Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, _Artek_ napisał:

ja mam promocje za zerwanie umowy przed terminem musiałbym zapłacić 630zł a za rachunki do końca umowy 990 czekam na oferty świąteczne u konkurencji i zrywam umowę mam nadzieje że uda mi się raz na zawsze pożegnać się z PPV cyfrowego polsatu i aneksowaniem umowy jak tylko polsat uzyska nowe prawa sportowe które i tak sprzeda do canal+ co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze  czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów :) 

I obiecujesz,że nie będziesz już się "udzielał" w dziale CP? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, _Artek_ napisał:

co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze  czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów :) 

Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM.

Edytowane przez rsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rsw napisał:

Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM.


A kto ma pracować w APS-ach zarówno w APS-ach jak i na infoliniach pracują w większości osoby na początku swojej kariery zawodowej i naprawdę nie wiem co w tym dziwnego
Pani która sprzedaje oferty musi być równie atrakcyjna jak oferta którą sprzedaje:P ostatnio dzwonił do mnie człowiek z T mobile i smutne było to że ja byłem bardziej zorientowany w ofercie niż ten człowiek który miał mi tą ofertę sprzedać nie o tym jest temat ale takie są realia .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pakiet premium + MR, powiązany SD1, umowa na czas nieoznaczony.

07.10 wysłane przez icok wypowiedzenie. Przyjęte do realizacji.

I jak do tej pory cisza. Czekać dalej, zadzwonić  czy może "uśmiechnąć" się mailowo do specjalisty?

Nie wiem jak długo czeka się na telefon z DUK, dawno nie składałem wypowiedzenia.

A tak na marginesie - te wypowiedzenia to jest najgorsza rzecz w tym całym Polsacie. Strasznie tego nie lubię.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sl@veq napisał:

A tak na marginesie - te wypowiedzenia to jest najgorsza rzecz w tym całym Polsacie. Strasznie tego nie lubię.

 

Zapewniam cię że Polsat kocha i to nawet bardzo tych co nie wysyłają żadnych wypowiedzeń, płacą regularnie i nie dzwonią nawet jak są jakieś problemy-wysyłając przestaną cię kochać:mrgreen::rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sl@veq napisał:

Dzień dobry.

Dobra, rozumiem. Te typy tak mają. Ale i tak wydaje mi się to nienormalne.

Ale co z odpowiedzią na moje pytanie.

Chciałbym załatwić sprawę jak najszybciej.

Pozdrawiam.

Witam. Czy udało się skorzystać z oferty? Jeśli nie, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zadzwonił do mnie pan konsultant z DUK i zaproponował mi aby przedłużyłem ofertę Wszystkie pakiety z Ligą Mistrzów i Ekstraklasą bez pakietu VOD i Rozrywki za 100 zł przez rok, a od 13 miesiąca 135 zł, umowa na 36 miesiące, dekoder mulitroom EVOBOX LITE i związku z tym mam pytanie da rady coś z tego utragować i nie wiem czy się zgodzić na tą ofertę, bo jutro o 11.00 ma zdzwonić do mnie jaką decyzję podjąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, stefan85 napisał:

Witam, zadzwonił do mnie pan konsultant z DUK

To co ty głupoty gadasz że ktoś z DUK do ciebie dzwonił :?: jeśli nie wyślesz wypowiedzenia, nie zbliża się termin zakończenia umowy (min. 6 miesięcy) to żaden DUK do ciebie nie zadzwonił, ten co rzucił ci tę rewelacyjną :rofl:propozycje to jakiś świerzak z call center, który próbował upolować jelenia by zarobić prowizję- po ofercie rzekłbym że to zachłanny typek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie 15/3 Familijny max film sport cinemax 1xMR w sumie 70 zł. Dekodery hd3000 i hd5500. Umowa kończy mi się za 7 msc, czyli za miesiąc chciałbym przedłużyć i pytanie na co mógłbym liczyć jeżeli interesuje mnie wymiana obu dekoderów oraz na co jeśli bym nie wymieniał? Wymienić chciałbym na Evobox, czy dwa mogłyby być PVR czy jeden PVR, a drugi HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, stefan85 napisał:

bo chcę zmienić dekoder mulitroom z HD 3000 na EVOBOX LITE

A jakiż to powód tej nagłej zachcianki? ... szwagier/ teść ma HD3000 ma w drugim domu czy tylko owczy pęd by mieć coś extra i nie przekładać karty- jak to pierwsze to jeszcze rozumiem, ale jak drugie to szkoda nawet gadać, jednak by coś próbować ugrać napisz na PW do @Specjalista Cyfrowy Polsat może on coś z tak długą umową wymyśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stefan85 jeśli masz do końca umowy 15 miesięcy i chcesz ofertę z LM to będzie tylko i wyłącznie umowa na 36 miesięcy i za maksymalny pakiet z Ekstraklasa na dwóch dekoderach zapłacisz 135 zł. Poczekaj aż będzie 7 miesięcy do końca i bedziesz miał to samo ale w opcji 24 w tym 6 za darmo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Cyfek napisał:

Obecnie 15/3 Familijny max film sport cinemax 1xMR w sumie 70 zł. Dekodery hd3000 i hd5500. Umowa kończy mi się za 7 msc, czyli za miesiąc chciałbym przedłużyć i pytanie na co mógłbym liczyć jeżeli interesuje mnie wymiana obu dekoderów oraz na co jeśli bym nie wymieniał? Wymienić chciałbym na Evobox, czy dwa mogłyby być PVR czy jeden PVR, a drugi HD?

Dobierz do abo. (60 zł) Eleveny lub Vody za 10 zł. Przy abo.70 zł czynszu za Evoboxa PVR  nie będzie i MR tylko 5 zł  z umową 24/4, bo z wymianą to darmowych mniej.

Dekoder główny Evobox PVR (aktywacja 49 zł), do MR tylko Lite z aktywacją 29 zł.

Bez wymiany dalej to samo, z abo.70 zł MR 5 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam na chwile obecna Familijny Max HD, Multiroom x1, Sport HD, Cinemax HD, Film HD, katalog online. Płacę 74,99zl. Ojciec chce do tego dodatkowy sport, ten sport premium dla meczy będzie ok? Umowa na czas nieokreślony obecnie. Co teraz można uzyskać przy przedłużeniu umowy? Da radę zmieścić się w 100zł z tym dodatkiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, madmark napisał:

Witam. Mam na chwile obecna Familijny Max HD, Multiroom x1, Sport HD, Cinemax HD, Film HD, katalog online. Płacę 74,99zl. Ojciec chce do tego dodatkowy sport, ten sport premium dla meczy będzie ok? Umowa na czas nieokreślony obecnie. Co teraz można uzyskać przy przedłużeniu umowy? Da radę zmieścić się w 100zł z tym dodatkiem? 

Możliwa oferta z DUK po wypowiedzeniu - Fam.Max, Sport, Film, Cinemax, OTG, PSPremium za 70 zł + MR 5 zł.,umowa 24/6 i dekodery bez czynszu, jak masz go dotychczas. Możesz dobrać Eleveny za 10 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...