Nowy 123 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 @Crazy_Sat No przy tym pakiecie niżej z ceną nie zejdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 3 godziny temu, _Artek_ napisał: ja mam promocje za zerwanie umowy przed terminem musiałbym zapłacić 630zł a za rachunki do końca umowy 990 czekam na oferty świąteczne u konkurencji i zrywam umowę mam nadzieje że uda mi się raz na zawsze pożegnać się z PPV cyfrowego polsatu i aneksowaniem umowy jak tylko polsat uzyska nowe prawa sportowe które i tak sprzeda do canal+ co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów I obiecujesz,że nie będziesz już się "udzielał" w dziale CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Tak mogę Ci to obiecać 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) 17 godzin temu, _Artek_ napisał: co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM. Edytowane 10 Października 2019 przez rsw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 1 godzinę temu, rsw napisał: Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM. A kto ma pracować w APS-ach zarówno w APS-ach jak i na infoliniach pracują w większości osoby na początku swojej kariery zawodowej i naprawdę nie wiem co w tym dziwnego Pani która sprzedaje oferty musi być równie atrakcyjna jak oferta którą sprzedaje:P ostatnio dzwonił do mnie człowiek z T mobile i smutne było to że ja byłem bardziej zorientowany w ofercie niż ten człowiek który miał mi tą ofertę sprzedać nie o tym jest temat ale takie są realia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Witam. Pakiet premium + MR, powiązany SD1, umowa na czas nieoznaczony. 07.10 wysłane przez icok wypowiedzenie. Przyjęte do realizacji. I jak do tej pory cisza. Czekać dalej, zadzwonić czy może "uśmiechnąć" się mailowo do specjalisty? Nie wiem jak długo czeka się na telefon z DUK, dawno nie składałem wypowiedzenia. A tak na marginesie - te wypowiedzenia to jest najgorsza rzecz w tym całym Polsacie. Strasznie tego nie lubię. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 To nie wysyłaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 3 godziny temu, sl@veq napisał: A tak na marginesie - te wypowiedzenia to jest najgorsza rzecz w tym całym Polsacie. Strasznie tego nie lubię. Zapewniam cię że Polsat kocha i to nawet bardzo tych co nie wysyłają żadnych wypowiedzeń, płacą regularnie i nie dzwonią nawet jak są jakieś problemy-wysyłając przestaną cię kochać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Dzień dobry. Dobra, rozumiem. Te typy tak mają. Ale i tak wydaje mi się to nienormalne. Ale co z odpowiedzią na moje pytanie. Chciałbym załatwić sprawę jak najszybciej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 @sl@veq zawsze zadzwonić możesz sam, tel. 222 127 128. Mało napisałeś o swoim udziale w smartDOM, napisz więcej w tym temacie smartDOM - pytania,.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 5 godzin temu, sl@veq napisał: Dzień dobry. Dobra, rozumiem. Te typy tak mają. Ale i tak wydaje mi się to nienormalne. Ale co z odpowiedzią na moje pytanie. Chciałbym załatwić sprawę jak najszybciej. Pozdrawiam. Witam. Czy udało się skorzystać z oferty? Jeśli nie, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Witam, zadzwonił do mnie pan konsultant z DUK i zaproponował mi aby przedłużyłem ofertę Wszystkie pakiety z Ligą Mistrzów i Ekstraklasą bez pakietu VOD i Rozrywki za 100 zł przez rok, a od 13 miesiąca 135 zł, umowa na 36 miesiące, dekoder mulitroom EVOBOX LITE i związku z tym mam pytanie da rady coś z tego utragować i nie wiem czy się zgodzić na tą ofertę, bo jutro o 11.00 ma zdzwonić do mnie jaką decyzję podjąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 36 miesięcy i brak darmowych miesięcy - typowa oferta dla fraj... Januszy. Ile masz miesięcy do końca umowy i czy poszło wypowiedzenie (nie widzę, żebyś gdzieś o tym pisał). