dekoderem ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Nowy 123 napisał:

@wuzel Ale zrozum że nie ma w pakietach CP HBO za 25 zł. Po mojemu to została przedstawiona standardowa oferta na pakiet Premium za 90 zł z wymianą dekodera 24/4 i wyliczona średnia, która wychodzi 75 zł,(20x90:24=75 zł )

Wiem w jakiej cenie jest HBO i masz rację mogła zostać przedstawiona średnia cena za pakiet.Tego już nie uwzględniłem. Poza tym jeżeli chodzi o negocjacje to wiemy tyle ile napisze dany użytkownik.

@BBC78 jeżeli chcesz wymienić wadliwy dekoder na nowy ,taki sam to możesz to zrobić w trakcie umowy. Jeżeli chcesz jednak zmienić na przykład na Evoboxa lub dekoder na moduł albo moduł na dekoder ,to musisz czekać prawie do końca umowy i masz mniej miesięcy gratis.O tym na forum wie prawie każdy ,bo takie info się  kiedyś pojawiło. CP nie jest idealny ale z doświadczenia wiem ,że dopóki płacisz na czas i nic nie wymagasz to jesteś dobry klient w każdej firmie czy to tv czy telkomy. I tak jak pisze @OlafS w tej chwili miał byś lub kończył  nową umowę z nowym dekoderem.Jeszcze jedno , po co udostępniałeś PESEL osobie postronnej? Jeżeli chcieli się z Tobą skontaktować ,wystarczyło zostawić numer telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wuzel Kobieta poprosiła mnie o PESEL, żeby sobie sprawdzili moją historię.

 

Co do umowy to nie jest tak do końca, że przespałem temat. Celowo byłem na nieokreślonym i nie ruszałem umowy na TV, ponieważ do 3 października płaciłem tylko 50%, a dokładnie 39,99 (byłem jeszcze w starym SmartDomie). Jeżeli ruszyłbym telewizję wpadłbym w nowy SmartDom i miał tylko 10 zł rabatu. Z racji jednak tego, że decydując się na przejście na abonament Plushabo ze swoimi telefonami jestem tam do przodu o 80 zł w porównaniu z abonamentami jakie proponowano mi w Plusie, doszedłem do wniosku, że nawet przy pełnym abonamencie i tak będę ze wszystkim 40 zł na plus. Chciałem jednak zmienić dekoder na Evoboxa PRV, ponieważ mój HD7000 już mnie totalnie wkurza. Miałem już 3 wymiany i cały czas mam problemy. Co drugi dzień muszę go resetować bo nie działa mi pauza, przewijanie, czy nagrywanie. W HBO GO nie widzę listy swoich ulubionych, ani historii. Dodatkowo raz na 2-3 tygodnie nie działa mi część kanałów. Muszę wtedy robić reset z odpinaniem anteny i zasilania. Szlag mnie już trafia z tym szajsem. Liczyłem jednak na to, że zaproponują mi coś ciekawego, ale jak widać myliłem się

Edytowane przez BBC78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BBC78 najpierw piszesz, że nic nie otrzymujesz od firmy a na koniec wychodzi ze masz pakiet który aktualnie kosztuje 90 zł dla nowych klientów za 39.99 zł. Sorry to nie hipokryzja?? Już teraz się wyjaśniło nawet skąd konsultant zaproponował Ci cenę 75 zł. Premium Max za 100 zł - 25 zł z nowego rabatu SDD wychodzi 75 zł za Premium Max. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nowy 123 Źle mnie zrozumiałeś. Mam pakiet za 79,99 zł, ale do września płaciłem za niego 39,99 zł z racji SmartDomu. Ostatnia fakturę mam już normalnie za 79,99 zł bo wypadłem że SmartDomu. I cały czas odnosiłem się do tej ceny. Teraz zaproponowano mi za to samo 75 zł, czyli jakby nie patrzył 4,99 zł taniej + muszę podpisać umowę na 24 miesiące, a teraz mam na czas nieokreślony. Mało tego, jeżeli zdecyduje się na wymianę dekodera będę musiał zapłacić aktywację + 5 zł miesięcznie. Nowy klient płaci 90 zł i 0 zł za dekoder. Czyli nawet w porównaniu do nowego klienta to tylko 10 zł taniej.

P.S. Nie łapie się teraz na żaden SmartDom.

Edytowane przez BBC78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...