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 15 miesięcy mam do końca umowy, wypowiedzenia nie wysłałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 51 minut temu, stefan85 napisał: Witam, zadzwonił do mnie pan konsultant z DUK To co ty głupoty gadasz że ktoś z DUK do ciebie dzwonił jeśli nie wyślesz wypowiedzenia, nie zbliża się termin zakończenia umowy (min. 6 miesięcy) to żaden DUK do ciebie nie zadzwonił, ten co rzucił ci tę rewelacyjną propozycje to jakiś świerzak z call center, który próbował upolować jelenia by zarobić prowizję- po ofercie rzekłbym że to zachłanny typek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Obecnie 15/3 Familijny max film sport cinemax 1xMR w sumie 70 zł. Dekodery hd3000 i hd5500. Umowa kończy mi się za 7 msc, czyli za miesiąc chciałbym przedłużyć i pytanie na co mógłbym liczyć jeżeli interesuje mnie wymiana obu dekoderów oraz na co jeśli bym nie wymieniał? Wymienić chciałbym na Evobox, czy dwa mogłyby być PVR czy jeden PVR, a drugi HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Do @OlafS Tylko mnie trochę się śpieszy z przedłużeniem umowy bo chcę zmienić dekoder mulitroom z HD 3000 na EVOBOX LITE i da rady byłoby z tej oferty zejść na 125 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 11 minut temu, stefan85 napisał: bo chcę zmienić dekoder mulitroom z HD 3000 na EVOBOX LITE A jakiż to powód tej nagłej zachcianki? ... szwagier/ teść ma HD3000 ma w drugim domu czy tylko owczy pęd by mieć coś extra i nie przekładać karty- jak to pierwsze to jeszcze rozumiem, ale jak drugie to szkoda nawet gadać, jednak by coś próbować ugrać napisz na PW do @Specjalista Cyfrowy Polsat może on coś z tak długą umową wymyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 @stefan85 jeśli masz do końca umowy 15 miesięcy i chcesz ofertę z LM to będzie tylko i wyłącznie umowa na 36 miesięcy i za maksymalny pakiet z Ekstraklasa na dwóch dekoderach zapłacisz 135 zł. Poczekaj aż będzie 7 miesięcy do końca i bedziesz miał to samo ale w opcji 24 w tym 6 za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 16 godzin temu, Cyfek napisał: Obecnie 15/3 Familijny max film sport cinemax 1xMR w sumie 70 zł. Dekodery hd3000 i hd5500. Umowa kończy mi się za 7 msc, czyli za miesiąc chciałbym przedłużyć i pytanie na co mógłbym liczyć jeżeli interesuje mnie wymiana obu dekoderów oraz na co jeśli bym nie wymieniał? Wymienić chciałbym na Evobox, czy dwa mogłyby być PVR czy jeden PVR, a drugi HD? Dobierz do abo. (60 zł) Eleveny lub Vody za 10 zł. Przy abo.70 zł czynszu za Evoboxa PVR nie będzie i MR tylko 5 zł z umową 24/4, bo z wymianą to darmowych mniej. Dekoder główny Evobox PVR (aktywacja 49 zł), do MR tylko Lite z aktywacją 29 zł. Bez wymiany dalej to samo, z abo.70 zł MR 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmark Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Witam. Mam na chwile obecna Familijny Max HD, Multiroom x1, Sport HD, Cinemax HD, Film HD, katalog online. Płacę 74,99zl. Ojciec chce do tego dodatkowy sport, ten sport premium dla meczy będzie ok? Umowa na czas nieokreślony obecnie. Co teraz można uzyskać przy przedłużeniu umowy? Da radę zmieścić się w 100zł z tym dodatkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 @madmark co masz dokładnie w pakiecie? Masz jakiś czynsz za dekoder czy kanały Eleven? Bo pakiet który wymieniłes kosztowałby 70 zł na dwa dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 8 godzin temu, madmark napisał: Witam. Mam na chwile obecna Familijny Max HD, Multiroom x1, Sport HD, Cinemax HD, Film HD, katalog online. Płacę 74,99zl. Ojciec chce do tego dodatkowy sport, ten sport premium dla meczy będzie ok? Umowa na czas nieokreślony obecnie. Co teraz można uzyskać przy przedłużeniu umowy? Da radę zmieścić się w 100zł z tym dodatkiem? Możliwa oferta z DUK po wypowiedzeniu - Fam.Max, Sport, Film, Cinemax, OTG, PSPremium za 70 zł + MR 5 zł.,umowa 24/6 i dekodery bez czynszu, jak masz go dotychczas. Możesz dobrać Eleveny za 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djremo Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Witam. Obecnie premium, evobox bez opłaty, wypowiedzenie złożone, umowa do grudnia. Miałem rezygnować całkiem ale może dam dekoder rodzinie. Chcę zejść na familijny max jak to teraz koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Familijny Max HD w opcji 24/3 za 30 zł lub w opcjach 24/6, 15/3, 12/3 za 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.